Şimdi Ara

Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
8.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar ttnetin ücretsiz modem kampanyasından vdsl modem aldım hipernete geçtim dün akşama kadar 24 mb sorunsuz kullanıyordum bugün hız testi yaptım kablolu 13.50 mb geliyor modem arayüzüne baktım indirme 16383 yükleme 800 yazıyor dün akşam indirme 24 mb yükleme 2 mb olarak çıkıyordu ttneti aradım bizim ekranda hattınız 24 mb alıyor sorun yok diyor tp link desteği aradım onlarda bişey yapmadı telekom bayisine gittim modemi değiştirmek istedim adamlar arızalı olmadıgı için değişim yapmadı ama telefondaki temsilci bana 14 gün içinde istediğim bayiden değişim yapabileceğimi söylemişti benim anlamadıgım dün akşam dsl modülasyon türü vdsl yazarken bugün adsl2 plus nasıl yazıyor hızım nasıl 13 mb e düştü ag wan arayüzüne baktım adsl kullanılıyor vdsl bağlantısı devre dışıdır yazıyor bu modemin arızalı oldugunu düşünüyorum eğer ttnet bunu çözmezse modemi iptal edicem tekrar eski paketime geçicem

    işte modem bilgileri

     Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım

     Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım

     Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 28 Şubat 2016; 15:59:04 >



    _____________________________




  • İnternet ayarlarından VDSL moduna alamıyor musunuz modemi ? Ayrıca TP-Link'in modemi en azından incelemek için garanti kapmasında alması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    dsl ayarlarında vdsl2 sçeneği var onu seçiyorum modemde dsl ışıgı arada yanıp sönüyor sabitlenmiyor internet gelmiyor adsl2 seçince modem ışıkları sabitleniyor internete bağlanıyor

    ama dün akşam ana ekranda zaten vdsl yazıyordu bugün adsl 2 yazıyor
    _____________________________
  • Türk Telekom'un DSLAM'larındaki bazı kartlar hem ADSL hem de VDSL sinayli verebiliyor. Sorun DSLAM kabinindeki kartta da olabilir modemde de bunu anlamanız için başka bir VDSL uyumlu modem ile denemeniz lazım. Onda da aynı sorun oluyorsa Türk Telekomun DSLAM deki arzayı gidermesi gerekir. Şayet sorun modemde çıkar ise TP-Link ' in modemi alması ve tamir ya da değişim yapması gerekiyor. Şunu da belirteyim eğer modem sorunlu çıkarsa Türk Telekomla değil direkt TP-Link ile iletişime geçin. İnşallah en kısa sürede sorununuzu çözebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    ben modemi 26 şubatta aldım eğer modemde arıza çıkarsa 14 gün içinde telekom ofis veya bayisinde yeni modem ile değişim yapabilirsin 14 gün geçtikten sonra teknik servise göndereceksin onlar modeme işlem yapacaklar bence büyük ihtimal modemde sorun var dün akşam vdsl den 24 mb tam hız alırken bugün adslden 13.50 mb alıyorum yada senin dediğin gibi telekomun kutularında sorun var ama ttnetin sisteminde şuan benim hattım vdsl 24 mb tam hız alıyor görünüyor
    _____________________________
  • Şimdi sorunun DSLAM de mi yoksa modem de mi anlamak çok zor bu yüzden başka bir modem ile denemeniz lazım. Garantilik bir sorun çıkarsa Telekomla uğraşmanız ne kadar doğru olur bilmiyorum bilirsiniz müşteri hjizmetlerini pürüz çıkabilir, TP-Link in hizmeti hakkında bilgim yok ancak Zyxel ürünün garantisi bitse bile oldukça yardımcı oluyordu. Ama size Telekomdan değişim gapın dedilerse telekoma başvurun. Ama ilk ömce farklı bir modemle deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    evde başka vdsl modem yok onu deneyemem bayideki adam modem bozuk değilse değiştirmem diyor temsilci değiştirebilirsin diyor başka temsilci arıza varsa değişim yapabilirsin diyor hepsi kafasına göre bişeyler söylüyor 2 gün vdsl bağlanan modem nasıl şimdi adslden bağlanıyor

