Şimdi Ara

Monütör mü ekran kartı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Uzun süre bilgisayarda oyun oynayınca bu şekilde oluyor.
    Sorun ekran kartında mı monütörde mi?

    Edit. Sıcaklık değerleri normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Labadak -- 22 Şubat 2012; 1:32:05 >



    _____________________________


    Labadak#2612
    For the end of the world spell, press Control+Alt+Delete

  • Merhaba,

    Sıkıntı monitör de görünüyor..

    Siz yine de farklı görüntü kablosu ile deneme yapın. Sıkıntı tekrar baş gösterirse, farklı bir monitör ile de deneme yaparsınız.
    _____________________________
  • Teşekkürler cevap için ama laptop kullanıyorum. Bu durumda ne yapmam gerekiyor.
    _____________________________


    Labadak#2612
    For the end of the world spell, press Control+Alt+Delete

  • Laptop da VGA çıkışı vardır, bu çıkış ile harici bir monitöre laptop'u bağlayıp test edebilirsiniz..

    Yada, bir laptop servisine verip test ettirip sorunun maliyetini öğrenebilirsiniz.
    _____________________________
  • Sorun monitörde. Arkadaşın dediği gibi harici bir monitörle test edin.
    _____________________________
  • Arkadaşımın notebook da ise markanın logosu gelmeden önce gökküşağı beliriyo daha sonra da ekran parazitleniyo...masaüstü açıldıktan sonra sistem ciddi bi hatadan kurtarıldı gibi uyarı veriyo..windows onarmayı denesin mi diye tekrar uyarıyo tamam deyince de netebook direk kapatıyo kendini..2-3 senelik bi laptop ısınma sorunları var.. ancak bu sorun acaba lcd panel ile mi ilgili yoksa ekran kartı ile mi bilemedik....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berbatov_84 -- 22 Şubat 2012; 11:22:01 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berbatov_84

    Arkadaşımın notebook da ise markanın logosu gelmeden önce gökküşağı beliriyo daha sonra da ekran parazitleniyo...masaüstü açıldıktan sonra sistem ciddi bi hatadan kurtarıldı gibi uyarı veriyo..windows onarmayı denesin mi diye tekrar uyarıyo tamam deyince de netebook direk kapatıyo kendini..2-3 senelik bi laptop ısınma sorunları var.. ancak bu sorun acaba lcd panel ile mi ilgili yoksa ekran kartı ile mi bilemedik....

    Merhaba,

    Sistem sınır diye tabir ettiğimiz ısı seviyesine ulaştığı zaman mutlak suretle kendisini korumaya almak için kapatıyor. İlk olarak yapmanız gereken cihaz içerisi temizlik ve termal macun uygulaması yapılması lazım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ekran kartı önerisi
    geçen yıl açıldı
    Ekran kartı önerisi
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ben ekrandan oldugunu pek düşünmüyorum ama bakmak gerek muhtemelen ekran kartı cipi çünkü ekrandan olsa uzun sure beklıorsa ortalama aynı zamanı beklemesı gerek oyun, film yada düz yazı ayırtetmeden ama ekran kartı cipseti öle değil zorlandıgında tırtlar ;)
    _____________________________
    Bilgi Paylaştıkça Çoğalır.. Bulduğum Her Bilgiyi Paylaşırım. Bulamadığımı Bilene Sorarım.
    Eğer Yardımcı Olabileceğim Bir Şey Varsa PM Atınız.

    **********************************************************************

    Akıllı Ajans Yazılım ve Reklam Hizmetleri
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.