Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.457
Cevap
21
Favori
1.036.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    virajlarda çok fazla rahatsızlık veriyormu acaba?
    ben lastiklerim eskiyince yeni lastik alacağım zaman yükseltmeyi düşünüyorum.
    tr de bunun satıldığı bir link biliyormusun?


    Viraj olayını bilmiyorum denemek lazım ama Türkiyede yok abi, varsada 2 aydır ben bulamıyorum
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • Gezenbilirde biri şunu demiş

    quote:


    Bu sadece body lift, bence boşuna getirtmeyin, polyamid miydi neydi bir malzeme var bunu her tornacı yapabilir.

    Fakat önemli nokta şu, body lift yapınca radyatörden, fren borulaına, vites kollarına kadar birçok şey kısa kalacak bunları çözmek zor olabilir, iyice inclemek lazım

    bi araştıralım bakalım
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Gezenbilirde biri şunu demiş

    quote:


    Bu sadece body lift, bence boşuna getirtmeyin, polyamid miydi neydi bir malzeme var bunu her tornacı yapabilir.

    Fakat önemli nokta şu, body lift yapınca radyatörden, fren borulaına, vites kollarına kadar birçok şey kısa kalacak bunları çözmek zor olabilir, iyice inclemek lazım

    bi araştıralım bakalım

    bu iş baya zor gibi
    _____________________________




  • evet biraz araştırma yaptım yabancı sitelerde body-lift yani kabinin takozlarla şaseen ayrılması şeklinde bir yükseltme yapıldığı zaman benzin deposunun borusunun uzatılması gerekiyomuş ve zahmetli bir iş.
    Tek alternatif kalıyor süspansiyon yükseltmesi bunun içinde şu parçalar kullanılıyo ama 40mm den fazla yükseltenini bulamadım bizim araba için.
    İşinin ehli biri tarafından yapılabilir ama bunlar.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • ben 99 l200 üme 215/80/15 lassa competus 4x4 lastik taktım. önlere lastikler biraz büyük geldi . ustam ön helozanları söktü. helozon üst yuvalarınından 5 mm lik takozları çıkardı yerine 15-20 mm lik lastik takozlar yerleştirdi. arabanın önü 3-4 cm kadar kalktı şimdi tekerler çok daha rahat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 20 Ekim 2008; 23:58:41 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    evet biraz araştırma yaptım yabancı sitelerde body-lift yani kabinin takozlarla şaseen ayrılması şeklinde bir yükseltme yapıldığı zaman benzin deposunun borusunun uzatılması gerekiyomuş ve zahmetli bir iş.
    Tek alternatif kalıyor süspansiyon yükseltmesi bunun içinde şu parçalar kullanılıyo ama 40mm den fazla yükseltenini bulamadım bizim araba için.
    İşinin ehli biri tarafından yapılabilir ama bunlar.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    peki buunları uygulatıktan sonra uzun yolda virajlarda nasıl olucak tehlikesi varmı
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • hızlı girersen tehlikeli tabiii ama
    kullanan adam şoförse; aracını ortama göre ayarladığı için ona görede tedbirli gidecektir.
    tehlikede olmayacaktır. öyle değilmi?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    hızlı girersen tehlikeli tabiii ama
    kullanan adam şoförse; aracını ortama göre ayarladığı için ona görede tedbirli gidecektir.
    tehlikede olmayacaktır. öyle değilmi?

