DİKKAT DİKKAT....ONEMLİ BİR SORU....DEVİR SAATİNİ KIRMIZI ALANDA-OTOMOBİLİNİ ZORLAYAN ARKADASLAR...MOTORU YAKANLAR,YAKMAYANLAR! YAKANLAR ve YAKMAYANLAR (segman kaynamasi filan...) deneyimlerini aktarır mı? Bir de arabalarin modelleri ve ne surede bu zorlamaya tabi tuttuklari.......ne gibi parcalar degisti..motor elektrik kesti mi..kestiyse neden hasar meydana geldi gibi??? saygilar
ford escort 1.6 clx 98 mayıs üretim
7200 dd de 45 sn boyunca kullanabiliyordum otomobili. sonra 5850 ddye düşüyordu . hiç sorun çıkmadı ama kimseye tavsiye etmem redline da kullanmayı
quote:
Orijinalden alıntı: Guest
ford escort 1.6 clx 98 mayıs üretim
7200 dd de 45 sn boyunca kullanabiliyordum otomobili. sonra 5850 ddye düşüyordu . hiç sorun çıkmadı ama kimseye tavsiye etmem redline da kullanmayı
bende tavsiye etmem motor için çok zararlıdır. bu bölgede aşınma maximum düzeydedir.
quote:
Orijinalden alıntı: morbid
bende tavsiye etmem motor için çok zararlıdır. bu bölgede aşınma maximum düzeydedir.
Alıntıları Göster
redline bizden bıktı biz ondan bıkamadık volvo ve hyundai ye garanti veririm hiç bişey olmuyor
quote:
Orijinalden alıntı: alper1001
redline bizden bıktı biz ondan bıkamadık volvo ve hyundai ye garanti veririm hiç bişey olmuyor
Alıntıları Göster
hundai ve volvo ha...bir motorun guveninirliginin-dayanikliliginin onemli bir gostergesi bence bu kriter... baska arkadaslar???
quote:
Orijinalden alıntı: MaxKain
hundai ve volvo ha...bir motorun guveninirliginin-dayanikliliginin onemli bir gostergesi bence bu kriter... baska arkadaslar???
Alıntıları Göster
HONDA HONDA HONDA TÜM ALMANLARIN GİTTİĞİNİN 5 KATI KADAR SÜRE REDLİNEDA KESİCİDE GİT 7500-8500 D/D ÇEVİR YİNEDE BANA MISIN DEMEZ HONDALARIN EN BÜYÜK ÖZELLİĞİ ZATEN YÜKSEK DEVİR ÇEVİRMESİ VE DAYANIKLI MOTORLARA SAHİP OLMASIDIR....
quote:
Orijinalden alıntı: eradnan
HONDA HONDA HONDA TÜM ALMANLARIN GİTTİĞİNİN 5 KATI KADAR SÜRE REDLİNEDA KESİCİDE GİT 7500-8500 D/D ÇEVİR YİNEDE BANA MISIN DEMEZ HONDALARIN EN BÜYÜK ÖZELLİĞİ ZATEN YÜKSEK DEVİR ÇEVİRMESİ VE DAYANIKLI MOTORLARA SAHİP OLMASIDIR....
Alıntıları Göster
HONDA EN İYİSİ REDLINE İÇİN AMA SAAB'DA FENA GİTMİYOR
sağlıklı bir motoru ne kadar redlineda zorlarsanız zorlayın öyle aklınıza geldiyi gibi birden bire yanıp kül olmaz yada pistonlar birden kaputtan fırlamaz motor önce hararet yapar kendini belli eder zaten hararet yükselince devir yemesi deyişecektir arabanın redline a yaklaşamaz bile ama yine tam gaz sürmeye devam ederseniz önce silindir kapak contası yanar sonrada radyatör su koyverir zaten sonrası malum günümüz otomobilleirnde öyle arabanın silindirlerini kaputtan fırlata yada gaz basa basa arabanın otorunu alevler içinde bırakma fantazisi yapmak pek mümkün deyil br çok üretici akıllı sensörler yardımıyla motoru koruyor ne kadar redline da kullanıcam derseniz deyin aslında motor beyninin izin verdiyi maksimum devirden fazlasını çevirtmez motor size
quote:
Orijinalden alıntı: BOSS_MSC
HONDA EN İYİSİ REDLINE İÇİN AMA SAAB'DA FENA GİTMİYOR
Alıntıları Göster
niye bu soruyu soruyorsun maxkein? yoksa senin rover coupe'nin motorunu böyle yaparak mı yediniz?
quote:
Orijinalden alıntı: aya
niye bu soruyu soruyorsun maxkein? yoksa senin rover coupe'nin motorunu böyle yaparak mı yediniz?
