Şimdi Ara

muhasebe'de çalışan birine bir şey sorabilir miyim (fatura ile alakalı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim bir sıkıntım var ve bir soru sormak istiyorum.

    şimdi bizim bir hotelimiz var, bir müşteri konaklama yapıyor ve biz ticari e-fatura kestik bunlara. (fatura tarihi: 05.01.2025)


    adamlar dün mail atıyor bize, bizim entegratörümüzde böyle bir fatura yok, sistemlerimize düşmedi, aynı faturanın yeni tarihlisini kesin diyor bize.


    bizim sistemimizde fatura gözüküyor. ben adamlara pdfini de attım. ve bunlara dedim ki E-faturayı, kağıt çıktısına istinaden muhasebe kayıtlarınıza geçirebilirsiniz.


    Ama karşı taraf, siz defterinizde ters kayıt yapıp, bize faturanın yeni tarihlisini kesin diyorlar.


    Biz mikro programını kullanıyoruz. Ek'teki resimden faturanın sorgusuna baktıgımızda, HEDEFTEN SİSTEM YANITI GELMEDİ yazıyor.


    Bu durumda kimin hatası var, nasıl bir yol izlemek gerekiyor acaba?


    Şimdiden teşekkürler...

    muhasebe'de çalışan birine bir şey sorabilir miyim (fatura ile alakalı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scofield3459 -- 11 Haziran 2025; 9:38:58 >







  • karşı tarafa iletildiğine dair zarf bilgilerini paylaşın. olmazsa e fatura sistemi olarak hangi portalı kullanıyorsanız müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. sistemsel olarak karşı tarafta görünmüyor olabilir.

  • Ee peki karşı taraf e-fatura mükellefi miydi bundan emin miyiz. E-arşiv ise belki ondan düşmemiştir. Onun dışında fatura kesilmiş karşı tarafa düşmemişse bu çok büyük bir sorun değil.


    Diğer seçenek henüz 7 gün geçmediği için faturayı iptal edip yenisini kesmen de mümkün.

  • e-fatura kayıtlı mükellefler arasında gözüküyor müşteri hocam.


    tarih olarak 05 ocakta konaklama yapıldı hocam.


    adamlar ısrarla faturayı sistemlerinde görmek istiyorlar.


    ben ters kayıt yapsam bile nasıl yapabilirim. onların da bana bir fatura kesmesi gerekmez mi acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scofield3459 -- 11 Haziran 2025; 10:21:35 >
  • e-faturanın gittiğine dair 1300 kodunu sistemde görmeniz lazımdı. kontrol edilmediği için fatura sisteme yüklenmemiş. bu durumda haklı karşı taraf sizin kdv düzelmesi verip yeni fatura kesmeniz gerekir.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.