Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer Hakkında! (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
305
Cevap
11
Favori
236.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsnbk

    Mitsubishi Lancer Yorumları ve Fiyatları

    Merhaba.
    Daha önce 99 carisma kullandım memnundum. Şimdi de lancer düşünüyorum ancak köpek balığı kasaya boyum yetmiyor 2003 2006 arası kasadan akacağım otomatik vites. Ne dersiniz neye dikkat etmeliyim. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • udikisilik U kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar,
    Bir Japoncu olarak kullanmakta olduğum 92 model 2.0 Mazda 626 aracımla 2004 1.6 lancer comfort aracı takas yapmak üzereyiz. Bu sebeple lancer dh de aratıp bu sayfalara eriştim ki en başından beri de herkesin yazdığını okudum. Buraya neden yazdığımı da şöyle özetleyeyim; "Pinti Fransızların pinti arabaları kadar az yakmaz"... En başta belirttiğim gibi 92 model 626 Mazda 2.0 16v aracım var ve 287000 Km oldu, Sanırım 230000 civarında BRC LPG kiti takılmış. Kocaeli'de yaşayan biri olarak trafikte artık baya bir arttı yol çalışmalarından ötürü, her neyse çok uzatmayayım ama benim 2 Litrelik 626'ım 200 TL'lik gaz ile 750-900 Km arası yapıyor, Her gaz aldığımda Km'yi sıfırlarım ve gaz bittiğin de ya da üzerine aldığımda tam rakamda bıraktırırım, bu güne kadar en az 750 Km yaptım, LPG'de 2,80 TL'ye ulaştı. Yani 2.0 bir araçla en kötü ihtimal ile 0,26 Krş yakıyorsam ki arada bir yol bulup ta gaza geldiğimde 3. viteste 150-160'lara dayarım, bana Japon'ların çok yaktığını hiç kimse söylemesin, Bu arada bunu sizin yorumunuza yazdığım için lütfen kızmayın, ayrıca Fransız tenekelerinin içinde Xsara'nın ap ayrı bir yerde olduğunu herkes söyler, en iyilerinden biridir diye... Ama Japon dünyası bambaşka be usta, girenin çıkabilme ihtimalini vermiyorum ama bazen de şans işidir bu, işte bir arkadaşın alacağı karşısında aldığı araç gibi ya da 140 küsür beygir diye alıp istediği hızlara ulaşamadığından yakınan bir arkadaş gibi, bilmiyorum ama ben benim Mazda ile LPG'de 235 Km'ye ulaştım! Şimdi GPS uydularını falan bilmem, kadran doğruyu mu gösteriyor yoksa lastik çapından bile fark yapabilir mi orası beni bağlamaz! Gözümün gördüğü hız 235, 200E Mercedes'çi abimin yanından yavaş yavaş süzülerek geçtiğimdeki tepkisi ise pahabiçilemez! :)
    Herkese saygılarımı sunarken bu takas için (1992 Mazda 626 ile 2004 Lancer 1.6 comf.) yorumlarınızı da yaparsanız özellikle her iki marka aracı kullananlar olursa çok memnun olurum...




