Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (189. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.923
Cevap
44
Favori
367.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Remaping ile Chip Tuning aynı şeyler değil mi?

    Esasen Chiptuning = Remapping

    Fkat bazı powerbox satıcıları Hizmetlerini Chiptuning adı altında pazarladığı için işler karışıyor zaman zaman..

    Selpak mendil misali ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Remaping ile Chip Tuning aynı şeyler değil mi?

    Esasen Chiptuning = Remapping

    Fkat bazı powerbox satıcıları Hizmetlerini Chiptuning adı altında pazarladığı için işler karışıyor zaman zaman..

    Selpak mendil misali ;)



    Bende aslında Chip Tuning = Remaping demek istemiştim, bilgilendirme için teşekkürler.

    Not: Bu arada EDC Megane ile 2,5 yıl 35.000 km chip tuning uygulanmış şekilde devam ediyorum. Başta çok çekincelerim vardı ama şu ana kadar sorun yok, teşekkürler.




  • Sayin uzman Para tuzagi demişsiniz ama kullananlar cok memnun. Uzun vadede zararli ya da etkisiz olur mu demek istediniz ?
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egokgoz

    Sayin uzman Para tuzagi demişsiniz ama kullananlar cok memnun. Uzun vadede zararli ya da etkisiz olur mu demek istediniz ?
    Teşekkürler

    1_ motoru güçlendirmiyor
    2_ elektronik data transferini hızlandırmak gibi herhangi bir işlevi yok.
    3_ basit bir eğitimle cihazın yaptığı işi kendi ayağınızla da yapabilirsiniz..
    4_ bu eğitimi burda megachips de ücretsiz alabilirsiniz ((:
    5_ yakında bu konuda kısa bi video yayınlarım..
  • Vidyoyu bekliyor olacagim. Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KIA sportage 1.6 GDI Otomatik sıfır araç için bu uygulama yapılıyor mu? Herhangi bir parça takmaya gerek var mı yoksa sadece yazılım yeterli oluyor mu? Atmosferik bir motor olduğu için yaratılacak güç artışı fark ettirir mi kendini?
  • Merhabalar

    2011 Audi A4 2.0 TDI 143 hp aracım İcin düşünüyorum bu işlemi, acaba fiyat ve performans durumu nasıldır ve bu tip motora uyguladınız mı ? Bir aksilik yaşarmıyım?

    Mevcut beygir gücünden ne kadar Artış sağlar her hangi bir Parça degisimi Olurmu ecu vs dediklerinizden bahsediyorum bilgi verirseniz Salı günü uğramak istiyorum yanınıza tesekkur ederim şimdiden ilginiz İcin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 TDCi Ghia- focus (110hp)
    Ve
    1.6 hdi 307- pejo (110hp) için fiyat ve detay alabilirmiyim.. modeller 2005.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caninsan79

    KIA sportage 1.6 GDI Otomatik sıfır araç için bu uygulama yapılıyor mu? Herhangi bir parça takmaya gerek var mı yoksa sadece yazılım yeterli oluyor mu? Atmosferik bir motor olduğu için yaratılacak güç artışı fark ettirir mi kendini?


    Herhangi bi parça takmadan, Sadece yazılım yükleyerek, 150hp 190nm değerleri mümkün.. Tavsiye ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J_skellington

    Merhabalar

    2011 Audi A4 2.0 TDI 143 hp aracım İcin düşünüyorum bu işlemi, acaba fiyat ve performans durumu nasıldır ve bu tip motora uyguladınız mı ? Bir aksilik yaşarmıyım?

    Mevcut beygir gücünden ne kadar Artış sağlar her hangi bir Parça degisimi Olurmu ecu vs dediklerinizden bahsediyorum bilgi verirseniz Salı günü uğramak istiyorum yanınıza tesekkur ederim şimdiden ilginiz İcin

    Merhaba,

    Programlama bedeli 750tl dir.

    143lük 2.0 TDI ları çok defa programladık, bunu web sitemizwww.megachips.com.tr den veya FAcebook Profili gözlemliyebilirsiniz.

    143 > 177 olacaktır. Kaputu kaldırmayacağız. Garanti etkilenmez.

    Saygılar

    Mehmet Gazihan
    532 243 73 66




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ch4ylak

    1.6 TDCi Ghia- focus (110hp)
    Ve
    1.6 hdi 307- pejo (110hp) için fiyat ve detay alabilirmiyim.. modeller 2005.

    İki makina da aynı.