Alıntıları Göster
honda ,volvo, hyundai olsun farketmez motor redline da yağ yetiştiremiyeceğinden aşınma fazla olur motor ömrü azalır ben şahsen arabama böyle davranmam sona üzülür hatta ağlar garibim :(((
quote:
Orijinalden alıntı: lokosit
honda ,volvo, hyundai olsun farketmez motor redline da yağ yetiştiremiyeceğinden aşınma fazla olur motor ömrü azalır ben şahsen arabama böyle davranmam sona üzülür hatta ağlar garibim :(((
Alıntıları Göster
arabaya yazık yaa...
quote:
Orijinalden alıntı: set
arabaya yazık yaa...
Alıntıları Göster
devir kesici iptali yapılmadıysa bir zararının olacağını zannetmiyorum oyle olsa üretici firmalar devir kesiciyi daha düşük devirlere ayarlarlardı arabanın kitapçığında güvenli olarak kullanabileceğin maksimum devirde yazılıdır oradanda bakılabilir son viteste devir kesiciyi atlatıpta nasıl kırmızıya ulaşabiliyorsunuz anlamadım özel bir yöntemi varsa bende bilmek isterim
quote:
Orijinalden alıntı: sahin_k123456
devir kesici iptali yapılmadıysa bir zararının olacağını zannetmiyorum oyle olsa üretici firmalar devir kesiciyi daha düşük devirlere ayarlarlardı arabanın kitapçığında güvenli olarak kullanabileceğin maksimum devirde yazılıdır oradanda bakılabilir son viteste devir kesiciyi atlatıpta nasıl kırmızıya ulaşabiliyorsunuz anlamadım özel bir yöntemi varsa bende bilmek isterim
Alıntıları Göster
Honda ve BMW Redline a en dayanikli araclardandir yane En fazla rpm yapabilirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: sahin_k123456
devir kesici iptali yapılmadıysa bir zararının olacağını zannetmiyorum oyle olsa üretici firmalar devir kesiciyi daha düşük devirlere ayarlarlardı arabanın kitapçığında güvenli olarak kullanabileceğin maksimum devirde yazılıdır oradanda bakılabilir son viteste devir kesiciyi atlatıpta nasıl kırmızıya ulaşabiliyorsunuz anlamadım özel bir yöntemi varsa bende bilmek isterim
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: sahin_k123456
son viteste devir kesiciyi atlatıpta nasıl kırmızıya ulaşabiliyorsunuz anlamadım özel bir yöntemi varsa bende bilmek isterim
markaya göre değişir benim civic göstergede redline 6500 e işaretliydi araç 7500 de kesiyordu.vtec lerde redline 7500 gösteriyor araç 8500 de kesiyor.ayrıca son vites olması şart değil rolantideykende gaz verip görebilirsinisterseniz videosunu gönderebilirim...
quote:
Orijinalden alıntı: eradnan
quote:
Orjinalden alıntı: sahin_k123456
son viteste devir kesiciyi atlatıpta nasıl kırmızıya ulaşabiliyorsunuz anlamadım özel bir yöntemi varsa bende bilmek isterim
markaya göre değişir benim civic göstergede redline 6500 e işaretliydi araç 7500 de kesiyordu.vtec lerde redline 7500 gösteriyor araç 8500 de kesiyor.ayrıca son vites olması şart değil rolantideykende gaz verip görebilirsinisterseniz videosunu gönderebilirim...
Alıntıları Göster
Abi bide redline li ne hizda yaptigi onemli. Son viteste yaparsan araba oldukca hizli olacagindan sogutma da daha iyi calisacaktir ve araba daha uzun sure daha tutarli devam edebilecektir buna. Ama bosta yaparsan cok farkli olur.
