Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (221. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.457
Cevap
21
Favori
1.036.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper





    Arkadaşlar,

    Box tuning ve dizel araç kullanımı ile ilgili yararlanabileceğiniz bir derleme yaptım…
    Engin alakanıza sunuyorum…

    Boxtuning uygulaması motorda birkaç parametreyi değiştiriyor. Bunlardan en önemlisi de püskürtülen yakıt miktarı ve püskürtme zamanları. Siz püskürtülen yakıtı artırdığınızda arabanın özellikle torku çok artıyor keyifli kullanım ortaya çıkıyor ama bu seferde egzostdan yoğun duman oluşumuna sebebiyet veriyor, köfteci arabası gibi dolaşıyorsunuz. Eğer yakıtı kısarsanız güç azalıyor, paradoksal bir durum yani. En iyi box tuning bile turbo basıncı gibi diğer önemli parametreleri yeterince etkilemediği ve optimize edemediği için chip tuning kadar güç veremiyor. Satıcı firmaların internet sitelerinde yazan değerler teorikte üretilebilecek maksimum gücü belirtiyor tabii bizim için önemli olan pratikteki değerler. Bunu speedkit firmasının teknik birim şefine mail ile sorduğumda teorikteki maksimum gücün ürettikleri boxtuning ile maksimum %27 olduğu ( kağıt üzerindeki hesapta ) fakat dyno ölçümlerinde bu değerin %20'yi aşamadığını iletti. Ne yazıkki satış sitelerinde hep kağıt üzerindeki güçler yazılıyor. Torka gelince işin rengi biraz değişiyor, çünkü boxtuning uygulaması torku hemen hemen chiptuningte alınan verime yakın derecede arttırabiliyor.
    Tabii burada alınan tuning box'ın kaliteside önemli. Sonuçta çalışma mantığında; ecu'den gelen sinyali kesen ara bir bilgisyar-işlemci mevcut. Bu işlemci yakıt-hava karışım değerlerini optimize ediyor ve öyle motora gönderiyor. Bu arada işlemcinin kalitesi önem kazanıyor. Örneğin piyasada analog diye bahsedilen boxtuninglerin bir çoğunda ayar bir işlemci vasıtasıyla değilde manuel ayarlanılabilen bir potansiyalometre tarafından yapılıyor. Digital ürünlerde ise saniyede 8000 işlemden kalitesine göre 25000 işlem yapabilen işlemcilere kadar değişik markalar kullanıyor. Bunun önemi şu; daha kapasiteli ve kaliteli bir işlemci her koşulda daha optimize güç daha az egzost dumanı manasına geliyor. Aslında bir tuningboxa tam olarak digital diyebilmemiz için onun çalışması için gerekli enerjiyi aküden alması ve araca özel olarak parametrelerinin ayarlanması gerekir. Aslında digital diye tabir edilen bir çok tuning box full digital değil sadece digital bir işlemcisi var o kadar. Enerjisini ise common rail soketinden yaklaşık 5V olarak beslenerek alıyor. Son zamanlarda tuningbox olayı da en az chip tuning kadar gelişme kaydetti. Örneğin şimdilerde uzaktan kumandalı veya mekanik switch'li ( on-off) ve multimap'li ( bir çok sürüş modu seçeneği) içeren ürünler çıktı piyasaya. Fakat ne olursa olsun hiç biri chip tuning kadar verimli değil. Bu arada bir box kullanacaksanız kesinlikle full digital olsun. Eğer analog box kullanıyorsanız ve arabanızı seviyorsanız analog box'ı çıkarıp çöpe atın.
    Yurt dışında ecu map customer ( chip tuner- yazılımı işleyen kişiler ) fahiş fiyatlar çekerken bizler ülkemizde çok şanslıyız. Örneğin almanyada bir remap olayı 500-600 euro iken bir kısım yerli firma yurt dışındakilerden daha çok tecrübesi ve yeteneği olan remap uzmanları bize böyle bir hizmeti çok daha ucuza sağlayabiliyor. Tuningbox fiyatından daha ucuza remap yaptırabiliyorsunuz.
    Ülkemizdeki fiyatlar; biraz da kopya yazılım atan kişilerden kaynaklanıyor, neticede ucuz etin yahnisi olmuyor, kaçak yazılım günün birinde sorun çıkarabiliyor ve bu durumda ortada muhatap alabileceğiniz kimse olmuyor.

