Şimdi Ara

MOTOR, donanım, şasi kısacası arabadan anlayanlar bu baslık altında toplanalım. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.444
Cevap
2
Favori
97.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ataman_74


    quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: selimtokgoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    Bi konu tartısalım sizce modifiye yararlı bi sey midir?Bahsettgim modifiye egzost degisimi hava filtresi degisimi filan degil.Silindir kapak degisimi,talas kaldırılması,nos,otomobil sekil degisikleri kanat,tampon vb tip degisimlerim otomobil ustunde etkileri yararlı mıdır?

    otomobilin en mükemmel hali orijinal halidir.


    dogru aynı fikirdeyim baska merak edilen tartıslımak istenen konular veya sorular varsa geceye kadar burdayım


    --1905

    bence tam tersi..
    tabiki zevkler ve renkler tartışılamaz....
    adam gibi yapılan profesyonel yapılan modifiye gibisi yok...


    Aynı fikirde degilim profesyonel bir modifiyede astarı yuzunden pahalı olur onun yerine bence performans icin tasarlanmıs otomobil almak daha iyidir.Modifiye edilmis bir m3 e binmektense carerra ya binmeyi tercih ederim zaten hakkıyla modifiye edilmis bir m3 nerdeyse careraya yakın bir fiyata cıkar.




  • noss dediğin doğru ama o kadar da değil.....


    ama birde şu var ..
    bende M3 e o kadar masraf yapmam ..
    benim sevdiğim daha çok küçük yada standartlara yakın arabalar..

    en kolay örnek PUG 106 GTI gibi düşünsene 15 20 milyar harca ..
    sonra o carrera arkadan baksın sana :P
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ataman_74

    noss dediğin doğru ama o kadar da değil.....


    ama birde şu var ..
    bende M3 e o kadar masraf yapmam ..
    benim sevdiğim daha çok küçük yada standartlara yakın arabalar..

    en kolay örnek PUG 106 GTI gibi düşünsene 15 20 milyar harca ..
    sonra o carrera arkadan baksın sana :P


    Karsılastırdıgın arabalar cok uc yani sen ancak dragta onden gidersin yada cok aşsan normal yolda diyim ama carerra nın muhendisligini ne kadar modifiye yaparsan yap carerranın yol,tutusun durusunu vs... Kaldıki 106 dedigin tekerlekli tabutta zaten 100 km den sonra hic emniyet kemeri filan takmana gerek yok yani




  • 2-3 sene modifiye olayı epey ilgimi çekiyordu. Ama bizim memlekette modifiye olayı o kadar kalitesiz ve komik yapılıyor ki, açıkçası soğudum olaydan. Onlardan biri gibi anılmaktansa standart geziyorum misler gibi. Zaten o kadar çoğaldılar ki standart arabaya binmek ayrıcalık oldu...

    Motor modifiyesi ise başka bir olay, ama ben olsam frenlerden başlarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nsx -- 14 Ekim 2005, 17:29:38 >
  • Haklısın nsx bencede herzaman 0-100 e bakılır aslında 100-0 daha onemlidir.
  • Arkadaslar burada isteyenler olursa motor sasi ve otomobil hakkında bilgiler vermeyi dusunuyrm istege gore elimden geldigince ve yine otomobil hakkında teknik sorularınızı yanıtlamaya veya varsa sizin goruslerinizi alalım nasıl bir sey istersiniz
  • +1905

    aşağılarda kalmasın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ataman_74

    +1905

    aşağılarda kalmasın...


    eyvallah kimsenin bisey sordugu yok herkes herseyi bilyor :)
  • bencede ...
  • Bu şanzıman ve difransiyel koruyucuyu uygun yerine ilave edecez, aracın tam olarak neresinde bulunur? Ben alt kısmında biliyorum ama otomotivci eleman üsttedir dedi..
  • araban nedir???
    şanzıman manuel mi otomatik mi???
  • Hyundai accent 1.5 gls, manuel.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ataman_74

    araban nedir???
    şanzıman manuel mi otomatik mi???
  • genelde manuel olan transaxle senin arbadaı vede bunun yağ doldurma yeri genelde şanzımanın yan tarafından oluyor ..
    yane alltan arabanın ön kısmına gelen yerden...
    ama accent te belkide üst kısımdan olabilir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Bu şanzıman ve difransiyel koruyucuyu uygun yerine ilave edecez, aracın tam olarak neresinde bulunur? Ben alt kısmında biliyorum ama otomotivci eleman üsttedir dedi..


    Wolverine aracın sanziman ve difransiyel konumuna gore koruyucu takılır bu konuda ancak senin aracını iyi bilen biri bilebilir malesef Accent ler uzerine bi uzmanlıgım ve arastırmam yok
  • Beyler bayanlar bu basslıgı ustte tutalım bence ilerde isinize yarayabilir
  • Her soru icin forumda ayrı baslık acılıyor otomobil ve motorla ilgili sorular burda sorulabilir ve cevap alınabilir,forumu bos yere dallanıp budaklandırmanın bi anlamı yok diye dusunuyrm yanlıs mı
  • Beyler bu Turkiye'nin bir duzeni mi anlamıyorum bosuna dallnıp budaklanmasın diye sizin icin suraya topic acılıyor ama herkes gidip motor ve araclar hakkındaki sorularını topic acıp soruyor.Kaldıki acılan topicleri okudum cevapların cogu ya eksik bilgi,bikısmı yanlıs,bi kısmıda gulunc derecede atmasyon.Bilen de konusyor bilmeyende diyecegim ama bilenlerden cok bilmeyenler konusuyor.Gercekten anlamıyorum bazı seyleri sunun surasında yardım olsun sizi bilgilendirmek icin acılan topicte yararlanmak yerine...Ben bu isi parayla yapıyorum surda bedava yararlanmak varken meraklılılar icin bi seyler yazmaya calısıyoruz ama anlayana....




  • bence normal standart bir araba alacaksın 10-15 milyara sonra olduğu gibi makinayı söküp atacaksın yerine öyle 30cc falan makine takacaksın birazda kıdıklaycaksın

    benim arabanın resimi altda bir bakın
     MOTOR, donanım, şasi kısacası arabadan anlayanlar bu baslık altında toplanalım.


    arabaya 30at fort makinası takdım egsozu ise evo4 araba hem haifif hemde çok fazla tork veriyor.. yani araba 160hp falan ama hafifliğinden dolayı torku çok yüksek... bu araba ile honda type-r ,toyota celica,s200 çokda fazla kasmadan geçdim




  • Dam üstunde saksagan vur beline kazmayı(osman1571).Ne alakası var simdi bunun burda
  • dostum seni bana ALLAH gönderdi
    şimdi bende yeni polo comfort var abs li şu başta ki hava takviyeli fren diye bi konuda yazmışsın ya polo da da hava takviyelimi abim yeni golf aldı frene dokununca zınk diye duruyo arkadşta corsa absli var oda öle bende öle olmuyo yavaş alıyo ve öle birden kızaklamıyo vw böle desem golf te kızaklıyo aniden şöförü öne doğru sallayacak kadar etkili benimki küçük araba desem corsa da da öle benimde havalıysa havasını mı aldırmam lazım yoksa polo da bu hep bölemi arabadan son derece memnunum ama bu olaya sıkılıyorum biraz arabayı ank dan aldım sivastayım burdada servis yok sen vw servisteymişsin hele gurban bi el at şu olaya
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.