Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer Hakkında! (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
11
Favori
236.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu anda 307 kullanıyorum.1.6 dizel110 hp. 1 depo ile basa basa 1000km yapıyorum,5.vites 3.000 devirde 130 yapıyor. 0dan basmaya başlayayım 190-200e kadar hiç kesilmeden çıkar.zaten focusla aynı motora sahip. Bunları niye yazdım,eskiden beri çok hoşuma giden köpekbalığından almaya karar verdim.tamam görüntü kalite olarak manyak araba ama yorumları okuyunca aklıma bi kurt düşmedi değil.sizce şimdiki yakıt performans olatını çok ararmıyım? İncir ağacı dikip evin önünde yatmasın sonra cruzelar gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraysgt

    Arkadaşlar şu anda 307 kullanıyorum.1.6 dizel110 hp. 1 depo ile basa basa 1000km yapıyorum,5.vites 3.000 devirde 130 yapıyor. 0dan basmaya başlayayım 190-200e kadar hiç kesilmeden çıkar.zaten focusla aynı motora sahip. Bunları niye yazdım,eskiden beri çok hoşuma giden köpekbalığından almaya karar verdim.tamam görüntü kalite olarak manyak araba ama yorumları okuyunca aklıma bi kurt düşmedi değil.sizce şimdiki yakıt performans olatını çok ararmıyım? İncir ağacı dikip evin önünde yatmasın sonra cruzelar gibi :)

    İncir ağacı kesinlikle dikmez. Manuel viteslerinin hızlanmaları da fena değil. Performans arıyorsan tek yapman gereken otomatiğinden uzak durmak.
  • cicoz99 Yüzbaşım aynı araca sahibiz. bendede mitsubishi lancer 1.6 sl/mt yazıyor 2005 model motor qücü olarak 98 kw yazıyor. ben aracı 17 milyara sahibinden aldım. yaşlı bi amcadan avukatlık işi oldugu için nakte ihtiyacı varmış almadan önce arastırdım tabi. kilometresi 130 binde deişeni yok herseyi orjinal. amcanın oğlu yada torunu da yok (yani aracı hor kullanıcak hırpalıycak gençten kimse yok) aracda hiç sigara içilmemiş ve kapıda hep branda ile kalmış. hasar sorgulamadada birşey cıkmadı servisede götürdüm ordanda temiz cıktı ve aldım. şuanki düşüncemi sorucak olursan Asla pişman degilim hatta 17 milyara modele ve fiyata göre alabilecegim en Kral arabayı aldım. ford dan reno dan fiat a kadar bir cok araca bindim Kesinlikle mitsubishi diyorum. aracım füme renginde resmini daha pc me atmadım atınca yüklerim birde sen bakarsın. motor sesi 4000 den sora belli oluyor ve 4000 den sora daha bi fırlamaya baslıyor. otobanda bir kere deneme şansım oldu 220. kadran war 200 ü gördüm önümde trafik oluşmaya baslayınca gaz kesmek zorunda kaldım. 220 yi görüp hatta altınada ineceginden şüpem yok. Aracta abs ve ebd var diyorsun kontak acıkken sönmesini bekledigimiz lambaların arasında SRS die bişi yanıyo zannediyorum aracın yan yan kaymasını önlüyor. 3 özellikten eminim abs ebd srs belki baska bişilerde vardır. şimdi benim esas merak ettigim:
    Yüzbaşım bizim araçlarda Turbo varmı ? yoksa taktırabilirmiyiz Eyer Turbosuz böyleyse Turbo lu halini cok merak ediyorum kesin taktırırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can1005

