Arkadaşlar başlık benim için değil, bir arkadaşımın isteği üzerine açıyorum. Bundan dolayı tavsiye verirken tam verdiğin detaylara göre tavsiye verirseniz daha çok yardımcı olmuş olursunuz.
Bütçeyi başlıkta yazdım zaten, maksimum 52.000 TL olacak , aşağısı olur yukarısı olmaz.
Kesinlikle otomatik ve dizel olacak araba.
Ve yine kesinlikle hatchback ve C sınıf olacak ama düşük sınıfta da tadire şayan bir model var diyorsanız tavsiyelerinizi beklerim.
Bu sırada son olarak Ford Focus , Opel Astra ve Citroen C4 en çok bahsettiği arabalardı bana.
Arkadaşlar başlık benim için değil, bir arkadaşımın isteği üzerine açıyorum. Bundan dolayı tavsiye verirken tam verdiğin detaylara göre tavsiye verirseniz daha çok yardımcı olmuş olursunuz.
Bütçeyi başlıkta yazdım zaten, maksimum 52.000 TL olacak , aşağısı olur yukarısı olmaz.
Kesinlikle otomatik ve dizel olacak araba.
Ve yine kesinlikle hatchback ve C sınıf olacak ama düşük sınıfta da tadire şayan bir model var diyorsanız tavsiyelerinizi beklerim.
Bu sırada son olarak Ford Focus , Opel Astra ve Citroen C4 en çok bahsettiği arabalardı bana.
Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olan herkese.
Mercedes SLS Amg Şaka Bir yana Gidin Ford Focus Alın...Süper Sistemleri Var (Otomatik Fren Vs.)
Ford Focus'ta dizel var dizel otomatik yok.
Opel Astra'da da dizel var ama dizel otomatik yok.
Listenizden geriye sadece Citroen C4 kalıyor. :)
Hayırlı olsun.
İllk bu 3 araçtan biri olmak zorunda değil başka tavsiyeniz varsa bilmek isterim.
Bu sırada C4 nasıldır sizce ?
citroen c4 megane 3 peugeot 308 vw golf fiat bravo toyota auris kia ceed hyundai i30
Bunlar şimdi aklıma gelen c sınıfı hb dizel otomatikler.
citroen c4 megane 3 peugeot 308 vw golf fiat bravo toyota auris kia ceed hyundai i30
Bunlar şimdi aklıma gelen c sınıfı hb dizel otomatikler.
Yarın birşeyler yazarım.
aynısından
Beyler çok yüksek ihtimal C4 kararı alınacak gibi , son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı ?
megane 3 astra i 30 ben bu 3ün dışına çıkmam ama liste uzar gider
İyi ki almışım diyeceğin bir araba C4 dizel otomatik. Hatta iyi ki focus,astra,i30 almamışım diyeceğin çok artı var.
Elektronik elfreni kendisi çekip bıraktığı için alışkanlık yapıyor, diğer araçlara bindiğinde çekili unutup noluyo niye gacur gucur sesler geliyor diyosun
Benim 9300km. oldu hiçbir memnuniyetsizliğim yok. Yakıtı çok ekonomik, ivmelenme çok iyi ve yakıt deposu 60lt. Benim kullanımımda min. 1150-1200km rahat gidiyor bir depo.
Almışken plus almaya çalış, hız sabitleyici+sınırlayıcı, çift bölgeli dijital klima, katlanır yan ayna, kumanda ile camları kapatıp açma, far/yağmur sensörleri,kararan dikiz ayn.,bloetooth ,le direksiyon tuşlarıyla konuşma, karartılmış arka camlar, arka park sensörü,kromaj çıtalar ve boston 16"jantlar vs. var.
Daha önce tam otomatik alışkanlığın varsa vites geçişleri hoşuna gitmeyebilir. Tam otomatikteki gibi geçişleri çok seri değil. Yarı otomatiklerin en iyisi denebilir bence. Sürekli tam gaz kullanımda 1-2-3 geçişlerinde manuel vites değişimi gibi hissedersin, neticede mantık aynı sadece debriyaja robot basıyor. Normalde manuele alışkanlığın varsa hoşuna gidecektir. Tam otomatikte vitesi düşürebildiğin devir aralığı çok dar, mcp'de bu çok geniş, manuel zevkini alabiliyorsun. Tam otomatik ya da dsg edc gibi çift kavramalıların şorunları MCP'de yok.(titreme, stop etme vs.) arıza ihtimalinde maliyetleri de çok daha düşük. Tam otomatiklerin ivmelenmeleri zayıf genelde, bunda ivmelenme mükemmel ve tam otomatikten az yakar. Ben tam otomatik captiva,i30,civic kullanıyorum yılda 3-4bin bunlarla yapıyorum,hiçbirinden mcp zevkini alamıyorum.
Hill holder ve start stop çok iyi çalışıyor. Benden bukadar
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Beyler çok yüksek ihtimal C4 kararı alınacak gibi , son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı ?
C4 sahibi bir arkadaş problemlerden şikayetci idi. Bir de kendisi ile görüşün olmazsa.
C4 konusunda mesajı mevcut.
C4 hakkında detaylı bilgiler forumda mevcut...
şuan piyasada c4'ten daha mantıklı bir araç göremiyorum.belki megane. . .
leon, 9000 km lerdeyim. Maşallah hiç bir yerinden tıkırtı gelmiyor. (aşırı hassasımdır) henüz bana servise gitme ihtiyacı göstermedi. (yine 10.000 km lerde sıfır passatımın göstergelerin ordan gelen sesi servis yalıtmış idi) sanki tek parça imal edilmiş gibi. 55400 ama pazarlıkla 54000 civarlarına alınabilir. yeterli donanım, güvenlik ve konforu, tdi ve dsg motor ve şanzımanı mevcut... tipi ise bana göre, yenic4,megane3,golf,a3 gibi rakiplerinden daha güzelken, yeni astradan kötü...