    Bu arada sorun yaşamak istemeyen kullanıcıların dizel araba kullanım kültürünün ne olduğunu bilmeleri gerekir.
    Bu konuda yaygın kabul gören öneriler:
    1- kaliteli ve sık aralıklarla motor yağı değişimi ( servisin önerilen değişim aralıklarına arada bir aralıkta kendiniz ekleyebilirsiniz)
    2- EGR iptali, eğer bu yapılamazsa 30000 km'de bir carbon clean +manifold temizliği + egr valf temizliği yaptırılması
    3- Petrol ofisi eurodizel 10 veya shell gtl gibi kaliteli diesel kullanılması
    4- her 5000 km'de bir hava filtresi temizlenmesi veya değiştirilmesi
    5- araç stop etmeden en az 30 saniye beklenmesi
    6- araç yola çıkmadan ilk çalışmada en az 30 saniye rölantide beklemesi

    Aklıma gelen önem arz eden öneriler şimdilik bunlar, vakit buldukça bu konuda yazmaya devam edeceğim.


    Sevgiler.





    ARKADAŞLAR,

    Bu yazı da arada kaynamasın...

    box tuning veya chip düşünen arkadaşlar...
    alacağınız box u yukardaki bilgiler çerçevesinde değerlendirin...

    Aslında yazının özeti...
    imkanınız varsa dogru yerde chip tuning yaptırmanın daha
    iyi sonuçlar ortaya koyabileceği yönünde....

    sevgiler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpunctum

    lokosit kusura bakma ama benim fikrimce bu roofrack aracın havasını bozmuş gibi duruyor, iş gereği mi takdırdın niye ihtiyaç duydun. Tabii sen beğeniyorsan o ayrı zevke karışılmaz.




    Dikkatle bak...bir süre bakacaksın ama...


    sonra beğenmeye başlıyorsun....

    senden başka bunu dile getirenin olmadığı dikkatini çekmedi mi ??

    bakmaya devam et....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpunctum

    Bu arada kendi sitesinden drakebox2 yi sipariş ettim bakalım haftasonuna kadar gelir heralde, umarım memnun kalırım olmadı chiptuning değilya sök gitsin isteyen birine satarız. Bu boxlar hakkında araştırma yaparken öğrendim ki bunlar iki tipmiş, sanırım drakebox LPI modüller oluyor.

    LPI Modüller..

    Bu modüller piyasada en sık kullanılan ara beyinlerdir..Sadece Common Rail yakıt sistemi kullanılmış turbo dizel motorlara uygulanırlar..Çalışma sistemleri basittir..Sistemde Rail basıncını elektrik sinyallerine çeviren Rail Basınç Sensörü nün beyine ilettiği basınç sinyallerini kendi üzerinden geçirerek biraz düşük görünmesini sa?lar ve beyin de basıncı düzeltmek için Basınç Regülatörüne normalden biraz daha fazla voltaj gönderir..Netice itibari ile rail de normalden biraz daha fazla basınç bulunur..Turbo Lag minimize edilir..Tork %25 artar..Özellikle alt devirlerde etkilidir..Devir yükseldiğinde sisteme çok fazla katkı sağlayamaz..

    IP Modüller..

    Bu modüller motor Elektronik Kontrol Ünitesinin Enjektörlere Gönderdiği Ateşleme Sinayallerini üzerinden geçirerek Set Konsolu ile programlanmış modüle girilen ayarlar doğrultusunda optimize eder ve enjektörlerin ate?leme süresi ve miktarını değiştirerek motorun daha fazla güç ve tork üretmesini sağlarlar..Bu Yöntemle Çalışan modüller LPI modüllere nazaran daha fazla güç kazandırırlar ve bu gücü üst devirlerdede sağlıyabilirler..