    cicoz99 Yüzbaşım aynı araca sahibiz. bendede mitsubishi lancer 1.6 sl/mt yazıyor 2005 model motor qücü olarak 98 kw yazıyor. ben aracı 17 milyara sahibinden aldım. yaşlı bi amcadan avukatlık işi oldugu için nakte ihtiyacı varmış almadan önce arastırdım tabi. kilometresi 130 binde deişeni yok herseyi orjinal. amcanın oğlu yada torunu da yok (yani aracı hor kullanıcak hırpalıycak gençten kimse yok) aracda hiç sigara içilmemiş ve kapıda hep branda ile kalmış. hasar sorgulamadada birşey cıkmadı servisede götürdüm ordanda temiz cıktı ve aldım. şuanki düşüncemi sorucak olursan Asla pişman degilim hatta 17 milyara modele ve fiyata göre alabilecegim en Kral arabayı aldım. ford dan reno dan fiat a kadar bir cok araca bindim Kesinlikle mitsubishi diyorum. aracım füme renginde resmini daha pc me atmadım atınca yüklerim birde sen bakarsın. motor sesi 4000 den sora belli oluyor ve 4000 den sora daha bi fırlamaya baslıyor. otobanda bir kere deneme şansım oldu 220. kadran war 200 ü gördüm önümde trafik oluşmaya baslayınca gaz kesmek zorunda kaldım. 220 yi görüp hatta altınada ineceginden şüpem yok. Aracta abs ve ebd var diyorsun kontak acıkken sönmesini bekledigimiz lambaların arasında SRS die bişi yanıyo zannediyorum aracın yan yan kaymasını önlüyor. 3 özellikten eminim abs ebd srs belki baska bişilerde vardır. şimdi benim esas merak ettigim:
    Yüzbaşım bizim araçlarda Turbo varmı ? yoksa taktırabilirmiyiz Eyer Turbosuz böyleyse Turbo lu halini cok merak ediyorum kesin taktırırım

    sizin aracınız 98 kw değil 98 hp'dir. yani beygir gücü olarak. ruhsatların bazısında kw bazısında hp yazarlarken kafaları karışıyor sanırım polis abilerin. 98 kw bağağı sağlam beygir eder çünkü. ve zaten sizin aracın 98 beygir olduğunu biliyoruz.
    neyse. srs lambası dediğiniz hava yastığı lambasıdır. aracınızda savrulma önleme (esp) ve patinaj önleme (asr) bulunmamakta.
    Çok çeşitli gps denemeleri ile 200 km hızla giderken aslında 200 km hızla gitmediğiniz kaıtlanmıştır. gittiği hızı doğru gösteren bir araç görmedim. 200 dediğinde 190'dan daha yavaşsınızdır. ama bu da kötü bir değer değil. aracınız 220 km hıza çıkmak için gerekli torku o hıza olaşacağı devirde elde edemeyeceğinden 220'yi görmesi mühtemele değildir. Kadranda bile değildir. yeni kasanın 1.8'i ile 215 , 1.6'sı ile de 210 anca yaptım. ki o değerler de kadranda okunanlar.
    aracınızda turbo kesinlkle yok. taktırmaya kalkarsanız da çok masrafa girmniz gerekir. ayrıca taktırıp aracın hızlamnasını arttırsanız bile frenlerden amaortisörlere kadar her şeyin değişmesi gerekir. yani kesin taktırmayın derim ben.




