Şimdi Ara

MANUEL OLARAK EN FAZLA KAÇ VİTES OTOMOBİL VAR? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
0
Favori
25.385
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRangulity

    Yeri mi bilmiyorum ama eskiden tır simülasyonu oyunlar oynardık.Oradaki bazı tırlar 14 vitesli oluyordu.Simülasyon olduğuna göre gerçeklik payı var mı bunun?Yabi 14-10-9 vitesli tırlar/kamyonlar var mı?

    Simülasyonu uydurmayacaklarına göre..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    5 ileri Evo 10 var arkadaşlar Manuel
    Herkes yetmez demiş ama yetirmeyi bilenler de var.

    Yetmezden kasıt bence başka burada. Derdimiz gitmek ise bir zamanlar otomatik araçlar da 3 vitesti. 70 lerde spor amerikan araçları 4 ileriydi şu an da 4 ileri vitesli araç kullanıyorum. Ama gene de 6 vites konfor ve ekonomi için standart olmalı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bencede 6 vites standart olmalı. Aracımda 160 Nm tork var ama 5 vitesle 2000 devirde 85 km/h hız yapıyor, motor gücüne göre en az 100 km/h hız olmalıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    5 ileri Evo 10 var arkadaşlar Manuel
    Herkes yetmez demiş ama yetirmeyi bilenler de var.

    o da yetmiyor 240'ta redline a giriyor araç 6'yı istiyor adeta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    porsche vites konusunda bmcye rakip olmaya çalışıyo anlaşılan 7 vites ne kamyon mu kullanıyoruz spor otomobil mi 6 bile çok aslında 5 yeterli

    5 kesinlikle yeterli degil


    Porsche, Ferrari gibi süper spor otomobilleri hiç kullanmadım. Ancak araçlardaki gücü kontrol etmek açısından 5 vitesinde yeterli geleceğini pek düşünmüyorum.

    Vites oranları uzayacağından arabanın performansına da "-" olarak geri döner.

    Vites dişli sayının artması vites aralıklarını kısaltarak hızlanmayı son dişlinin oranını uzatarak top speed i arttırır.




  • Yetip yetmiyeceği konusundaki tartışmaları mühendisler yapıyordur diye düşünüyorum ancak 7 vites bencede biraz fazla bari takviye felanda koysunlar.
  • 7 Vites cok degilmi yahu, at at bitmez kacinci viteste oldugunu unutursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    porsche vites konusunda bmcye rakip olmaya çalışıyo anlaşılan 7 vites ne kamyon mu kullanıyoruz spor otomobil mi 6 bile çok aslında 5 yeterli

    5 kesinlikle yeterli degil


    Porsche, Ferrari gibi süper spor otomobilleri hiç kullanmadım. Ancak araçlardaki gücü kontrol etmek açısından 5 vitesinde yeterli geleceğini pek düşünmüyorum.

    Vites oranları uzayacağından arabanın performansına da "-" olarak geri döner.

    Vites dişli sayının artması vites aralıklarını kısaltarak hızlanmayı son dişlinin oranını uzatarak top speed i arttırır.

    Topspeed olayı aracın gücü ve aerodinamiği ilede alakalı biraz. Mesela bendeki Golf düz yolda 5tede 6da da aynı hıza çıkıyor. Zaten kitapçığında da son hıza 5.viteste ulaşır yazmakta.




  • 5 vites belki çoğuna yetmiyor ama bana gayet yeterli. Araç diesel olmasına rağmen şehir içinde hiç 5. vitesi kullanmıyorum. Şehirlerarası ise 5. vites ve 2500 devirlerde 90 - 100 arasında, 3000 devirde 120 km'ye çıkıyor ki zaten yeterli bir hız benim için. Çünkü aile, çoluk çocuk taşıyorum.

    Herkesin ihtiyacı, kriteri farklı farklıdır. Ama unutmayın. Arabaların 4. vitesli üretildiği, hatta 3 vitesli üretildiği ve kullanıldığı günlerde vardı ve bu araçlar hala trafikte. 4 vitesli bir araç bile şehir içinde yeterli olur. Uzun yolda en az 5 şart. Gürültü olmaması açısından.
  • manuelde 5 bencede yetersiz ama 7 de çok fazla çok yorar adamı. 6 ideal gibi
    Gerçi eskiden 4 vardı 5'ler çıktı derken 6-7 bu iş böyle gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    5 vites belki çoğuna yetmiyor ama bana gayet yeterli. Araç diesel olmasına rağmen şehir içinde hiç 5. vitesi kullanmıyorum. Şehirlerarası ise 5. vites ve 2500 devirlerde 90 - 100 arasında, 3000 devirde 120 km'ye çıkıyor ki zaten yeterli bir hız benim için. Çünkü aile, çoluk çocuk taşıyorum.

