Şimdi Ara

Millenicom Arkadaşını Getir Kampanyası Sorunu (24 değil 12 hakkınız var!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 12.2018'de Millenicom SoL FTTH abonesi oldum.Baktım arkadaşını getir diye bir kampanyası varmış haydi dedim ben de katılayım.Online işlemlerden kodumu alıp promosyon kodu başlığı altında paylaştım.Gayet güzel kullanılıyordu hatta 08.2019'da Millenicom'dan SMS geldi 6 adet hakkınız kalmıştır diye, oh dedim 8 ayda 18 kişi kullanmış, 18 ay beleş diye düşünmüştüm.Kaç kişi kullanmış ne zaman kullanmış hiç bir yerden öğrenemiyorduk çünkü, MH bile söyleyemiyordu kaç hakkımız kaldığını düşünün yani devlet sırrı.Geçen ay 2 SMS daha geldi, en sonuncusunda sıfır adet kullanım hakkınız kalmıştır yazıyordu, bunun üzerine ben de kodlar tükendi deyip insanlar sorun yaşamasınlar diye o bahsettiğim konu başlığından kaldırdım.

    Şimdi buraya kadar bir sorun yok değil mi?

    Ama durum benim zannettiğim gibi değilmiş.Biz kampanyaya başladığımızda her kullanıcının 24 adet promosyon kodu hakkı vardı ve sürekli bu hak üzerinden hesaplarımızı yapıyorduk.Geçen Millenicom'dan fatura geldi, normalde sıfır lira olması gerekn fatura bir baktım ₺89.90 yani paket fiyatım olan tutar.Düşündüm 24 ay taahhütüm var, 24 adet promosyon kodumun hepsi kullanılmış bu fatura da ne ola ki diye MH'ye sordum, verdikleri cevap :

    quote:

    Toplam referans kodunda alınacak indirim sayısı 12 olup tarafınıza 10 adet indirim sizlere sağlanmıştır 2 adet indirim alma hakkınız bulunmaktadır.


    -Biz kampanyaya katıldığımızda 24 adetti, bize hiçbir bilgilendirme yapılmadan neden yarı yarıya düşürdünüz bunu?
    +Haklısınız, kem küm vs.
    -Ne olacak bizim diğer 12 adet kod? Üstüne bir bardak soğuk su mu içelim?
    + ....

    Madem bir promosyon yapıp saadet zinciri kurma çabasındasınız, düzgün yapın bari de insanlar yaptıkları işten zevk alsınlar.1 yıldan fazla oldu söylüyoruz, online işlemlere bir menü koyun kaç adet hakkımız kalmış, ne zaman kod kullanılmış vb. görebilelim diye ama bırak onu MH bile kaç adet kodumuz kalmış söyleyemedi.Şimdi de kalkmış kimseye hiç bir haber vermeden kod hakkını 24 adetten 12 adete düşürüyorsunuz ve bunu yapan da sizin gibi haberleşme ve iletişim altyapısı sağlayan bir firma.
    Siz müşterinize bile haber vermekte sorun yaşıyorsanız nasıl haberleşme firması olacaksınız bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 8 Ocak 2020; 16:45:9 >







  • bir sene bedava kullanmışsın. bir de üstüne konu açıyorsun. bu kadar çirkeflik olmaz. pes doğrusu.
  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    Bedavayla ne alakası var olayın ! ! !
    Belli ki anlamamışsın ne demek istediğimi.Gelmişsin burada çirkeflikten bahsediyorsun.
    Elemanlar 24 hakkın var diyor sonra kimseye haber vermeden yarısına düşürüyor ve dahası kod ne zaman kullanılmış, kaç defa kullanılmış hiç bir bilgi veremiyorlar resmen müşteriyi enayi yerine koyuyorlar.Buna itiraz edince de çirkeflik yapmış oluyorum ha.
    Millenicom bu kampanyayı yaptı, forumda bütün konular promosyon kodu promosyon kodu mesajları diye çöplüğe döndü.DH Adminlere kaç sefer uyarıda bulundum ancak 5 ay sonra konu başlığı açıp durumu toparladılar.Hiç şikayet etmediysem 200 mesaj şikayetim vardır yönetime bu konu hakkında.Sonra iş düzene girince ben de kendi kodumu paylaşmaya başladım ki o konu başlığı açıana kadar birisi forumda kod lazım diye sormadıkça hiç bir şekilde kod paylaşmadım.Paylaştığım kodu bile özel mesajdan gönderdim.

