Şimdi Ara

CARREFOURSA.COM REZALETİ (SORUN ÇÖZÜLDÜ, TEŞEKKÜRLER DH)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Kısaca sorunumu paylaşmak ve diğer arkadaşları bu rezil kurumla ilgili yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. Siz siz olun kurumsalmış, carrefourmuş güvenmeyin internet satıcılarına, birden fazla ürün aldığınızda gelen kolinin içini açıp tek tek bakın ürünler gelmiş mi diye. Gelmediyse anında kargocu gitmeden iade edin yoksa benim gibi böyle uğraşırsınız. Durumu kanıtlayan bir şey de bulamazsın. Siparişi iptal edip ücret iadesi de alamazsınız. O yüzden bu konuya çok dikkat edelim. Giden param 170 TL çok bir para değil ama başkaları belki 5 binlik alış veriş yapıp benim durumuma düşebilir.

    * 01.05.2020 tarihinde bir adet döküm tava ve bir adet saç kesim makinesi aldım bu carrefoursa.com'dan.

    * 09.05.2020 tarihinden büyük bir koli geldi. UPS firmasıyla gelen kutuyu bantlanmış ve hasarsız bir şekilde teslim aldım. Kutu haliyle ağırdı (döküm tava olduğundan). Hiç şüphelenmedim haliyle kargoyu teslim alırken. Kargo görevlisi gittikten sonra koliyi açtım tava çıktı ama saç kesim makinesi çıkmadı!!!

    Neyse dedim bir hata olmuştur, çünkü kutunun içinde gelen faturada iki ürün de yazıyordu. Koskoca sabancı bünyesinde kurumsal bir firma hatasını düzeltir diye düşündüm ancak bundan sonra yaşadıklarım bu kurumun ne beceriksizce yönetildiğini sizlere gösterecek:

    09.05.2020 tarihinde 444 10 00 müşteri hizmetlerini arayıp kayıt oluşturdum. Bana konuyla ilgili mağazanın bana hafta içi dönüş yapılacağı söylendi. Tabi ne arayan oldu ne soran.

    * 11.05.2020 tarihinde tekrar aradım. Sürecin devam ettiği söylendi. Yine konuyla ilgili mağazanın bana hafta içi dönüş yapılacağı söylendi. Tabi ne arayan oldu ne soran.

    * 14.05.2020 tarihinde tekrar aradım. Yine sürecin devam ettiği söylendi. Yine konuyla ilgili mağazanın bana hafta içi dönüş yapılacağı söylendi. Biraz kızdım ne zaman dönülecek bana geri dedim: "Gün içinde size dönülecek dendi." Geri dönüş yapılmadı.

    * 16.05.2020 tekrar aradım. Yine sürecin devam ettiği, konuyla ilgili mağazanın bana hafta içi dönüş yapılacağı söylendi. Bu sefer bayağı bir saydım. Ama yine aynı cevapla karşılaştım:"konuyla ilgili mağazanın bana hafta içi dönüş yapılacak" Satış departmanına mail attım ve durumu izah edip para iademi istedim bu adrese: kutaykartallioglu@carrefoursa.com

    *18.05.2020'de yalandan bir cevap maili geldi tabi yine aynı cevap: "Değerli Müşterimiz, İletmiş olduğunuz 1554311 nolu bildiriminiz işleme alınmıştır. Konuyla ilgili en kısa sürede size dönüş yapacağız. İlginize teşekkür ederiz."

    20.05.2020'de(Bugün) artık tekrar aradım. Bu seferki rezilliğe inanamayacaksınız. Ürününüz tekrar kargo ile gönderilmiştir diye cevap verdiler. Tabi hiç güvenmediğim için hemen takip numarasını istedim. Takip numarasını UPS kargo ile baktığımda şaşırdım. Bana verdikleri takip numarasının bambaşka bir kişiye ait olduğu çıktı. (Takip kodunu kaydettim ama buradan paylaşmam doğru olmaz.) Hemen sinirlendim tabi, beni yalanla oyaladıklarını söyledim. Ne derse beğenirsiniz UPS yanlış kod göndermişmiş de... Bana hemen geri dönüşte bulunacaklarmış da... Kim bilir sırada hangi yalanı söyleyecekler. Yetkili birine bağlayın beni dedim. Tabi klasik Türk firma rezalatleri, gariban bir çağrı merkezi çalışanı koy, bütün eziyeti o çeksin. Sinirlendim telefonu kapattım.

