Şimdi Ara

N11' in Satıcıyı Koruması ve Kullanıcı Değerlendirmelerini Manipüle Etmesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
4.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hem n11 firmasını hem de asıl satıcıyı hasım göstererek tüketici hakem heyetine şikayet edin. Burada her ikisi de müteselsilsen sorumludur.

    n11'in dolandırıcı yuvası olduğunu bilmelisiniz. Bu siteden mümkün mertebe alışveriş yapmamak en iyisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N.11 saticiyi korur sirf bu yüzden n.11 den alisveris yapmam etrafimdakileri de uyaririm.Birde hangi site olursa olsun indirim yapiyorsa direk yapani tercih ederim kupon mupon işleri tüketiciyi yormaktan öte değildir benim için.
    (Not:Kupon mafyasi bunu beğenmedi:-))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunla alakali benzer bi olay yasadim. Benimkisi biraz daha acıydı. Ancak pes etmedim daha acili bir sekilde cevap verdim.
    Ekside konu acmistim belgeli, sonra gazetelere falan cikti olay.
    Sunu net soyleyebilirim, helal yoldan para kazanmak ve tabiri caizse zengin olmak bizim ulkemizde imkansız. O yuzden çoğu irki ve kani bozuk ( onlar kendilerini biliyor ) karaktersiz insanciklar senin benim emegimi calarak carklarini donduruyorlar.

    Ve son olarak her zaman masa kazanir der n11 ve türevi diger firmalara güvenmemek gerektigini hatırlatirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'dan satıcısı hepsiburada olan 3-4 telefon aldık tanıdık ve akrabalara. Hiç de sıkıntı çıkmadı. Kendi iphone 7 telefonumu da 2017'de hb'dan almıştım aynı şekilde. Yine bu sene satıcısı hepsiburada olan siemens çamaşır makinesi ve robot süpürge ile satıcısı başka bir firma olan 70mai araç kamerası almıştım. Bu siparişlerimde hiç sıkıntı çıkmadı. HB babamın şirketi değil lakin yok yere karalamaya da gerek yok. Varsa somut yaşadığınız bir olay açıkca yazınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bunların çoğu satıcıları korur ve olumsuz yorum yapıp ürünün ya da satıcının eksiklerini söylemene izin vermez. Mesela geçen gün aldığım bir ürünle ilgili 3 yıldız verip "ürün fotoğraftaki gibi değil ama iş görür. Ayrıca ürünün bana ulaşması da uzun sürdü" gibi bi yorum yaptım ama yorumum onaylanmadı. Şimdi de yorumu silip 1 yıldız verdim. Muhtemelen onu da onaylamayacaklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Prsctr P kullanıcısına yanıt
    www.sikayetvar.com
    Hepsiburada Bozuk İphone Sattı - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-bozuk-iphone-satti
    bizzat beni mağdur ettiler 32-33 günde sayısız arama sonucunda paramı geri alabildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur.k -- 8 Mart 2020; 13:7:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kötü olmuş ama en azından paranızı alabilmişsiniz. Dediğim gibi HB çalışanı veya sahibi değilim, benim siparişlerim sorunsuzdu ancak bu bundan sonra sıkıntı çıkmayacağı anlamına gelmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Prsctr P kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bende öyle düşünüyordum ama burası Türkiye. En büyüğünden en küçüğüne kimse kural tanımıyor.

    Sen hepsiburadasın Türkiyenin en büyük eticaret sitesisin. Raporu almış göndermişim binlerce cihaz satıyorsun bozuk mutlaka çıkabilir.

    O para senin cebinden çıkmayacak ki. Göndereceksin apple'a. Paranı alacaksın zaten. Beni yeterince rezil ettiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayılıyorum üçkağıtçı n11 konularına. Çok iyi olmuş. Alışveriş yapmayın şu dolandırcılardan diye bas bas bağırıyoruz bağırıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuan trendyol(hem müşterileri kandırıyorlar, müşteri hzimetleri cok kötü, hem de çinlilere satıldığı için), N11 ve istanbul bilişimden birşey alınmaz durumda.

    hepsiburada da zorluyor sınırları..
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    En ufak problemde aradan sıyrılıp firma ile son tüketiciyi baş başa bırakıyor insanları mağdur ediyorsunuz. Ben pahada ağır olan şeyler için hep gittigidiyor u tercih ediyorum. N11 pişmanlıktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekno_gus

    çok şanslısınız veya aynı Bahse konu N11 değil yada troll hesap mı?

    telefon ekranı siparişi verdim cıtalı olarak fiyatı baya iyi neyse satıcı aradı fiyat hata olmuş +150TL ye siz özel ilan açalım öyle satalım bana gelişi bu zart zurt..... (benim sorunum mu o ilan kontrole eden yok mu yakaladım siparişi verdim)
    tutum böyle olunca iş inatta bindi puanlar düşmesi diye satıcı siparişi iptal etmedi bende etmedim en son N11 ( hani sizin yanınız da olan)aradı ya siparişi iptal edin diye aradı yaklaşık yarım saat belki fazla görüşme oldu bu durumlar bir de bayan müşteri temsilcisine arama yaptırıyorlar çok çakallar çok ..... zaten sipariş otomatik iptal olacak yine beni arıyorsunuz niye zorla siparişi iptal ettirmeye çalışıyorsunuz ben bu yaşadığım deneyim yorum olarak bile yazamıyorum ilana dedim cevap biz zaten puanı düşüreceğiniz ama ürün ilanı iptal, bakan nerden görecek, ben nerden görecem ...... neyse en son cümlem elin çinlisi sizden iyi müşteri memnunniyeti sunuyur dedim siparişi iptal edecem ama üyeliğimi de iptal de edecem beni bir daha aramayın dedim .( üyeleğimi iptal ettim ve bir daha n11den alış veriş yapmadım çok ta mutluyum)


    saygılarım


    not:ilgili ürün çinden alındı aktif kullanılmakta hala
    Yahu dünya senin etrafında mı dönüyor arkadaş. Senin sorunlu bir alışverişin için trol hesap mı açacağım? İyi misin sen?