  • 2.0 GLS 2 kullanıcısına yanıt
    750 kmlik yolda 400 km boyunca aynı 626'yı kullandım. İlk arabam Xsaraydı. Şu anda 2005 lancer kullanıyorum. Pinti Fransızların pinti arabaları yorumunda fikrim değişmez. Arabada aradığınız şey sadece az yakmasıysa gidip Fransız alacaksınız, başka yolu yok. Son yılların en az yakan araçlar listesine bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ayrıca Fransız sevgilisi olan bir adam olarak Fransız'ın ırkından da anlarım. Adamlar hakikaten pinti. Önce Xsara'dan başlıyayım. Girin teknik özelliklere, 1.6 motor turbosuz araçlar içinde 0-100 hızlanması en çabuk olan arabayı arayın. Aracı 3'e atmadan 0-100 9, saniye civarı. Maliyeden emekli amcalar gibi araba kullanmaya çalışsam da bazen ışıklarda gaza gelip daha yüksek modelli çok arabayı geride bıraktım. Xsara denen mübareği 3000 devir altında kullanamıyorsunuz. Araba sizi psikolojik olarak 3bin devir üstünde kullanmaya zorluyor. Fakat buna rağmen yakıtta daha pinti çok az araç var. Gel gelelim şu uzakdoğudaki küçük adamlar kadar ince düşünce yok bu Fransızlarda. Adam gitmiş arka cam otomatiklerini ön kol dayamanın arkasına koymuş. Bu bile odunluk göstergesidir. Bunu Japon arabaları içinde yapan tek araba var o ad Suzuki. Zaten Suzuki motorunun sağlamlığına rağmen ülkemizde pek Japondan sayılmaz. Gelelim 626'ya, bahsettiğiniz kasa 626 2.0 motora sahip en az yakan araçlardan biri. Okusaymış ekonomi profesörü olacakmış dediğim bir arkadaşım o arabaya yoksa binmezdi. Kullanımı onun da çok yumuşak. Performansı da fena sayılmaz. O araba da bazı japon incelikleri var ve çok hoşuma gitmişti o anlamda. Tekrar gelelim Fransız tenekelerine, şimdi konu peugeot 206, 306 ve şu yeni çıkan modelini bilmediğim Citroen'deki muadili Elysee olan araba, Citroen'de C4, C5, C6, Elysee falansa hakikaten hepsi teneke. Japon'a alışmış bir adamı nefret ettirler kendilerinden. Fakat Peugeot 307, 406, 407, Citroen Xantia, Xsara, DS serisi vs konuşacaksak yiğidi öldürüp hakkını vermemiz lazım. Özellikle Xantia'lar için bozuk yolda kahvenizi dökmeden içebileceğiniz tek araç derlerdi zamanında. 3 tekerlek üzerinde gittiği videoları da izlemenizi tavsiye ederim. Yine gelelim Lancer'a, açık konuşayım, benim arabamda donanım namına hiçbir şey yok. Yol bilgisayarı bile yok. 2005 model araba alıyosun, insan ufak tefek donanım da istiyor, fakat yok. Manuel klima, abs, 4 cam otomatik. Bu kadar. Fakat gel gelelim bir konfor var donanım falan aratmıyor adama. Sen 626'dan sonra daha konforsuz bulabilirsin. 626lar o konuda hep zamanının en iyilerinden olmuştur. Fakat yine de tatmin eder seni. Öte yandan ben arabama bindiğim zaman diyorum ki, kaputun altında bir mitsubishi motoru var. Google aramasıyla bile hangi büyük firmaların şanzıman ve motorlarını mitsubishiye yaptırdığını bulabilirsiniz. Yağını suyunu koy, arkana bakma. Ben bir Mazda hayranı olarak diyebilirim ki, mitsubishi motoru Mazda'dan bile daha teknolojik ve daha sağlam bir motor. Performansa gelince, bu arabada 235 görür müsün, büyük ihtimalle 200ü bile göremezsin. 98 beygir bir aile arabası. Fakat 150nm tork fena değil, yokuşlarda çok öldürmüyor. Xsara o harika performansına rağmen yokuşları zindan edebilen bir arabaydı. Bu araba bana o konuda daha başarılı geldi.
    Özetle, hocam çok afedersin senin mabadın Japon'a alışmış, benimki de ufak ufak alışıyor ve Japon zevki kolay vazgeçilecek türden değil. Japoncuyu ancak mercedes bozar derdi bir ustam. Yaş ufaktan kemale eriyor, performanstan çok aracın ruhumu okşamasını ve konforlu olmasını istiyorum ben. Bu yüzden de bir sonraki aracım maddi durumum el verirse Mazda 3 ya da 6 olur. Sen bence temizse al lancer'ı, bak rahatına. Japoncuyu memnun edecek bir araba.




