Şimdi Ara

*Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • FTTH altyapıda 2020 yılında daireme kadar gelen fiber optik kablo ile Millenicom 100mbps paketinden 1 haftadır aldığım hız 10 civarında. Hatta bugün gün içerisinde 8'in üzerine çıkamadım. Ne yayınlarıma devam edebiliyorum ne de arkadaşlarımla oyun oynayabiliyorum. Virüs vs. sebeplerinden dolayı evden çıkmıyorum zaten tek yaşıyorum ve günüm genellikle bilgisayar başında geçiyor. Aylık 100lerce lira fatura ödüyoruz aldığımız hizmete bak.
    Bundan 1 hafta evveldi;
    Aradım malum şirketi, derdimi anlattım hızım böyle böyle dedim. Modemimi fabrika ayarlarına sıfırladılar bana sormadan sinirlendim fakat çözümdür belki diyip birşey demedim ve 15 dakikaya düzelir dediler. Tamam dedim. kapattım. Hızım daha da düştü.
    İşin garip yanı ise dün bir müşteri temsilcisi ile yaşadığım olay;
    Tekrar aradım. Problem olduğunu söyledim ve ekledim, "Geçen aradığımda arkadaş modemimi bana sormadan fabrika ayarlarına döndürdü ve bu hiçbirşekilde işe yaramadı lütfen bana sormadan modemimi fabrika ayarlarına sıfırlamayın dedim. Böyle bir işlem gerçekleştirmeyeceğim beyefendi dedi ve modemimi fabrika ayarlarına sıfırladı ? Dalga geçiyorlar resmen. PC'den lan ile bağlandığım için farketmedim sıfırlandığını telefonumdan sonrasında farkettim. O arada müşteri temsilcisi bana yine 15 dakikaya düzelir kullanmayın interneti dedi. Bekledim 15 dakika kullanmadım, düzelmedi.
    Tüm bunların yanında ciddi bir seviyede Cs oynayan bir insanım. Yıllarca 1.6 oynadım, source geçtim ve son 6 senedir CS:GO oynuyorum bunun bir süresini profesyonel seviyede geçirdim. Bu 1 haftalık sürede de sürekli "loss" dediğimiz paket kaybı sorunu yaşıyorum ve oynayamıyorum resmen. Kanser oldum.

    Alper Bey forumda aktif olarak bulunan üslubu oldukça kaliteli bir insan. Resmen bu markaya Alper Bey'i yakıştıramıyorum. Firma o kadar gözümden düştü.
    Şuan bu konuyu oluştururken telefon arka tarafta müşteri temsilcilerine bağlanmaya çalışıyordu. 19. dakika boyunca müzik çaldı ve sonunda meşgule atıldı.

    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*


    2020 YILINDA DAİREME KADAR FİBEROPTİK KABLO GELİYOR, 120 LİRA FATURA ÖDÜYORUM VE ALDIĞIM HİZMET BU! YA DÜZELTİN YA DA İPTAL ETTİRECEĞİM VE ÇEVREMDEKİ HERKESE SİZİ TERCİH ETMEMELERİ GEREKTİĞİNİ ANLATACAĞIM, BURADA AÇILAN HER KONUDA SİZİ TERCİH ETMEMELERİ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM! CANIMA TAK ETTİ YETER ARTIK!.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartal -- 18 Mart 2020; 22:41:36 >







  • Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Umarım yardımcı olursunuz ümitli değilim ama yinede bırakayım.
  • tartal kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşamanıza üzüldüm. Diğer başlıktaki mesajınızı da gördüm. Destek ekibimiz müdahil olduğu için konu takipte diye anlıyorum. Sorununuz çözülmezse tekrar ulaşabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar, nerede yasiyorsunuz acaba? Bende de ayni problem var, yalniz aksamlari yasiyorum bu problemi ve kullanilabilir gibi degil internet. Kucukyali/Maltepe/Istanbul'da ikamet ediyorum.
  • Bende ara sıra sorun yaşıyorum.
    Bazen hiç veri almıyor ve göndermiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizden ricam tracert testi ekler misiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*

    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*


    Buyrun saat 23:25 itibariyle aldigim trace ve ping/loss sonuclari.

    @millenicom



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndJusticeForAll -- 22 Mart 2020; 0:37:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AndJusticeForAll

    Selamlar, nerede yasiyorsunuz acaba? Bende de ayni problem var, yalniz aksamlari yasiyorum bu problemi ve kullanilabilir gibi degil internet. Kucukyali/Maltepe/Istanbul'da ikamet ediyorum.
    Çanakkale'de ikamet ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AndJusticeForAll




    Buyrun saat 23:25 itibariyle aldigim trace ve ping/loss sonuclari.