    Önce yazdıklarımı oku, anla sonra çirkeflik yap.




  • Bu durumu yaşayan bir kişi daha vardı 2-3 ay önce. Alper Bey yardımcı olup halletmişti sorununu, yanlış hatırlamıyorsam. Alper Bey'e PM attınız mı?
  • @Alper Karaer - Millenicom 'e mesaj atmadım.Forumdaki @millenicom adlı kişiye özel mesaj gönderdim.Cevabı MH ile aynı oldu.
    Ben işin bedavasında değilim.Neden şartlarda değişiklik yapılıyor ve bu durum müşteriye bildirilmiyor onu merak ediyorum sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SudaEriyenAspirin

    bir sene bedava kullanmışsın. bir de üstüne konu açıyorsun. bu kadar çirkeflik olmaz. pes doğrusu.
    Kesinlikle katılıyorum. Adam 1 sene boyunca hiçbir ücret ödemeden kullanmış hala daha burada sitem ediyor. Allah aşkına sizin derdiniz ne?
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Cevap maliyet den dolayı olabilir mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şu bedavacı diyen tayfayı hiç umursamıyorum bile elemanlar olayı anlamamış, ha bire bedavacı bedavacı deyip duruyorlar.Forumda beni bilen biliyor.

    Şu Alper Karaer-Millenicom'un mesajı :

    quote:

    İlk çıkacak tam ay faturasına uyguluyoruz. Böylece hakkınızı tam kullanmanızı sağlıyoruz. Yarım aylık fatura ile hakkınız kısmi kayba uğramıyor. Bu arada siz de online işlem merkezinden kod alıp arkadaşlarınıza verebilirsiniz. 24 ay bedava internet kullanabilirsiniz bu şekilde.


    Resminide koyayım :
    Millenicom Arkadaşını Getir Kampanyası Sorunu (24 değil 12 hakkınız var!)

    Bu da millenicom promosyon kodları yüzünden konu başlıklarının çöp olduğu zamanlardan kalan mesajlarımdan bir tanesi :

    quote:

    Promosyon kodu paylaşımlarını başka bir yerde mi yapsanız diyorum artık, baygınlık geldi her Millenicom konusunun son mesajında promosyon kodu paylaşımları.
    Kod isteyen varsa PM atın yada mentionlayın yada en güzeli "Millenicom Promosyon Kodu" diye bir başlık açın orada istediğiniz kadar flood yapın.
    Hangi millenicom başlığının son mesajına gitsem promosyon kodum şu, bu biye mesaj var.Sıkmaya başladı artık.

    Bu arada, zaten kampanya şartlarında 30 Nisan 2019 tarihine kadar diye bir ibare var, uzatmadılarsa şu an geçerli değil heralde.


    Resmini de koyayım :
    Millenicom Arkadaşını Getir Kampanyası Sorunu (24 değil 12 hakkınız var!)

    Yemişim bedavasını, ortada bir sorun var ama cevap yok.




  • Millet kodları paylaşırken şikayet ettiysen layığını bulmuşsun. Emin ol senin o şikayet ettiklerinden fazlan var eksiğin yok.
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Size bedavacı diye yazdım mı ? demek maliyetini kurtarmıyor diye düşürdüler belki ve isterse 48 ay versin bana zararı da yok faydası da yok
    Upload verdikleri mı var ? 4 MBps upload alıyoruz bu devir en az 30 MBps upload olmalı CGNAT yerine IP 6 olmalı değil mi ?