  • udikisilik U kullanıcısına yanıt
    Üstadım öyle güzel yazmışsınki, daha üzerine söz etmeye gerek duymuyorum (Sadece konu hakkında ilgilendiğiniz için önce teşekkür ederim, daha sonra da araçta gözüken 7 hasar kaydından ötürü vazgeçtim, çok saçma ama 2005'te 42000 TL, 2009'da 14000 TL, aradaki 1000 ila 4500 TL arasında değişenleri yazmaya gerek duymadım, araçta yanma bile gözüküyor (4500 TL)!, yüksek ihtimalle muhterem sigortacı arkadaşların halt etmesi ama bunu nasıl anlatabilirsinki!)
  • acaba bu lancerlerin lpg uyumu nasıldır arkadaşlar?
  • Hocam vazgeçtiğin iyi olmuş. Zaten piyasası kısıtlı bir araba. Öylesi elinde kalır. Dediğin gibi sigortacılar ya da benzerleri o araba üzerinden iyi para yemişler. Fakat değiştireceksen arabanı Lancer seçeneğini atlama derim. o fiyata bir japoncu için daha iyi ve modelli bir araba bulman mümkün değil. Mitsubishi kötü araba yapmaz.

    Geleyim diğer arkadaşın sorusunda,

    Hocam Lancer piyasada fabrika çıkışlı tüplü arabalardan bile daha uyumlu lpgye. Ammaa.. LPG dediğin zaman ne tüpün, ne enjektörlerin, ne diğer parçaların kalitesi birbirinden çok farklı değil. En önemli nokta kusursuz bir dönüşüm işçiliği. Eğer bunu yaptırabilirsen Lancer'ın tüpte mi benzinde mi olduğunu hiç hissetmezsin. Zaten pek elektronik bir araç olmadığı için sağda solda yanan lambalar, gazda gittikçe düşen benzin ibresi, ortalama yakıt karışıklığı gibi sinir bozucu durumlarla karşılaşmazsın. Benim aracımda 2 yıllık atiker var. Maşallah en küçük bir sorun yok. Hatta arabayı ilk aldığımda benzinde gideyim de motor gücünü tam göreyim demiştim. Halt etmişim, gazla benzinin birbirinden hiç farkı yok çekiş konusunda.

    Bir de şunu eklemek istiyorum;

    Ben arabalarımı almadan önce haftalarca forumları dolaştım. Net bilgiler bulamamaktan muzdariptim. Benim durumuma düşenler için bu fiyat aralığındaki tecrübelerimi de paylaşayım dedim.

    Diyelim ki 17-19 arası bir bütçeniz var. Öncelikle arabada ne aradığımızı kendimize soruyoruz.

    -''Arabada ne arıyorum?''
    -Donanım, yakışıklık, 10 yaş ve altı.

    Hemen internette kendinize bir Stilo bakmaya başlıyorsunuz. Tam bu fiyat aralığında sizi donanıma boğacak 1.6 Dynamic modeli internet kazan biz kepçe arıyoruz. Araştırırken görüyoruz ki bu arabanın kronik elektronik arızaları var, önemsemezsek, elektronik sicili temiz bir araç arıyoruz. Biraz daha bakıyoruz ki internettekilerin yarısından çoğunun SkyWindow dedikleri tam açılır cam sunroofları arızalı. Bunu nerelerde tamir ediyorlar? İstanbul, Ankara ve Bursa'da kolayca usta bulursunuz. Fiyatı 700 lira civarı tutar. Sonra ikinci eline bakıyorsunuz, evet, ikinci eli de ölü gibi. Fakat donanım olarak o fiyatta daha iyi başka bir araba yok

    -''Arabada ne arıyorum?''
    -Performans, ekonomi, 10 yaş ve altı.

