Şimdi Ara

N11' in Satıcıyı Koruması ve Kullanıcı Değerlendirmelerini Manipüle Etmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
4.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bazen misal çanta alacağım yorumlar 5 yıldız... Yorumlarda detaya bakıyorum adamlar çok iyi şemsiye yazmış, çok iyi ceket yazmış.... Kısacası mağaza ürünü değiştirmiş ama yıldızlar ve yorumlar önceki ürüne ait.... N11 bunlara müsaade etmemeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba EuphoriA,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Şu forumdan defolup gidin , masa başında kahve içip milletin dolandırılmasını izliyorsunuz! Amazon FBA gibi sistemlere geçmeniz lazım . Leş kokan kurumsalk tabelalı iğrençlikten başka birşey değilsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019'da n11 ile sorun yaşadım, MH ye yazdım.

    quote:

    21 Mart 2019 n11 den alışveriş yapmak istedim. Ürünü seçtikten sonra ödeme sayfasına gittiğimde hesabıma tanımlı kuponları gördüm. Fakat, ne tesadüf alacağım ürün indirim kategorisinde bulunmuyordu. Daha önce reklam kuşağında BKM Ekspres indirimi görmüştüm. Kullanmak istedim. İzin vermedi. Canlı desteğe bağlandım. BKM indirimini kullanamadığımı belirttiğimde, direkt cevap olarak "kampanyadan birden fazla faydalanmak için sahte üyeliğiniz tespit edilirse üyeliğiniz iptal edilecektir" uyarısı ile karşılaştım. Geçmiş kuponlarımda görünmediğini, bir sorun olduğunu söylememe rağmen cevap verilmedi. Sonra görüşmenin sonlandırıldı. Siz hangi kafada, hangi çağda yaşıyorsunuz? Dolandırıcılık yapan kim ise cezanız ne ise veriniz. Ama sorun yaşayan müşteriye dolandırıcı muamelesi yapmayın. Bir ara benim üyeliğimi de iptal edin. Müşterisini dolandırıcı olarak etiketleyen kafa ile işim olmaz.


    Cevap: Sağıra yattılar, görmediler, duymadılar.

    Arada 10 adet mesaj gönderiyorlar. "Kuponunuz var" diye!
    Bakıyorum, kuralları dizmiş:

    -Oradan alamazsın.
    -Buradan alamazsın.
    -Şuradan alamazsın.
    -Sorsan alamazsın.
    -Alsan alamazsın.
    -Alamazsın alamazsın.

    Madem öyle almıyorum. Sizce kendi aranızda top döndürün. Bilmem kaç milyon üyem var, bilmem kaç milyon mesaj gönderdim, bilmem kaç milyon geri döndü. Bilmem kaç bin alışveriş yaptı.




  • n11 pişmanlıktır.

    ilk zamanlarıydı. bir sefer 16 liralık ürün için satıcı beni bildiğin dolandırmaya kalktı. malı göndermeme, olmayan kargo numaraları girme vs. süreçte n11 hiç yanımda olmadı.
    çemkire çemkire 16 lirayı zorla geri aldım.

    Alıcı satıcı arasında en ufak problemde hemen kenara çekiliyorlar.
  • Geçenlerde ekşide N11 ile ilgili bir başlığa entry girdim.
    Utanmadan iletişim bilgilerinizi verin yardımcı olalım diye mesaj atmışlar.

    Kardeşim zaten sizin ne işe yaradığı belli olmayan müşteri hizmetlerinizle iletişime geçtim ve sorunu çözemediler.
    Sonra tekrar iletişime geçince ne değişecek.

    Bu memleket iflah olmaz... Tez zaman sıralı şekilde batsınlar...
  • Çözümü gayet basit güzel kardeşim ürünün faturasını isteyeceksin hakem heyetine başvuru yapıp ücret iadesi alacaksın.
    Ayrıca maliyeye şikayet edebilirsin, yurt dışından kaçak getirilen bir ürünü garanti belgesiz tarafıma sattı diye
    hatta ve hatta ürünü tekrar sipariş verip kargoyu şubeden teslim tutanağı ile açmak istiyorum dediğinde kargonun içindekileri tek tek tutanak altına aldırabilirsin.

    Haklarını bilmediğiniz için her şey başına gelir. Telefona hıyar bile gelir. Azınız açık bakarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 7 Mart 2020; 22:39:3 >
  • E-ticaret yöneticisiyim. Bilinen tüm pazaryeelerinde satış yapıyoruz.
    Tüm pazaryerlerindeki mağaza puan, mağazanın belli bir dönemine göre hesaplanıyor.
    N11 de mesela son üç aydaki başarı siparişlere göre hesaplanıyor, üç aydan önceki olumsuzluklar puana yansıtılmıyor ve mağaza puanı dinamik sürekli inip çıkıyor.

