Şimdi Ara

Mitsubishi Evo-X Nasıl Bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, uzun süredir güçlü bir araç bakıyorum. Hatta konuyu görenler bilir, 1 tane 1.20i alıp, 1 gün sonra geri vermiştim. Biraz sıra dışı araç bakarken gözüme çarptı Evo, Hızlı ve Öfkeli serisinden çocukluğumun efsane aracı olur zaten:) Şimdi baktığım ilanhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-evo-x-sst-cift-kavrama-sanziman-orjinal-motorla-oynanmamis-290938628/detay bu ilana bakmamın sebebi ise aracın Bursa'da olması ve arkadaşa daire teklif edecek olmam. Yani elimdeki nakdi kullanmadan yatırımlık bir yeri vermenin cazibesi de var.(Arabaya daire mi verilir vs. demeyin lütfen, zaten satılacak daireler) Bu ara zaten taşınmaz piyasası zaten çok yavaş, bende madem araç alacağım bu şekilde alayım diye düşündüm. Neyse gelelim sorulara;

    1)Bu aracın şanzımanı komple değişmiş, sıkıntı yaratır mı?
    2)Tercihim manuel olurdu ama araç otomatik, şanzımanda herhangi bir kronik sorun mu var?
    3)Aracı kullanan arkadaşlar aracın sürüş dinamikleri nasıl?
    4) Hangi araçtaydı hatırlamıyorum ama güç dağılımı arka lastiklere dağıtılabiliyordu, bu araçta böyle bir durum söz konusu mu?

    Teşekkür ederim şimdiden.







  • Bu aracı 2010 dan beri görürüm bi suremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman param olsa evo-impreza-supra istemiştirim. Kendine has bir çizgisi var param olsa bmw audi vs değilde evoya filan binerim
  • Şimdi gençlik var heyacanı oluyor falan ama araba 7 yaşında 130 bin tl para istiyor .7 yaşında arabaya bmw olsa merso olsa tut ferrari olsun gene vermem. Normal yollarda bunla apaçilik yapacaksan makas atacaksan yapma milletin huzuruyla da oynama. Otobanda desen Bastığın anda ceza yapıştıran bir sisteme de geçtik süreler belli.

    Al bi 320i ed sportline bulursun f30 geç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 9 Temmuz 2017; 12:29:55 >
  • 500 beygir efsane + 4wd avantajı.



    Ne zamandır duyarım ama bir türlü binemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArcherAngel -- 9 Temmuz 2017; 12:33:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanzimani bilememde bir evo icin diger sorular bi hayli gereksiz.



    Hele surus dinamikleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoaafff bmw onermisler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yürütmesi maliyetli bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hocam 2 soru şanzımanla ilgili zaten. Asıl merak ettiğim soru zaten dinamikler değil, diğer 3 soru. Şanzımanı komple değişmiş arabada herhangi bir sıkıntı olur mu mesela?
  • Bu arabanin yan sanayi parcasi bizim ulkede bulunmaz zaten.degismisse yuzde 95 yetkili serviste degismistir.



    Bence bir artidir eksi degil.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    Valla Ferrari olsa şu anda veririm. 2000 model Manuel 360 Modena'ları 300 küsür binlere satıyorlar. Yani değil 7 yaşında 17 yaşında Ferrari'nin fiyatı bile 130 binin yanından geçmiyor:)
  • 1)Bu aracın şanzımanı komple değişmiş, sıkıntı yaratır mı?
    Düzgün kullanılmamış olabilir, gaz fren beraber kullanılmış olabilir. Şanzıman değişimi derken nelerin değiştiğinin tam bir ayrıntısını istemek gerekebilir. Modifikasyon yapılıp şanzımanın dayanmayacağı beygir ve torklara çıkarıp şanzımanı ele almış olabilirler. Yapıldıysa muhtemelen Sevtaş'ta yapılmıştır ayrıntılı bakmak gerek.


    2)Tercihim manuel olurdu ama araç otomatik, şanzımanda herhangi bir kronik sorun mu var?
    TC SST cift kavramalı otomatik şanzıman. Önemli kısım şanzıman yağının düzgün değiştirilip değiştirilmediği

    3)Aracı kullanan arkadaşlar aracın sürüş dinamikleri nasıl?
    Araç 4 çeker ve sürekli 4 teker üzerinde tork dağılımını yaparak ilerler. Asfalt, toprak ve kar modlarına bağlı olarak 4 çeker sistemini ve şanzıman tepkilerini değiştirir. ön arka ağırlık dağılımını düzenlemek adına akü ve silecek suyu gibi sıvıları bagaja atmışlardır. Dağılımını tam hatırlamıyorum ama %50 %50 olsa kesin söz edilirdi. muhtemeşen yakındır. Önceki kasalardaki motor yerine 4b11t adında daha hafif modifikasyona dayanımı daha zor bir motoru var. Modifiye yerine standart kullanmanı tavsiye ederim. Birde bu full modeli değil MR-SSt full modeli olup onda bilstein amortisor ve BBS forged Aluminium jantlar bulunur. yere bir tık daha yakındır. Yol tutuşu daha efsanedir.

    4) Hangi araçtaydı hatırlamıyorum ama güç dağılımı arka lastiklere dağıtılabiliyordu, bu araçta böyle bir durum söz konusu mu?
    Söylediğin sanırım focus RS. Bunda öyle birşey yapılamaz. Tam düzgün yuvarlaklıkta donutlar çizemezsin. :)

    yazıyı top gear videosuyla sonlandırıyorum:





  • Paranız varsa hiç durmayın hocam yollarda şahin doğan gibi c180 520d falan görüyoz yeter artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subarularda dccd şanzımanlarda var 4 nolu maddedeki özellik. o da tabiki % 100 vermiyor gücü arkaya. 62-38 gibi oranlar. keşke benim subide de olsa :) evolarda da varmış ama hangi versiyonlarda var bilmiyorum. netten dccd diye araştırın isterseniz
  • Bu arabaları hor kullanıyorlar.Ben almazdım
  • mükemmel tercih olur. evo fiyatları şarap misali model eskidikçe artmakta. Bu kasa için aynı şey olur mu bilemem ama (normal 1.5 lerden sadece arabadan anlayanlar ayırt edebiliyor.)

    10 km yakın kullanma imkanı buldum gazladım vs. gerçekten bayıldım. benim kullandığım da oto şanzımana sahipti. yürütme maliyetlerinden pek bilgim yok.

    alırsanız korumak için özen göstermeniz gerekecek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.