    Koskoca Sabancı bünyesinde firmanın 170 TL için yaptıkları şimdilik bunlar arkadaşlar yalansız dolansız.


    EDİT:

    21.05.2020 aklıma gelen son çözümü yaptım. sabanci.com resmi sitesi üzerinden info@sabanci.com adresine mail atıp mağduriyetimin giderilmesini istedim.

    22.05.2020 Az önce müşteri hizmetleri aradı yetişemedim telefon kapandı. (11.56) Geri aradım müşteri hizmetlerini, bir mail atmışsınız ona geri dönüş yapıldı dedi. ( Hangi attığım mail acaba?) Ürününüz tekrar kargoya verildi ben göremiyorum takip numarasını dedi. Zaten tekrar sizi ararlar dedi. Bakalım ne çıkacak.

    23.05.2020 Cep telefonuna gelen maillere baktım. Yazılan mailde bir takip numarası daha var. Bu sefer ismim doğru gözüküyor.

    Sanırım ürün gelecek bu sefer ama o kadar güvenim kırıldı ki, gelmeden emin olamıyorum.


    SONUÇ:

    28.05.2020 Az önce eksik gelen ürün geldi sonunda. Tam 21 gün uğraştım ve sonunda başardım. Bana destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Kimsenin başına böyle birşey gelmez inşallah.

    Başına böyle birşey gelen arkadaşlar mail atsınlar info@sabanci.com adresine, benim sorun mail atınca birden çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pervane848 -- 28 Mayıs 2020; 18:49:57 >







  • Öne çıkardım ama takip kodunu kaldırın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantarın Başı kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsun kaldırayım. Teşekkür ederim dostum ilgin için.
  • Up.
  • Geçmiş olsun, konuyu öne çıkardım.
  • Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Umarım en kısa sürede çözülür.
  • Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ödemenizi kredi kartı ile yaptıysanız bankanıza itirazda bulunun o şerefli kuruma ödeme yapmayıp siz iade edeceklerdir. İş bankası kullanıyorum bir iki kere sorun oldu ödeme yapmadılar iade ettiler bana.
  • Şuraya hiç duyulmamış küfürler yazmak isterdim de neyse ....Koskoca firmanın yaptığına bak Allah belasını versin.

    Ayrıca şu kargo firmalarına da çeki düzen verilmesi gerekir. Teslim anında da alıcının evrakdaki listeye göre kontrol etmesi gerekiyor. Ama malesef bırakın kontrol etmeyi neredeyse kucağınıza paketi atıp gidiyorlar. Teslim alırken bir saniye bile durmuyorlar. Bu gözler balkona kargo paketi fırlatan kargo elemanı gördü...Evrak ile kontrollü teslim etmeleri gerekiyor.

    ekşisözlük e konu açılmalıdır.
  • vedatkerem V kullanıcısına yanıt
    Hocam ödemeyi 1 Mayısta kredi kartıyla yaptım. 2 ürün şipariş ettim biri kolinin içinden çıktı ancak diğer ürün ortada yok. Nasıl ispatlayacağımı bilmiyorum. Müşteri hizmetleri ürün size gönderilmiş gözüküyor iade alamayız diyor. Nasıl itirazda bulunacağım? Ne yazmam gerekiyor?
  • Hocam hukuki olarak bir şey yapma şansım sanırım yok. Müşteri hizmetleriyle son yaptığım konuşma ses kaydını almıştım. Bunu yayınlamada bir hukuki sakınca var mı?
  • pervane848 P kullanıcısına yanıt
    Bankanızın müşteri hizmetleri ile görüşün ödeme itirazı diye bir dilekçeleri var onu doldurup imzalayıp faks yada fotoğraf çekip eposta atacaksınız. Banka bunların ödemelerini 30 yada 40 gün sonra yapıyor. O arada dilekçenin değerlendirilir ödemeniz size uygun görülürse iade edilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedatkerem -- 21 Mayıs 2020; 0:39:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • THESİMPSON kullanıcısına yanıt
    Valla yıllardır internet üzerinden alışveriş yaparım. İlk defa böyle bir şey başıma geldi. Kargo firması UPS. Benim şahsen gördüğüm en iyi kargo firması. Beni en çok Carrefour müşteri hizmetlerinin yalanları bunalttı.