  • sinir kupu bin basım zaten o kadar ayrıntılı masrafa qircek olsam ilk önce 6 vitesli bir şanzuman dan başlarım çünkü 5 ten sora vites istiyor araba frenle yayların motorla alakası yok çekişede bir faydaları yok turbodan sora onları deişmesemde olur zaten onlar fabrika çıkışlı orjinal olarak kalsın. srs nin havayastıgı oldugunuda senden ögrendim bilgi için teşekkür ederim. 210 gördüm max demişsin. şimdi o an sendeki aracın ne kadar temiz olduugnu bilemiyorum belki motordaki radyatörden tut bujilere kadar deişeni olmuştur yada bakımı qeldiginde o parçalar temizlenmemiştir ondan motordan Tam Randuman alamamış olabilirsin bujiler temiz deilse çekişi düşürür 1987 doğanım wardı bundan önce ordan biliyorum radyatörün suyu eksikse o bile çekişi düşürüyor gaza basıyorsunuz 5. viteste dewir 5000 i qecmiyorsa mutlaka motorunda problem vardır yada bakımı yapılmamıştır. bu araçtan önceki aracım olan 1987 doğana 2007 senesinde bir motor yaptırdım Çorumun sungurlu ilçesinde Tam motorcu buldum ama ustasını buldum istanbuldan spariş ile qetirttik qerekli olan parçaları 1.5 milyara maloldu bana. işcilikte 300 lira 1800 tuttu toplam. ama aracı yapıldıkdan sora bir görüceksin felaket bişi oldu sungurluda kücük yer oldugu için binilen araclar brodway spring toros şahin bu kadardır bu aracların hiç bi tanesi yanına yaklasamadı aracımızın 180 de gördü babam kullanıyordu o zamanlar. şimdi onunla aynı temizlikte suanki aracımı buldum buda görür kadranında son yazanı. bir önceki yorumumdada yazdıgım gibi motoru hırpalanmamış yaslı bi amca kullanıyordu oda 0 almış. Binbaşım şimdi turbo meselesinde merak ettigim yeni nesil 0 araçlar clio punto focus gibi bu araçlarda beygir yok az yaksın die silindir kafasını kücük yapmışlar buda beygiri düşürmüş torku düşürmüş vs.vs. peki hem az yakıp hem nasıl cekicek bu araç Turbo sayesinde çekicek. düşük beygirli araçlara Turbo takıp adam etmeye calısmışlar biraz bişeyede benzemiş aslında. ama o turbonunda her sene bakımı var diye biliyorum. bakımı yapılmadıgında temizlenmediginde çekişi düşüyor aracın. turbo eyerki bide bozulur çalışmaz ise işte o zman o 40 milyarlık focus düz yolda 3 e gecmiyor çekmiyor :D. şimdi ben bu araçlarınki gibi basit bir turbo istiyorum bunun maliyeti bana ne olur arac 98 hp ken kaca yükselir çekişi ne kadar artar ve en önemli nokta artan beygir miktarı ve artan çekiş yapıcagım olan masrafa deyermi.




  • @can1005

    şimdi turbo öyle kafaya göre takılmaz. yazılım filan da yüklenmesi lazım. turbo işin içine gisince aracın ona göre yakıt göndermesi gerekecek. e bunu da yazılım ayarlayacak. sadece turbo alıp takarsan araba saçmalar.
    tabi bir de motorun buna göre dizayn edilme meselesi var ama mitsu motoru abartmadığın sürece kaldırır herhalde.

    benim denediğim arabalar servis bakımlı 20 bin km civarı 2009-2010-2012 model arabalardı. yani araçlarda bir sorun vs yok. atmosferik arabanın yaptığı yapacağı budur.

    illaki yaptıracağım diyorsan da araştırman lazım. hiç yaptıran duymadım şimdiye kadar.
  • Öncelikle herkese merhabalar.Siteye yeni üye oldum.

    Benim 1997 escort cl aracım var.Aracımı cok seviyorum yol tutuşu cok iyi,sık sık arıza da vermiyor.Gazını koyup biniyorum.Fakat hirdolik direksiyon ve klimanın olmaması beni cok yoruyor ve bunaltıyor bazen :) Bu yüzden aracımı değiştirmeye karar verdim.Biraz birikimle beraber yaklaşık 17-18 bin lira lık arac arastırıyorum.Lancer gözüme çarptı.Yazılanlara göre bu fiyat aralığında alınabilecek en baba araclardan.

    Aklıma takılan 1.3 motor ve 1.6 motor arasında fark varmıdır.Ortalama lpg yakıt tüketimi ne kadardır.Bunlarla ilgili bilgisi olan var mı ?
  • 1.6 daha iyidir 1.3lerin donanımı daha düşük diye biliyorum. benzin tüketimi en fazla 9lt'dir lpg için 1.2 ile çarpman yeterli
  • 2011 Lancer için Inform modeli Invite modeli arasındaki farkları bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thehaymarca -- 23 Nisan 2013; 13:49:16 >
  • 2004-2006 arası lancer fiyatı ne olmalı? piyasada çok farklı fiyatlar var.masrafsız bir lancer km ve temizlik olarak hangi fiyat aralığı bulabilirim? otomatik -manuel fiyat farkı nedir?
    şu şekilde örneklendirebilirseniz sevinirim;
    2004 manuel 1.6 =100 000 - 150 000 = 16 bin -17 bin
    2004 otomtk 1.6 = 100 000 - 150 000 = 16-17 bin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thehaymarca