    Kesinlikle, bide bunlar eksi ofsetli jantlarla kullanılırsa yada flanş vasıtasıyla aracın iz genişliği artırılırsa normal standard halinden hiçbir farkı kalmaz.
    Olay tamamen fizik kurallarıyla ilintili, yükseltiyosan genişletmende gerekir ki yükselmeden kaynaklanan yol tutuş kaybı minimuma indirilsin.
    Mesela aşağıdaki fotoğraftaki araç standardına oranla 10 cm daha yükseltilmiş ama 33 inç lastikler ve eksi ofsetli jant kullanarak gördüğünüz gibi aracın yere basan kısmı genişletilmiş dolayısıyla yükseltmeden kaynaklanan yol tutuş kaybı giderilmiş.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Benim istediğimde TAM olarak bunu yapmak
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • mesela bu yüksekliği orjinal jant ve lastikleriyle yani orjinal iz genişliğiyle yapmaya çalışsanız, ilk keskin virajda devirirsiniz arabayı.
    bu araç bizimkilere oranla en az 20 cm daha geniş ize sahip. (türkçe meali; iki lastik arasındaki genişliği en az 20cm daha fazla)
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    hızlı girersen tehlikeli tabiii ama
    kullanan adam şoförse; aracını ortama göre ayarladığı için ona görede tedbirli gidecektir.
    tehlikede olmayacaktır. öyle değilmi?

    Kesinlikle, bide bunlar eksi ofsetli jantlarla kullanılırsa yada flanş vasıtasıyla aracın iz genişliği artırılırsa normal standard halinden hiçbir farkı kalmaz.
    Olay tamamen fizik kurallarıyla ilintili, yükseltiyosan genişletmende gerekir ki yükselmeden kaynaklanan yol tutuş kaybı minimuma indirilsin.
    Mesela aşağıdaki fotoğraftaki araç standardına oranla 10 cm daha yükseltilmiş ama 33 inç lastikler ve eksi ofsetli jant kullanarak gördüğünüz gibi aracın yere basan kısmı genişletilmiş dolayısıyla yükseltmeden kaynaklanan yol tutuş kaybı giderilmiş.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Benim istediğimde TAM olarak bunu yapmak



    bu araba manyak bişi olmuş yaff
    gri olmasına rağmen beğendim
    _____________________________




  • Jant lastik ve yükseltme bu kadar değiştiriyo abi arabayı hiç başka bişiye para harcamaya gerek yok.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Jant lastik ve yükseltme bu kadar değiştiriyo abi arabayı hiç başka bişiye para harcamaya gerek yok.

    sis lambalı halini hala göremedik:)
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Jant lastik ve yükseltme bu kadar değiştiriyo abi arabayı hiç başka bişiye para harcamaya gerek yok.

    sis lambalı halini hala göremedik:)

    evet hocam ya hala resimleri görmedik :))
    bende bizim sarı sis lerden sogudum yaw
    yokmu degiştiren
    yada orjinal sislerideki camın üzerindeki plastik kapaktan bildiginiz bi yerde varmı
    _____________________________
    2008 Mitsubishi L200 136 hp
    2006 Kia Cerato 102 hp
    Nokia 5800