    Şimdiden hayırlı olsun,

    deneme sonuçlarımı yazmıştım

    setting 5 de açılacak box...
    o şekilde kullanmak en ideali..

    sevgiler..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    quote:

    Orijinalden alıntı: xpunctum

    lokosit kusura bakma ama benim fikrimce bu roofrack aracın havasını bozmuş gibi duruyor, iş gereği mi takdırdın niye ihtiyaç duydun. Tabii sen beğeniyorsan o ayrı zevke karışılmaz.




    Dikkatle bak...bir süre bakacaksın ama...


    sonra beğenmeye başlıyorsun....

    senden başka bunu dile getirenin olmadığı dikkatini çekmedi mi ??

    bakmaya devam et....



    Yeterince baktın mı x punctum kardeşim ?

    Bunlar offroad araçları...öğren bak...

    kasaya camlı kabin takacaksın....ona sepet bağlayacaksın (Karamürsel sepeti)....ona da sis farları takacaksın

    (bunlardan 4 tane alana 1 tane de hediye veriyorlar...) sepete de kazma kürek koyacaksınn...

    tamam mı ? artık offroad a hazırsın...kim tutar seni...en yakın salatalık bostanına at kendini..

    çamura belen....bir traktör gelip seni çekecek azz sonraa....

    (Yanlış anlaşılmasın..bizim burada böyle yapıyorlar da)

    sevgilerr
    _____________________________




  • Bakalım yarınn ne gibi inciler dökülecek ...
    nazik arkadaşlardan..
    sabırla yarını bekliyorum

    bu topiği seviyorum..."L 200 4x2 olanlar buraya" olmayanlar nereye ??...

    sevgiler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper

    Oturup saydın demek...

    he valla amel olmuşsun

    quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper
    millet kimin arkasından gittiğini görsün....

    İnsanın fikri neyse zikride odur.. Bunu burada başaramazsın..
    Benim öyle bir niyetim yok, hiçde olmadı, Buradaki arkadaşları dostum olarak görüyorum. Kimseyi peşimden götürme niyetim olmadı. Hem neden olsunki??
    _____________________________




  • Bunlar dünde kaldı

    yeni argümanlarla gel...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper

    Bunlar dünde kaldı

    yeni argümanlarla gel...

    Ne oldu??? Niyetinmi belli oldu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper





    Arkadaşlar,

    Box tuning ve dizel araç kullanımı ile ilgili yararlanabileceğiniz bir derleme yaptım…
    Engin alakanıza sunuyorum…

