Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar.
    Fiyat artışı konusunda bir açıklama yapmak isterim.
    69,9 TL 35 mbps kullanan müşterilerimiz 79,9 TL’ye çıktı.
    84,9 TL’ye 100 mbps kullananlar 99,9 TL’ye çıktı.
    Bir de bu kampanyayı ilk çıktığımızda 100 mbps’yi 69,9 a alan müşteti grubumuz vardı. Bu grup da 99,9 a çıktı.

    Burada özellikle 69,9 a 100 mbps kullanan müşterlerimizin serzenişini görüyorum ve müşter gözüyle tabi haklılar. Diğer yandan 69,9 a 100 mbps inanılmaz derecede iyi bir teklifti ve muadili yoktu. Uzun süredir bu paketten zarar ediyorduk. Müşterlerimizi aynı fiyat seviyesine getirmek zorundaydık ve 84,9’dan 15 TL zam alan kitleye göre 69,9’dan 30 TL zam almış oldular.
    İnanın Türk Telekom’un toptan maliyetlere getirdiği yüksek zamlar ve son 2 yılın yüksek enflasyonu olmasaydı bu zam böyle olmazdı. Sektörde sonuna kadar direnip en son zam yapan firma olduğumuzun altını çizerim.
    Sizlerin desteği ile iyi bir alternatif Servis Sağlayıcı olmaya çalışıyoruz. Tepkinizi anlarım ama bizimle kalmayı seçerseniz bugüne kadar memnun olarak kullandığınız hizmeti bu şekilde devam ettireceğimize söz veriyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Üst pakete geçmek ücretsizdir.
    Wp destek hattıyla geçen günlerde görüştüğümde üst pakete geçmekte 9 Tl ücretli dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    50mbite kadar, kotasız ve taahhütsüz olan tarife. Geçen yaz yaptırmıştım. Daha 2. Senesinde %40 zam yapılır mı?

    Sözleşmeyi baştan sona okuyup gerekirse hakem heyetine goturucem. Bir de dalga geçer gibi herşey çok pahalı, enflasyon yüksek diye bana dert yanmışlar.
    millenicomun savunuculuğunu yapmak gibi bir niyetim yok. ancak şöyle söyleyebilirim, sen zaten taahhütsüz paketi kullanmayı tercih ederek firmanın istediği zaman zam yapabilme hakkı olduğunu kabul ediyorsun. thhye gitsen de bir şey elde edemezsin. kurumu boşa meşgul etme.
  • Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Benim evimde asla 35mbit hızın üstünü alamadığım için 35mbit lik tarife yapın dedim. Cevap ne oldu dersiniz?

    Hayır. Size 100 mbit hız da veremiyoruz ama sizden 99.9 TL istiyoruz.

    Bu da sizin ne kadar iyi niyetli olduğunu gösteriyor.

    Hiçbir kurumsal firma devletin duyurduğu%9 enflasyon olan bir dönemde zart diye %40 zam yapmaz, yaparsa ya bunun karşılığı hizmeti verir veya veremediği hizmet için saçma sapan bahanelerle fahiş zam yapmaz.

    Bir de burada taahhütsüz olduğum için firmayı savunanlar var. Millenicom piyasaya ben taahhütsüz ve kotasız interneti ucuza veriyorum diye girmedi mı? Şimdi o zaten ucuzdu veya sen zaten taahhütsüz kullanıyorsun o zaman seni resmen aldattım demek olmuyor mu bu?

    Hangimiz%40 zam aldık maaşımiza? Bir firma bunu nasıl müşterisine yapar diye sormak yerine bir de savunuyorsunuz.

    Benim aylık gelirim 10k üstü ben 100 değil 200 de öderim hak eden hizmete ama siz hakkınızı savunmayıp üstüne bir de bu hareketleri haklı gördükçe hem sizi hem bizi daha çok operler.

    Svihs.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar.

    İnternet transferi için başvuru yaptım. Arkadaşlar geldi evrak imzaladı, evraklar diğer firmaya bile ulaştı. Halihazırdaki hizmet sağlayıcımdan hizmet almaya da devam ediyorum.
    Ancak bu gün arandım ve bana söylenen "Bölgenizdeki internet arızası nedeniyle başvurunuzu iptal edeceğiz onayınız olursa".

    Ben de onayım yok, bana imzalattığınız tüm ıslak imzalı belgeleri şahsıma teslim edin, aynı evrakların digital kopyalarını sisteminizden silin; akabinde başvurumu iptal edin şeklinde cevap verdim.

    Ne kadar enteresansınız ya. Zaten TT altyapısı kullanan internetin olduğu bir yerdeyim arıza neymiş.