Yalniz bende bunu dogru bulmuyorum. Arabanin max gucu zaten redline in altindaki devirlerde aliniyor. Performans icin kullanacaksan bile redline a girip 1-2 sn icinde vites arttirman lazim. Fazlasi her yonden zarar. Ama son viteste son hiz testi yapiyorsan o ayri konu.
quote:
Orijinalden alıntı: vertexShader
Abi bide redline li ne hizda yaptigi onemli. Son viteste yaparsan araba oldukca hizli olacagindan sogutma da daha iyi calisacaktir ve araba daha uzun sure daha tutarli devam edebilecektir buna. Ama bosta yaparsan cok farkli olur.
Yalniz bende bunu dogru bulmuyorum. Arabanin max gucu zaten redline in altindaki devirlerde aliniyor. Performans icin kullanacaksan bile redline a girip 1-2 sn icinde vites arttirman lazim. Fazlasi her yonden zarar. Ama son viteste son hiz testi yapiyorsan o ayri konu.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: vertexShader
Yalniz bende bunu dogru bulmuyorum. Arabanin max gucu zaten redline in altindaki devirlerde aliniyor. Performans icin kullanacaksan bile redline a girip 1-2 sn icinde vites arttirman lazim. Fazlasi her yonden zarar. Ama son viteste son hiz testi yapiyorsan o ayri konu.
aynen öle zaten en kral yarı profesyonel spor arabalarda bile max.7000 devirde güç üretimi duruyor üstünde ancak ses çıkıyor...
quote:
Orijinalden alıntı: eradnan
quote:
Orjinalden alıntı: vertexShader
Yalniz bende bunu dogru bulmuyorum. Arabanin max gucu zaten redline in altindaki devirlerde aliniyor. Performans icin kullanacaksan bile redline a girip 1-2 sn icinde vites arttirman lazim. Fazlasi her yonden zarar. Ama son viteste son hiz testi yapiyorsan o ayri konu.
aynen öle zaten en kral yarı profesyonel spor arabalarda bile max.7000 devirde güç üretimi duruyor üstünde ancak ses çıkıyor...
Alıntıları Göster
arkadaşlar daihatsu sirion 1.3 motorlu bir arabada devir saati 7500d/d da redline a giriyor bu araç kaç devirde kesiyo bilen varsa yazsın ewt yüksek devirde hakkaten 1 numara honda eheh benm araç istesen de redline a girmiyo çünkü otomatik gerçi ben onun da çaresini buldum ama
quote:
Orijinalden alıntı: alper1001
arkadaşlar daihatsu sirion 1.3 motorlu bir arabada devir saati 7500d/d da redline a giriyor bu araç kaç devirde kesiyo bilen varsa yazsın ewt yüksek devirde hakkaten 1 numara honda eheh benm araç istesen de redline a girmiyo çünkü otomatik gerçi ben onun da çaresini buldum ama
Alıntıları Göster
Not: 2000 focusta kırmız bölge yok ki!!!
quote:
Orijinalden alıntı: focuss
Not: 2000 focusta kırmız bölge yok ki!!!
Alıntıları Göster
RED LINE RED LINE RED LINE !!!
ARABAYI BASKA TURLU KULLANMIYORUM Kİİİ
RED LINE SIZ Bİ ARABA DÜŞÜNEMİYORUM
BENDE HYUNDAI ACCENT VAR .. SUANA KDR Bİ SORUN CIKARMADI ALLAHA SUKUR ..
quote:
Orijinalden alıntı: makturan
RED LINE RED LINE RED LINE !!!
ARABAYI BASKA TURLU KULLANMIYORUM Kİİİ
RED LINE SIZ Bİ ARABA DÜŞÜNEMİYORUM
BENDE HYUNDAI ACCENT VAR .. SUANA KDR Bİ SORUN CIKARMADI ALLAHA SUKUR ..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: hyundaiLX
RED LINE RED LINE RED LINE !!!
ARABAYI BASKA TURLU KULLANMIYORUM Kİİİ
RED LINE SIZ Bİ ARABA DÜŞÜNEMİYORUM
BENDE HYUNDAI ACCENT VAR .. SUANA KDR Bİ SORUN CIKARMADI ALLAHA SUKUR ..
senin redline 'da gitmene hiç gerek yok kardeş senin aracında en son 5500d/d 'de güç üretimi duruyor...Vitesleri sürekli 5500d/d 'de değiştirerek daha hızlı ivmelenebilirsin...daha üst devirlere çıkartıp aracı zorlayarak 0-100 km hızlanma süresinden çalarsın...