DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Megane 2 modifiye
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
11.115
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      27 Nisan 2005 19:10:47
      Arkadaşlar resimleri paylaşırsanız sevinirim (megane 2 sedan)
      bide nasıl modifiye edebilirim biras fikir verebilirmisiniz





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtQuaRe -- 27 Nisan 2005, 19:15:52 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      294 Mesaj
      27 Nisan 2005 23:12:56
      chip tuning+nos


      _____________________________

      Hayat hızla sınırlıdır hızsa sınırsız...
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:30:31



      fotoşopmudur bu?



      _____________________________

    • Yarbay
      3784 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:31:58
      evet


      _____________________________

      Allianz Sigorta Acentesi http://www.nurkansigorta.com/
    • Yarbay
      2577 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:38:48
      evet photoshop ama hos olmus


      _____________________________



      Ford Focus HB TDCi Collection 2011
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:39:58


      burda abartmışlar fotoşopu



      _____________________________

    • Yarbay
      3784 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:40:40
      abartı değil bu araba var


      _____________________________

      Allianz Sigorta Acentesi http://www.nurkansigorta.com/
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:43:50
      olr mu yaw insan bu arabaya binmeye kıyamas walla


      _____________________________

    • Yarbay
      3784 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:44:37
      forumu bir araştır istersen , bu arabayla ilgili bir başlık açmıştı arkadaşlardan biri


      _____________________________

      Allianz Sigorta Acentesi http://www.nurkansigorta.com/
    • Yarbay
      2577 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:46:40
      bitek farlari ayni kalmis zatenbi de amblem


      _____________________________



      Ford Focus HB TDCi Collection 2011
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2005 18:51:41
      üstteki değilde alttaki güsel...

      Ya arkadaşlar ana konuya mı açsam ben güzel modifiye siteleri arıyorum ama şöyle en sağlamından böyle pşyasada bulunabilen malzemelerle modifiye örnekleri olan milletin modifiyelerini koyduğu bir site, bu işe biraz gireceğimde biraz bilgi sahibi olmam lazım...
      Türk te olur ama yabancı olursa daha iyi olur

      Şöyle konusunda donanımhaber tarzında bir site varsa çok makbule geçer



      _____________________________

      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT
    • Yarbay
      7134 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:53:12
      tek kapı sedan hoş duruyor
      üretseler bari



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 18:57:49

      quote:

      Orjinalden alıntı: lokosit

      tek kapı sedan hoş duruyor
      üretseler bari



      ewt benimde cok hosuma gitti walla ilk onu koydum

      sarı olan biras yapmacık olmuş gibi geldi bana

      gerçi guide gerçek dio doğrudur ama



      _____________________________

    • Yarbay
      7134 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:02:34

      quote:

      Orjinalden alıntı: AtQuaRe



      Alıntıları Göster




      ewt benimde cok hosuma gitti walla ilk onu koydum

      sarı olan biras yapmacık olmuş gibi geldi bana

      gerçi guide gerçek dio doğrudur ama

      sarı olanı bi dergide gördüğümü hatırlıyorum



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:06:44



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:09:04



      _____________________________

    • Yarbay
      7134 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:10:33
      bence bu megan değil
      clio yu meganlaştırmışlar



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Nisan 2005 19:12:38
      sarı olanın gerçeğini bende gördüm, hatta o satılıo galiba bu çizimde bulursam aynısınının gerçeğini koyarım


      _____________________________

      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT
    • Yüzbaşı
      952 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:19:43

      quote:

      Orjinalden alıntı: antiochos

      sarı olanın gerçeğini bende gördüm, hatta o satılıo galiba bu çizimde bulursam aynısınının gerçeğini koyarım


      iyi olur aslında ben hala onun gerçek olabileceğine inanamıyorum



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      409 Mesaj
      28 Nisan 2005 19:22:39
      quote:

      Orjinalden alıntı: lokosit



      Alıntıları Göster


      sarı olanı bi dergide gördüğümü hatırlıyorum




      Specifications
      Engine
      Type: V6, Turbocharged
      Displacement cu in (cc): 213 (3498)
      Power bhp (kW) at RPM: 320(239) / n.a.
      Torque lb-ft (Nm) at RPM: n.a.
      Redline at RPM: n.a.
      Brakes & Tires
      Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
      Tires F-R: n.a.
      Exterior Dimensions & Weight
      Length × Width × Height in: 170.6 × 74.5 × 48.4
      Weight lb (kg): 2094 (950)
      Performance
      Acceleration 0-62 mph s: n.a.
      Top Speed mph (km/h): >155 (>250)
      Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

      Base Price: 2005 Renault Megane Trophy - Approx. $122,000 / 100,000 € (last update: 4/22/2005)








      Renault Sport’s Highest Ever Performance Saloon

      Continuing the sporting tradition of R5 Turbo, Alpine, Spider and Clio V6, all of which have made their marks on European race tracks over the last 25 years, it is now the turn of Megane Trophy to take to the grid in 2005 as part of the World Series by Renault.

      By taking Megane Renault Sport Coupe and refining its sleek lines, Renault’s designers have come up with a racing saloon with a silhouette resembling the awesome German touring cars. It’s bodywork lowered by a full 10 centimeters, widened wheel arches and an impressive rear diffuser combine to give Megane Trophy an incredible look and feeling of power.

      Just one look under the bodywork and the feeling is confirmed: developed as part of the ‘Silhouette’ concept, Renault Sport’s latest offering pulls out all the stops to deliver a powerful product with the values of a single-seater. Its tubular chassis, rear-central V6 powerplant, semi automatic gearbox and left foot braking make this a very high level racing machine.

      Based on the V6 unit fitted to Vel Satis, the powerplant has been developed in collaboration with Nismo, Nissan’s motorsport department, and adapted for competition to produce over 320 bhp, featuring a semi-dry sump. Trackside, all maintenance and technical assistance will be provided by Solution F.

      For electronic management, Renault Sport enlisted the services of Magnetti-Marelli. The result is a brand new unit that includes all engine, gearbox and automatic clutch management functions. It also provides a data acquisition function, an essential element that will enable drivers and engineers to unleash every horse under the bonnet.

      Ever since the drawing board stage, Renault Sport wanted to incorporate driving pleasure into a very high-performance car. A key factor in this research was aerodynamics. The result is a split front bumper that channels into two tunnels leading out behind the front wheels, creating a Venturi effect that pins the car to the ground. Stability at the back comes from a diffuser and spoiler, both fully integrated in the profile. The overall downforce generated gives Megane Trophy a level of handling similar to a Le Mans endurance prototype.

      Driveability is also enhanced by the specially-designed Michelin tires, while stopping power comes courtesy of impressive disks, with six-pot callipers at the front and four at the rear.

      In all, its power-to-weight ratio of just 2.9kg/bhp, as well as wind-tunnel developed aerodynamics, make Megane Trophy comparable with some GT racers. And its top speed performance of over 250kph puts it right up with the famous DTM cars.

      Next spring, around 30 Megane Trophy will be lining up on the grid as one of the star attractions of the World Series by Renault, alongside the New Formula Renault V6. For the 2005 season, eight European race meetings and 16 races are on the agenda, with tightly regulated testing and tire usage in order to limit the costs to teams, always a core concern for Renault Sport.

      After its grand unveiling on the Renault Competition stand of the Paris Motor Show, Megane Trophy will be given an initial shakedown at the end of October before the first development tests get underway in November.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razor -- 28 Nisan 2005, 19:23:41 >
      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.