    Neyse, o kadar bize geçin bilmem ne diye hava atıldı sonuç fasafiso. Eğer bu başvuru olumsuz sonuçlanırsa, KVKK tarafına da şikayetlerimi ileteceğim, bilgilerimi almak pazarlamak için kayıt yaptırdılar diye.
  • 85 liradan 90 liraya çıkar anlarım hiç sıkıntı yok. Fakat 85'ten 100 liraya çıkarmak nedir ya ? Kimse size yapmayın etmeyin zaten taahhüt yok insanlar turk net'e falan geçer alıp başını giderler demedi mi ? Zarar ediyorduk diyorsunuz da ne bu şimdi ya çıkıcaz ya batıcaz mantığımı ? Şimdi insanlar neden burda 35-100 arası hıza 100 lira vermek yerine turk net'e geçip 75-85 liralık fatura ödemesin size sorarım. Bu yanlıştan dönmezseniz zararınız çok daha büyük olucak.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yardımcı olmak isterim ama konuyu tam anlamadım. Siz şu anda prestij paketinde misiniz yoksa özgürüm mü? İstediğiniz gibi iki paket arasında hareket edebilirsiniz. Eğer altyapınız zaten 100 mbps desteklemiyorsa 35 Mbps olan pakete geçip daha az ödeyebilirsiniz. Eğer doğru anladıysam bana lütfen bu görüşmeyi yaptığınız tarihi ve görüşmeyi yaptığınız telefon numaranızı PM atın müşteri temsilcisi hata yapmışsa uyaralım. Diğer yandan sizin de istediğiniz tarife değişikliğinizi hemen yapalım.

    Zam konusunda ise aslında bu kampanya 2018 yılında çıktı. 2018 yılı tamamlandığında yani %23 civarı enflasyon varken hiç zam yapmadık. Sonra üstüne 2019 geldi ve orada da eski enflasyonunu üzerine yeni enflasyon bindi. Özetle biz 2 yıldır yapmadığımız zammı tek seferde yaptık.

    %40 kısmı için de sanırım siz bu kampanyadan ilk yararlananlardansınız çünkü eğer 69,9 TL'ye 100 mbps kullanıyorsanız bu bu grubun fiyatı 30 TL arttı. Ama daha sonra 100 mbps fiyatı zaten 69,9 TL olmadı. Çok kısa bir süre bu fiyata bu paketi sattık. Bu da zarar ettiğimiz bir fiyattı. Yani çoğu müşterimize %14 zam yapıldı (10 TL / 69,9 TL). 2 yıllık enflasyonla karşılaştırınca %14 zammın da hala büyük bir fedakarlık olduğunu görebilirsiniz.




  • Pazartesi günü 48saat içinde aktivasyon sağlanıp bağlantınız gelecek denilmişti. Hatırlarsanız alper bey ben bayadır millenicoma geçmeye uğraşıyorum, umarım bu seferde sonuç fiyasko ile sonuçlanmaz. Bugün cuma ve hala gelmedi. Alper Karaer - Millenicom ilgilenme imkanınız varmı ?
  • J.McNulty kullanıcısına yanıt
    Ad soyad ve tel noyu konuyu özetleyen bir notla PM atabilir misiniz. İlgili birime ileteyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu anda hattımda yavaşlama ve ping var. Gün içinde ara ara olabiliyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Türk Telekomsal bir olay, durum sanırım. Max Download ve Snr değerim her gün veya gün içinde azalıp artıyor,değişiyor. Bu oynaklık tam olarak neyden kaynaklı?

    Büyük ihtimal Santraldeki cihazın kapasitesi yetersiz. Mesafe 80-90 metre.Bana bağlı olan T5 tipi 2009 da kurulmuş. Bana bağlı olmayan santral gördüm o da t7 tipi 2018 de kurulmuş. Yetkili tt ekibi santrale baksa güzel olur

    MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!

    MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 4 Ekim 2019; 22:32:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Şu anda hattımda yavaşlama ve ping var. Gün içinde ara ara olabiliyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Türk Telekomsal bir olay, durum sanırım. Max Download ve Snr değerim her gün veya gün içinde azalıp artıyor,değişiyor. Bu oynaklık tam olarak neyden kaynaklı?

    Büyük ihtimal Santraldeki cihazın kapasitesi yetersiz. Mesafe 80-90 metre.Bana bağlı olan T5 tipi 2009 da kurulmuş. Bana bağlı olmayan santral gördüm o da t7 tipi 2018 de kurulmuş. Yetkili tt ekibi santrale baksa güzel olur



    Merhaba, hızınız saha dolabına uzaklığınıza , alt yapınıza , iç tesisatınıza , kablolu yada kablosuz yaptığınız hız testine göre anlık olarak değişim gösterir. Tarafınıza iletişim sağlanmıştır. İyi günler dileriz.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla beni ara kısmından 2 defa form doldurdum geri dönüş yapılmadı lütedip aramıyolar bile
  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt
    Yeni abonelik için sanırım? Bana başvuruda verdiğiniz telefon numarasını PM atabilir misiniz. Hem kontrol edelim hem de sizi hemen aratayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cevaplanması gereken bi kaç sorum var onun için aranmak istedim
  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt
    Eğer mevcut müşterimizseniz o kanaldan destek alamazsınız. Orası yeni abonelik başvuruları için. Sistem mevcut müşteri olduğunuzı anlar ve talebiniz dış arama ekibine iletilmez. Siz desteği müşter hizmetleri kanalından almalısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yok ikna olursam sizin firmaya geçiş yapacağım
  • millenicomdan arandım telefondaki bayan çok ilgilendi ama teknik konularda pek bilgi sahibi değil yarın öğrenip tekrar arayacakmış bakalım nolacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxer_18

    millenicomdan arandım telefondaki bayan çok ilgilendi ama teknik konularda pek bilgi sahibi değil yarın öğrenip tekrar arayacakmış bakalım nolacak...
    Merhaba , Sizleride millenicom ailesinde görmek isteriz. İyi akşamlar dileriz.
  • 35mbps'lik özgürüm paketinden 100mbps prestij paketine geçiş yapsam hemen aktive edebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.