Şimdi Ara

Mediamarkt rezilliği! Sıfır ürün diye ikinci el ürün gönderiyor. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
2
Favori
52.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam ürünü servise gönderip garanti kapsamında değerlendirmesi için ürünü almam gerekirdi. Ben ürünü almadan geri yolladım. Bu sebeple bu şekilde bir durum olacağını sanmıyorum bana yeni sıfır ürün vermeleri lazım amacım budur.
  • Arkadaşlar konu dışına çıkmazsak çok sevinirim.
  • Kardeşim önemli olan içerikdir..takılma böyle şeylere..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    Hocam ürünü servise gönderip garanti kapsamında değerlendirmesi için ürünü almam gerekirdi. Ben ürünü almadan geri yolladım. Bu sebeple bu şekilde bir durum olacağını sanmıyorum bana yeni sıfır ürün vermeleri lazım amacım budur.
    hocam sonuna kadar haklısın.aynen dediğin gibi olması gerekiyor.ancak burası turkiye. karşında bir tane muhattap olucak veya size neden boyle yapıldı diyecek bir kişi yok.ve karsınızda kurumsal bir firma var.ne yazıkki bu ulkede boyle işliyor işler.insallah sizin dediginiz gibi olur herşey.insallah zararinizi misliyle alirsiniz.keşke tazminatta alsaniz.ancak dedigim gibi.size kimin boyle yaptigini soyliyecek suclu budur diyecek kimse yok.herkes gayet guzel telefonda veya karsılıklı olarak dinliyor dimi kuzu kuzu.

    şimdi size soyledigim absürt durum tr de bir cok kez vatandaşın başına geldi.hangi firma mesala gameextra.com.extreme pc bileşenleri satan firma.satılan ürünleri internetten de alsanız kargoyu kabul de etmeseniz geri iade olarak almiyorlar.hemen servis sürecini başlatıyorlar.bundan sonra muhattabınız burası diyorlar.hatta servis para onayi verse dahi (sizede aynısını diyecekler aynı urunun sıfırını vermezler parasini geri vercekler)bu sefer firmadan para alabilmek icin muhasebeyle ugrasıyorsunuz.yok geri odeme icin haftanın belli gunleri oluyor bilmem ne.(bazı firmalar cuma günü geri odemeleri yatiriyorlar) insallah sizi ugraştırmazlar ve bi kac hafta icinde paranızı geri alirsiniz.

    size tavsiyem monitor alımlarında internet siteleri urunu yarı fiyatinada satsa havada taklada atiyor dese netten almayın.ölü pitseli cikar ısık sızması cikar.yine ugrasir durursunuz.gidin magazaya parayi pasa paşa verin.ürünüde orda actırın ve test edip oyle alin.




  • Para iadesi kabul etmeyeceğim eğer öyle bir durum olursa konuyu daha farklı platformlara yaşıyacağım (cimer , tüketici hakları vs.) Ben sonuçta indirimli aldım ve sıfır ürün diye aldım göndermek zorundalar yok öyle elimden geldiği kadar uğraşacağım.
  • rezalet
    mediamarkt tan alışveriş yapmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    Para iadesi kabul etmeyeceğim eğer öyle bir durum olursa konuyu daha farklı platformlara yaşıyacağım (cimer , tüketici hakları vs.) Ben sonuçta indirimli aldım ve sıfır ürün diye aldım göndermek zorundalar yok öyle elimden geldiği kadar uğraşacağım.
    sizin bu dediginizi amazon bile yapmiyor.

    size bişey anlatayim.ben bundan 4 5 ay once amazondan kampanyalı evga 1080 ti satin aldım.aldıgım fiyat 3700 tl di.urun kargoya verildi ancak urun kargocu teslim ettiginde kutu icerisinde 1050 ti ekran kartı vardi.(1000 tl lik kart) amazona durumu izah edene kadar canımız cikti.ya urunum calındı yada yanlış gonderim oldu bilemem.
    amazon chat ile gorustugum de urun tekrar stoklara girmesine rağmen o fiyattan gonderemeyeceklerini para iadesi yapacaklarını soylediler.


    insallah herşey dediginiz gibi olur.ben sadece tecrubelerimi aktariyorum.illa boyle olucak diye bişey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 16 Ekim 2018; 17:21:0 >




  • Hocam ben bu yönde elimden geleni yapacağım çünkü mantıksız mantıken göndermek zorundalar öyle bir dünya yok.
  • Para iadesini alıp başka biyerden satın al
  • Ben bu cayma hakkına karşıyım adam beğenmedim diye yolluyor açılmış ürün kendine bir sonraki kurbanını arıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    Ben bu cayma hakkına karşıyım adam beğenmedim diye yolluyor açılmış ürün kendine bir sonraki kurbanını arıyor
    normalde prosudur tekrar üretilen yeri geri gonderilip bi takım testlerden gecirilip yeniden kutulanması ama ne yazıkki tr de boyle yapılmıyor.hatta ve hatta kutulama posetleri filan yenilenip yeni kutusuna koyulup birde o seffaf bandrollerden yapiştiriyorlarki urunu ilk siz acıyormuş hissi versin.oysaki herşeyin caresini buluyor firmalar.
  • Ürünü 1374tl yemi aldınız ?
  • aman elektronik eşyalarınıza iyi sahip çıkın.. telefondur tv monitördür...

    yeminle 30 lira verip mouse alıyorum da içim acıyor
  • geçen hafta mediamarkt.com.tr den arzum elektrikli cezve satın aldım. kargo parası ödememek için mağaza teslimi seçtim. mağazadan teslim alırken kasiyer bu ürünlerin iadesi mağazaya olmuyor merkeze yollamanız gerekir bilginiz olsun dedi. bi kıllandım hemen açtım baktım kutuyu teşhir ürün. eve geldim müşteri hizmetlerini aradım mağazaya iade edin bizle alakası yok siteden ödemenizi alıyoruz işlemi hızlandırıyoruz sadce tüm sorumluluk mağazada dediler. adam çarpıyorlar resmen. arabada duruyor ürün gidip iade edeceğim ya da değişim yaptıracağım.
  • xmrtx kullanıcısına yanıt
    Evet + 13tl kargo

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kenbalx K kullanıcısına yanıt
    Para iadesini alsam olmaz bu fiyata başka yerde yok o fiyattan verecek bana ürün bunun için sonuna kadar direticem zorluk çıkarırlarsa cimer ve tüketici haklarına şikayet edeceğim temin edebilir sonuçta distribütörden.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.