Şimdi Ara

Mk3 Mondeo hakkında yardım!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, 2006-2007 model mondeo almayı düşünüyorum fakat benzin/lpg manuel kombinasyonu mu yoksa tabi temiz bulabilirsem dizel otomatik olanı mı tercih etsem karar veremedim. Dizeldeki otomatik şanzıman ile benzinlideki oto şanzıman aynı değilmiş sanırım dizeldeki otomatik sorunsuz ama benzinlideki biraz sıkıntılı şeklinde yorumlar buldum. Fikri olan arkadaşlardan, kullanıcılardan yorum bekliyorum, herkese teşekkürler.



  • aynı araçtan bende var

    dizel otomatiğini tavsiye ederim dizellerde, jatco marka kaliteli jaguar ile aynı şanzıman var ve 5 ileri
    benzinlide ise bildiğim kadarıyla 4 ileri ve farklı bir marka şanzıman var zaten sorunlu bir şanzıman

    yani dizelde 120 ile 2000 devirde gidebiliyorken benzinli araçta 3000 yada 3400 civarı bir devir çevirir araç , şanzımanlar arasında tabi buda yakıt olarak dizel avantajlı konuma geçiriyor güzel ve piyasaya göre uygun araç
  • 2006-2007 mondeo çok aradım ama 250bin km den aşağı yok böyle km li bir araç almak çok büyük risk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 dizel jatcoya sahibim. Jatco 5 ileri şanzıman 2000 devirde 100 ile gidiyor. Ama gerçekten harika bir şanzıman. Kendi içerisinde sürüş modları var; gaz tepkine, yokuş aşağı iniş aşağı olma durumuna, sıkışık trafiğe, performanslı kullanıma hemen adapte oluyor. Jatco şehir dışında iyi ama şehir içinde ve kısa mesafelerde sağlam yakıyor. Şanzımanla ilgili olarak sadece 3. vites aralığı hoşuma gitmiyor. 3. vites aralığı biraz daha geniş tutup, 4. ve 5. vitesi de biraz uzun tutsalar şöyle 2000 devirde 110 yapsa mükemmel bir şanzıman olurmuş. 4 ileri benzinli model ise tavsiye edilmez pek. Hem yakıt hem performans hem de sorunsuzluk bakımından iyi değil. Kilometre olarak 200 bin altında bulamazsın pek. O yüzden bakım geçmişini kontrol et. Ben kendi aracımı 2.5 yıl önce 150 bin km'de almıştım, şuan 210 bin km de tek yaptığım ağır bakım şarj dinamosu revizyonu ve keyfe keder turbo revizyonu. Ama 200-250 bin km arasında enjektör, turbo, şanzıman tork konventörü,trigger zinciri gibi yerlerde bakım isteyebilir bakım geçmişini iyi öğren. Direksiyonu ağırdır, motor soğukken gürültülü çalışır o yüzden şehir içinde çok konforlu bulmuyorum kendisini. Alırken bunları göz önüne al.




  • Yorumlarınız içşn teşekkürler. Dizel otomatiğinin düşük kmsini bulmak zor zaten ama yine de bakınacağım. İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınız içşn teşekkürler. Dizel otomatiğinin düşük kmsini bulmak zor zaten ama yine de bakınacağım. İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 96 binde buldum dizel otomatik ve aldım. ancak sonradan bu araçların 200-300 bin sorunsuz yaptıklarını okudum. İçiniz rahat olsun,bakımlı ve düzgün mazot alınmış bir aracı rahatlıkla alabilirsiniz.
  • Bir yıl kadar 2.0TDCI Ghia manuelini kullandım, harika bir araçtı. Özellikle performansı çok iyiydi.

    Dizeldeki Jatco şanzıman çok sağlam diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    2006 dizel jatcoya sahibim. Jatco 5 ileri şanzıman 2000 devirde 100 ile gidiyor. Ama gerçekten harika bir şanzıman. Kendi içerisinde sürüş modları var; gaz tepkine, yokuş aşağı iniş aşağı olma durumuna, sıkışık trafiğe, performanslı kullanıma hemen adapte oluyor. Jatco şehir dışında iyi ama şehir içinde ve kısa mesafelerde sağlam yakıyor. Şanzımanla ilgili olarak sadece 3. vites aralığı hoşuma gitmiyor. 3. vites aralığı biraz daha geniş tutup, 4. ve 5. vitesi de biraz uzun tutsalar şöyle 2000 devirde 110 yapsa mükemmel bir şanzıman olurmuş. 4 ileri benzinli model ise tavsiye edilmez pek. Hem yakıt hem performans hem de sorunsuzluk bakımından iyi değil. Kilometre olarak 200 bin altında bulamazsın pek. O yüzden bakım geçmişini kontrol et. Ben kendi aracımı 2.5 yıl önce 150 bin km'de almıştım, şuan 210 bin km de tek yaptığım ağır bakım şarj dinamosu revizyonu ve keyfe keder turbo revizyonu. Ama 200-250 bin km arasında enjektör, turbo, şanzıman tork konventörü,trigger zinciri gibi yerlerde bakım isteyebilir bakım geçmişini iyi öğren. Direksiyonu ağırdır, motor soğukken gürültülü çalışır o yüzden şehir içinde çok konforlu bulmuyorum kendisini. Alırken bunları göz önüne al.

    Merhaba arkadaşlar.Yaklaşık 1,5 yıldır mondeo ghia mk3 dizel jatco sahibiyim.Benimde bu kısacık zaman diliminde(özellikle geçen kış)acı başlayıp tatlı biten tecrübelerim oldu bu canavar ile ilgili.Öncelikle bende yakındığım ana problemi belirteyim.""YAKIT"😀.Yahu bir depo ilede 651 km yapsa en azından.Sanki ayarlanmış,klima kullan kullanma 650 km.Günümüzde biraz fazla tabiki bu rakam.Ama bunda jatco isimli makinanın payı zaten tartışılmaz.Ama severek biniyorum aracıma.Gençlik yıllarımın(o eskort ve koruma araçları olarak kullanıldığı zamanlardan)hayaliydi.119.000 km de aldım.Şu anda 127.000 Km de.Fikir alışverişinde bulunabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.