    dün akşam elektrikler kesilmişti o yüzden bu değişim olabilir mi sadece 1 kere kesildi bence sorun burdan değildir
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Komşunuzdan vs. temin etme şansınız olursa iyi olur yoksa işiniz zorlaşacak. Siz mhnin dediğine bakmayın arza olmadan değişim yapmazlar artık modem bulamazsanız evinize ekip gelip başka bir VDSL modem takarak deneyecekler. Tabi bunun çin santrale gidip durumu anlatıp ekip gelmesini istemeniz lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    temsilciye çok ısrar edince arıza kaydı açtı şuan incelemeye alınmış hattı kontrol edecekler bence hat tam hız alıyor sorun yok diyerek arızayı kapatacaklar valla sorun düzelmezse haftaiçi modemi iptal ettirecem eski paketime ücretsiz geri çevirticem uğraşamam bunlarlar
    _____________________________
  • Telefon ile mi görüştünüz ? Bana kalırsa tüm isslerin telefondan müştei hizmetleri kapatılmalı zira müşterihizmetlerrinde çalışan personellerin çoğu yeterli bilgiye sahip değil. Ama arıza kaydını açan personel işten anlıyorsa ekip evinize gelip kontrol de yapar. İmkanınız varsa her türlü iş için santrale uğrayın zira santaldeki personel bilgili oluyor gerekirse teknik personelden de yardım alınabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    bugün bayideki kızın söylediklerinden sonra türk telekom gerçekten bilgisiz insanları çalıştırdıgını anladım

    ben diyorum hipernet 24 mb 2 gündür sorunsuz kullanıyorum bugün adsl e geçti sorun yaşıyorum dedim kızın bana söylediği laf hipernet 24 mb vermez 16 mb verir dedi ben zaten 24 kullanıyorum nasıl vermiyor dediim bişey diyemedi bayidekiler bile hiçbişeyden anlamıyor arıza kaydı açan kızda fazla anlamıyor sorun yaşadıgım için kayıt açtı santraldakiler hattımı portumu kontrol edecek sorun varsa düzeltirler sorun yoksa arızayı kapatırlar
    _____________________________
  • Bayilerde de personeller bilgisiz olur zira bayiler telekoma bağlı değil normal bir esnafın telekom bayiliğini alması sonucu dükkan sahibine bağlı çalışanlardır. Buralara fatura ödeme dısında uğramak akıl karı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    benim modemi aldıgım yer direk türk telekomun kendi bayisi avea ttnetinde dahil oldugu üçlemeli mekan avm nin içinde zaten esnaf bayisi olmaz eğer salı gününe kadar sorun çözülmezse çarşamba günü modemi iptal edicem
    _____________________________
  • Oradaki de bilgisiz sadecer santrallerdeki personel bilgilidir. Ayrıca modemi iade emeyin sorun DSLAM da çıkarsa elinizde modemle kalakalırsınız. Ya başka bir modem takacaksınız ya da santrale gidip evinize ekip isteyeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Başka bir modem ile deneme yapın hocam sonra olmazsa yine arıza kaydı bırakın telekom ekipler kontrol etsinler hattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Neden bayiye gidiyorsunki telekom müdürlüğüne gitsen çözülmüştü sana adsl sinyali verilmiş vdsl sinyali vericekler tekrar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İmHyp3rioN -- 28 Şubat 2016; 19:37:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    hocam yiğenin vdsl modemi varmış onu denedik vdsl ayarlarını yaptım yine modeme sinyal gelmedi dsl sürekli yanıp sönüyordu adsl 2 seçince modemin ışıkları sabitlendi üsteki arkadaşın söylediği gibi modeme adsl sinyali verdikleri için vdsl den bağlanamıyorum ttneti aradım tekrar kayıt açtırdım sinyalin düzeltilmesini istedim
    _____________________________
  • Sorun büyük ihtimalle DSLAM da ama arıza kaydı açtırmak hiç bir işinize yaramayacak. Tek çöžüm santrle gidip teknik personele durumu anlatmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    santraldaki ekip sinyali düzelttiler ayarlardan vdsl seçtim ışıklar sabitlendi şuan wifi 22 mb bağlanıyorum sonunda kurtuldum

     Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 29 Şubat 2016; 13:31:24 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    santraldaki ekip sinyali düzelttiler ayarlardan vdsl seçtim ışıklar sabitlendi şuan wifi 22 mb bağlanıyorum sonunda kurtuldum

     Modemim vdsl den adsl e geçti hızım düştü acil yardım


    Geçmiş olsun güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.