    Boxtuning uygulaması motorda birkaç parametreyi değiştiriyor. Bunlardan en önemlisi de püskürtülen yakıt miktarı ve püskürtme zamanları. Siz püskürtülen yakıtı artırdığınızda arabanın özellikle torku çok artıyor keyifli kullanım ortaya çıkıyor ama bu seferde egzostdan yoğun duman oluşumuna sebebiyet veriyor, köfteci arabası gibi dolaşıyorsunuz. Eğer yakıtı kısarsanız güç azalıyor, paradoksal bir durum yani. En iyi box tuning bile turbo basıncı gibi diğer önemli parametreleri yeterince etkilemediği ve optimize edemediği için chip tuning kadar güç veremiyor. Satıcı firmaların internet sitelerinde yazan değerler teorikte üretilebilecek maksimum gücü belirtiyor tabii bizim için önemli olan pratikteki değerler. Bunu speedkit firmasının teknik birim şefine mail ile sorduğumda teorikteki maksimum gücün ürettikleri boxtuning ile maksimum %27 olduğu ( kağıt üzerindeki hesapta ) fakat dyno ölçümlerinde bu değerin %20'yi aşamadığını iletti. Ne yazıkki satış sitelerinde hep kağıt üzerindeki güçler yazılıyor. Torka gelince işin rengi biraz değişiyor, çünkü boxtuning uygulaması torku hemen hemen chiptuningte alınan verime yakın derecede arttırabiliyor.
    Tabii burada alınan tuning box'ın kaliteside önemli. Sonuçta çalışma mantığında; ecu'den gelen sinyali kesen ara bir bilgisyar-işlemci mevcut. Bu işlemci yakıt-hava karışım değerlerini optimize ediyor ve öyle motora gönderiyor. Bu arada işlemcinin kalitesi önem kazanıyor. Örneğin piyasada analog diye bahsedilen boxtuninglerin bir çoğunda ayar bir işlemci vasıtasıyla değilde manuel ayarlanılabilen bir potansiyalometre tarafından yapılıyor. Digital ürünlerde ise saniyede 8000 işlemden kalitesine göre 25000 işlem yapabilen işlemcilere kadar değişik markalar kullanıyor. Bunun önemi şu; daha kapasiteli ve kaliteli bir işlemci her koşulda daha optimize güç daha az egzost dumanı manasına geliyor. Aslında bir tuningboxa tam olarak digital diyebilmemiz için onun çalışması için gerekli enerjiyi aküden alması ve araca özel olarak parametrelerinin ayarlanması gerekir. Aslında digital diye tabir edilen bir çok tuning box full digital değil sadece digital bir işlemcisi var o kadar. Enerjisini ise common rail soketinden yaklaşık 5V olarak beslenerek alıyor. Son zamanlarda tuningbox olayı da en az chip tuning kadar gelişme kaydetti. Örneğin şimdilerde uzaktan kumandalı veya mekanik switch'li ( on-off) ve multimap'li ( bir çok sürüş modu seçeneği) içeren ürünler çıktı piyasaya. Fakat ne olursa olsun hiç biri chip tuning kadar verimli değil. Bu arada bir box kullanacaksanız kesinlikle full digital olsun. Eğer analog box kullanıyorsanız ve arabanızı seviyorsanız analog box'ı çıkarıp çöpe atın.
    Yurt dışında ecu map customer ( chip tuner- yazılımı işleyen kişiler ) fahiş fiyatlar çekerken bizler ülkemizde çok şanslıyız. Örneğin almanyada bir remap olayı 500-600 euro iken bir kısım yerli firma yurt dışındakilerden daha çok tecrübesi ve yeteneği olan remap uzmanları bize böyle bir hizmeti çok daha ucuza sağlayabiliyor. Tuningbox fiyatından daha ucuza remap yaptırabiliyorsunuz.
    Ülkemizdeki fiyatlar; biraz da kopya yazılım atan kişilerden kaynaklanıyor, neticede ucuz etin yahnisi olmuyor, kaçak yazılım günün birinde sorun çıkarabiliyor ve bu durumda ortada muhatap alabileceğiniz kimse olmuyor.

    Bu arada sorun yaşamak istemeyen kullanıcıların dizel araba kullanım kültürünün ne olduğunu bilmeleri gerekir.
    Bu konuda yaygın kabul gören öneriler:
    1- kaliteli ve sık aralıklarla motor yağı değişimi ( servisin önerilen değişim aralıklarına arada bir aralıkta kendiniz ekleyebilirsiniz)
    2- EGR iptali, eğer bu yapılamazsa 30000 km'de bir carbon clean +manifold temizliği + egr valf temizliği yaptırılması
    3- Petrol ofisi eurodizel 10 veya shell gtl gibi kaliteli diesel kullanılması
    4- her 5000 km'de bir hava filtresi temizlenmesi veya değiştirilmesi
    5- araç stop etmeden en az 30 saniye beklenmesi
    6- araç yola çıkmadan ilk çalışmada en az 30 saniye rölantide beklemesi

    Aklıma gelen önem arz eden öneriler şimdilik bunlar, vakit buldukça bu konuda yazmaya devam edeceğim.


    Sevgiler.





    ARKADAŞLAR,

    Bu yazı da arada kaynamasın...

    box tuning veya chip düşünen arkadaşlar...
    alacağınız box u yukardaki bilgiler çerçevesinde değerlendirin...

    Aslında yazının özeti...
    imkanınız varsa dogru yerde chip tuning yaptırmanın daha
    iyi sonuçlar ortaya koyabileceği yönünde....

    sevgiler




    Niyet zannettiğin gibi olsaydı bu kadar zahmete gerek yoktu...

    Keyifli bir gece oldu yine ..

    katkısı bulunanlara teşekkürler..

    ve iyi geceler
    _____________________________




  • İyi geceler arkadaşlar işlerimden fırsat bulup giremedim foruma. Lastikler ve jantlar konusunda sorularım olmustu. Cevaplayan arkadaslara cok tesekkür ederim. az cok birseyler olustu kafamda. Degisiklikleri yaptırınca paylasırım buradan.

