Şimdi Ara

Mediamarkt Müşteri Memnuniyeti 0

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    28.11.2019'da internet sitelerinden verdiğim sipariş, siparişlerim sayfamda görünmüyor. Ancak mail adresime sipariş onayı geldi ve esktrede ödeme duruyor. Müşteri hizmetlerini arayıp kontrol ettirdiğimde sipariş numarasının görünmediğini belirtip maksimum 3 gün içinde sisteme siparişin otomatik yansıyacağı ve durum ile ilgili bilgilendirileceğimi belirtiyorlar. Aradan 4 gün geçiyor ne arayan var ne soran.

    Bugün 4. gün tekrar müşteri hizmetlerini arıyorum durumu tekrar izah edip bir yanıt almayı beklerken yeniden kayıt açalım kaydınızı acil olarak belirtelim vs. cevaplar alıyorum. Arkadaş zaten benim kaydım acil olarak belirtildi öncesinde neden eski kaydı tamamlamak yerine yeni kayıtlar açmaya çalışıyorsunuz? En sonunda dayanamayıp beni 4 dk kadar hatta beklettikten sonra takım lideri M.K. Bey ile görüştürdü. Kendisi bilgilerimi istedikten sonra kendi bilgisayarından ödeme bilgilerimi teyit ediyor ve ödememin onaylandığını bir sorun olmadığını ancak sipariş numarasının sistemde görünmediğini bu sebeple fatura basamadığını belirtiyor. Diyorum parası ödenmiş ürün var mailimde de sizden gelen fatura mevcut ürünü gönderin faturayı sisteminiz düzelince basıp yollarsınız. Yok yapamam sistemde görmeden işlem gerçekleştiremem. Ee ne olacak? Web sitesinin sunucuları Almanya genel müdürlüğe bağlıymış Almanya'ya durumu ileteceğiz oradan gelen yanıt ile işleme devam edeceğiz ama o da en az 3-4 gün sürer. Ben siparişi Almanyadan mı aldım? Hayır. Sitenizdeki teknik sorun müşteriyi bağlar mı? Hayır. Elimde sizden gelen fatura var, ödemeyi de zaten okeylemişsin sorun ne??

    Siparişte "stoktan hızlı gönderi" ibareside yer alıyor ve stoktan hızlı gönderi ibaresinin yer aldığı ürünleri Mediamarkt 24 saat içinde kargolayacağı garantisini sitesinde yazıyor. Sonuç nedir? Sipariş üstünden geçen 4 gün ve beklememi istedikleri minimum 3-4 gün daha belki fazlası.

    Yapılan kampanyalardan ötürü yoğunluk olabilir ben zaten buna bir şey demiyorum hatta hoşgörüyle karşılıyorum neden bana ertesi gün kargolamadın diye sitem ettiğim bir durum olmadı. Ancak bir şikayet kaydı açıp vaat edilen sürede dönüş yapılmıyor birde üstüne kendi hatalarından dolayı müşteriyi mağdur etmeye ve oyalamaya devam ediyorlar burada ben sakin kalamıyorum.

    Twitterda da TR Ceosunu ve yönetim kurulunda ki kişileri etiketleyip durumu açıklayan twit serisi oluşturdum retweet yaparak destek olur daha çok kişinin bu sorumsuzluğu görmesine katkı sağlarsanız sevinirim ve başkalarınında canı yanmaz.


    Burada da konuyu üste çıkarabilirsek herkes görebilir.

    Bir gelişme olursa konuyu editleyeceğim.

    Hepinize teşekkür ederim.
    Sağlıcakla kalın.


    EDİT: 5. günde sipariş sistemde göründü. Takım lideri M.K. Bey ile yine benim aramam sonucu görüşüp ne zaman ürünün kargolanacağı bilgisini istediğimde stok sormak için kayıt açtığını bana gün içinde dönüş yapacağı sözünü verip görüşmeyi sonlandırdık.