    Ekşisözlükte tanıdığınız yazar var mı ? Konuyu orada açmak istiyorum.
  • vedatkerem V kullanıcısına yanıt
    Bir şansımı deneyeyim bakayım. Teşekkür ederim hocam ilginiz için.
  • Geçmiş olsun. Moral bozmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu firmadan bende ürün aldım anneler günü için 16 gündür bende sıkıntı yaşıyorum.
    Bir daha çöp dahi almam CARREFOURSA.COM internet sitelerinden:

    Paramı gasp edip duruyorlar.
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/14619340
    https://www.sikayetvar.com/carrefour-sa/carrefour-sa-iptal-edilen-siparisin-iadesi-yapilmiyor
    https://www.sikayetvar.com/carrefour-sa/carrefour-sa-siparis-iptal-edilmis

    Şikayetler kaynıyor. Hep aynı cevaplar. Çözüm yok. Rezillik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DraGonS -- 21 Mayıs 2020; 1:15:35 >




  • DraGonS kullanıcısına yanıt
    Valla kurumsalı filan kalmadı bu işin, Türk firmaları her gün topuklarına sıkıyorlar böyle yaptıkça. Sonra paramız yabancı firma ve markalara gidiyor. Amazon.com'un kendi sattığı ürünler hariç artık internet üzerinden yapılan alışverişlere artık kuşkuyla bakıyorum.
  • Carrefour çok rezil oldu artık. Çevremden de duydum. Benzer durum benim başıma da geldi. Geçen haftalarda döküm tava ve bir kaç gıda malzemesi almak istedim.

    Bölgemde stokta olan döküm tavayı ve diğer gıda malzemelerini sepete ekledim. Bir güzel ödemesini yaptım!

    Ertesi gün kontrol ettim yine bölgemde stoktaydı. Artık tükense ne olacak sonuçta ödemesini yapıp aldım diye düşünürken..

    10 Mayıs Pazar günü geçmiştim siparişi 13 Mayıs çarşamba günü geldi. Gelmeden önce ürün hazırlayan arkadaş aradı sipariş notu için özellikle tavanın olup olmadığını sordum ve tava mevcut siparişinize ekledik dedi.

    Öğlen gibi sipariş geldi. Tabi nasıl gelme. 1 poşete istediğim gıda ürünlerini koymuşlar ama tava meydanda yok!

    Israrla sormama rağmen getiren kişinin bilgisi yok. Bana bunu teslim et dediler ettim modunda. Faturayı kontrol ettim, Tava yazmıyor Allahtan eksik faturalanmış.

    Tava yok ama et aldık 😅 boşu boşuna dolapta bekleyecek şimdi. Neyse, sipariş için arayan elemanı tekrar aramak istedim ama nafile. Nasıl bir hatsa başkası arayamıyor sürekli ulaşılamaz modunda.

    Müşteri hizmetlerini aradım, şikayet kaydı oluşturdum. 2 günde Kredi kartınıza iade olacak denildi ama o gün bu gündür iade yapılmadı.

    Getiren kişiyi uğraştırmak da istemedim bu yüzden iade etmedim ürünleri. Yaklaşık 90₺ kayıp şu anda. Provizyon da gözükmüyor online işlemlerde. Bakalım ne olacak.

    Mevzu para da değil arkadaşlar. Elemanın aramasıyla gelmesi arasında 1 saat bile yoktu bana siparişinize ekledim dediği tavayı nasıl yok edebildiler bu da onların ayıbı.

    Binlerce liralık elektronik ürün alanlar da var aman diyim bu ara hiç bir şey almayın. Düdükleme peşindeler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zx6r kullanıcısına yanıt
    Bende faturada gözüküyor. Ödemesi de yapıldı. Saçmalığa bak. Ülke iyice muz cumhuriyetine döndü. Hukuk guguk oldu desenize.

    Konuyu açmakla iyi yapmışım. Herkes görsün bu düzenbazlari. Ekşi sözlükten bir tanıdık bulsak keşke. Sesimizi duyurmamız lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.