    138hp güç 300nm tork

    750tl
  • 1) Yeni Seat Leon 1.2 TSI ne yapabiliriz? Garanti bozar mı? Fiyat? Performansta ne kadar fayda sağlar
    2) Golf 5, 1.6 FSI ne yapabiliriz? Zararı olur mu? Fiyat? Performansta ne kadar fayda sağlar

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    1) Yeni Seat Leon 1.2 TSI ne yapabiliriz? Garanti bozar mı? Fiyat? Performansta ne kadar fayda sağlar
    2) Golf 5, 1.6 FSI ne yapabiliriz? Zararı olur mu? Fiyat? Performansta ne kadar fayda sağlar

    Teşekkürler

    1- 1.2 TSI Leon 105hp-175nm > 130hp-225nm Garanti bozulmaz.
    2- 1.6 FSI 115hp-155nm > 127hp-170nm SIFIR Problem.

    araç başı 750tl
  • Mehmet bey merhabalar, bu konuyu size özelden de sorabilirdim ancak geneli ilgilendirebilir düşüncesiyle buradan sorayım dedim.

    2012 yılında Ankara yükleme merkezinde Reanult Megane EDC aracıma chip tuning yaptırtmıştım. O günden beri sıkıntısız bir şekilde bu yazılımla devam ediyorum.

    Bahsedeceğim konu direk sizinle ilgili değil. Megane ve Fluence EDC modellerinde 6. viteste seyrederken gaza yüklendiğinizde araç hızlanabilmek için vitesi 6'dan 5'e çekiyor ve bu esnada tabiri cazise CARRRTTTT diye bir ses geliyor. Bu sorunun sadece bende olduğunu sanıyordum ama değilmiş. Megane ve Fluence EDC modellerinde vites 6'dan 5'e geçerken meydana gelen cartlamayı servisler artık test ederek şanzuman değişikliğine gitmeye başlamışlar.

    Bu değişimi bire bir yaşayan bir forumdaşımız aracıyla ilgili bu şikayeti bakım zamanı serviste dile getirmiş. Servis önce bir test edelim demiş ve aracın 1 - 2 gün serviste kalmasını istemişler. Arkadaşta aracını servise bırakmış ve servis aracı komple teste sokmuş. Renault bu şanzuman sorununu kabul etmiş ve müşterisine yeni çıkan GT Line şanzumanlardan takarız, onlarda bu sorun çıkmıyor demişler. Halbuki araç sahiplerini geri çağırması gerekirdi ancak bunu herkes fark edemeyebiliyor.

    Herneyse lafın uzatmadan sadede gelelim; benim Megane'ın garantisinin bitmesine 1 ay kaldı. Bende hem 3. yıllık bakımına götüreyim hemde bu cartlama olayından bahsedeyim diye düşünüyorum. Onlarda sanırım aracın kalmasını ve araca test yapılmasını isteyeceklerdir. Benim çekincem bu test esnasında chip tuning yazılımının servis tarafından fark edilip isteğimin refüze edilmesidir.

    Eğer şanzuman bu sebepten dolayı yenisiyle değişirse benim için çok büyük bir avantaj olur. Aracımı servise götürmeden önce Ankara yükleme merkezine Koray beye götürsem ve yazılımı geri alsanız. Sonra serviste işi bitince geri yüklemeniz uygun olur mu? Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Mehmet bey merhabalar, bu konuyu size özelden de sorabilirdim ancak geneli ilgilendirebilir düşüncesiyle buradan sorayım dedim.

    2012 yılında Ankara yükleme merkezinde Reanult Megane EDC aracıma chip tuning yaptırtmıştım. O günden beri sıkıntısız bir şekilde bu yazılımla devam ediyorum.

    Bahsedeceğim konu direk sizinle ilgili değil. Megane ve Fluence EDC modellerinde 6. viteste seyrederken gaza yüklendiğinizde araç hızlanabilmek için vitesi 6'dan 5'e çekiyor ve bu esnada tabiri cazise CARRRTTTT diye bir ses geliyor. Bu sorunun sadece bende olduğunu sanıyordum ama değilmiş. Megane ve Fluence EDC modellerinde vites 6'dan 5'e geçerken meydana gelen cartlamayı servisler artık test ederek şanzuman değişikliğine gitmeye başlamışlar.

    Bu değişimi bire bir yaşayan bir forumdaşımız aracıyla ilgili bu şikayeti bakım zamanı serviste dile getirmiş. Servis önce bir test edelim demiş ve aracın 1 - 2 gün serviste kalmasını istemişler. Arkadaşta aracını servise bırakmış ve servis aracı komple teste sokmuş. Renault bu şanzuman sorununu kabul etmiş ve müşterisine yeni çıkan GT Line şanzumanlardan takarız, onlarda bu sorun çıkmıyor demişler. Halbuki araç sahiplerini geri çağırması gerekirdi ancak bunu herkes fark edemeyebiliyor.