    2011 Lancer için Inform modeli Invite modeli arasındaki farkları bilen var mı?

    güvenlik aynı,
    müzik sistemi: direksiyonda kontrol tuşları yok, 4 hoparlör var.
    kapak jant
    siyah renk ayna kaplaması
    üretan direksiyon simidi ve el freni
    far sensörü, yağmur sensörü, ön sis rafı ilk aklıma gelenler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thehaymarca

    2011 Lancer için Inform modeli Invite modeli arasındaki farkları bilen var mı?

    2009 informda:
    9 havaystığı, 6 hoparlörlü cd-mp3 çalar, manuel klima, 16" sac jantlar, 4 cam otomatik, elektrik kontrollü aynalar mevcut
    2009 inviteda ek olarak:
    otomatik klima, 161 alaşım jantlar, ısıtmalı aynalar, bluetooth ile görüşme sağlayan handsfree özelliği, cd-çalar kontrollü deri direksiyon, ASTC, kromaj iç kapı açma kolu mevcut

    2010'da: izolasyon elden geçti
    2011 modelde informda:
    ASTC eklendi
    2010 inviteda: bluetooth çıkartıldı, yağmur ve far sensörü, sis farı eklendi.

    2010 sonuna doğru 1.6 motor geldi. 1,6 motor ile yeni 16" jantlar geldi

    intense donanımında invite'a ek olarak:
    rockford fosgate ses sistemi eklendi, fabrikasyon bodykitle gelen intense'de 2009'dan beri sis farıyla geldi, ayrıca cruise control vardır. jantlar ise 18" alaşım jantlardır. sadece 1.8 motor ile gelen donanımda orta konsolda 12v soket ve CVT'yle geldiğinden magnezyum vites değiştirme kulakçıkları vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esaret1

    2004-2006 arası lancer fiyatı ne olmalı? piyasada çok farklı fiyatlar var.masrafsız bir lancer km ve temizlik olarak hangi fiyat aralığı bulabilirim? otomatik -manuel fiyat farkı nedir?
    şu şekilde örneklendirebilirseniz sevinirim;
    2004 manuel 1.6 =100 000 - 150 000 = 16 bin -17 bin
    2004 otomtk 1.6 = 100 000 - 150 000 = 16-17 bin

    o kasalar için en son cıkan en düşük km olanlar için sınır değer 22'dir geri kalanı temizliğine göre değişebilir. yıllar arasında pek bir fark olmadığı için daha çok kmlere göre fiyatlandırma şekilleniyor. km çok kafa yormasın ama yakın bir zamanda olabilecek bakım/değişim masraflarını hesaba katarak araştırma yapmanız daha iyidir. motor da herhangi bir sorun olmadığı gibi lpgye de uyumludur. Kullanıma bağlı olarak 180 bin km üstü olanlarda muhtemel oksijen sensörü bozulması görülür.




  • Selam dostlar,

    Uzun süredir araç arıyorum ve araştırma yapıyorum.Son kararım 2006 model 1.6 Lancer Otomatik almak ama hala emin değilim.Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim:


    1-LPG li şehir içi/şehir dışı ne kadar yakar. (Agresif araç kullanan ve 120 yi aşan biri değilim)

    2-2006 Lancer 1.6 otomatik/LPG li aracın piyayası ne aşağı yukarı kadardır?

    3-Şehir içi sürekli kullanılacağından bu araç tavsiye edilir mi? LPG taktırmak gerekir mi?


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler dostlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyerge


    Selam dostlar,

    Uzun süredir araç arıyorum ve araştırma yapıyorum.Son kararım 2006 model 1.6 Lancer Otomatik almak ama hala emin değilim.Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim:


    1-LPG li şehir içi/şehir dışı ne kadar yakar. (Agresif araç kullanan ve 120 yi aşan biri değilim)

    2-2006 Lancer 1.6 otomatik/LPG li aracın piyayası ne aşağı yukarı kadardır?