    6. gün takım lideri dönüş yapmadı :) Bugün müşteri hizmetlerini aradığımda ve takım lideri M.K. Bey ile görüşmek istediğimi belirttiğimde burada öyle biri yok zaten aktarımda sağlayamıyoruz dedi. E ben 2 gündür aktarım sağlamanız sonucu kim ile görüşüyorum bir hayalet falan mıydı bu M.K Bey :D

    Neyse, bugünkü aramamda dediklerine göre ürün stokta yokmuş tedarik bekliyorlarmış onunda ne zaman olacağına dair net bilgisini veremiyormuş. Yine uzun konuşmalar sonucu ne olduysa (vahiy gelerekten sanırım) haftaya stoğa girileceği bilgisi yazılmış diyerek geçiştirmeler başlandı.
    Bir de utanmadan diyor ki tedarik süremiz 7-13 gündür. Sizin daha 6 gün olmuş sipariş vereli. E o zaman neden üründe stoktan hızlı gönderi yazıyordu!?


    LÜTFEN EL BİRLİĞİYLE BU KONUNUN HERKES TARAFINDAN GÖRÜNMESİNİ SAĞLAYALIM BİZ YANDIK BAŞKASI YANMASIN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 4 Aralık 2019; 18:19:54 >







  • Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür. Ben de 10 gün boyunca siparişin onaylanmasını bekledim. Dün kargoya verildi ancak paket bekliyor İstanbul'da. Hayırlısı inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scalh kullanıcısına yanıt
    Umarım, teşekkürler.
  • Almanya mediamarkta mesaj atmayı denediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BiPeRVA kullanıcısına yanıt
    Evet durumu en ince ayrıntısına kadar açıklayan bir mail gönderdim yanıt bekliyorum.
  • Gayet normal. Daha önce de foto makinesi almıştım yanında çanta hediye diye. Adamlar göndermedi defalarca aradım kamera kayıtlarına bakacağız dediler de en son bir ay geçti gönderdiler. Sanki ben aldım yalan söylüyorum durumuna düştüm...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALPEREN A. A kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam bende zaten olayın gecikme değil söylenen yalan kısmındayım. Her görüşmede bilgi vereceğiz diyorlar ama ne bir bilgi veriliyor ne de bir gelişme yaşanıyor. Arayıp sormasak hatta aramayı geçtim ısrarcı şekilde sormasak müşteri hizmetleri sürekli aynı şeyleri tekrar edip duruyor kaç kere aradım bugün ilk kez takım liderine bağladılar o da az buçuk yardımcı olamasada bilgi aktardı. Kimse size niye yoğunsunuz niye ürünü göndermiyorsunuz demiyor ki. Nerede bu ürün niye sistemde hala görünmüyor diye sitem ediyor ona da yanıt alamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 2 Aralık 2019; 20:47:27 >
  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun umarım almanya'dan gelecek cevap sorununuzu çözmeye yardımcı olur.
  • Amazon’da neden boyle sorunlar yasanmıyor. Hadi yasandi diyelim adam ozur dileyip para iade ediyor. Yok almanyada sucu hata veriyor da bilmem ne sark kurnazi cevaplar. Türkiyede eticaret cok suistimal edilmetye baslandi. Media marktta sallantıda. Nilpark mağazası ikinci katı kapatıp beyaz esya tv birinci kara tasimis. Yakında mağaza kapatmaya baslarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olgi -- 3 Aralık 2019; 23:59:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EDİT: 5. günde sipariş sistemde göründü. Takım lideri M.K. Bey ile yine benim aramam sonucu görüşüp ne zaman ürünün kargolanacağı bilgisini istediğimde stok sormak için kayıt açtığını bana gün içinde dönüş yapacağı sözünü verip görüşmeyi sonlandırdık.

    6. gün takım lideri dönüş yapmadı :) Bugün müşteri hizmetlerini aradığımda ve takım lideri M.K. Bey ile görüşmek istediğimi belirttiğimde burada öyle biri yok zaten aktarımda sağlayamıyoruz dedi. E ben 2 gündür aktarım sağlamanız sonucu kim ile görüşüyorum bir hayalet falan mıydı bu M.K Bey :D

    Neyse, bugünkü aramamda dediklerine göre ürün stokta yokmuş tedarik bekliyorlarmış onunda ne zaman olacağına dair net bilgisini veremiyormuş. Yine uzun konuşmalar sonucu ne olduysa (vahiy gelerekten sanırım) haftaya stoğa girileceği bilgisi yazılmış diyerek geçiştirmeler başlandı.
    Bir de utanmadan diyor ki tedarik süremiz 7-13 gündür. Sizin daha 6 gün olmuş sipariş vereli. E o zaman neden üründe stoktan hızlı gönderi yazıyordu!?