    N11 de puanı düşürüp çıkaran en önemli etken ise geç gönderim ve iade oranı.
    Yani müşterinin alışverişi hakkındaki yorumları mağaza puanını az oranda etkiliyor.

    Tavsiyem tüm sitelerde, mağaza yorumlarına girip, yorumları yeniden eskiye sıralayıp, son aldığı yeni yorumlardan fikir edininiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boffin kullanıcısına yanıt
    Geç gönderim zamanında mesaj cevaplama ve istenilen ürünü gönderme. Satıcıların tek bildiği şey alıcıyı salak yerine koyup başka ürünü gönderip kabullendirmeye çalışması. Sunix Kablo yerine mesela Powerway kablo gönderme

    Dikkat edilecek tek husus kaç yıllık bir satıcı olduğu ve işini düzgün yapıp yapmadığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 7 Mart 2020; 22:42:4 >
  • N11 gözümüzden düşeli çok oldu. Her yıl 11.11 tarihinden bir hafta önce fiyatları yukarı çekip, sözde indirim yapan ve ücretleri anında almasına rağmen, yoğunluk var diyerek bir ay sonra; stok yok deyip paralarımızın çatır çatır faizini yiyen bir firmadır kendileri. Hala bu rezil firma ile alışveriş yapmanız çok saçma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer problemler yaşıyoruz n11 eski n11 değil.. Satıcıyı koruyor artık..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • srcn1905 S kullanıcısına yanıt
    Alıcıdan aldığı paralarla değil de satıcılar dan aldığı komisyonlarla ayakta durabilen bir firma.
    Satıcıyı da alıcıyı da en çok soyan firma hepsi burada
  • 1881-1938 kullanıcısına yanıt
    Kime göre, neye göre? Hepsiburada nın tırnağı olamaz N11. Belki dediğiniz gibi %3-5 fazla ücret alır fakat istisnalar hariç hiç bir zaman müşterisini mağdur etmez. Çünkü daha vizyonu, daha büyük bir firma. Zaten yıllık cirolara ve müşteri memnuniyetine baktığınızda arada ki farkı görürsünüz. Amazon ile aliexpress karşılaştırmak gibi bir şey yaptığınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • n11 yine olumsuz yorumu yayınlıyor ve olumsuz yorumları listeleyebiliyorsun.gg de o bile mümkün değil.olumsuz yorum yapmaman için elinden geleni yapıyor. 15 gün bekletip sonra yayınlıyor olumsuz yorumu, doğal olarak olumsuz yorumlar hep eski sayfalarda görünüyor.olumsuz yorumları listeleyemiyorsun da.ebay gibi bir sitenin bu şekilde işlemesi çok enteresan.hele ki ucuz kozmetik ürünü almayın bu 2 platformdan.7-8 sene önce üretilmiş ürünleri ucuza diye satıyorlar.artık nasıl ülkeye sokuyorlar anlamadım.muhtemelen başka ülkelerde imha edilecek ürünleri toplayıp orjinal faturalı diye satıyorlar.
  • N11 de manüpülasyon yok. N11'in puan sistemi diğer platformlardan farklıdır.

    N11 deki puanlar
    Mağazanın kargoya zamanında verip vermemesi ve müşterilerin sorularına cevap vermemesi üzerine kurulu.
    Zamanında kargo yapan ve müşterilerin sorularına cevap veren mağazanın puanı 100 dür.
  • Helal olsun dava acmissiniz. Ben ilk zamanlar çocuk için yürüteç almıştım oturma yeri yırtık çıktı , ürün ucuzdu birde kuponla baya uyguna almıştım. Satıcıyla iletişime geçtim hallederiz yolluyoruz dediler. Onay süresi geçti tabi bu süreçte. Bu sefer elimizde kalmamış vs. Dediler. İade alın dedim senin yirtmadigini nerden bilelim vs deyince, tepem attı saticiya yazın İstanbul'a geldiğimde dükkanına uğrayıp bu yürüteci sana getiricem merak etme dedim. Bu süreçte n11 le defalarca iletişime geçtim. Bu firma malına sahip çıkmıyor , garanti vs hiçbir şey dinlemiyor diye . Garantili yazarak yalan beyanda bulunuyor ürün satmasına müsaade etmeyin diye. Gram takan olmadı. Satıcıyı rahat bırakmadım tabi firmayı(markayı) dahi arayıp bu satıcı yi şikayet ettim durumu aktardım. Satıcı başka modelde olsa oturma yerini göndermek zorunda kaldı. İşte o gün n11 in ne mal olduğunu gördüm. Zorda kalmadıkça alışveriş yapmam.
    Ortalıkta internetten alışveriş tecrubesi az olan kişilerin n11 i agizlarinin suyu aka aka nasıl övdüklerinede şahit oluyorum.