    1 GBps veriyor mu hayır öyle bir hiz olsa maliyet kurtarmıyor deseler anlarsınız değil mi ?
    100 MBps ile ayda sürekli açık bilgisayar indirme yapın en fazla 30 TB indirme yaparsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    İşin bedavasında olsanız bile sorun değil zira size verilen söz 24 ay içindi. Size bildirilmeden 12 aya çekildi. Burada bir haksızlık var ve çekememezlik/kıskançlık yapmaya gerek yok. Bugün sizin hakkınızın korunmasına destek olmazsak yarın bizim hakkımızı elimizden aldıklarında da ses çıkaramayız.
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Bana öyle birşey dediniz diye söylemedim hocam.Konuya mesaj olarak yazmıştım.
    Yanlışlıkla size cevap vermiş gibi oldum, halbuki isimleri etiketlemye çalışıyordum.Yanlışlık olmuş, özür dilerim.


    Maliyet olayını bilemem orası millenicomun bileceği iş ama benim takıldığım nokta neden bir şartı değiştiriyorsun ve kullanıcıya haber vermiyorsun.

    Bu durum sadece promosyon kodu için değil, öyle firma kafasına göre şartları değiştirebilir mi? Ben bunu sorguluyorum.
    Bunu sorguladığım için de millet bedavacı olarak yaftalıyor.Sözüm size değil.
  • Valla hocam milletten gelen bedavacı mesajlarını görünce bu tüketiciler harbiden daha beterini hakediyor dedim kendi kendime.
    Elemana burada bir usulsüzlük var diyorum verdiği cevap "ha işte 1 sene bedava kullanmışsın daha ne istiyorsun diyor".Olayın 1 sene bedava kullanmak olmadığını idrak edemeyen birisiyle de polemiğe girmenin hiç bir anlamı yok.
    Ancak benim korkum, harbiden bu şekilde düşünen müşteriler varsa piyasada, servis sağlayıcılar merhametli firmalarmış, yoksa ben olsam hiç acımazdım yemin ederim.
  • Saadet zinciri ile alakası yok aslında müşteri toplamak için yapılan bir kampanya gerçekten de güzel.

    Bu sorunun çözülmesi gerekir zira sonuçta arkadaş veya abone bulup siz öneriyorsunuz eğer zarar ediyorlarsa bu işte kampanyayı iptal edeceklerdi veya hiç yapmayacaklardı.
  • Konu başlığını açalı neredeyse 3 gün olacak ancak yetkililerden bir cevap yok maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 10 Ocak 2020; 2:14:22 >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Bence bu sizin doğal hakkınız zaten millenicom bunu tek size değil herkese verilmiş bir hak isteyen sizin gibi kullanır her ay ücretsiz kullanır keyfine bakar isteyende kullanmaz burda bedavacı beleşçi diyenler her konu altında bu kodla üye ol bu referans numarasıyla üye ol diyenler, saygısızlık yapmalarına gerek yok isteyen istediğini yapar.
    Bakalım sizin konuya kaç günde cevap gelecek ve nasıl bir cevap gelecek bence sınır olmaması lazım sonuçta siz bir üye davet ediyorsunuz kendileri açısından daha kolay müşteri bulabilirler akıllı davranmaları lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Hocam önemli değil benim 2 ay bedava birisine çok güzel yatilar neymiş 1 ilk ay faturanıza indirim olarak verdik diyor 20 günlük kullanım versen ne vermemiş olsa ne diğer ay 100 TL verdim sonra ki diğer hakkım olan ücretsiz kullanım yok millencom birisi iptal etmiş veremeyiz 3 tane fatura ödedim bir de icraya vermeye kalktı ben de vermezseniz adam değilsiniz dedim geçen yıl eylül'de
    120 TL saçma sapan kurulum ödedim telefon ediyor Turk Telekom kablo çekti mı çekilmiş var zaten kurulum için gelmesine bile gerek yok sözleşme vs imzaladım sonra modem kurdu kurulum bitmiş oldu aldığım hiz 8 MBps idi kopma dan dolayı internet e girmiyordu söz de kurulum yaptılar müşteri hizmetleri çok güzel hız düşürmesi yapıyor yükseltme yapamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charmlander

    Konu başlığını açalı neredeyse 3 gün olacak ancak yetkililerden bir cevap yok maalesef.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • Haklısın. ~1080 TL az değil.
    Şikayetini ilgili mercilere yap. Gerekirse o parayı avukata ver.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.