    3-Şehir içi sürekli kullanılacağından bu araç tavsiye edilir mi? LPG taktırmak gerekir mi?


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler dostlar..

    Hocam aracın çok yeni bir kullanıcısıyım ama ilk izlenimlerimi aktarmak isterim;

    Daha önce 2004 model 1.6 Sx benzinli Xsara kullanıyordum. İlk arabam da oydu ve ister istemez hep o arabayla mukayese ediyorum

    -Öncelikle bu arabaların konforu mükemmel. Uzun yolda hiç yormuyor. Pedalları ve vites geçişleri çok yumuşak. Direksiyon hassasiyeti çok güzel
    -Motoruna diyecek laf yok. Dünyanın en sağlam motorlarından biri.
    -Daha önce japon arabası kullanmadıysan ilk defa karşılacağın küçük detaylar olacak ve bunları çok seveceksin. Bol bol raf, ince düşünülmüş, ruhunu okşayan başka şeyler vs..
    -Xsara -ki kendi sınıfında bence verilen değerin kat be kat fazlasını hak eden bir otomobil- ivmelenme ve yol tutuş açısından bu arabadan yukarıda. Konu Mitsubishi olunca insan açıkçası 2. viteste daha iyi uzayan virajlarda gezmeyen bir araba olsun istiyor. Fakat yine de bu anlamda da sınıfında iyi sayılabilir.
    -Bulunduğum şehirde yollar tam rezalet. Xsara'da göğüslükten gelen sesler beni deli ediyordu. Bu aracın iç malzemeleri o kadar sıkı ve işçilik o kadar iyi ki en ufak bir ses duymuyorum.
    -Aracın görüş açıları çok güzel içeride ferah bir sürüş sağlıyor o anlamda.
    -Ben manuelini kullanıyorum, vites aralıkları ekonomi amaçlı biraz kısa tutulmuş. Şunu da unutmayın Japon arabaları gerçekten düşük devri seviyor. Xsara'da 1.500 devirin altına düşünce araba tedirginleşiyor ve silkeleme yapabiliyordu. Bu araba düşük devirlerde çok stabil.
    -Yakıt olarak çok cüzzi olacağını sanmıyorum. Her japon gibi bu da yakar hocam. Pinti fransızların pinti arabaları kadar az yakmaz. Bu yaz Xsara'yla 1600 km yolda 280 liralık gaz harcadım. Yaptığım basit hesapla gaza gelen zammı hesaba katmazsak bu arabayla 360 lira civarı yakarım diye düşünüyorum.
    -Ben 2005 model manueli (Bir kaç parça boyalı) 18bine aldım. Araba 107bin km'de. Motoru saat gibi. Alt takımları rot başlarına kadar orjinal ve sapasağlam.

    Özetle sınırlı memur bütçesiyle piyasası olmadığı için fiyatları makul olan araçları çok inceledim. Bir çoğunu sürerek test etme imkanı buldum. Daha önce Xsara'yı da o yüzden almıştım. Benim için araba demek kolay satarım, parçası ucuz olur falan diyerek Clio, Albea, Linea vs.. gibi eşeklere binmek demek değil. Parçası daha pahalı olan, daha zor satılan sorunsuz ve kaliteli bir arabaya binmek demek. Xsara'yı aldığımda bana Clio alsaydın diyenler aracıma binince tövbe ediyorlardı. Bu aracı aldığım gün yıkamacıda orta yaşın üstünde bir abi gelip, ''Arabanın kralı bu'' dedi. Ertesi gün kontrol amaçlı gittiğim sanayide usta ''Bunun gibi arabalardan ekmek yiyemiyoruz, bu moşi moşiler çok sağlam araba yapıyor'' dedi.

