|
Superonline tarafından fiber internet için verilen modemde kablosuz bağlantıda problemler yaşadığım için teknik servis çağırdım. Yaşadığım problem: 5GHz bandı bazen sinyal veriyor bazen vermiyor ve bağlandığımda internet hızı 15 ile 50 Mbit arası değişiyordu. Gelen teknik servisde modem arıza olduğunu kabul etti ama elerinde modem olmadığından değişiklik yapamadı. Genel merkeze iletiyorum onlar değişimi yapacak dedi. Bu gün binbir çaba aldığım bilgi, problem olmadığından arıza kaydı kapatılmış. Twitter'dan yazdığım müşteri hizmetleri defalarca test sonucu ekran görüntüsü istedi ve en son verdikleri cevap: KABLOLU KULLANIN Superonline aboneliği düşünenler tekrar düşünsün. Yaşanan arıza sonrası göreceğiniz yaklaşım bu olacaktır. Ben ayıplı hizmet için yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağım ama bir ISS'den beklentim müşteriyi böyle zora sokmadan arızalı modemi değiştirmesiydi... ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler

Hızlı