    Haftaya bir uzun yol yapacagım. 10 bin bakımı yeni yaptırdım ama acaba gitmeden bir baktırmaya ihtiyac duyar mı?

    Herkese tekrar iyi geceler dilerim.
    Saglıklı ve mutlu kalın.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    quote:

    Orijinalden alıntı: xpunctum

    lokosit kusura bakma ama benim fikrimce bu roofrack aracın havasını bozmuş gibi duruyor, iş gereği mi takdırdın niye ihtiyaç duydun. Tabii sen beğeniyorsan o ayrı zevke karışılmaz.




    Dikkatle bak...bir süre bakacaksın ama...


    sonra beğenmeye başlıyorsun....

    senden başka bunu dile getirenin olmadığı dikkatini çekmedi mi ??

    bakmaya devam et....



    Yeterince baktın mı x punctum kardeşim ?

    Bunlar offroad araçları...öğren bak...

    kasaya camlı kabin takacaksın....ona sepet bağlayacaksın (Karamürsel sepeti)....ona da sis farları takacaksın

    (bunlardan 4 tane alana 1 tane de hediye veriyorlar...) sepete de kazma kürek koyacaksınn...

    tamam mı ? artık offroad a hazırsın...kim tutar seni...en yakın salatalık bostanına at kendini..

    çamura belen....bir traktör gelip seni çekecek azz sonraa....

    (Yanlış anlaşılmasın..bizim burada böyle yapıyorlar da)

    sevgilerr
    Yine ... atmaya başlamışsın
    Keyfini kaçırmak istemem ama...
    Salatalık yemekten amel durumları o kadar ilerlemişki, dehidratasyon başlayacak. Müdahale gerekli
    Allah keyfini bozmasın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginBen

    İyi geceler arkadaşlar işlerimden fırsat bulup giremedim foruma. Lastikler ve jantlar konusunda sorularım olmustu. Cevaplayan arkadaslara cok tesekkür ederim. az cok birseyler olustu kafamda. Degisiklikleri yaptırınca paylasırım buradan.

    Haftaya bir uzun yol yapacagım. 10 bin bakımı yeni yaptırdım ama acaba gitmeden bir baktırmaya ihtiyac duyar mı?

    Herkese tekrar iyi geceler dilerim.
    Saglıklı ve mutlu kalın.

    Bakımdan yeni çıktıysa, lastik havalarınna bak yeterli.
    İyi yolculuklar, kazasız belasız gider gelirsiniz inş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    Sevgili Mert,

    nerede yaşadığımızı unutmayalım....

    fotograflar çok güzel...

    Burada hangi aksesuarı ruhsata işleteceksin...
    her sene onları söküp mü gireceksin muayeneye...

    Bu arada offroad muhabbeti 4x2 topiğinde "müslüman mahallesinde salyangoz..."hikayesine
    benzer bir durum yaratıyor olabilir...
    Arkadaşlar sıkılabilir mevzudan..

    topiğin 4x2 araç topiği olduğunu unutmamalı....




    Selim,
    Dünyanın en nadide offroad imkanını sunan, doğa sporları için hem iklim hem coğrafya olarak çok uygun ve elverişli bir memleketinde yaşıyoruz.


    Yani tabi tercih meselesi, uğraşan uğraşır, uğraşmayan standard halinde bırakır.
    Ama dikkat çekmek istediğim nokta farklıydı benim Selim, olay Vitaralara CJ lere GC lere harcanan para L200e harcansa ortaya neler çıkabileceğiydi. arada kaynamasın.
    Sonuçta olay muayeneyse onlara da muayene var. Her sene sökmek gerekiyor diye kimse bozmasın arabalarının orjinalliğini, offroad olayını kaldıralım o zaman olacak işmi, değil. Neyse

    Verdiğin bilgiler için teşekkürler uğraşıp yazmışsın zevkle okuduk ama forumun 4x2 forumu olduğunu ben de düşünmüyorum ne yazık ki,
    Bence 2007 yılından beri kimse sıkılmadıysa bundan sonra da sıkılmaz, sıkılan olursa da 4x4 yada offroadla ilgili olan mesajları okumadan atlar, yada uğramaz foruma, herkesin kendi bileceği iştir.