    Herkesin ihtiyacı, kriteri farklı farklıdır. Ama unutmayın. Arabaların 4. vitesli üretildiği, hatta 3 vitesli üretildiği ve kullanıldığı günlerde vardı ve bu araçlar hala trafikte. 4 vitesli bir araç bile şehir içinde yeterli olur. Uzun yolda en az 5 şart. Gürültü olmaması açısından.

    topaz hocam

    olay hız da değil aslında, bir gün aracınızla düz yolda 50 yle giderken 5 e takın, düşük devirde gidin bir motor sesi nasıl gelmiyor farkedin, ondan sonra da normal vitesine 4 e takın gürültüye bakın.

    8 yıllık 4 ileri vitese sahip benzinli araç 100 km hızla giderken 2300 devir çeviriyor, ama logan 2500 e sabitliyor ve çok ses yapıyor, aynı yolda 6 ya takıp 2000 e sabitlese güzel olmaz mıydı?

    mesela 7 ileri vitese sahip dsg li jetta 60 km hızla giderken 7. viteste gidiyor, 100 km hızı yanlış hatırlamıyorsam 1750-2000 devir civarında veriyor ve acaip sessiz gidiyor ondan. yoksa o araba da 2500 devirde kafa şişiriyor, ama 2700 devirde de 150 ile falan gidiyor.

    6. vites hız için değil konfor için gerçekten güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 10 Haziran 2012; 0:35:16 >




  • Arabasına göre ... Bence 1.4 motorlarda bile 6 olmalı ...

    Sorunun cevabı 991 kasa Porsche 911 7 ileri manuel kullanmakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    5 vites belki çoğuna yetmiyor ama bana gayet yeterli. Araç diesel olmasına rağmen şehir içinde hiç 5. vitesi kullanmıyorum. Şehirlerarası ise 5. vites ve 2500 devirlerde 90 - 100 arasında, 3000 devirde 120 km'ye çıkıyor ki zaten yeterli bir hız benim için. Çünkü aile, çoluk çocuk taşıyorum.

    Herkesin ihtiyacı, kriteri farklı farklıdır. Ama unutmayın. Arabaların 4. vitesli üretildiği, hatta 3 vitesli üretildiği ve kullanıldığı günlerde vardı ve bu araçlar hala trafikte. 4 vitesli bir araç bile şehir içinde yeterli olur. Uzun yolda en az 5 şart. Gürültü olmaması açısından.

    topaz hocam

    olay hız da değil aslında, bir gün aracınızla düz yolda 50 yle giderken 5 e takın, düşük devirde gidin bir motor sesi nasıl gelmiyor farkedin, ondan sonra da normal vitesine 4 e takın gürültüye bakın.

    8 yıllık 4 ileri vitese sahip benzinli araç 100 km hızla giderken 2300 devir çeviriyor, ama logan 2500 e sabitliyor ve çok ses yapıyor, aynı yolda 6 ya takıp 2000 e sabitlese güzel olmaz mıydı?

    mesela 7 ileri vitese sahip dsg li jetta 60 km hızla giderken 7. viteste gidiyor, 100 km hızı yanlış hatırlamıyorsam 1750-2000 devir civarında veriyor ve acaip sessiz gidiyor ondan. yoksa o araba da 2500 devirde kafa şişiriyor, ama 2700 devirde de 150 ile falan gidiyor.

    6. vites hız için değil konfor için gerçekten güzel.

    Peki ama sırf motor sesini duymamak için yüksek vites ile düşük hızda giderken arabada boşluk oluşmaz mı. Özellikle rampa çıkmaya başladığınızda.




  • Aslinda manuel vites sacmalik. Yil 2012 olmus hersey elektronige geçmiş. Volvo direksiyonu kendi yoneten,şeridi takip edeb araçlari uretti, yakinda herşey otomasyon olacak..hala garc gurc mekanik sistemleri biz mi yönetcez arkadas. Tum araclar otomatiğe gecmeli illa vitesle oynamak isteyenler icinde f1 vites olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    5 vites belki çoğuna yetmiyor ama bana gayet yeterli. Araç diesel olmasına rağmen şehir içinde hiç 5. vitesi kullanmıyorum. Şehirlerarası ise 5. vites ve 2500 devirlerde 90 - 100 arasında, 3000 devirde 120 km'ye çıkıyor ki zaten yeterli bir hız benim için. Çünkü aile, çoluk çocuk taşıyorum.