    Herneyse lafın uzatmadan sadede gelelim; benim Megane'ın garantisinin bitmesine 1 ay kaldı. Bende hem 3. yıllık bakımına götüreyim hemde bu cartlama olayından bahsedeyim diye düşünüyorum. Onlarda sanırım aracın kalmasını ve araca test yapılmasını isteyeceklerdir. Benim çekincem bu test esnasında chip tuning yazılımının servis tarafından fark edilip isteğimin refüze edilmesidir.

    Eğer şanzuman bu sebepten dolayı yenisiyle değişirse benim için çok büyük bir avantaj olur. Aracımı servise götürmeden önce Ankara yükleme merkezine Koray beye götürsem ve yazılımı geri alsanız. Sonra serviste işi bitince geri yüklemeniz uygun olur mu? Selamlar.

    Eğer içiniz rahat edecekse Orjinal yazılımla girin servise.

    Ücretsiz bu hizmeti sağlarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Mehmet bey merhabalar, bu konuyu size özelden de sorabilirdim ancak geneli ilgilendirebilir düşüncesiyle buradan sorayım dedim.

    2012 yılında Ankara yükleme merkezinde Reanult Megane EDC aracıma chip tuning yaptırtmıştım. O günden beri sıkıntısız bir şekilde bu yazılımla devam ediyorum.

    Bahsedeceğim konu direk sizinle ilgili değil. Megane ve Fluence EDC modellerinde 6. viteste seyrederken gaza yüklendiğinizde araç hızlanabilmek için vitesi 6'dan 5'e çekiyor ve bu esnada tabiri cazise CARRRTTTT diye bir ses geliyor. Bu sorunun sadece bende olduğunu sanıyordum ama değilmiş. Megane ve Fluence EDC modellerinde vites 6'dan 5'e geçerken meydana gelen cartlamayı servisler artık test ederek şanzuman değişikliğine gitmeye başlamışlar.

    Bu değişimi bire bir yaşayan bir forumdaşımız aracıyla ilgili bu şikayeti bakım zamanı serviste dile getirmiş. Servis önce bir test edelim demiş ve aracın 1 - 2 gün serviste kalmasını istemişler. Arkadaşta aracını servise bırakmış ve servis aracı komple teste sokmuş. Renault bu şanzuman sorununu kabul etmiş ve müşterisine yeni çıkan GT Line şanzumanlardan takarız, onlarda bu sorun çıkmıyor demişler. Halbuki araç sahiplerini geri çağırması gerekirdi ancak bunu herkes fark edemeyebiliyor.

    Herneyse lafın uzatmadan sadede gelelim; benim Megane'ın garantisinin bitmesine 1 ay kaldı. Bende hem 3. yıllık bakımına götüreyim hemde bu cartlama olayından bahsedeyim diye düşünüyorum. Onlarda sanırım aracın kalmasını ve araca test yapılmasını isteyeceklerdir. Benim çekincem bu test esnasında chip tuning yazılımının servis tarafından fark edilip isteğimin refüze edilmesidir.

    Eğer şanzuman bu sebepten dolayı yenisiyle değişirse benim için çok büyük bir avantaj olur. Aracımı servise götürmeden önce Ankara yükleme merkezine Koray beye götürsem ve yazılımı geri alsanız. Sonra serviste işi bitince geri yüklemeniz uygun olur mu? Selamlar.

    Eğer içiniz rahat edecekse Orjinal yazılımla girin servise.

    Ücretsiz bu hizmeti sağlarız.

    Mehmet bey, duymak istediğim cevap buydu, teşekkür ederim.

    Gerekirse Koray beyi arayım, destek alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Remaping ile Chip Tuning aynı şeyler değil mi?

    Esasen Chiptuning = Remapping

    Fkat bazı powerbox satıcıları Hizmetlerini Chiptuning adı altında pazarladığı için işler karışıyor zaman zaman..

    Selpak mendil misali ;)



    Ustadim clio4 1.2 75hp için bir oneriniz olur mu performans adina?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: befo

    Ustadim clio4 1.2 75hp için bir oneriniz olur mu performans adina?

    Chiptuning yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: befo

    Ustadim clio4 1.2 75hp için bir oneriniz olur mu performans adina?

    Chiptuning yapılabilir.

    Tesekkur ederim. Peki ne kadarlik bir kazanc saglanir hp ve torkta? Bir de istanbulda bu islemi nerede ve ne kadar ucrete yaptirabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: befo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: befo

    Ustadim clio4 1.2 75hp için bir oneriniz olur mu performans adina?

    Chiptuning yapılabilir.

    Tesekkur ederim. Peki ne kadarlik bir kazanc saglanir hp ve torkta? Bir de istanbulda bu islemi nerede ve ne kadar ucrete yaptirabilirim?

    Yaklaşık %10-12 kadar güç ve tork artışı elde edilebilir.

    www.Chiptuning.com.tr de iletişim bilgilerim mevcuttur.




  • 
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.