  • amerikan show kamyonetlerine dönmüş........... aynı cambaza benziyor
    _____________________________
  • Yakında çekicem fotolarını biraz yoğunum bu aralar. Bide düldül kirli bu ara bi yıkatiyim yakışıklı çıksın fotoğraflarda. haftasonu çeker koyarım
    blue__system sis farı o plastiğin arasına giriyor sis farının üzerine takılan plastik bi parça değil ikisi bütün yani, bulamazsın ondan.
    Ya burda servisine taktırıcan ya ebayden getirticen.
    Hoş geçende bi arkadaş yazmıştı getirtiyorum diye benim aldığım satıcıdan. adam problem çıkarmış galiba, bu economic mail le gönderilen bi posta gönderemem falan demiş. Son durum ne oldu bilmiyorum.
    kiyali o amerikan show kamyonetlerine Big-foot (koca ayak) deniyor. Mükemmel cihazlar 4 yaşından beri hastasıyım keşke benzetebilsek, bu bizimki biraz minyatürü onun
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • mrb arkadaşlar işlerimin yoğunluğundan dolayı uzun zamandır nete giremiyordum.Evet sis farlarının gelmesi baya uzun sürdü anlicanız herif yan çizdi.gönderi seçenekleri arasında TÜRKİYE olmasına ramen gönderemem falan dedi bende iptal edip başka bi satıcıdan aldım.oda daha dün gönderdi.Bende diğerine güvenerek sis farı kapaklarını söktüm simdi boş boş sırıtıyo.sökmesi çok zor olduğu için takmayıda hiç düşünmedim.onun haricinde aldığım diğer ürünle geldi ve montajını yaptım.6000 k h/l xenon,park sensörü ve sis farı çerçevelerinin montajlarını kendi ellerimle yaptım.hepsi mükkemmel oldu ve çok işe yarıyor.bende resimleri koyacam ama sis farlarını bekliyorum.buarada mete abim ile bi türlü buluşamadık.1 dk durduğum yerde duramıyorum abi kusura bakma....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Yakında çekicem fotolarını biraz yoğunum bu aralar. Bide düldül kirli bu ara bi yıkatiyim yakışıklı çıksın fotoğraflarda. haftasonu çeker koyarım
    blue__system sis farı o plastiğin arasına giriyor sis farının üzerine takılan plastik bi parça değil ikisi bütün yani, bulamazsın ondan.
    Ya burda servisine taktırıcan ya ebayden getirticen.
    Hoş geçende bi arkadaş yazmıştı getirtiyorum diye benim aldığım satıcıdan. adam problem çıkarmış galiba, bu economic mail le gönderilen bi posta gönderemem falan demiş. Son durum ne oldu bilmiyorum.
    kiyali o amerikan show kamyonetlerine Big-foot (koca ayak) deniyor. Mükemmel cihazlar 4 yaşından beri hastasıyım keşke benzetebilsek, bu bizimki biraz minyatürü onun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAPTAIN_34 -- 24 Ekim 2008; 21:44:26 >
    _____________________________
    F30 3.16i




  • Arkadaşlar size birde öneride bulunmak istiyorum.Bizim arabaların aynaların bitiminden başlayıp arka kapıdan devam eden ve kelebek camın üst kısmına kadar devam eden cam çıtasına çok harika bir uygulama tavsiye edebilirim.Aksesuarcılarda şerit şeklinde metre hesabı krom kaplama kapı/tampon çıtası satılıyor.bizim aletlerim cam çıta genişliği tam ölçmedim bilmiyorum ama 2 cm olması lazım.bunlardan alıp o bölgeye uygularsanız muazzam bi görüntü oluyo.uygulaması çok basit kendi üzerinde çift taraflı bandı var kıvrınlı yerlere uygulamak için saç kurutma makinasıyla biraz ısıtmak gerekiyor ozaman kolayca şekil alıyo ama çok fazla ısıtmayın aksi taktirde malzemenin kaplaması bözulabilir.Ben bunu megane 2 de uyguladım ve halen üzerinde mevcut.görenler hayran kalıyor onlarca kişi beni durdurup nerden aldın nasıl yaptın diye sordu ayrıca çok ucuz bi aksesuar.bakın bu sitede görebilirsiniz
    www.magaza24.com
    Bu sayfa kaldırılmış veya değiştirilmiş olabilir.!
    http://www.magaza24.com/product_info.php?cPath=1463_1218_1375&products_id=109475
    burda 2 cm lik yok ama bütün oto aksesuarcılarda kolayca bulabilirsiniz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAPTAIN_34 -- 24 Ekim 2008; 22:05:26 >
    _____________________________
    F30 3.16i




  • @CAPTAIN_34
    şu benim park sensörlerinede bi el atsan iyi olacak
    bugün kırmızı bi L200 gördüm yolda olmasam fotografını çeker koyardım.flanş vardı cantlar o biçimdi.
    walla ezik hissetim yanında
    boyayacam aracı başka yolu yok
    _____________________________




  • abi bence sen sticker olayına gir, madem soğudun renkten, yap dakar gibi kurtul ;)
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • en kısa zamanda
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.