    Arama seçeneklerimizi Citroen Xsara 2 olarak belitleyip, 2004 2005 modellere odaklanıyoruz. Stilo kadar olmasa da donanımlı bir araç olan Xsara yukarıda belirttiğim gibi performanslı, çok konforlu ve çok ekonomik, yine ikinci eli yavaş(Ben bir haftada istediğim paraya sattım) ve sürüş keyfine doyulmaz bir araba. Yalnız bu arabanın adı ''ZAARA'' diye okunur. ''KISARA, İKSARA, ZISARA'' gibi telaffuzlar yanlıştır. İsmindeki bu karışıklığın dışında -onu da çözdük zaten- kronik bir sorunu yoktur. Alın geçin, temizse pişman olmazsınız

    -''Arabada ne arıyorum?''
    - Sağlamlık, konfor, emniyet, biraz daha kalite

    Benim tercihlerim bu noktaya geldiğinde Lancer almaya karar verdim. İyi ki almışım diyorum şimdi. Sessiz konforlu gittiğini hissettirmeyen bir araç. Çok kaliteli bir motora sahip olması biniciler için önemli bir nokta. Ama donanım derseniz sınıfta kalır o açıdan. Zaten bu fiyat aralığında çok da beklenti içine girmemek lazım donanım konusunda. Bir araba 100bin kilometreyi ve 7-8 yaşı geçtikten sonra o donanımlar bize masraf olarak geri dönüyor. Lancer bu fiyat araliginda bence binici için en mantıklı araç

    Gelelim çabuk satılma meselelerine. Aracınız temizse, iyi reklamını yaparsanız satamayacağınız bir araç yok. Sırf çabuk elden çıkarırım diye bu fiyat aralıklarında Clio, Logan gibi çok afedersiniz eşşeklere bineceğinize biraz geç satacağınız ki bu hiç belli olmuyor, adam gibi arabalara binin arkadaşlar. Artık yerli diye saçma sapan fiyatlar istenen, parça ucuzluğuna kanıp, aynı parçayı senede 2 kez değiştireceğiniz, servisi ucuz diye servisinden çıkamayacağınız, sağından solundan flarmoni orkestrası gibi sesler gelen, plastik kalitesi bebeklere oyuncak yapılmayacak kadar kötü ve zararlı olan, tuttuğunuz parçanın elinizde kalacağı arabalara binmeyin. İnternetteki Crash Testleri ciddiye alın. Altımızdan rüzgar geçiyor, Allah muhafaza her şey olabilir. Vita yağ tenekesi gibi ilk darbede sekiz olacak, ağzı burnuna dönecek arabalara binmeyin. Elin köyünün ellenmişi yerine kendi köyümün bilmem ne yapılmamışını alırım mantığıyla yerli olsun benim olsun diyeceğiniz arabalara binmeyin. Size sürüş zevki vermeyen, iş olsun diye kullanacağınız arabalara binmeyin. En önemlisi ise cesur olun, gönlünüzün sevdiği arabaya binin ve size alacağınız arabanın marka ve modeli hakkında dayatmalarda bulunan hiç kimseyi dinlemeyin. Sadece kalbinizin seçtiği arabaya binin. Arabanızı sevin, onunla konuşun, bütünleşin. Her huyunu öğrenmeye çalışın. Aldığınız aracın forum sitelerine üye olun, videolarını izleyin, yetmedi mi bilgisayar oyunlarında varsa kendi aracınızı bulun. Onu orada da kullanın. Sürekli aracınızın içini ve dışını temiz tutmaya uğraşın. Ve son olarak aracınızla kalbinizdeki bağı sevgilinizle olduğu kadar kuvvetli tutmaya çalışın

    Herkese emniyetli ve keyifli sürüşler diliyorum. Yollarda daha az teneke görmek ümidiyle




