Şimdi Ara

🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
4
Favori
7.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 🔘TV, Telefon ve İnternet Abonelik iptal işlemleri artık E-Devlet sistemi üzerinden yapılabiliyor. Fakat bu işlem 200 binin üzerinde abonesi olan firmaları kapsıyor


    🔘Fesih işlemini gerçekleştirebilmek için ek güvenlik önlemi olarak;
    📍 E-imza
    📍 Mobil İmza
    📍 T.C. Kimlik Kartı ile Giriş
    📍 İnternet Bankacılığı aracılığıyla giriş
    yöntemlerinden birinin kullanılması gerekiyor.

    🔘Fesih işlemi için gerekli bağlantı adresi:https://www.turkiye.gov.tr/btk-abonelik-fesih-basvurusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 27 Ekim 2020; 1:59:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Emin ol senin bildiklerini Ben unuttum. Senin bahsettiğin yöntemlerin kanununu Ben ezbere biliyorum. Firmalara kötü yönü şu özellikle d-smart Vodafone gibi firmalardan aylardır aboneliğini iptal etmek için uğraşan fakat faks numarasına ulaşamayan ulaşsa bile faks gelmedi diye yalan söylenen tüketiciler var.
    Bunu yapan taahhütsüz bir sürü iss de var.
    Ayrıca benim kapıma yüksek fatura gelmez gelemez. Çünkü dediğim gibi benim işim bu. Ben onların bağlı olduğu kanunları ezbere biliyorum. O yüzden hakkım olanı alırım Bana kimse soğuk su iç diyemez. Beni Bir kenara al not al. Sana bir konuda Haklı olduğun halde soğuk su iç diyen olursa bul beni yardımcı olurum
    Bakın herkes bu videodan yola çıkarak, aboneliğini iptal ettiriyor. Bu videodaki şahıs benim de bağlı olduğum Tüketici derneği nin onursal başkanı sayın Aydın Ağaoğlu.
    Bu videoda bahsedilenler doğru. Fakat bahsedilen kanun maddesi ucu açık bırakıldığı için, çoğu hakem heyeti bu maddeye göre karar vermiyor. Birkaç tane kabul edilen hakem heyeti kararı var. Onlarda da ya firma savunma yapmamış olduğu için hakem heyeti tüketiciyi haklı buluyor. Ya da daha sonra firma karara itiraz ediyor. Ben bu konuyu Aydın Bey ile de görüştüm. Tüketicilerin mağdur olduğunu dile getirdim. Fakat kendisi hakem heyeti kabul etmese bile mahkemeye itiraz edilmesi gerektiğini söylüyor. fakat bugüne kadar mahkemeden bu konuda olumlu yanıt alan bir kişi dahi çıkmadı. Kısacası konuyu toparlayacak olursam, kesinlikle bu maddeden yola çıkarak aboneliği iptal etmenizi tavsiye etmiyorum. ha diyorsan eski verdiğin cevap beni tatmin etmedi bana delil sun. Size en az 3-4 tane reddedilen hakem heyeti kararı sunarım. Bu da yetmez diyorsanız bu konu hakkında mağdur olduğuna dair Bana ulaşan üç beş kişi söyleyebilirim.
  • Tüketici hakları içinde entegre olacak mı? 1 yıldan uzun süreli taahhüte bedel yok biliyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öyle bir şey yok. O madde tamamen yanlış anlaşılıyor. binlerce kişi o maddeye güvendiği için cayma bedeli ödemek zorunda kalıyor. Sadece bu hafta bu konu hakkında 3 kişiyle görüştüm. Sakın o maddeye güvenip de aboneliği iptal etmeyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Firmalara kötü yanını açıklar mısın? Adamlar İnternetini kapatmam demiyor ki kapatınca sözleşme de taahhüt bedelini alıyor. Ha sen fırlatmalik yaparsan erken kapatırsan kapına yüksek bir fatura gelirse buraya başlık açarsın bizde üstüne soğuk su iç yazarız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt

    Umarım e-devlet üzerinden abone iptali yaparken "Abone ait cayma bedeli uyarısı" şu kadar ücret çıkacaktır gibi bilgisi çıkar.

