Şimdi Ara

Mk7 Süspansiyon sertliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Golf mk7 kullanıyorum, kasislerde yavaş girince yumuşak (tıss sesini duyuyorum) hissettirmeden geçiriyor fakat araç hata kaza çukura girerse resmen süspansiyonu içimde hissediyorum lambır lumbur giriyor çukura ve süspansiyon neredeyse darbeyi hiç soğurmuyor.Peugeot 2008 veya 2013 3.20 bmw ile aynı çukura girince neredeyse hiç bir şey hissettirmiyor.Bu sıkıntı sizde de var mı, nasıl çözülebilir ?



  • Sinifinin en iyi suspansiyon konforuna sahip araci ancak lastik havalarinizda veya burclarda sorun olma ihtimali ne kadar vardir baktirmak gerek ancak sorunsuz bir golfte bu reaksiyonlari veriyorsa ayni sinif tum araclarda bunun fazlasini verecektir emin olun.
    Bmw ve 2008 icin tek diyecegim bm runflatli olarak yavas ve kisa darbelerde pekte basarili degildir ancak imkan varsa serviste kontrol ettirin veya test araciyla karsilastirma yapin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntı yok bende de aynı durum yani golfde amortisorler sert

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N0YAN

    Golf mk7 kullanıyorum, kasislerde yavaş girince yumuşak (tıss sesini duyuyorum) hissettirmeden geçiriyor fakat araç hata kaza çukura girerse resmen süspansiyonu içimde hissediyorum lambır lumbur giriyor çukura ve süspansiyon neredeyse darbeyi hiç soğurmuyor.Peugeot 2008 veya 2013 3.20 bmw ile aynı çukura girince neredeyse hiç bir şey hissettirmiyor.Bu sıkıntı sizde de var mı, nasıl çözülebilir ?

    sınıfının en iyi süspansiyonuna sahip bence. şimdiye kadar c sınıfı hiçbir araçta böyle güzel gidiş görmedim. ama bir bmw olamaz tabii. pejo 2008'in bundan iyi olmasına ihtimal vermiyorum. 308'den iyi çünkü. 2008 nasıl daha iyi olsun?

    benimki 1.4. 1.4'de bağımsız süspansiyon var. 1.2 ise eğer bir miktar farkedebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: N0YAN

    Golf mk7 kullanıyorum, kasislerde yavaş girince yumuşak (tıss sesini duyuyorum) hissettirmeden geçiriyor fakat araç hata kaza çukura girerse resmen süspansiyonu içimde hissediyorum lambır lumbur giriyor çukura ve süspansiyon neredeyse darbeyi hiç soğurmuyor.Peugeot 2008 veya 2013 3.20 bmw ile aynı çukura girince neredeyse hiç bir şey hissettirmiyor.Bu sıkıntı sizde de var mı, nasıl çözülebilir ?

    sınıfının en iyi süspansiyonuna sahip bence. şimdiye kadar c sınıfı hiçbir araçta böyle güzel gidiş görmedim. ama bir bmw olamaz tabii. pejo 2008'in bundan iyi olmasına ihtimal vermiyorum. 308'den iyi çünkü. 2008 nasıl daha iyi olsun?

    benimki 1.4. 1.4'de bağımsız süspansiyon var. 1.2 ise eğer bir miktar farkedebilir.


    1.6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N0YAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: N0YAN

    Golf mk7 kullanıyorum, kasislerde yavaş girince yumuşak (tıss sesini duyuyorum) hissettirmeden geçiriyor fakat araç hata kaza çukura girerse resmen süspansiyonu içimde hissediyorum lambır lumbur giriyor çukura ve süspansiyon neredeyse darbeyi hiç soğurmuyor.Peugeot 2008 veya 2013 3.20 bmw ile aynı çukura girince neredeyse hiç bir şey hissettirmiyor.Bu sıkıntı sizde de var mı, nasıl çözülebilir ?

    sınıfının en iyi süspansiyonuna sahip bence. şimdiye kadar c sınıfı hiçbir araçta böyle güzel gidiş görmedim. ama bir bmw olamaz tabii. pejo 2008'in bundan iyi olmasına ihtimal vermiyorum. 308'den iyi çünkü. 2008 nasıl daha iyi olsun?

    benimki 1.4. 1.4'de bağımsız süspansiyon var. 1.2 ise eğer bir miktar farkedebilir.


    1.6

    1.6 da yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çalışma araligi dar galiba. Mesela İnsignia ile yavaş girince golf deki gibi yaylanma olmuyor çukuru hissediyorsunuz ama ne zamanki golf de 60 ile falan bozuk yola giriyorsunuz o zaman bam güm etmeye başlıyor tam tersine İnsignia ise hızlı girilen çukurlardan uslu uslu pıt pıt şeklinde geçiyor. Garip ama genede Golf konforsuz araç değil kesinlikle hatta 30 a kadar hicbirsey hissetmiyorsunuz bile diye bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Çalışma araligi dar galiba. Mesela İnsignia ile yavaş girince golf deki gibi yaylanma olmuyor çukuru hissediyorsunuz ama ne zamanki golf de 60 ile falan bozuk yola giriyorsunuz o zaman bam güm etmeye başlıyor tam tersine İnsignia ise hızlı girilen çukurlardan uslu uslu pıt pıt şeklinde geçiyor. Garip ama genede Golf konforsuz araç değil kesinlikle hatta 30 a kadar hicbirsey hissetmiyorsunuz bile diye bilirim.

    aynen, 30 km ile girince yastiga yavasca birakilmis gibi, hatta tis sesi duyuluyor nereden geliyor bilmiyorum ama
  • Golf7de amortisor sesi duyuyosaniz kulaklar cok iyi demektir :)
    Asil ses gilf 5 de. Otobuslerde yok o ses :)

    Bu arada lastik ebat ve kalite cok onemli.
    225 45 17 olan golf 7 highline haliyle biraz daha fazla ses.
    Golf 5 ler 65 yanak oldugu icin pek bisey hissetmiyorum 7ye nazaran



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravedead -- 19 Nisan 2016; 0:29:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi yol tutması için
  • Torsiyon ve bağımsızda konfor farkı var. Ancak jant ebatınız da önemli.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.