    LÜTFEN EL BİRLİĞİYLE BU KONUNUN HERKES TARAFINDAN GÖRÜNMESİNİ SAĞLAYALIM BİZ YANDIK BAŞKASI YANMASIN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 4 Aralık 2019; 22:10:5 >




  • Twittırdan destek yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler herkesin konuyu görmesi için desteklerinizi esirgemeyin
  • E-ticaret, elden ticaret. Sonuçta ticarette kuralları ve uygulamaları denetleme ve yaptırımlar düzene sokar. Ama denetlemede açıklar bulunduğu sürece bu yaşadıklarımız ilk değil, son da olmayacak.

    Hepsini bir kenara geçtim de sınırlı bilgim dahilinde esnaflık ve ticarette AHİLİK kavramının olduğu tek topluluk değil miyiz biz? Ne çabuk unuttuk?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Hocam bende zaten mediamarkt Türkiye'den ilk kez alışveriş yapıyorum daha önce avrupada bulunduğum zamanlar alışverişim olmuş ve memundum. Markaya güvenerek alışveriş yaptık ama sonuç hüsran oldu ne yazık ki.

    Twitterda takip ediyorum benim gibi sayısız mağdur var ve mediamarkt TR ceolarını etiketleyip twit atmama rağmen durum çok doğalmış gibi takmıyorlar bile :) İnsan bir utanır özür diler, müşteriye bizzat yaşattığı sıkıntı sonucu destek olur ama ceo olmak ayrı lider olmak ayrı işte.
  • Aradan geçen 12 gün ve ne yazık ki sipariş ile alakalı bir gelişme yok. Pişmanlıklarım arasındaki ilk sırayı almana çok az kaldı mediamarkt.
  • bu olay sadece bizim ülkemizde yaşanır. geçmiş olsun.
  • [simage]https://i.ibb.co/NZ710ts/Ads-z.png
    [/simage]

    EDİT: ATTIKLARI TWİTİN YALAN OLDUĞUNU ANLADIKLARI İÇİN SİLDİLER.

    Bugün 11.47 de sosyal medya paylaşımlarım sonrası müş hizm.den Sinem hanım aradı ve ürünün henüz gelmediğini söyledi. Şimdi siz geldi diyorsunuz. Hanginiz yalan söylüyor? Madem depoya ulaştı neden bugün kargolamıyorsunuz?


    Geçen hafta perşembe genel müdürlüğünüzden arandım ve 10.12.2019'da yani bugün kesin olarak kargo yapılacağı garantisini verdi ilgili kişi. Ancak bugün Sinem hanım özür dileyerek hafta içinde kargolanacağını ürünün gelmediğini belirtti sadece 9 dk sonra sizde geldiğini yazdınız.

    Ya birbirinizden haberiniz yok ya da hepiniz teker teker yalan söyleyip oyalama çalışmasına devam etmeye çalışıyorsunuz. Tüm sesli görüşmelerimiz kayıt altında diyorsunuz. Dinleyin, ortada yalan söyleyen bir yetkili var ise cezalandırın. Ne güven kaldı ne sabır, pişmanlıksınız.


    Saçmalığa bakar mısınız? Bol keseden yalana devam ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 10 Aralık 2019; 14:47:13 >




  • 14 gün sonra ürün nihayet elime ulaştı. Ben şuna inanıyorum ki hakkımı aramasaydım, twitter olsun diğer sosyal mecralar olsun bu konuyu yazmasaydım bu ürün elime kesinlikle gelmeyecek, stokta yok diyerek ücret iadesine girişeceklerdi. Sitelerini kontrol ettiğimde aldığım ürün stoklarında görünmüyor şuan. Yani bana gönderip aynı şekilde toplu stok yapıp tekrar satışa geçmediler. Benimle özel ilgilenen müşteri hizm. yetkilisi de sadece benim için 1 adet getirttiklerini söylemişti dediği doğru çıktı.

    Hakkınızı arayın arkadaşlar, sağlıcakla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 12 Aralık 2019; 21:43:43 >
  • Ürün gönderilir gönderilmez stokta olur olmazda daha önce görüşdüğünüz M.K Bey nasıl olmaz onu anlamadım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.