  • BughotfixGG kullanıcısına yanıt
    Aşağı yukarı belli zaten o bedeller aslında. Kullandığın ay x indirim bedeli + bazen aldığın bir kaç hizmeti ekliyorlar.(yok açma kapatma taşıma modem virt zırt)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt
    Emin ol senin bildiklerini Ben unuttum. Senin bahsettiğin yöntemlerin kanununu Ben ezbere biliyorum. Firmalara kötü yönü şu özellikle d-smart Vodafone gibi firmalardan aylardır aboneliğini iptal etmek için uğraşan fakat faks numarasına ulaşamayan ulaşsa bile faks gelmedi diye yalan söylenen tüketiciler var.
    Bunu yapan taahhütsüz bir sürü iss de var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt
    Ayrıca benim kapıma yüksek fatura gelmez gelemez. Çünkü dediğim gibi benim işim bu. Ben onların bağlı olduğu kanunları ezbere biliyorum. O yüzden hakkım olanı alırım Bana kimse soğuk su iç diyemez. Beni Bir kenara al not al. Sana bir konuda Haklı olduğun halde soğuk su iç diyen olursa bul beni yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Okuduğunu anlamayan bir kanun üstadı sana kolay gelsin. Sen taahhütun bitmeden o İnterneti kapat sonra sen kime ne hakkını arayacaksın acaba? Btk şikayetlerini şuraya at bakayım kaç olay yaşadın kaçında haklı veya haksız durumdasın ve neler oldu. Bizde görelim. O ekran görüntüsü gelince yanıt veririm bay bilmiş(!)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt
    Öncelikle şunu söyleyeyim. Sana taahhüt süresi bitmeden caymaktan bahseden olmadı Sen kendin o konuya girdin. benim bahsettiğim konu çoğu firmanın taahhüt bittikten sonra ya da taahhütsüz hizmet verirken abonelik iptali konusunda çıkardığı sorunlar. ha sen bunları bilmiyor olabilirsin Fakat ben her gün onlarca tüketici ile görüştüğüm için iyi biliyorum.
    Ayrıca ayıplı bir hizmet varsa taahhüt varken bile sözleşme fesh edilebilir.
    Bana kendini ispatla demişsin. Ben kendimi ispatlayayım sen de özrünü dile ve git. Bunlar da yetmez diyorsan yeni ispatlar da sunabilirim. Ayrıca Google'a gir Özgür Bükcüoğlu yaz geçen hafta tüm gazetelerde yayınlanan emsal mahkeme kararımı görebilirsin. yine de yetmez diyorsan Facebook'ta tüketici başvuru merkezi isimli gruba gir üstteki arama yerine Yine Özgür bükcüoğlu yaz. Bırak beni benim yönlendirmelerimle hakkını alabilen binlerce kişi olduğunu görürsün. Hatta birazdan atacağım fotoğrafları incelersen hakem hayeti çalışanının bile bazı dosyalar hakkında benden yardım aldığını göreceksin.
    Evet gelelim istediğin ispatlardan sadece bir kaçına. Bunlar yetmez diyorsan yüzlerce örneğini de atabilirim 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek 🌀MÜJDE.. Abonelik İptalleri Artık E-Devlet Sisteminden Yapılabilecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 24 Ekim 2020; 15:28:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • E-devlet ile yeni aboenlik yapılacağı zaman e imza isteniyor. Bunda da e imza istenirse çoğu kişinin işine yaramaz açıkçası.

  • Sonunda bir türlü iptal edemediğimiz aboneliği iptal edebileceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü gelince yanıt vereceğim dedin. Sanırım okuya okuya bitiremedin daha 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Son 200mb i sana boşa harcıyorum. Tekrarlıyorum ve yazılanı anlama kapasitesi sende S İ F İ R

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wmbot kullanıcısına yanıt
    Bu muydu yani vereceğin cevap 😁
    Harcama kardeş bence de. Hadi yolun açık olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 yıllık taahhüt vat ama internette kopmalar başladı.Erken iptalde ne kadar çıkar nerden bakabilirim ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu haber kesin mi kaynağınız yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olasılıksız238 kullanıcısına yanıt
    Nisan ayında yönetmelikte değişiklik yapılmıştı zaten. BTK da 1 ay önce yakın zamanda sistemin faaliyete geçeceğini duyurmuştu. Bugünse Anadolu ajansı sistemin pazartesi günü itibariyle faaliyete geçeceğini duyurdu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Myhres7 M kullanıcısına yanıt
    Ayıplı hizmet olduğunu ispatlayabilirseniz tabii ki hiçbir cayma bedeli ödemeden sözleşmeyi feshedebilirsiniz. Ama ufak tefek kopmalar ya da birkaç günlük arızalar pek ayıplı hizmet kabul edilmiyor ne yazık ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    5 gündür kopmalar yaşıyorum bakalım ne olacak.Fiberi getirmediler sırf bina 12 yıllık diye vdsl takılıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.