Şimdi Ara

Metpamid ilaç hakkında uyarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
27.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bundan 2 gün öncesine dek mide üşütmesi problemi çektim ve mide bulantıları gitsin diye metpamid denilen ilacı içmeye başladım bulantılarımın şiddeti cok yüksek oldugundan bir iki doz fazla aldım/ ancak sonuçlarını bilmeyerek. Ki doz aşımı olmasa bile yine aynı etkiyi yaratıyormuş. Bu ilaca ben ilaç demiyorum. Benim gibi sağlam bir psikolojiye sahip olan insan 2 gündür resmen kafayı yedim. Anksiyete hali huysuzluk huzursuzluk yerinde duramama. Nerdeyse cogu yan etkisini yaşadım. Ve artık resmen hayattan soğuyacak pozisyona getiriyor insanı. Ben yavaş yavaş yeniyorum bu anksiyete halini ama lütfen arkadaşlar eğer bu ilacı kullanmayı düşünen varsa lütfen kullanmasın. Okadar kötü oluyorsunuz ki keşke kussaydım daha iyiydi diyorsunuz. Bu konuyu buraya açmak istedim cünkü belki biri bilmeden şu lanet ilacı alır zor durumda kalır diye.. Kullanmayın kullandırtmayın arkadaşlar. Bunun yerine böyle kötü etkisi olmayan bi ilaç varsa kullanabilirsiniz. Bu konuyu uyarı niteliğinde koydum ve herkesle paylaşmak istedigim icin açtım. Lütfen dikkat. Ağrınızın baskısına gelip bu ilacı sakın içmeyin. Yoksa kafayı yersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam büyük sevaba geçtin Allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günde 4 kere kullanıyorum,ayrıca geçmezse bir tane daha kullanıyorum. hiç bir yan etkisini görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi bilemiyorum ama uzun vadede kullanımda sıkıntı yaratıyor bu ayrıntıya da dikkat edin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük ihtimalle hayatım boyunca böyle bir ilaçla karşılaşmıcam bile yine de sağol.
  • 8. Siniftayken (7 sene once) hasta olmustum
    Ozel bir hastaneye gittij , metpamid verildi
    Ama nereden bilicez , yetiskin dozu vermislerdi
    İki uc gun sonra
    Boynum istemsiz kasiliyor, gozlerim ,basim istemsiz yukariya bakiyor vs. Yan etkilerinde yazar zaten bunlar , şok gecirmistin kisacasi. Duzce Uni hastanesi aciline gitmistik igne vurdular gecti yarim saate ama iki uc saat gozleriniz ,boynunuz istemsiz kasilinca neler yasadim neler...
    Daha da icmedim.

    Edit

    Buldum , sunlar olmustu

    Çocuklarda ve gençlerde ya da yüksek dozlar kullanıldığında daha sık görülebilen ekstrapiramidal reaksiyonlar; yüz, kol ve bacaklarda irade dışı istenmeyen hareketler, ender olarak boyun tutulması, göz küresinde irade dışı oynamalar (okülogirik kriz), bulber tipte konuşma ve çiğneme kaslarının felci veya tetanoza benzer distonik reaksiyonlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Her isi ters giden adam -- 17 Temmuz 2016; 8:34:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun. Her ilacın yan etkisi vardır az veya çok. Ama bu yan etkiler insan vücuduna bağlıdır yani bünyeden bünyeye değişir.Sana yaptığı yan etkiyi bana hiçbi zaman yapmayabilir. Yani demek istedigim kişinin bünyesine bağlıdır. Ayrıca metpamid antiemetik ilac grupları içerisinde doktorlar tarafından baya sevilen bir ilaç. Kaldı ki hastanelere gittiğiniz zaman direk onu veriyolar serum vs. Ben de senelerce kullandım. Bi sıkıntı yaşamadım. Ama yaşamayacağım anlamına gelmez tabiki. Diyeceğim şu herhangi bir ilaç herkes üzerinde aynı etkiyi göstermez. Yani şu ilacı kullanın veya kullanmayın demeni doğru bulmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darknes1905

    Öncelikle geçmiş olsun. Her ilacın yan etkisi vardır az veya çok. Ama bu yan etkiler insan vücuduna bağlıdır yani bünyeden bünyeye değişir.Sana yaptığı yan etkiyi bana hiçbi zaman yapmayabilir. Yani demek istedigim kişinin bünyesine bağlıdır. Ayrıca metpamid antiemetik ilac grupları içerisinde doktorlar tarafından baya sevilen bir ilaç. Kaldı ki hastanelere gittiğiniz zaman direk onu veriyolar serum vs. Ben de senelerce kullandım. Bi sıkıntı yaşamadım. Ama yaşamayacağım anlamına gelmez tabiki. Diyeceğim şu herhangi bir ilaç herkes üzerinde aynı etkiyi göstermez. Yani şu ilacı kullanın veya kullanmayın demeni doğru bulmuyorum.

    Selam merhabalar. Dediginiz konuda haklısınız ama çogu kişi bu yan etkileri yaşadıgından böyle bir başlık açmak istedim. Beni cogunluk ilgilendirdiğinden. Ve ayrıca ilacın yan etkisi ne desek var. Ve bu bünyelerde değişim göstererek etki ediyo. Yani yine napsan da yan etki çekiyosun. Benim hastalıgım geçti ne yazıkki. Ama bir daha hasta olursam kesinlikle bu ilacı kullanmam. Kusmayı yeğlerim. SevgilerX

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.