Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (222. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.457
Cevap
21
Favori
1.036.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel hazırlanmış bir video ekranı büyütüp, seside açarsanız daha keyifle izlersiniz.
    Mert dodiklere dikkat et, tam senlik. Roofrack da bence çok güzel olmuş

    http://vimeo.com/9470792



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 18 Mayıs 2010; 17:37:08 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    Güzel hazırlanmış bir video ekranı büyütüp, seside açarsanız daha keyifle izlersiniz.
    Mert dodiklere dikkat et, tam senlik. Roofrack da bence çok güzel olmuş

    http://vimeo.com/9470792

    Dodikler lastiklerin genişliğine göre büyütülmüş, araba daha bir enli durmuş.Birde arkasındaki kabini çok beğendim.Videonun girişindeki gün aydınlanması ve mazaralarda çok güzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 18 Mayıs 2010; 17:55:06 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    Güzel hazırlanmış bir video ekranı büyütüp, seside açarsanız daha keyifle izlersiniz.
    Mert dodiklere dikkat et, tam senlik. Roofrack da bence çok güzel olmuş

    http://vimeo.com/9470792


    Muhteşem video! paylaşım için teşekkürler, 4x2 ile takas isteyen 4x4 sahibi varsa bana ulaşsın. Vergi, yakıt demeden değiştereceğim sonunda.
    _____________________________




  • Arkadaşlar bugün sanayiiye gittim maksat aracın arkasına ağırlık koydurup makasdaki yapraklardan birini söktürmekti. Ancak bana tavsiyeleri farklı yönde oldu, dedilerki makas söktürtme, biz tüm pick-uplarda makasa kavis verip, arasına takoz koyuyoruz yumşaklıkda normal binek araçtan bir fark kalmıyor. Tabii ben emin olamadım burada bu teknikten bahseden kimse olmadı dolayısıyla sadece ağırlığı takdırdım, makas işini emin olana kadar erteledim. Konu hakkında düşüncelerinizi rica edebilir miyim?
    _____________________________
  • Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpunctum

    Arkadaşlar bugün sanayiiye gittim maksat aracın arkasına ağırlık koydurup makasdaki yapraklardan birini söktürmekti. Ancak bana tavsiyeleri farklı yönde oldu, dedilerki makas söktürtme, biz tüm pick-uplarda makasa kavis verip, arasına takoz koyuyoruz yumşaklıkda normal binek araçtan bir fark kalmıyor. Tabii ben emin olamadım burada bu teknikten bahseden kimse olmadı dolayısıyla sadece ağırlığı takdırdım, makas işini emin olana kadar erteledim. Konu hakkında düşüncelerinizi rica edebilir miyim?

    Ağırlık taktırmanızda yeterli olmuştur diye düşünüyorum.Taktırdığınız ağırlık 100 kg civarıysa makas söktürmenize bile gerek yok.
    _____________________________
  • Mete abi, video süpermiş, dodikler için bende böyle bir çıkıntı yaptırmalıyım boydan boya çamur oluyorum :D
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • Arkadaşlar,

    topik son derece yoğun ve keyifli geçiyor...
    her kes formda yine...
    Yarın aranıza hızlı bir dönüş yaparım
    bu gün biraz yoğundum geç kaldım özür...ve;

    TÜM KATILIMCILARIN 19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINI KUTLARIM

    Nice sağlıklı ve mutlu bayramlara....


    sevgiler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.

    Aslında denemekte fayda var, nasılsa geri dönüşümü basit. Makası aldıktan sonra araç alçalmasın diye bende azıcık kavis verdirdim.

    Bu tip dodik, hatta daha genişi banada lazım:))) Tavan dahil her yer batıyor.

    Mert sen yola kız kesme amacıyla konan bariyerlerin üzerinden geçerken aracın bunu hissettiriyormu? Ben MT lerle geçersem belli belirsiz bir sarsıntı oluyor.
    Bir alternatif olarak sunuyorum;
    Aracında zıplama ve aracın sert oluşundan şikayetçi arkadaşlar 15' jant ve 31x10,5x15 lastik takabilirler ama virajlarda aracınız fazla yatabilir. Dikkat ettikten sonra sorun kalmaz. Yakıt biraz artar.
    _____________________________




  • Mete abi direk makas aldırmadan kavis vermekten bahsetmiş arkadaş bide takoz koyucaklarmış, yoksa makas alındıktan sonra kavis veriyolar alçalmasın diye.

    Abi zıplama olayı da bariyerine göre değişiyor valla, kedi gözü şeklindekileri hiç hissetmiyorum nerdeyse sadece sesi geliyor, sarı siyah plastikten yapılmış tümsekleri de az bişi hissediyorum. Ama bazen bi asfalt döküyolar hız bariyeri olsun diye, üstüne çıkmamla inmem arasında birkaç saniye geçiyo, normal arabalar yan giriyolar altı vurmasın diye falan onları hissediyorum (bazen)
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.

    Aslında denemekte fayda var, nasılsa geri dönüşümü basit. Makası aldıktan sonra araç alçalmasın diye bende azıcık kavis verdirdim.

    Bu tip dodik, hatta daha genişi banada lazım:))) Tavan dahil her yer batıyor.

