|
Bildirim

|
Netflixi kapatıp Korsan izlerim. Her yıl 1.128 tl ödeme yapıyorum.
|
|
Netflix çok zorlamaya başladı. Bu politikalar kullanıcı dostu değil.
|
|
Türkiye’de çok üye kaybedersiniz koçlar
|
|
Netflix kan emici çıktı sülük gibi her yolu deniyor yeter sal bizi
|
|
Kapatırız gider ya eskiden Netflix mi vardı
|
|
Üste para verseler abone olmam. Herhangi bir platforma üye olmak kısıtlayıcı birşey zaten herşeyi bedava izlemek varken neden bir kısmını izlemek için para vereyim? Netflixin kendisi tüm platformlardan en çöpü, gain bile netflixin klişe işlerine bin basar. Türkiyeye geldiginden beri bazı dizileri gündem olur merak eder izlerim hepsinde aynı boktan şema ve klişeler Hakan Muhafız, denizaltında geçen adını unuttuğum dizi, ve zamanında günlerce internette üstüne konusulan ve izleyip ismini bile hatırlamadıgım onlarca dizi vs. hepsini izledigime pişman oldum. Bir daha ne kadar popüler olursa olsun netflix dizisini merak edip izlemeyecegime söz verdim son cem yılmaz işi hariç, o cidden iyiydi. Geri kalanı sazan.avi. Anca internet kullanmayı bilmeyenleri avlarlar onların bilgisayarı bile yok çoğu telefondan ve tvden izliyor ne reklam engellemeyi bilir ne torrenti onlarla yoluna devam etsinler yeni profil eklemek için 5$ da verir onlar.
|
|
Bedava izlemeyi dedem de biliyor.Burada adamların emeğine saygı duymak var.Bedava mı çekiliyor bu içerikler.Beğenmezsin ayrı konu.
|
|
Sen bilirsin netflix
|
|
Yazıp yazıp sildim ama sanırsam yaş ile birlikte bu tarz şeylere yaklaşım çok değişiyor. Torrentle devam ederim yazmış birçokları. Edin kardeşim. Üyeliğimi iptal ederim yazmışlar. Durduğun kabahat. İşten eve geliyorum açıyorum ilgilimi çeken bir şey var ise izliyorum. Yok ise başka bir şey buluyorum. Aylık 100 lira para veriyorum. Hayat olmuş anassının nikahı, 100 tl buna vermek bana koymuyor açıkçası. İsteyen torrentlerle, İptv'lerle uğraşsın. |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK! |
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Güneş gibi ol şefkatte,merhamette. Gece gibi ol ayıpları örtmekte. Akarsu gibi ol keremde,cömertlikte. Ölü gibi ol öfkede ,asabiyette. Toprak gibi ol tevazuda,mahviyette. Ya olduğun gibi görün,ya göründüğün gibi ol.
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Aynı Dili Konuşanlar Değil Aynı Duyguları Paylaşanlar Anlaşabilir..
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Donanım Haber Steam Topluluğu
CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: 2x16GB Kingston Beast 3200MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: Aula F75 | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Dualsense Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|