Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.457
Cevap
21
Favori
1.036.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    ahahah ilahi yaf, alt tarafı sis farı bağladık, ayna maruti değiştirmedikya
    blue__system en kısa yoldan napıcağını söylüyorum. arka sis farlarının ampullerini söküyosun işlem tamam. zaten pembe gibi yanıyo yakınca hiç hoş durmuyo sök kurtul
    Zaten sadece röle alarak ikisini ayıramazsın birbirinden

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    ahahah ilahi yaf, alt tarafı sis farı bağladık, ayna maruti değiştirmedikya
    blue__system en kısa yoldan napıcağını söylüyorum. arka sis farlarının ampullerini söküyosun işlem tamam. zaten pembe gibi yanıyo yakınca hiç hoş durmuyo sök kurtul
    Zaten sadece röle alarak ikisini ayıramazsın birbirinden

    ama gene farlar yanmadan sisler calışmaz ki abi ben istiyorumki parklar tek açıkken sisler açılsın
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    ahahah ilahi yaf, alt tarafı sis farı bağladık, ayna maruti değiştirmedikya
    blue__system en kısa yoldan napıcağını söylüyorum. arka sis farlarının ampullerini söküyosun işlem tamam. zaten pembe gibi yanıyo yakınca hiç hoş durmuyo sök kurtul
    Zaten sadece röle alarak ikisini ayıramazsın birbirinden

    ama gene farlar yanmadan sisler calışmaz ki abi ben istiyorumki parklar tek açıkken sisler açılsın

    Alıntıları Göster
    hımmm şimdi anladım
    evet onun için bi elektrikçiyi ziyaret etmen lazım benimki parklara bağlı parkları açtığım anda açılıyo kısaları yakmama gerek kalmadan.
    Bu aslında basit bişi şaseyi kısa farlardan almışlar o şase iptal edilip kısa farlardan şase alınıcak sadece çok küçük bi iş. ama ölçü aleti lazım hangi kablo olduğunu anlamak için o yüzden elektrikçiye gitmen gerekli.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    hımmm şimdi anladım
    evet onun için bi elektrikçiyi ziyaret etmen lazım benimki parklara bağlı parkları açtığım anda açılıyo kısaları yakmama gerek kalmadan.
    Bu aslında basit bişi şaseyi kısa farlardan almışlar o şase iptal edilip kısa farlardan şase alınıcak sadece çok küçük bi iş. ama ölçü aleti lazım hangi kablo olduğunu anlamak için o yüzden elektrikçiye gitmen gerekli.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    hımmm şimdi anladım
    evet onun için bi elektrikçiyi ziyaret etmen lazım benimki parklara bağlı parkları açtığım anda açılıyo kısaları yakmama gerek kalmadan.
    Bu aslında basit bişi şaseyi kısa farlardan almışlar o şase iptal edilip kısa farlardan şase alınıcak sadece çok küçük bi iş. ama ölçü aleti lazım hangi kablo olduğunu anlamak için o yüzden elektrikçiye gitmen gerekli.

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    hımmm şimdi anladım
    evet onun için bi elektrikçiyi ziyaret etmen lazım benimki parklara bağlı parkları açtığım anda açılıyo kısaları yakmama gerek kalmadan.
    Bu aslında basit bişi şaseyi kısa farlardan almışlar o şase iptal edilip kısa farlardan şase alınıcak sadece çok küçük bi iş. ama ölçü aleti lazım hangi kablo olduğunu anlamak için o yüzden elektrikçiye gitmen gerekli.

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProntoBasso -- 13 Ekim 2008; 16:52:27 >
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar


    geçmiş olsun:(
    yeni modeller absli çıkıyor galiba.
    sonradan takılamıyormu?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar


    geçmiş olsun:(
    yeni modeller absli çıkıyor galiba.
    sonradan takılamıyormu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar


    geçmiş olsun:(
    yeni modeller absli çıkıyor galiba.
    sonradan takılamıyormu?

    sagolun hocam ,yeni çıkan 4x2 lerde abs var
    abs takılıyormu diye sorsanız bence takılıyor ama bizim burdaki servisler ugrasmamak için diyorlarki randuman vermiyor
    istanbul tarafına yolumuz düsse eyer orda taktırmayı düsünüyorum,marmara bölgesindeki servisler daha iyi anlar ,
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    demek istedigim fbrika kısa ve uzun farlara baglamışlar heralde ,4x2 lerde arka sisler tek oldugu için fabrika farlar yanmadan sislerde açılmaz misali ön sislere bizim elektirikçi role takmadı direk kabloyla calışıyor onu ayırmak içinde role ve program yüklenmesi gerekiyormuş ,