    Varın kararı siz verin. Aynı paraya 2007 2008 bir Clio Symbol'e mi binmek daha mantıklı, yoksa 2004 2005 bir lancer'a mı?
    Dünyaya bir kez geliyorsunuz, gereksiz kuruntularla kendinizi kaliteli arabaya binmek keyfinden asla alıkoymayın. Satılmayacak araba yoktur demiyorum vardır. Ama Lancer onlardan biri değildir. Bin lira aşağı yazın telefonunuz susmaz. Arabadan anlayan biri gelir, aracınızı alır gider. Parça konusunda da bir çok parçası Accent Eralarla, bazı parçaları Admirelarla aynıdır. Bu bahsettiğim parçalar arabanın önemsiz ve en sık arızalanacak parçaları. Özellikle büyük şehirlerde 1 saat içinde bulamayacağnız bir parçası yok. Dün sipariş ettiğim triger setinin fiyatı 80 lira. Yani parça konusu da çok dert edilecek türnden değil. 2 ayda bir bir parçası değşen yerli arabalarla kıyasladığınızda bu konuda da kardasınız.

    Ve şunu hiç unutmayın kaputun altında bir mitsubishi motoru var.




  • Kıyaslamalı ve gayet aydınlatıcı bilgilendirmen için çok teşekkür ederim..
  • Gerçekten güzel bilgiler paylaşmışsınız. Sormak istediğim bir şey var 2004 model lancer almayı düşünüyorum 1.6 confort kullanan arkadaşlarım acaba performansı tatmin ediyor mu? Asıl merak ettiğim konu ise ön konsolun yani hız ibresinin o beyaz kısmını değiştirebiliyor muyuz? Değiştirebiliyor isek ücreti ne kadar olur? Sizce nasıl birşey önerirsiniz? Siyah olması daha güzel olacagını düşündürüyor bana.... Biliyorsunuz ki 2004 model içi oldukça sade bunu biraz daha nasıl diyim çetrefilli yapmak için neler önerirsiniz? Cevap verirseniz çok memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecelerintutsagi

    Gerçekten güzel bilgiler paylaşmışsınız. Sormak istediğim bir şey var 2004 model lancer almayı düşünüyorum 1.6 confort kullanan arkadaşlarım acaba performansı tatmin ediyor mu? Asıl merak ettiğim konu ise ön konsolun yani hız ibresinin o beyaz kısmını değiştirebiliyor muyuz? Değiştirebiliyor isek ücreti ne kadar olur? Sizce nasıl birşey önerirsiniz? Siyah olması daha güzel olacagını düşündürüyor bana.... Biliyorsunuz ki 2004 model içi oldukça sade bunu biraz daha nasıl diyim çetrefilli yapmak için neler önerirsiniz? Cevap verirseniz çok memnun olurum.

    1,6 98hp bir motor içinm çok parlak olmayan bir performansa sahip. öncesinde kullandığınız araca göre değişkenlik gösterir tabi.

    ebay'da belki bulunabilir "lancer gauge" diye aratın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: udikisilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: asyerge


    Selam dostlar,

    Uzun süredir araç arıyorum ve araştırma yapıyorum.Son kararım 2006 model 1.6 Lancer Otomatik almak ama hala emin değilim.Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim:


    1-LPG li şehir içi/şehir dışı ne kadar yakar. (Agresif araç kullanan ve 120 yi aşan biri değilim)

    2-2006 Lancer 1.6 otomatik/LPG li aracın piyayası ne aşağı yukarı kadardır?

    3-Şehir içi sürekli kullanılacağından bu araç tavsiye edilir mi? LPG taktırmak gerekir mi?


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler dostlar..

    Hocam aracın çok yeni bir kullanıcısıyım ama ilk izlenimlerimi aktarmak isterim;

    Daha önce 2004 model 1.6 Sx benzinli Xsara kullanıyordum. İlk arabam da oydu ve ister istemez hep o arabayla mukayese ediyorum