    Mert sen yola kız kesme amacıyla konan bariyerlerin üzerinden geçerken aracın bunu hissettiriyormu? Ben MT lerle geçersem belli belirsiz bir sarsıntı oluyor.
    Bir alternatif olarak sunuyorum;
    Aracında zıplama ve aracın sert oluşundan şikayetçi arkadaşlar 15' jant ve 31x10,5x15 lastik takabilirler ama virajlarda aracınız fazla yatabilir. Dikkat ettikten sonra sorun kalmaz. Yakıt biraz artar.

    Mete abi o dodikleri fiberciler yapar.
    _____________________________




  •  --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Bu dodiklerden yapar mı acaba fiberci, çok şekil duruyor.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.

    Aslında denemekte fayda var, nasılsa geri dönüşümü basit. Makası aldıktan sonra araç alçalmasın diye bende azıcık kavis verdirdim.

    Bu tip dodik, hatta daha genişi banada lazım:))) Tavan dahil her yer batıyor.

    Mert sen yola kız kesme amacıyla konan bariyerlerin üzerinden geçerken aracın bunu hissettiriyormu? Ben MT lerle geçersem belli belirsiz bir sarsıntı oluyor.
    Bir alternatif olarak sunuyorum;
    Aracında zıplama ve aracın sert oluşundan şikayetçi arkadaşlar 15' jant ve 31x10,5x15 lastik takabilirler ama virajlarda aracınız fazla yatabilir. Dikkat ettikten sonra sorun kalmaz. Yakıt biraz artar.

    Mete abi o dodikleri fiberciler yapar.

    Bandırmada fiberci olsa Mertin paylaştığı dodiği yaptırırım. (ebayda satışı mevcut ama kargosu fazla:( )
    Gezenbilirde birisi bu geniş dodiğin cj ye olanını fiberden imal etmişti.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Bu dodiklerden yapar mı acaba fiberci, çok şekil duruyor.

    Maslak sanayideki fiberciler bunları kesin yapar,resimdeki arac tam bir canavar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.

    Aslında denemekte fayda var, nasılsa geri dönüşümü basit. Makası aldıktan sonra araç alçalmasın diye bende azıcık kavis verdirdim.

    Bu tip dodik, hatta daha genişi banada lazım:))) Tavan dahil her yer batıyor.

    Mert sen yola kız kesme amacıyla konan bariyerlerin üzerinden geçerken aracın bunu hissettiriyormu? Ben MT lerle geçersem belli belirsiz bir sarsıntı oluyor.
    Bir alternatif olarak sunuyorum;
    Aracında zıplama ve aracın sert oluşundan şikayetçi arkadaşlar 15' jant ve 31x10,5x15 lastik takabilirler ama virajlarda aracınız fazla yatabilir. Dikkat ettikten sonra sorun kalmaz. Yakıt biraz artar.

    Mete abi o dodikleri fiberciler yapar.

    Bandırmada fiberci olsa Mertin paylaştığı dodiği yaptırırım. (ebayda satışı mevcut ama kargosu fazla:( )
    Gezenbilirde birisi bu geniş dodiğin cj ye olanını fiberden imal etmişti.


    Fiyatını yazmışmıydı Mete abi, yada link var mı?
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP




  • Bu gün yeni aldığım 500w inverter'ı test ettim aynı zamanda arabanın orjinal teybinin aux-in özelliğinide kullandım,
    laptopta film izledik arkadaşımla.
    Oldukça eğlenceliydi aracın orjinal ses sistemi resmen sinema salonu gibi duyuluyor.
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Makasa kavis verip araya takoz koyarsan yükselir arka taraf.
    Ne kadar yükselirse de arkasının atması o kadar kolay olur, bence orjinal makas kavisini değiştirmemek gerek.

    Aslında denemekte fayda var, nasılsa geri dönüşümü basit. Makası aldıktan sonra araç alçalmasın diye bende azıcık kavis verdirdim.

    Bu tip dodik, hatta daha genişi banada lazım:))) Tavan dahil her yer batıyor.

    Mert sen yola kız kesme amacıyla konan bariyerlerin üzerinden geçerken aracın bunu hissettiriyormu? Ben MT lerle geçersem belli belirsiz bir sarsıntı oluyor.
    Bir alternatif olarak sunuyorum;
    Aracında zıplama ve aracın sert oluşundan şikayetçi arkadaşlar 15' jant ve 31x10,5x15 lastik takabilirler ama virajlarda aracınız fazla yatabilir. Dikkat ettikten sonra sorun kalmaz. Yakıt biraz artar.

    Mete abi o dodikleri fiberciler yapar.

    Bandırmada fiberci olsa Mertin paylaştığı dodiği yaptırırım. (ebayda satışı mevcut ama kargosu fazla:( )
    Gezenbilirde birisi bu geniş dodiğin cj ye olanını fiberden imal etmişti.


    Fiyatını yazmışmıydı Mete abi, yada link var mı?


    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320447485530&viewitem=&sspagename=STRK:MEWAX:IT#ht_3353wt_939
    _____________________________




  • yok abi bunu biliyorum gezenbilirdeki yaptıran adamın linki varmı demiştim.
    850 liraya geliyo bu nerdeyse kargoyla beraber.
    çok uçuk fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProntoBasso -- 20 Mayıs 2010; 0:01:03 >
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2008 MITSUBISHI L200 185 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    yok abi bunu biliyorum gezenbilirdeki yaptıran adamın linki varmı demiştim.

    Bakayım bi
    sanırım evedilaz nickli biriydi
    _____________________________
  • _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.