|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |

|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |
|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |
|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
psn account: steelfiist
usa psn account : steelfiist-usa |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Eğer yapamıyorsan, yapmalısın
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
// Dark N10 Kasa // Seasonic M12II-850 EVO Güç Kaynağı // Asus ROG Strix X370-F Gaming Anakart // AMD Ryzen 5 2600 @4.1GHz İşlemci // Lepa Aquachanger 120 İşlemci Soğutucusu // Kingston HyperX Fury 16GB (2x8GB) @2933MHz @CL14 Bellek // Asus ROG Strix GTX 1070 O8G Ekran Kartı // Corsair Force GT 120GB SSD // Western Digital Caviar Blue 1TB 7200 RPM HDD // Western Digital Elements Portable 2TB HDD // Windows 10 Single Language 64 Bit İşletim Sistemi // Asus VG248QE Monitör // Logitech G105 Klavye // Thermaltake Tt eSports Black Mouse // Steelseries Qck Mousepad // Logitech F710 Gamepad // Gamesir G4S Gamepad // Sony PlayStation Vita Slim v3.65 Henkaku // Samsung Galaxy S7 Edge // Sennheiser Momentum 2.0 Over-Ear Kulaklık // Dzat DF-10 In-Ear Kulaklık //
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
♪ ♫ ♪ Rhythm is love! ♪ ♫ ♪ Davulcu Bilkent University - CTIS |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Teşekkürler cevaplar için. Ben de piyasada en çok bulunabilen orta kaliteli bir kulakiçi kulaklığa yöneleyim dedim ve Sony MDR-XB75AP aldım. Kulaklığı herkes çok övmüş ama müzik zevk işi, herkesin aradığı farklı haliyle. Arayışta olanlara yardım için biraz yorum yapayım istedim. Sony kulaklığın ses yüksekliği oldukça tatmin edici. 4 farklı silikon başlığı var, kulağa giren kısım yani. Kimisi bu kulaklık için bası çok kötü vs yazmış. 4 farklı boydaki silikon başlıkları denedikten sonra yorumlara anlam verebildim. Çünkü kulağınıza uygun olandan daha küçük bir başlık kullanırsanız kulaklığın verdiği ses çok tiz ve güçsüz kalıyor. Ben en büyük başlık ile denediğimde gayet dolgun bir ses aldım. Ses bas ağırlıklı olmasına bas ağırlıklı ama benim telefondan mı bilemedim, istediğim frekans cevabı kesinlikle bu kulaklıkta yoktu. Çok mid ve tiz seven biri olmasam da ses parlaklığı biraz geri planda kalıyor bu kulaklıkta. Belki basa ağırlık verildiği için olabilir. Ses kalitesi vs güzel ama benim istediğim gibi değildi. Bir de kulağımı ağrıttı bir süre kulağımda kalınca. Kaba bir kulaklık, uzantıları vs çok. Ben daha ufak ve kolay kullanılabilir birşey aradığım için ve aklım daha önce kullanmakta olduğum hp h1000 modelinde kaldığı için aldığım sony'nin dokuzda bir fiyatı olan ucuz bir hp modeli sipariş verdim sadece denemek adına. Ve piyasadaki en uygun fiyatlı hp modeli beni mutlu etti, istediğim karakterde gayet keyifli bir deneyim sundu. Ufak boyutu ile yatarken bile rahatsız etmeden kulağımda kalabilmesi de cabası. Bir deneyin derim. not: eşime de yine hp'nin kulak içi ama silikon başlıklı olmayan, daha klasik büyük kafalı kulakiçi bir modelini aldım. Onun tizleri vs iyi olmasına rağmen bas performansını beğenmedim. Belki sünger takılıp kulağa oturtulursa performansı yükselir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Htc max 320 modeli de çıkmış type-c girişli, bu kulaklık 310 modeline göre nasıldır acaba? type c girişli telefon aldım, yeni kulaklık alsam mı diye düşünüyorum. Max 320 ile 310 karşılaştırması bu bakımdan anlamlı olur benim için. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
merhaba 320 bilemiyorum resimlerine baktım 310 ile aynı sürücüler şekil vs, tahminimce iydir, bu kulaklık temiz ve yüksek ses vernesini 12 mm sürücülere borçlu, ilk başta kulağınıza kaba gelebilir ama gerçek müzik dinlemek için değer, bende sony ex650 de var sony bas çok vuruyor, 1,2 saat sonra kafa ağrıyor bunda öyle deyil, bas var ama dengeli mid tizde var, sony den daha ucuz daha iyi bence, bendeki ikiside orjinal sesden anlarım, 320 uygun ve güvenilir satıcı bulursanız alın derim, < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|