    Herkesin ihtiyacı, kriteri farklı farklıdır. Ama unutmayın. Arabaların 4. vitesli üretildiği, hatta 3 vitesli üretildiği ve kullanıldığı günlerde vardı ve bu araçlar hala trafikte. 4 vitesli bir araç bile şehir içinde yeterli olur. Uzun yolda en az 5 şart. Gürültü olmaması açısından.

    topaz hocam

    olay hız da değil aslında, bir gün aracınızla düz yolda 50 yle giderken 5 e takın, düşük devirde gidin bir motor sesi nasıl gelmiyor farkedin, ondan sonra da normal vitesine 4 e takın gürültüye bakın.

    8 yıllık 4 ileri vitese sahip benzinli araç 100 km hızla giderken 2300 devir çeviriyor, ama logan 2500 e sabitliyor ve çok ses yapıyor, aynı yolda 6 ya takıp 2000 e sabitlese güzel olmaz mıydı?

    mesela 7 ileri vitese sahip dsg li jetta 60 km hızla giderken 7. viteste gidiyor, 100 km hızı yanlış hatırlamıyorsam 1750-2000 devir civarında veriyor ve acaip sessiz gidiyor ondan. yoksa o araba da 2500 devirde kafa şişiriyor, ama 2700 devirde de 150 ile falan gidiyor.

    6. vites hız için değil konfor için gerçekten güzel.

    Peki ama sırf motor sesini duymamak için yüksek vites ile düşük hızda giderken arabada boşluk oluşmaz mı. Özellikle rampa çıkmaya başladığınızda.

    vites oranlarını ona göre ayarlıyorlar sanırım. zaten 6. vites çoğu arabada ekonomi vitesi, hızlanmaya pek bir katkısı olmaz onların, sadece ekonomi ve konfor amaçlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    porsche vites konusunda bmcye rakip olmaya çalışıyo anlaşılan 7 vites ne kamyon mu kullanıyoruz spor otomobil mi 6 bile çok aslında 5 yeterli

    5 yeterli değil. 2009 toyota corolla kullanıyorum arada sırada. yanlıs hatırlamıyosam araç 120 km/h da 3000 devir çeviriyor. 5. viteste.

    6 vites şart yakıt tüketimi ve aracın rahatlığı açısında

    o nasil bir vites oranıymış öyle.

    1.3 95 hp corsa bile 5. vites 2000 devirde 95-100 yapiyor.
  • En çok kaç bilmiyorum ama en az 6 şart .
  • 5 kesinlikle yeterli değil, 6 ideal bence, 7 ise abartı geliyor ama porsche 911 de var :)
  • Bianchi 24 Vites :p Amortisörlü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: uyumsuz insan

    porsche vites konusunda bmcye rakip olmaya çalışıyo anlaşılan 7 vites ne kamyon mu kullanıyoruz spor otomobil mi 6 bile çok aslında 5 yeterli

    5 kesinlikle yeterli degil


    Porsche, Ferrari gibi süper spor otomobilleri hiç kullanmadım. Ancak araçlardaki gücü kontrol etmek açısından 5 vitesinde yeterli geleceğini pek düşünmüyorum.

    Vites oranları uzayacağından arabanın performansına da "-" olarak geri döner.

    Vites dişli sayının artması vites aralıklarını kısaltarak hızlanmayı son dişlinin oranını uzatarak top speed i arttırır.

    Topspeed olayı aracın gücü ve aerodinamiği ilede alakalı biraz. Mesela bendeki Golf düz yolda 5tede 6da da aynı hıza çıkıyor. Zaten kitapçığında da son hıza 5.viteste ulaşır yazmakta.

    Aynı otomobil için konuştum yani aynı motora sahip vites kutuları farklı otomobiller için.

    Golf'te 6. vites düşük yakıt tüketimi elde etmek için var. Golf dsg'de de durum aynı son hıza 6. viteste ulaşıyor 7. vites ekonomi için var. Golf manuelin 6. vitesinin dişli oranı diğer viteslere göre daha uzun olduğundan 6. viteste düşük devir çevirerek gidebiliyorsunuz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.