    evet evet anlıyorum, ama rölenin senin sislerinin ayrı yanmasıyla bir alakası yok sonuçta aynı hatta paralel çalışıyor ön ve arka taraflar, röle sadece arabada güvenlik için kullanılan ilave bir anahtar (açma kapama mekanizması) vazifesi görür.
    Yüklenecek program ise tek fasılalı olan sis farı kolunu çift fasılaya çevirmek için olsa gerek yani bir kere yukarı doğru çevirip bıraktığında önler ikinci çevirip bıraktığında hem ön hem arkalar yanacaktır.
    Yukarıda belirttim ama yanlış yazmışım düzeltiyim bağlantı yaparken fabrikasyon olarak şaseyi yani devreyi tamamlayan döngünün - (eksi kutbunu) kısa farlardan (gece giderken yaktığımız) almışlar, yani sen ancak kısa farlarını yaktığında devre tamamlanıyor ve sis farları yanabiliyor. o şase iptal edilip park lambalarından şase alınıcak bu şekilde park lambalarını yaktığın anda sis farlarını yakabileceksin kısaları yakmana gerek kalmadan. Ama eğer diyosanki onlarla bi ilişkim olmasın ben istediğimde yakayım o zaman şaseyi herhangibi yerden alabilirsin, ama bununda dezavantajları var açık unutma riskin çok yüksek akünü bitirirsin açık kalırsa.
    Diyceğim şuki sadece röle ve program yüklemesiyle bu iş çözülmez röle güvenlik için iyidir program yükleyerek ekstra bi açma kapama düğmesine ihtiyaç duymazsın ama kısa farlardan ayırman ve önlerle arkaları ayrı ayrı yakabilmen için bir elektriksel hat değişikliği yapman şart.
    görüşürüz

    bilgiler için teşekürler
    sizde abs varmıı ??
    abs bence sart bugun küçüç bi kazaya tanık oluyordum :9
    beniim kasada 900 kg yük vardı bi an dalgınlıgıma gelmiş önümde araba vardı yolun ortasında durmustu, bende tam 100 metre kala görünce asıldım frene araba 20 metre kaydı allahtan sol da ki araba geçtide bende solladım direksiyonda hassaslasınca anide cövüremiyoruz as kalmıstı öndeki arabanın arkasına yapısyorsum 70 km hızla :))
    allah korudu bizi .saygılar


    geçmiş olsun:(
    yeni modeller absli çıkıyor galiba.
    sonradan takılamıyormu?

    sagolun hocam ,yeni çıkan 4x2 lerde abs var
    abs takılıyormu diye sorsanız bence takılıyor ama bizim burdaki servisler ugrasmamak için diyorlarki randuman vermiyor
    istanbul tarafına yolumuz düsse eyer orda taktırmayı düsünüyorum,marmara bölgesindeki servisler daha iyi anlar ,

    Alıntıları Göster
    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin


    evet arazide çok memlunun arazide çok iyi tutuyor frenler
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin

    doğru söylüyorsun çamurlu arazide çoğu zaman manevra sıkıntısı oluyor ve abs işe yaramayabiliyor.
    ama bundan 4-5 sene önceki abs siz aracımla korkutelinin virajlarında frene dokunduğumda baktım arba dağa doğru gidiyor valla çok korktum neyseki hızım fazla değildi ayağımı frenden çekince durum düzeldi.derhal aynı markanın abslisi ile değiştirdim.
    abs dediğin gibi kaygan durmuyo ama yol aldırıyor.
    şimdi keşke diyorum esp li modeli alsaydım valla acaip pişmanım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Bende yok ABS ama 8 senedir ABS li araba kullanıyodum defalarca kere küfür etmişimdir ABSye. tamam lastikler kilitlenmediği için kaymanı ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeni engelliyo ama durmuyo abicim araba. Basıyorum basıyorum gitmeye devam ediyo.
    Zaten arazi arabasında ABS olmaz millet araziye girerken ABSnin sensörüne bi modifikasyonlar yapıp kapatıyo sensörü.
    Ben memnunum ABS sizlikten Allah muhtaç etmesin

    doğru söylüyorsun çamurlu arazide çoğu zaman manevra sıkıntısı oluyor ve abs işe yaramayabiliyor.
    ama bundan 4-5 sene önceki abs siz aracımla korkutelinin virajlarında frene dokunduğumda baktım arba dağa doğru gidiyor valla çok korktum neyseki hızım fazla değildi ayağımı frenden çekince durum düzeldi.derhal aynı markanın abslisi ile değiştirdim.
    abs dediğin gibi kaygan durmuyo ama yol aldırıyor.
    şimdi keşke diyorum esp li modeli alsaydım valla acaip pişmanım.

    Alıntıları Göster
    off korkutelini bilirim çok fenadır virajları. Bu bizim arabalar en çok arkadan kayma eğilimindeler. arkası attımı ABS vs kurtarmaz bunarı düz yolda belki işe yarar ama virajlı yolda sadece ön tekerlerde bulunan ABS pek bi işe yaramaz diye düşünüyorum.
    Yani tabi bu benim görüşüm. Belkide ABSden nefret ettiğim için böyle düşünüyorumdur Ama ESP harika birşey gerçekten her eve lazım.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    off korkutelini bilirim çok fenadır virajları. Bu bizim arabalar en çok arkadan kayma eğilimindeler. arkası attımı ABS vs kurtarmaz bunarı düz yolda belki işe yarar ama virajlı yolda sadece ön tekerlerde bulunan ABS pek bi işe yaramaz diye düşünüyorum.
    Yani tabi bu benim görüşüm. Belkide ABSden nefret ettiğim için böyle düşünüyorumdur Ama ESP harika birşey gerçekten her eve lazım.

