Şimdi Ara

Mass Effect 2 (2010) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.569
Cevap
7
Favori
87.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. oyun için wikipedia da güzel bi yazı var eski save dosyaları ile oyuna devam edebilecekmişiz yani oyun boyunca yaptıklarımız yeni oyunu da etkiliyor

    bence mass effect'in hikayesi de grafikleri de mükemmeldi Ati Radeon HD 2600PRO ve 22"lcd monitör ile oynayınca grafikleri high yaparak oynadım bence yeterince kaliteliydi hele grain effect'i açarsaız oyunu televizyonda dizi izlermiş gii oynuyorsunuz gerçek gibi gözüküyor diyebilirim tabi effect'i sevmeyenler için bişey diyemem diyalog sistemi süperdi hikaye için "sıradan uzay senaryosu ve kötü adamı öldür " demiş bir arkadaş ama bence olabilecek olanın en iyilerindendi hem mesela bilmiyorum bşka türlü olabiliyor mu ama oyunun sonunda sareni ben öldürmedim ver elini barışalım tarzı bir diyalog yürüttüm ama saren artık çok geç dedikten sonra kendi kafasına sıktı ! işinizi iyi yönde de kötü yönde de yapabilmeniz güzeldi iki seçenekte de aynı şeyi yapıyorsunuz ama "BEN YAPTIM HEYT !" şeklinde bir duygu hissetmek güzeldi

    2. oyun gelsin bakalım tabiki doğal olarak daha da gelişmiş bir oyun istiyoruz o ayrı ve oyun wow gibi kitapları var onları da alıp okuma lazım bence (hoşlananlar için tabi)




  • ilk video yayınlandı.

  • Mass Effect 2 2010'da çıkıyor. Resmen doğrulandı.

    05.02.2009 07:24

    Kaynak:http://www.beefjack.com/blog/news/360/mass-effect-2-confirmed-for-2010/
  •  Mass Effect 2 (2010) [ANA KONU]


     Mass Effect 2 (2010) [ANA KONU]




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Silver_Sky

     Mass Effect 2 (2010) [ANA KONU]


     Mass Effect 2 (2010) [ANA KONU]



    Mekanlar çok iyi görünüyo...




  • grafik güzeldide oyun sırf yoruma dayalı be kardeşim yok git onla 2 saat konuş yok bunla 2 saat konuş sora ingilizcen iyise konuşulanları anlamaya çalış! ben hiç sevmedim tam 4 saat uğraştım bu kadar çok diyalogu görünce çıktım bi daha oynamamak üzere sildim
  • İlk oyun çok çok güzeldi... "Konusu kötüydü" diyenleri anlamak zor! Sizi resmen bir filmin başrol oyuncusu yapıyordu. Genelde oyunlar sonlarında saçmalar, ama bunun sonu da çok güzeldi. Son derece kaliteli, dört dörtlük bir oyundu.

    Kötü yanları ise bence, envanter sistemi, karakter gelişimi, rpg özellikleri, ve uzay savaşlarının olmaması sayılabilir.
  • Konusu kötüydü diyenler genellikle ingilizce konuşmaları es geçenler.Sadece aksiyon peşinde koşanlar...
  • ikincisi de müthiş olacaktır.
  • aptalsınız tamam bari oyunu kötülemeyin aptallığınızla kalın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otobar

    aptalsınız tamam bari oyunu kötülemeyin aptallığınızla kalın.


    ilki şaheserdi. kötülenmesi çok gülünç kalır
  • Umarım senaryo ve mekanların değişmesinin yanında grafik motoruda değişmiştir.İlk oyunda grafikler oyuna göre ciddi gözükmüyordu.
  • Bioware, Mass Effect 2' yi Montreal' daki yeni stüdyosuna taşıyor.
    http://www.joystiq.com/2009/03/02/bioware-opens-new-studio-in-montreal-mass-effect-2-up-first/
  • İlk oyunda Star Wars'dan çakma bir durum yoktu ama yukarıdaki ilk konseptte resmen herifler Corucant'ı çakmış
  • Heyecanla bekliyoruz. Bioware'den babam çıksa yerim
  • Oyun resmi olarak duyuruldu. Sadece Xbox360 ve PC ye. Çıkış tarihi olarak 2010 belirtilmiş.