  • Merhaba. Lancerlara bakıyorum da genel olarak gözüme çarpan bir konu var. Genel olarak sağ sol çamurluk boyalı oluyor ardında ön ve arka kaputlar geneli orjinali ile değişmiş oluyor yada boyalı. Nedir bunun sebebi. Çabuk hızlanmamı çabuk frenleme mi?
  • Merhaba. Lancerlara bakıyorum da genel olarak gözüme çarpan bir konu var. Genel olarak sağ sol çamurluk boyalı oluyor ardında ön ve arka kaputlar geneli orjinali ile değişmiş oluyor yada boyalı. Nedir bunun sebebi. Çabuk hızlanmamı çabuk frenleme mi?
  • jesterr kullanıcısına yanıt
    Temizini bulan satmıyor kardeşim ondandır. Yoksa hızlanması da frenlemesi de yol tutuşu da normal
  • arkadaşlar 2011 1.6 manuel inform donanımda hangi özellikler var var mı yardımcı olacak arkdaş çok lazım arkadaşlar
  • udikisilik U kullanıcısına yanıt
    klavyene kurban, negadada güzel yazmışsın be kardeş... göynümdeki lancer'dı, kimseye kulak asmadım... şu an çok seviyeli bir ilişkimiz var :Ç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aethyrs

    klavyene kurban, negadada güzel yazmışsın be kardeş... göynümdeki lancer'dı, kimseye kulak asmadım... şu an çok seviyeli bir ilişkimiz var :Ç

    hocam 1.6 inform 2011 model almak istiyorum 32 bin tl donanımları ve aracın kalitesi hakkında ne söylersiniz?
  • 2006 model değişensiz boyasız 150 bin km civarında 1.6 comfort lpg li lancer ın fiyatı en fazla kaçtır arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle şunu söyliyim şimdiye kadar ki tüm yazılanları okudum ve bu markaya da bayağı bi ilgim oluştu son zamanlarda.
    şimdi şöyle bi sorum var mesela 2. el 2005 model vs. bi lancer alcaz diyelim (modeli ayrıntısı çok önemli değil genel olarak soruyorum) ustayı götürdük expertizini çıkarttık arabanın o rapora baktık diyelim araba gerçekten temiz yani ne yapılmışsa ne deyişmişse yazıyor orda zaten değilmi. işte baktık rapora öyle çok pahalı bi parça değişikliği olmamış (yukarıda arkadaşın bahsettiği katalitik konvertörün bozulmuş olması gibi) fakat işte asıl sorum böyle bir şeyin başımıza gelmemesi için kullanıcının yapabileceği birşey varmı önceden yani expertiz raporunu çıkartmaktan başka arabanın ilerde büyük çapta bi sorun çıkartıp çıkartmayağını anlayabilirmiyiz acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wowcu09 -- 17 Ekim 2013; 2:25:51 >
  • Yok kardeş. O kadar risk sıfır km araçta bile olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    sizin yerinizde olsam, biraz daha tuzlayıp 2011 invite, ya da model yılını düşürüp 2010, 2009 invite donanımını tercih ederdim.

    ayrıca mitsubishi club turkey nokta kom'da tüm sorularınızın cevabını bulabilirsinizdir.
  • çok tuzlu olur o da
  • Arkadaşlar, 2007 model 70.000km'de sıfır boya, sıfır kaza geçmişini de bildiğim otomatik bir Lancer alma arifesindeyim.
    Son 2 yıldır Twingo kullanıyordum. Sizce bu araç bana 'rahatsızlık verecek boyutta' büyük gelir mi?
    Twi'den sonra tüm araçlar büyük gelecek ama rahatsızlık verir mi sizce, ne dersiniz?
  • Arkadaşlar 2009 Model 1.5 İnvite, 80.000 km de boyasız bir araç buldum. Adam 25 bin istiyor sizce bu miktar biraz fazla mı? yoksa 2006 model lere mi inmeliyim ?
  • freestyler17 F kullanıcısına yanıt
    link var acaba aracı incelesek.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.