    Alıntıları Göster
    az önce hanımın yaris i 8500km de 10 bin bakıma sokmak zorunda kaldım
    yağfiltresi ve 10/40 yağ koymuşlar fren temizliği falan 190ytl ödedim.
    benim L200 ün 10 bin bakımınıda hava filtresi dahil o fiyatı vermiştim. keşke kolt alsaydım o zaman.

    korkutelinde allahtan araç dağa doğru kaymıştı, uçuruma kaysaydı işim fenaydı yıllar önce balıkesirden bir dr arkadaşın cesedini orada birkaç gün sonra bulmuşlardı.
    abs arka frenlere etkili değilmi?
    birde bizim araçların karterine ne kadar yağ konuyo yazarsanız sevinirim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    az önce hanımın yaris i 8500km de 10 bin bakıma sokmak zorunda kaldım
    yağfiltresi ve 10/40 yağ koymuşlar fren temizliği falan 190ytl ödedim.
    benim L200 ün 10 bin bakımınıda hava filtresi dahil o fiyatı vermiştim. keşke kolt alsaydım o zaman.

    korkutelinde allahtan araç dağa doğru kaymıştı, uçuruma kaysaydı işim fenaydı yıllar önce balıkesirden bir dr arkadaşın cesedini orada birkaç gün sonra bulmuşlardı.
    abs arka frenlere etkili değilmi?
    birde bizim araçların karterine ne kadar yağ konuyo yazarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl

    ömerin bildiğini biliyordum
    ömer kardeşim yağın niteliğini biliyormusun? yanı 10-40 mı? yoksa başka bişimi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl

    ömerin bildiğini biliyordum
    ömer kardeşim yağın niteliğini biliyormusun? yanı 10-40 mı? yoksa başka bişimi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl

    ömerin bildiğini biliyordum
    ömer kardeşim yağın niteliğini biliyormusun? yanı 10-40 mı? yoksa başka bişimi?

    walla onu hatırlamıyorum işte
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue__system

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayır arka frenlerde ABS yok. Zaten frene basıldığı zaman asıl frenleme ön frenlerde gerçekleşiyo. Bildiğim kadarıyla arka kampanalar ya hiç fren yapmaz yada çok az bi fren yapar.
    Arka frenler sadece el frenine bağlı.
    yarisin baya fazlaymış ya bakımı küçücük araba hayret.
    Karteri valla bende bilmiyorum Mete abi ya. 2 kutu yağ gitmişti galiba yanlış hatırlamıyosam.

    kataloğa bakmaya üşendim ama 6-7lt diye hatırlıyorum. ömer biliyordur birazdan yağ miktarını yazar buraya.
    sizde bakıma giderken başka serviislerden de teklif alın ben 3 ayrı servisten 3 farklı teklif aldım. arada bayaa fark oluyor bilesin.

    motor yagına diyosanız 7.5 litre 52 ytl :::
    10.000 bakımı 120 ytl
    20.000 bakımı256 ytl

    ömerin bildiğini biliyordum
    ömer kardeşim yağın niteliğini biliyormusun? yanı 10-40 mı? yoksa başka bişimi?

    walla onu hatırlamıyorum işte

    Alıntıları Göster
    Ben 99 l 200 üme 15W-40 numaralı yağ kullanıyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kiyali

    Ben 99 l 200 üme 15W-40 numaralı yağ kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ilgilenenler için,
    Mitsubishi L200 3inç (7.5cm) yükseltme kiti.
    Fiyatı 88 ingiliz sterlini.
    Türkiyeye gönderim yapıyorlar.
    Link:
    store.xpajun.com
    Body Lifts for every Marque - Full Range of Body Lift Kits - Quality from Xpajun Off-Road
    http://store.xpajun.com/product_info.php?products_id=56
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Arkadaşlar ilgilenenler için,
    Mitsubishi L200 3inç (7.5cm) yükseltme kiti.
    Fiyatı 88 ingiliz sterlini.
    Türkiyeye gönderim yapıyorlar.
    Link:
    store.xpajun.com
    Body Lifts for every Marque - Full Range of Body Lift Kits - Quality from Xpajun Off-Road
    http://store.xpajun.com/product_info.php?products_id=56


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Arkadaşlar ilgilenenler için,
    Mitsubishi L200 3inç (7.5cm) yükseltme kiti.
    Fiyatı 88 ingiliz sterlini.
    Türkiyeye gönderim yapıyorlar.
    Link:
    store.xpajun.com
    Body Lifts for every Marque - Full Range of Body Lift Kits - Quality from Xpajun Off-Road
    http://store.xpajun.com/product_info.php?products_id=56


    virajlarda çok fazla rahatsızlık veriyormu acaba?
    ben lastiklerim eskiyince yeni lastik alacağım zaman yükseltmeyi düşünüyorum.
    tr de bunun satıldığı bir link biliyormusun?
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.