    http://www.worthplaying.com/article.php?sid=60819



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord De Seis -- 17 Mart 2009; 19:41:42 >
  • mass effect'in ilk oyunu pekala güzeldi ama bana beklediğimi veremedi. rpg lafı insanlara neyi çağrıştırıyor bilmiyorum ama rpg 'level atladığın, statlere eklemeler yaptığın' bir oyun türü değil. rpg oyununda aranan en büyük şart 'çok açılımlı bir hikaye' dir ve Mass Effect bu konuda çok ama çok zayıftı. ancak dikkat; hikayenin kalitesinden bahsetmiyorum sadece açılım sorunundan dem vuruyorum. kaliteye gelince; öyle ahım şahım bir hikayesi yoktu ancak oyunu götürebiliyordu hikaye.
    bilim kurgu romanlarıyla fazla içli dışlı olmayan birinin hikayeyi beğenmesi normaldir, çünkü hikaye onlara yeni bir şey sunuyor ve benim gibi bu romanlara aşina olan insanlara ise defalarca sunulmuş olanı servis ediyordu.
    yani hikaye aslında yeni bir şey anlatmıyor, zaten anlatılmış olanı farklı bir yoldan bile anlatmıyordu. sadece aktif aktörler değişiyor, sentetiklerin adı değişime uğruyor, bilim kurgu romanlarının dingin havasından oyunu kurtarmak için hikayenin içine aksiyon eklenerek devinim sağlanıyordu.
    ikincisinin farklı olacağını sanmıyorum. bioware benim favori firmamdır (hayatta olan firmalar arasında yoksa SSI ve black isle'ın eline su dökemez) yapacağı işlerin kalitesinden kesinlikle eminimdir. Ancak fanatizme de bulaşmamak lazım, bioware'in çizgisine baktığımızda Mass Effect zayıf halka olarak duruyor ve bunun tek sebebi KOTOR'daki hikaye şablonunun Mass Effect'e oturtulmamış olması (derdim hikaye, hangisi güzel, zevkli vs değil). ME'nin hikayesi belirli bir devinime sahip olsa da kesinlikle sürükleyici değil, ne olacağını az çok tahmin ediyorsunuz (çünkü daha önce buna benzer bir sürü kitap okumuşsunuz), gizlilik yok, senaryoda eksiltme yapılmış ki normalde sinema senaryosu tekniğidir bu bit oyun, bir film gibi 2 saatle sınırlı olmadığından eksiltme gereksiz. En önemlisi baş kötü Saren, oyunun başından itibaren baş kötü, bir merak payı yok tek tesellimiz Saren'ı geminin kontrol ettiğini öğrenmemiz (ki şaşırmadım açıkçası, daha oyunun başında gözümüze eşek gibi soktular bunu). hikayeye sonradan karışan karakter yok gibi, kendimizin Raven olduğunu öğrenip şok olamıyoruz vs vs...
    kısaca hikaye güzeldi ancak eksiltme ve devinim çabası hikayenin sürükleyiciliğini baltalıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thausael -- 30 Mart 2009; 0:35:06 >




  • bu videoyu çeken arkdaşın xfire den haberi yokmu yavss
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thausael

    mass effect'in ilk oyunu pekala güzeldi ama bana beklediğimi veremedi. rpg lafı insanlara neyi çağrıştırıyor bilmiyorum ama rpg 'level atladığın, statlere eklemeler yaptığın' bir oyun türü değil. rpg oyununda aranan en büyük şart 'çok açılımlı bir hikaye' dir ve Mass Effect bu konuda çok ama çok zayıftı. ancak dikkat; hikayenin kalitesinden bahsetmiyorum sadece açılım sorunundan dem vuruyorum. kaliteye gelince; öyle ahım şahım bir hikayesi yoktu ancak oyunu götürebiliyordu hikaye.
    bilim kurgu romanlarıyla fazla içli dışlı olmayan birinin hikayeyi beğenmesi normaldir, çünkü hikaye onlara yeni bir şey sunuyor ve benim gibi bu romanlara aşina olan insanlara ise defalarca sunulmuş olanı servis ediyordu.
    yani hikaye aslında yeni bir şey anlatmıyor, zaten anlatılmış olanı farklı bir yoldan bile anlatmıyordu. sadece aktif aktörler değişiyor, sentetiklerin adı değişime uğruyor, bilim kurgu romanlarının dingin havasından oyunu kurtarmak için hikayenin içine aksiyon eklenerek devinim sağlanıyordu.
    ikincisinin farklı olacağını sanmıyorum. bioware benim favori firmamdır (hayatta olan firmalar arasında yoksa SSI ve black isle'ın eline su dökemez) yapacağı işlerin kalitesinden kesinlikle eminimdir. Ancak fanatizme de bulaşmamak lazım, bioware'in çizgisine baktığımızda Mass Effect zayıf halka olarak duruyor ve bunun tek sebebi KOTOR'daki hikaye şablonunun Mass Effect'e oturtulmamış olması (derdim hikaye, hangisi güzel, zevkli vs değil). ME'nin hikayesi belirli bir devinime sahip olsa da kesinlikle sürükleyici değil, ne olacağını az çok tahmin ediyorsunuz (çünkü daha önce buna benzer bir sürü kitap okumuşsunuz), gizlilik yok, senaryoda eksiltme yapılmış ki normalde sinema senaryosu tekniğidir bu bit oyun, bir film gibi 2 saatle sınırlı olmadığından eksiltme gereksiz. En önemlisi baş kötü Saren, oyunun başından itibaren baş kötü, bir merak payı yok tek tesellimiz Saren'ı geminin kontrol ettiğini öğrenmemiz (ki şaşırmadım açıkçası, daha oyunun başında gözümüze eşek gibi soktular bunu). hikayeye sonradan karışan karakter yok gibi, kendimizin Raven olduğunu öğrenip şok olamıyoruz vs vs...
    kısaca hikaye güzeldi ancak eksiltme ve devinim çabası hikayenin sürükleyiciliğini baltalıyordu.


    Sana bu konuda katılıyorum. Kotor'un hikayesinde öyle değişimler vardı ki oyunun yarısında dumur ediyordu insanı.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.