    Ben N11, HB, GG yi aktif kullanan biriyim. Deterjanımdan kedi mamasına kadar netten alışveriş yapıyorum.

    2 yıl önce 80kg kasar peyniri aldım. Peynir fire veren bir madde, açık kars kaşarı. 500gr eksik teslim aldım. Satıcı bu fire veriyor yolda verilen fire dedi.

    N11 e yazdım kg fiyatından hesaplayıp kupon tanımladı.

    Geçen sene aldığım su arıtma sistemini taktım kullandım beğenmedim satıcı kabul etmedi ama n11 satıcısıyla konuşup ikna etti geri iade aldılar.

    Halen en uygun fiyata ürün bulabildiğim Turkiye deki tek firma. Ben bukadar iyiliğini görmüşken sen istediğin kadar karala firmayı.

    11.11 de de gerçekten faydalandım yaptıkları kampanyadan.

    Sen yorumları okuma zahmetine bile girmemişsin. Ben Hepsiburada bıraktığım 3 yorum da yayınlanmadı diye yazdım okudun mu? N11 yaptığım her yorumu yayınladı. HB nin yorumlarını okurken dikkatli olun. Ama N11 yorumları gerçek.

    Sen 1 alışverişinden memnun kalmamışsın ben ben belki de 100 kere alışveriş yaptım N11 den.

    Bir de trol yazmış, saygı göstermeyi bile bilmiyorsun karşıt fikre. Sen zaten çinden satın al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaptanMemo1234 -- 8 Mart 2020; 19:59:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Foruma işlerim sebebiyle iki gün giremedim bu sürede oldukça cevap gelmiş :) İlk mesajda yazmıştım ama özetlersek ;

    1) Problemin çıktığı gün iade talebi açtım. Satıcının tavırları ve profil yorumlarını göz önüne alarak iade etmedim.
    2) Aynı gün e-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulundum ve şikayette bilirkişi incelemesi de talep ettim. Hakem Heyetinin savunma talebi karşı tarafa çoktan iletildi.
    3) Heyet kararı lehime çıkarsa ( -ki muhtemelen çıkacak ) bilirkişi ücreti ve tüm tebligat masrafları satıcı üzerine bırakılacak. Ödemezse Devlet haciz yolu ile tahsil edecek.
    4) Hali hazırda vekalet verdiğim avukatım zaten var. Hakem Heyeti Kararı ile direkt ilamlı icra takibi başlatılacak. Yani bir daha dosya, tebligat, vekalet ücreti üzerine bindirilecek. Ödemezse e-haciz uygulanacak.
    5) Olurda hakem heyeti kararına itiraz ederlerse vekalet, yargılama, dosya ücretleri tekrar masraf olarak üzerlerine kalacak.

    Bu esnada başka girişimlerimiz de oldu, oluyor ve olacak emin olabilirsiniz :)

    N11 ile ilgili kısmı ilk mesajımda renkli şekilde yazdım.

    Herkese ilgileri için teşekkür ederim.




  • E-ticaretin arttığı karantina günlerinde herkes kimin ne mal olduğunu öğrensin diye konu yukarı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuphoriA

    Foruma işlerim sebebiyle iki gün giremedim bu sürede oldukça cevap gelmiş :) İlk mesajda yazmıştım ama özetlersek ;

    1) Problemin çıktığı gün iade talebi açtım. Satıcının tavırları ve profil yorumlarını göz önüne alarak iade etmedim.
    2) Aynı gün e-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulundum ve şikayette bilirkişi incelemesi de talep ettim. Hakem Heyetinin savunma talebi karşı tarafa çoktan iletildi.
    3) Heyet kararı lehime çıkarsa ( -ki muhtemelen çıkacak ) bilirkişi ücreti ve tüm tebligat masrafları satıcı üzerine bırakılacak. Ödemezse Devlet haciz yolu ile tahsil edecek.
    4) Hali hazırda vekalet verdiğim avukatım zaten var. Hakem Heyeti Kararı ile direkt ilamlı icra takibi başlatılacak. Yani bir daha dosya, tebligat, vekalet ücreti üzerine bindirilecek. Ödemezse e-haciz uygulanacak.
    5) Olurda hakem heyeti kararına itiraz ederlerse vekalet, yargılama, dosya ücretleri tekrar masraf olarak üzerlerine kalacak.

    Bu esnada başka girişimlerimiz de oldu, oluyor ve olacak emin olabilirsiniz :)

    N11 ile ilgili kısmı ilk mesajımda renkli şekilde yazdım.

    Herkese ilgileri için teşekkür ederim.

    hocam geçmiş olsun, ne yazık ki N11 denen yerden bende ürün satın aldım ve ürünü iade etme kararı aldım, aldığım gün iade başlattım, n11 bin tane bahane uyduruyor, şimdide satıcı servis raporu nedeniyle talep yanıtı bekliyormuş, ben ürün para artık ikinci plana düştü yapılan dümen karşıdakini aptalyerine koyma tavırlarından dolayı yasal işlem için uğraşacağım.. bu konuda tecrübenizden faydalanmam mümkün mü? teşekürler.





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.