    Deyme saçma sapan muhabbetler döndü geçtiğimiz sayfalarda bırak arabayla ilgili olan offroad muhabbetini sayfalarca L200ün L sinin geçmediği mevzulara okuyuculuk yaptık, kimimiz sıkılarak.
    Ama bu başlık artık bi 15-20 kişinin 3 yıldır yazıştığı, kardeşlik, hoşgörü, anlayış, saygı ve sevgi temelleriyle, alınmadan, alındırmadan anlattığı dertleştiği bir başlık haline geldi.
    Kimi zaman asker uğurladık kimi zaman amca olduk birlikte üzüldük birlikte sevindik, imrendik özendik ama hasetlenmedik, taraf olmadık tarafa çekmedik, çünkü gerek duymadık...

    Kimse alınmasın gücenmesin, burası L200 sahiplerinin ve potansiyel L200 kullanıcılarının başlığı, eskiden de öyleydi bundan sonra da öyle kalacak. lastiklerinin kaçının motordan tahrik aldığı hiçbirimizin umurunda değil. Senin de olmadığına eminim, umurunda olan varsa kalsın sağlıcakla ama bizlerden uzak olsun...

    Sevgiler...
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • roofbasketi beğenip beğenmemmek kişisel zevktir, sevgili lokosit keyifle iyi günlerde kullanmanı dilerim. Sayın Selim Sarper iğneleyici konuşmalarınızın çok yakışık aldığını söyleyemiyeceğim. Herkesin keyfi zevki kendine adam heves etmiş yapmış nacizane fikir beyan edilir gerisi kendisine aittir. Farklı zevklerdir hayata renklilik katan.
    Başka basket taktırmayı düşünenler olursa diye küçük bir paylaşım yapayım dedim. Roof rack, basket yada box da biliyorsunuzdur dünya lideri Thule dir. Aerodinamileri ve üstteyken ses yapmaları diğer ürünlere göre oldukça farklı. Bu tarz bir ürün taktırmadan evvel Thule ye de bakın derim fiyatları bir miktar yüksek anack temiz ikinici eli bulunabiliyor.

    http://www.thule.com/en-GB/TR/Products/CargoCarriers/Baskets.aspx

    ikinci el örnekler

    http://www.sahibinden.com/thule_standart_581_en_ucuz_acik_port_bagaj_sepeti_100_eu_kdv-19WQQaXQQ12948560WQQpXQQdisplayitem?keyword=thule
    http://www.sahibinden.com/thule_714_acik_port_bagaj_sepeti_252_eu_kdv_aluminyum_85x93_-85WQQaXQQ12950809WQQpXQQdisplayitem?keyword=thule



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpunctum -- 18 Mayıs 2010; 9:29:11 >
    _____________________________




  • @xpunctum
    Teşekkürler, sırf görüntü için yaptırmadığımı söylemek isterim. Tatile giderken köpeğim kabine gireceği için bagaj olarak da kullanacağım.
    bende başka bir tane buldum.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araclari-thule-xperience-828-acik-tavan-yuk-tasiyici-380-eu-kdv/detay

    fiyat fazla ama yaptırmak isteyene fikir verir.
    bu fiyatlara bağlantı ayaklarının dahil olduğunu sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 18 Mayıs 2010; 10:14:47 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    Sevgili Mert,

    nerede yaşadığımızı unutmayalım....

    fotograflar çok güzel...

    Burada hangi aksesuarı ruhsata işleteceksin...
    her sene onları söküp mü gireceksin muayeneye...

    Bu arada offroad muhabbeti 4x2 topiğinde "müslüman mahallesinde salyangoz..."hikayesine
    benzer bir durum yaratıyor olabilir...
    Arkadaşlar sıkılabilir mevzudan..

    topiğin 4x2 araç topiği olduğunu unutmamalı....






    Verdiğin bilgiler için teşekkürler uğraşıp yazmışsın zevkle okuduk ama forumun 4x2 forumu olduğunu ben de düşünmüyorum ne yazık ki,
    Bence 2007 yılından beri kimse sıkılmadıysa bundan sonra da sıkılmaz, sıkılan olursa da 4x4 yada offroadla ilgili olan mesajları okumadan atlar, yada uğramaz foruma, herkesin kendi bileceği iştir.

