Bildirim
Malzeme kalitesi, bataryası harika! “ Oppo Reno15 Pro 5G”
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Queen Freddie Bıyığı yakışmış Burak hocam
-
4 yıl reno 5 lite ile çok memnun kalınca,gidip 14 serisi oppodan alıp devam ediyorum.Sadece fiyat işlemci sıgliginda bakmayip,kalite,stabil arayüz,ikinci sene gebermeyen batarya vb kriterlerden oppo kaliteden kismiyor.Gayet memnunum.
-
Belki islemci bu fiyatli telefonlardan daha dusuk ama o farki real hayatta kesinlikle anlamiyorsunuz ve diger anlamda diger markalardan cok yukarda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Fiyati 50 den 40 cekerlerse rakipsiz olabilir , ama bu yuksek fiyatlarla isi zor...
-
Doğru diyorlar oppo gerçekten sağlam marka, incelemeyi izlemedim ama seneler önce de böyleydi. Coloros için o zaman Android'in iPhone'u demiştim, stabil ve verimli bir arayüzdü. Kamera olarak da portrelerde hala rakipsiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
İnovasyonun dibine vuruyorsun ama tasarımı Apple'dan çakmayı kendine yakıştırıyorsun. Bu Çinliler akıllanmaz.
-
55,000 tl
_____________________________ -
cihazı tasarım olarak mükemmel. sırf rengi ve tasarımı için almak istiyorum ama s25 den geçilir mi onu bilemedim.
-
bu telefon 30 bin etmez 55 bin istediler. Alanlara iyi traşlar
-
oppo almayın. böyle rahatlık olamaz... findx9 pro cihazına 90 bin tl verdik ne kılıf var ne de aksesuar. müşterisine saygısı olmayan bu tür firmalardan hiçbir şey alınmaz..
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






