< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur.k -- 8 Mart 2020; 13:7:46 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaptanMemo1234 -- 8 Mart 2020; 19:59:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
hocam geçmiş olsun, ne yazık ki N11 denen yerden bende ürün satın aldım ve ürünü iade etme kararı aldım, aldığım gün iade başlattım, n11 bin tane bahane uyduruyor, şimdide satıcı servis raporu nedeniyle talep yanıtı bekliyormuş, ben ürün para artık ikinci plana düştü yapılan dümen karşıdakini aptalyerine koyma tavırlarından dolayı yasal işlem için uğraşacağım.. bu konuda tecrübenizden faydalanmam mümkün mü? teşekürler. |