    Deyme saçma sapan muhabbetler döndü geçtiğimiz sayfalarda bırak arabayla ilgili olan offroad muhabbetini sayfalarca L200ün L sinin geçmediği mevzulara okuyuculuk yaptık, kimimiz sıkılarak.
    Ama bu başlık artık bi 15-20 kişinin 3 yıldır yazıştığı, kardeşlik, hoşgörü, anlayış, saygı ve sevgi temelleriyle, alınmadan, alındırmadan anlattığı dertleştiği bir başlık haline geldi.
    Kimi zaman asker uğurladık kimi zaman amca olduk birlikte üzüldük birlikte sevindik, imrendik özendik ama hasetlenmedik, taraf olmadık tarafa çekmedik, çünkü gerek duymadık...

    Kimse alınmasın gücenmesin, burası L200 sahiplerinin ve potansiyel L200 kullanıcılarının başlığı, eskiden de öyleydi bundan sonra da öyle kalacak. lastiklerinin kaçının motordan tahrik aldığı hiçbirimizin umurunda değil. Senin de olmadığına eminim, umurunda olan varsa kalsın sağlıcakla ama bizlerden uzak olsun...

    Sevgiler...






    yazılanların noktasına virgülüne katılıyorum... yüreğine sağlık mert..
    _____________________________




  • Şu tavan çıtalarının fiyatları düşmedi gitti ya plastik ve alüminyuma 400 küsür lira para istiyolar veremiyorum vallahi, pert bi araçtan çıkma falan bulamazmıyız acaba hasarlı falanda olsa alıcam alüminyumu önemli değil önemli olan plastik yerleri.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • Tavan sepetini ben de düşündüm bi ara ama photoshopta aracın üstüne koyup baktım bir çok modeli bir türlü yakıştıramadım. arabanın hatları yuvarlak olduğundan portbagaj pek estetik durmuyo kanımca. istiyorum hala gerçi ama bakalım, yine kendim yaptırıcam büyük ihtimal piyasadakiler çok iğreti. L200ün eski kasasının Savana modelinin orjinal fabrika çıkışı sepeti var, onu yaptırabilirim ama bağlantı ayaklarının yanlardan çıkması hiç hoşuma gitmiyor aracın üstünde bi kanal var üstü plastik kaplı oraya bağlanamıyormu portbagaj ayakları yau.

    portbagaj bu ( daha önce vermişmiydim )

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Şu tavan çıtalarının fiyatları düşmedi gitti ya plastik ve alüminyuma 400 küsür lira para istiyolar veremiyorum vallahi, pert bi araçtan çıkma falan bulamazmıyız acaba hasarlı falanda olsa alıcam alüminyumu önemli değil önemli olan plastik yerleri.

    sahibinden.com da hasarlı L200 leri bazen parçalayarak satıyorlar, takip etmek lazım.
    Başka markalarınkine bakma, bizimkilerle uyuşmuyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper




    Sevgili Mert,

    nerede yaşadığımızı unutmayalım....

    fotograflar çok güzel...

    Burada hangi aksesuarı ruhsata işleteceksin...
    her sene onları söküp mü gireceksin muayeneye...

    Bu arada offroad muhabbeti 4x2 topiğinde "müslüman mahallesinde salyangoz..."hikayesine
    benzer bir durum yaratıyor olabilir...
    Arkadaşlar sıkılabilir mevzudan..

    topiğin 4x2 araç topiği olduğunu unutmamalı....


    yine bu arada arkadaşın biri TERBİYEYİ BİR KENARA BIRAKMIŞ

    HIZINI ALAMAMIŞ

    bk bk bk ...diyerek ağzını köpürtmüşş....saldırıyor...

    yazılanları neden üzerine alıyorsun gözümün nuru ??
    sana hitaben yazmadığımı söylemiştim...
    idrak zaafiyeti mi var...

