Şimdi Ara

mediamarkt.com.tr de yaşadığım mağduriyet[SORUN ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme: 28 Temmuz saat 14:30 itibariyle sorunum çözüme kavuştu. Mersin Forum AVM Media Markt’tan Zafer Bey’e teşekkür ederim.

    Öncelikle eğer konuyu yanlış yerde açmış isem yönetici arkadaşlardan özür dilerim, doğru yere taşınımı hususunda yardımcı olursanız sevinirim.

    Dün akşam mediamarkt.com.tr'de "gece kuşu" indirimiyle 1221521 ürün no'lu SAMSUNG 55QN95B 55" televizyonu 23:36 itibariyle 29.699 liraya 4 taksit şeklinde satın aldım. Siparişim alındı. Hatta ilk taksidi de bugün itibariyle hesabımdan kesildi. Bugün saat 11:16'da Media Markt bana mail gönderdi. Mail içeriğini aynen paylaşıyorum.

    "23.07.2022 tarihli, 33171233 siparişinizde bulunan SAMSUNG 55QN95B 55" 138 Ekran Uydu Alıcılı Smart 4K Ultra HD QLED TV ürününü anlık sistem hatası sebebi ile temin edemediğimizi üzülerek belirtiriz. Siparişiniz iptal edilecek ve ödeme yönteminize göre iadeniz yapılacaktır. İade işleminiz tamamlandığında size ayrıca bilgi vereceğiz.

    Yaşanan aksaklığı bir nebze telafi etmek adına,5 gün içinde15000 TL ve üzerindeki online alışverişinizde kullanabileceğiniz 750 TL tutarında indirim kodunuzu iletmek isteriz: XXXXXXXXXXXX
    MediaMarkt’ı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz,
    Saygılarımızla"

    İlk defa böyle bir şey başıma geldiği için hem şaşkınım hem de öfkeliyim. Müşteri hizmetleriyle konuştum "Ankamall AVM'den ürünün çıkış emri verildiğini, ancak stok olmadığı için ürünü bana gönderemeyeceklerini" söylediler. 11:23 itibariyle sadece Ankamall AVM'de değil daha bir çok mağazada ürünün olduğunu gördüm kayıt altına aldım.

    Ürünün fiyatı şu an 39.999 lira olarak görünüyor. Avukatımla görüştüm. Satış resmi olarak gerçekleşmiş, stok olmasına rağmen stok olmadığı söyleniyor bu bariz bir yalan, sistem hatasının şirketi bağladığını bu nedenle müşteriyi mağdur edemeyeceklerini söyledi. Yarın avukatım Uzlaşma Komisyonu'na başvuracağımızı, ürünü sana sattıkları fiyattan tekrar satmaları gerektiğini şayet bunu yapmayacaklarsa şirketi dava etmemiz gerektiğini söyledi.
    Tüketici hakem heyeti ürün eline geçtikten sonrasıyla ilgileniyormuş daha çok sanırım.

    Sizden de bu konuda bilgisi/tecrübesi olan kişilerden fikir/öneri/yardım bekliyorum. Buraya kadar okuduğunuz ve vaktinizi aldığım için affınıza sığınıyorum.

    DEĞERLİ FORUM DONANIM HABER ÜYELERİ, BEN SATIN ALMA SIRASINDA SORUN YAŞAMADIM, BEN ÜRÜNÜ ALDIM, HESABIMDAN PARA KESİLDİ.

    HESABIMDAN ÇEKİLEN İLK TAKSİDİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜ:
    mediamarkt.com.tr de yaşadığım mağduriyet[SORUN ÇÖZÜLDÜ]


    SİPARİŞ ALINDI BİLGİSİ:

    mediamarkt.com.tr de yaşadığım mağduriyet[SORUN ÇÖZÜLDÜ]



    MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ'NDEN ÖĞRENDİĞİM ANKAMALL'DA STOK OLMAMASI NEDENİYLE GÖNDERİM YAPILAMAMIŞ CEVABINA KARŞILIK STOK OLDUĞUNA DAİR GÖRÜNTÜ:
    mediamarkt.com.tr de yaşadığım mağduriyet[SORUN ÇÖZÜLDÜ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glp2 -- 29 Temmuz 2022; 17:28:43 >



    glp2 bu mesajı paylaştı




  • Çok geçmiş olsun. Daha iki gün önce bununla ilgili haberlerde izlemiştim. Burada iptal etme hakkı tüketicide diye. Hatta birisi başvurmuş ve haklı çıkmış. Sizde tüketici mahkemesine başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 hafta once de bizde kac tane mediamarkt gezdik lg tv bulamadik.hepsi tek kalan urunlerdi.Vatan bilgisayar harici tv bulmak imkansiz sanirim.anladigim kadariyla mediamarkt grundig Philips filan satiyor sadece.
    Biz lg tv diyoruz adamlar philips var diyorlar daha iyi:)anliyacaginiz tv almak icin amazon sitesini kontrol etmek yada vatan bilgisayara gitmek gerekiyor.Eskiden her yerde her marka tv satilirdi simdi yalandan magazalarda 1 tane tv koyup musteri cekip grundig philips filan satmaya calisiyorlar.
    kisacasi sasirmadim yani bu yaptıklarına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popturceyn -- 25 Temmuz 2022; 11:56:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam hakkınızı sonuna kadar arayın siz o ürünü size vermek zorunda satış yapılmış bitmiş bir işlem var ortada bilginiz olsun.
    İyi forumlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.