    GittiGidiyor dan bir alışverişim olmuştu satıcı sahte ürün gönderdi. Adama mesaj attım bu ürün orjinal değil neden orjinal ürün diye satıyorsun bu büyük bir suç diye. iade et ozaman yazmış cevap olarak. GittiGidiyor müşteri hizmetlerini arayıp durumu aktardım. Onay vermemiştim param anında iade oldu. Satıcıya kargo kodu at ürününü geri gondericem senide şikayet ettim diye yazdım. Cevap ürünler sizde kalsın oldu. GittiGidiyor bu satıcıya ne yapacak diye takip ettim. 1 gün sonra mağazası kapatıldı. Firma dediğin müşteriye sahip çıkar. Bana muhtacsın satıcıya değil! Ahmet satış yapmazsa Mehmet yapar kardeşim birileri elbet satacak ama dürüst olan para kazansın.

    Sonuç olarak bu durumlarda aracı olarak n11 de ceza çekmeliki kendine çeki düzen versin. Bu tür saticilarada gerekli bedel ödetilmeliki birdaha sahtekarlık la para kazanmasınlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri hizmetleri bitmiştir artık kim daha dolandırır hesabında çoğu satıcı
  • Ben N11 de pekçok sorun yaşadım. Hiç birisinde de satıcı tarafını tutmadı.

    N11 müşteri hizmetlerine çok kolay erişim sağladığım gibi gönderici firmanın kargo şirketinden kaynaklı sorunla bile ilgilendiler.

    Yaptığım olumsuz yorumlar da yayınlandı. Hepsiburada yaptığım olumsuz yorumları yayınlamadı. N11 de hiç değilse yorumları okuyup insanlar memnun mu değil mi öğrenebiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok şanslısınız veya aynı Bahse konu N11 değil yada troll hesap mı?

    telefon ekranı siparişi verdim cıtalı olarak fiyatı baya iyi neyse satıcı aradı fiyat hata olmuş +150TL ye siz özel ilan açalım öyle satalım bana gelişi bu zart zurt..... (benim sorunum mu o ilan kontrole eden yok mu yakaladım siparişi verdim)
    tutum böyle olunca iş inatta bindi puanlar düşmesi diye satıcı siparişi iptal etmedi bende etmedim en son N11 ( hani sizin yanınız da olan)aradı ya siparişi iptal edin diye aradı yaklaşık yarım saat belki fazla görüşme oldu bu durumlar bir de bayan müşteri temsilcisine arama yaptırıyorlar çok çakallar çok ..... zaten sipariş otomatik iptal olacak yine beni arıyorsunuz niye zorla siparişi iptal ettirmeye çalışıyorsunuz ben bu yaşadığım deneyim yorum olarak bile yazamıyorum ilana dedim cevap biz zaten puanı düşüreceğiniz ama ürün ilanı iptal, bakan nerden görecek, ben nerden görecem ...... neyse en son cümlem elin çinlisi sizden iyi müşteri memnunniyeti sunuyur dedim siparişi iptal edecem ama üyeliğimi de iptal de edecem beni bir daha aramayın dedim .( üyeleğimi iptal ettim ve bir daha n11den alış veriş yapmadım çok ta mutluyum)


    saygılarım


    not:ilgili ürün çinden alındı aktif kullanılmakta hala




  • Ne n11 de ne de gg de sorun yaşamadım yaşamam umarım ama n11 in mobğl uygulaması tam bir ÇÖP!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 dolandırıcılara aracılık eden bir site. Ürün yanında çoğu zaman fatura bile yollanmaz. Özellikle uydu alıcısı bölümüne bakın ki durumu daha iyi anlayacaksınız. Yapılan yorumlardaki ürün ile satıştaki ürünler bambaşkadır..

    Gelelim nasıl dolandırıcılık yapılıyor. Satıcı bir kaç tane kaliteli ürün satışa koyup önce ilanı olumlu yüksek not ve yorumlarla dolduruyor. Ardından stock bitince yan sanayi veya başka bir ürünün ilanı haline geliyor o sayfa. Tüketici yüksek not aldığı ve %100 orjinal gibi yorumları görünce ne yazık ki kandırılıyor.

    Çözüm taklit ürünler tamamen yasaklanmalı. Örneğin xbox kolu alacaksınız sahtesinin etiketinde ve kutusunda da xbox yazıyor. Hangisi orjinal hangisi sahte anlamak mümkün olmuyor bazen ve satıcı sahte ürünü bile orjinal fiyatından satışa koyarak haksız ve yüksek kazanç elde ediyor. AKP ye oy vermeyi bırakıp artık bir şeylerin değişmesi gerektiğini anlamak gerekiyor. Başta AKP oldukça yavuz hırsız ev sahibini bastırmaya devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.