    @millenicom
    Bu testlerden çok anlamıyorum. CMD'den yapıyoruz sanırım nasıl yapabilirim. Birde bu değerler normalmi?




  • Tracert testi talep etmiştim sizden ama eklememişsiniz. Mesajıma dönüş yapmamışsınız nasıl yapıldığını sormak için. Sağlık olsun diyorum.

    Başlat komutundayken, çalıştır kısmını açın. cmd yazın. Açılan ekranda "tracert" yazdıktan sonra 8.8.8.8 yazın ve enter tuşuna basın. İzleme sona erdiğinde ekran görüntüsü çekin ve buraya ekleyin. IP bilgilerini gizleyiniz.
  • Anlık değerlerım bu şekilde. 1080p Video izleyemiyorum. SIKILDIM!
    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*

    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*

    Fazlasıyla fazlasıyla İnternet Fazlasıyla Hizmet çok fazlasıylaaaaa Millenicom Millenicom, Fazlasıyla İnternet (!)
    Müşteri Hizmetlerinizi aramaktan ezberlemişim, dilime dolandı. Sözleride manidar.




  • tartal kullanıcısına yanıt
    Şu günlerde internet kullanımı aşırı yoğun, bence sorun burada yatıyor.
    Tabi eski abonelere de sormak lazım ancak FTTH da 72 bina, evet 72 bina, daire değil, 1 kıldan çalışıyor. (o dairenizdeki sarı kablonun içerisindaki cam kıl ile birebir aynı boyutta bir cam kablo üzerinden)
    Tabi bu bölgedeki bina yoğunluğuna göre mümkün olduğunca kısıtlanıp ortalama 10 20 bina arası çalışması sağlanıyor. Bu şekilde planlanıp yapılıyor yatırımlar mümkün olduğunca.
    Her halükarda ülkemizdeki altyapılar yetersiz, herkes eve kapanınca bu değerler normal. Hayat normale dönünce durum düzelir diye umuyorum. Upload hızınız tam.
    Bende 100 mbps abone oldum millenicom'dan ve bağlantı beklemekteyim cuma gününden beri, bağlanınca test sonuçlarını atarım, durumu anlarız.
    Bende Ankara'dayım ve TT altyapı ana yüklenicisinde mühendisim. Abonelik birimi bizle aynı değil o yüzden kesin olarak konuşamıyorum hızlar konusunda, ama FTTH sistem budur.
    Genelde 1 saha dolabı santrale 1 kıl ile bağlanır. Tabi bu tek kıl üzerinden iletilecek veri miktarı dairenizdeki cihaza ve santraldeki cihaza bağlı.
    Sistemler mekanik olarak çözümleniyor ve ışık gönderen santral, ışık alan daire şeklinde. Mekanik olarak ışığı kırarak dağıtılıyor hatlar, ortada elektronik bir düzenleyici cihaz yok.
    Işığın dalga boyu ayrımı sayesinde aynı anda milyonlarca farklı veri tek kıldan gönderilebilir, bu decoderların kapasitesi ile alakalı bir durum ve bu yüzden fiber yatırım uzun ömürlü yatırım olarak görülüyor. Santraldeki cihaz değişir, evindeki cihaz değişir gbps internet bile alabilirsin o binlerce aboneye sunulan tek kıl üzerinden :)

    Velhasıl kelam, şu günlerde bu değerler olağan, çok takma kafana. Eğer çok takılıyorsan modem değişim talebi yap, belki de modemdedir sorun, olmayacak şey değil.

    Benim bağlantı tamamlanınca test yapar atarım.




  • heart06 kullanıcısına yanıt
    Şuan bunu yazarken internetim bu şekilde. Umarım dediğiniz gibidir. Saha ekibiyle arkadaş olduk artık. Yarın arayacağım bi gelip kontrol etmesi için. Saha ekibinin gelmesi için Millenicom'u aramıyorum direk saha ekibinin cep telefonu var bende siz düşünün durumu.
    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*
  • Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum, abartısız internetimin kopmadığı gün yok, rezalet resmen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hız problemi bölgesel galiba denizlideyim 110 metre ötedeki tip 7 saha dolabından hizmet alıyorum

    *Millenicom'dan gına geldi. İptal ettireceğim. BIKTIM!*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Reaver -- 24 Mart 2020; 22:10:48 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.