    -Öncelikle bu arabaların konforu mükemmel. Uzun yolda hiç yormuyor. Pedalları ve vites geçişleri çok yumuşak. Direksiyon hassasiyeti çok güzel
    -Motoruna diyecek laf yok. Dünyanın en sağlam motorlarından biri.
    -Daha önce japon arabası kullanmadıysan ilk defa karşılacağın küçük detaylar olacak ve bunları çok seveceksin. Bol bol raf, ince düşünülmüş, ruhunu okşayan başka şeyler vs..
    -Xsara -ki kendi sınıfında bence verilen değerin kat be kat fazlasını hak eden bir otomobil- ivmelenme ve yol tutuş açısından bu arabadan yukarıda. Konu Mitsubishi olunca insan açıkçası 2. viteste daha iyi uzayan virajlarda gezmeyen bir araba olsun istiyor. Fakat yine de bu anlamda da sınıfında iyi sayılabilir.
    -Bulunduğum şehirde yollar tam rezalet. Xsara'da göğüslükten gelen sesler beni deli ediyordu. Bu aracın iç malzemeleri o kadar sıkı ve işçilik o kadar iyi ki en ufak bir ses duymuyorum.
    -Aracın görüş açıları çok güzel içeride ferah bir sürüş sağlıyor o anlamda.
    -Ben manuelini kullanıyorum, vites aralıkları ekonomi amaçlı biraz kısa tutulmuş. Şunu da unutmayın Japon arabaları gerçekten düşük devri seviyor. Xsara'da 1.500 devirin altına düşünce araba tedirginleşiyor ve silkeleme yapabiliyordu. Bu araba düşük devirlerde çok stabil.
    -Yakıt olarak çok cüzzi olacağını sanmıyorum. Her japon gibi bu da yakar hocam. Pinti fransızların pinti arabaları kadar az yakmaz. Bu yaz Xsara'yla 1600 km yolda 280 liralık gaz harcadım. Yaptığım basit hesapla gaza gelen zammı hesaba katmazsak bu arabayla 360 lira civarı yakarım diye düşünüyorum.
    -Ben 2005 model manueli (Bir kaç parça boyalı) 18bine aldım. Araba 107bin km'de. Motoru saat gibi. Alt takımları rot başlarına kadar orjinal ve sapasağlam.

    Özetle sınırlı memur bütçesiyle piyasası olmadığı için fiyatları makul olan araçları çok inceledim. Bir çoğunu sürerek test etme imkanı buldum. Daha önce Xsara'yı da o yüzden almıştım. Benim için araba demek kolay satarım, parçası ucuz olur falan diyerek Clio, Albea, Linea vs.. gibi eşeklere binmek demek değil. Parçası daha pahalı olan, daha zor satılan sorunsuz ve kaliteli bir arabaya binmek demek. Xsara'yı aldığımda bana Clio alsaydın diyenler aracıma binince tövbe ediyorlardı. Bu aracı aldığım gün yıkamacıda orta yaşın üstünde bir abi gelip, ''Arabanın kralı bu'' dedi. Ertesi gün kontrol amaçlı gittiğim sanayide usta ''Bunun gibi arabalardan ekmek yiyemiyoruz, bu moşi moşiler çok sağlam araba yapıyor'' dedi.

    Varın kararı siz verin. Aynı paraya 2007 2008 bir Clio Symbol'e mi binmek daha mantıklı, yoksa 2004 2005 bir lancer'a mı?
    Dünyaya bir kez geliyorsunuz, gereksiz kuruntularla kendinizi kaliteli arabaya binmek keyfinden asla alıkoymayın. Satılmayacak araba yoktur demiyorum vardır. Ama Lancer onlardan biri değildir. Bin lira aşağı yazın telefonunuz susmaz. Arabadan anlayan biri gelir, aracınızı alır gider. Parça konusunda da bir çok parçası Accent Eralarla, bazı parçaları Admirelarla aynıdır. Bu bahsettiğim parçalar arabanın önemsiz ve en sık arızalanacak parçaları. Özellikle büyük şehirlerde 1 saat içinde bulamayacağnız bir parçası yok. Dün sipariş ettiğim triger setinin fiyatı 80 lira. Yani parça konusu da çok dert edilecek türnden değil. 2 ayda bir bir parçası değşen yerli arabalarla kıyasladığınızda bu konuda da kardasınız.

    Ve şunu hiç unutmayın kaputun altında bir mitsubishi motoru var.

    Hayırlı olsun. iyi fiyata almışsın bence.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-acil-satilik-lancer-1.6-temiz-bakimli-sahibinden-139282098/detay çokta güzel olmuş abartı değil :)




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.