    Beğenmiyorsan okumadan geç orayı....
    satır satır okuyup cevap yazmana ne gerek var ....
    şeker kardeşim...
    (Bak nezakete de örnek al...genç arkadaşlara da iyi örnek ol..sözde abii)

    benim ne bilip ne bilmediğimi sen nereden biliyorsun...ben bunları yaparken sen yanımdamıydın...

    bu ne nefret...bu ne kin....sağlıklı bir ruh hali mi bu sence ???

    sana ne git diyen oldu ne de dön diyen....

    Yaz bakalım bi yazı daha içinde bol bol bk olsun

    millet kimin arkasından gittiğini görsün....

    sevgiler







    Arkadaşım niye devamlı bu topiğin 4*2 topiği olduğunu ısrarla vurguluyorsun anlamak mümkün değil.Herkes senin açtığın mevzulardanmı konuşacak burada?Bu topik mitsubishi l200 topiği ve burda her türlü araç sahibi istediğini konuşabilir,bu senden önce de böyleydi şimdide böyle olacak.Şahesen ben bu offroad muhabbetini ilgiyle okuyorum,Haberimiz yokta sen bu topiği satın falan mı aldın da offroad muhabbetinin içine etme cüreti gösteriyorsun.İllaki bu topiğin adınımı değiştirmemiz lazım senin bazı şeyleri içine sindirip kabullenmen için.........İnsanların sabrını çok bilen konuşma tarzınla zorluyorsun.



    Bu yazıdan çıkardığın hulasa bu mu ...tebrikler...

    topikde nezaket ehli arkadaşların sayısı günbegün artıyor...

    Bunlar benim tarzımı iğneleyici bulan muhteremler...
    yukardaki ifadelere bakın...

    Benim yazdıklarımı dikkatle gözden geçirirsen çok güncel ve yararlı bilgiler var...
    Bunlar akılcı, gerçekçi, ekonomik ve çözüme yönelik mevzuular...
    topiğin adını ben koymadım güzel kardeşim....nazik arkadaşım...
    istediğim vurguyu yaparım...sana mı soracağım...
    sabrın zorlanırsa noolur ? tatlı dilli kardeşim..

    bak az önce yine güzel bir konuda yazı yazdım...
    bu emek ücretsiz ..sizin için..
    bunda ne gibi bir sabır zorlanması yaşıyorsun

    lütfet oku...konu sizi de ilgilendiriyor...
    ben yazdım diye okumamazlık etme

    A benim canım kardeşim...

    özellikle sana
    sevgiler

    Dostum sen yazılarında atomu falanmı parçaladığını zannediyorsun.Tabiki yazdığın yazıdan bu topikte 4* 2 si olanlar konuşsun olmayanlar sussun gibi bir anlam çıkıyor ve bunu bir kereliğine yapmadın,devamlı tekrarlıyorsun.Ayrıca yazdığın yazıların hepsini 99 senesinde nissan skystarım varken,2004 senesinde skystar sss im varken ve şimdide l200 e biniyorken biliyordum.Ondan yazdıkları hiç ilgimi çekmiyor,senin adına emek dediğin ücretsiz şeyleri üstüne bana para versen okumam,çünkü yazdıklarınla ilgili bir kulağımın arkası kalmış.Yaşadığım sabır zorlanmasını açık açık anlattım ama sen anlamakta zorlanmışsın.Ben bir daha tekrarlayım.Bu topikte sen yokkende herkes istediği şekilde istediğini konuşuyordu ve insanlar birbirlerinin zevklerine beğenmeseler bile saygı duyarak,iğneleyici ve alaycı kelimeler kullanmayarak görüş bildiriyordu, senden sonrada böyle olacak.Kimse senin günlerce anlatmış olduğun egr valfi iptalini eleştiriyormu?Sahsen ben çok sıkılmıştım ama saygımdan ağzımı açıp tek kelime etmedim.Sende insanların açtığı konulara saygı duy, lafı hemen burası 4* 2 l200 lerin topiği offroad konusunun burda işi yok demeğe getirme.Ben nissan navara almayıp l200 e dönüş yaptıysam bu topikte 4*4 l200 sahibi olan insanların bana vermiş oldukları sabırlı cevaplar sayesindedir.KISACASI; BURASI BİR MİTSUBİSHİ L200 TOPİĞİDİR.GAYET AÇIK VE ANLAŞILIR BENCE.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.