Şimdi Ara

MAGİC BODY CONTROL SOKAKTA TEST

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
74
Cevap
1
Favori
2.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ağzım açık izledim gençler.Sistemi artık biliyoruz ama gerçek hayatta da onaylanmış olması insanı etkiliyor.



    Bu arada yalıtım muazzam.Autocar'da okumuştum.80 km/h de 57 db (S350 bluetec).Yalıtım değerlerine bakanlar bilir.Oha denilecek bir değer.Araç 80 km/h de Bentley Mulsanneden 4 db,Range Roverden 3 db daha sessizmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre356 -- 10 Ocak 2014; 13:28:47 >







  • çok başaralı...



  • Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..
  • Sistemin açılıp kapatılabilmesinin ne gibi avantajı var acaba? Kim top gibi sekerek gitmek ister ki??
  • replastone kullanıcısına yanıt
    Emin değilim ama sistem belli bir hıza kadar çalışıyor (50km/h gibi) sanırım..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..

    Geçen başka bir konuda da tartışılmıştı. Yine bir arkadaş aynısını iddia etti.

    Aralarında ciddi farklar olan iki sistem. "Citroen bunu çoktandır kullanıyor" demeden önce biraz araştırın.

    Mercedes'te Airmatic havalı süspansiyonlarını çoktandır kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DNZ_84

    Emin değilim ama sistem belli bir hıza kadar çalışıyor (50km/h gibi) sanırım..

    Sistemin kameraları 120 km hıza kadar yol yüzeyini tarayabiliyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İnsan gerçekten hayret ediyor.
  • Mercedes'in yeni kasa S serisindeki konfor ve kalite çıtasını bu kadar yükseltmesini ben şuna bağlıyorum. Bilindiği üzere Bmw nin Rolly Royce, Audi nin Bentley ve Mercedes in Maybach markaları var veya var idi. Örneğim BMW 7 serisinin teknoloji konfor ve donanımda Rolls Royce u geçmesi Roll Royce un satışlarını olumsuz etkileyecekti. Kısacası 7 serisinin en dolusunu dahi beğenmeyen ultra zengin abilr ablalar Rolls Royce alacaktı. Aynı durum audi ve Mercedes için geçerliydi yakın zamana kadar. Mercedes Maybach markasının üretimini durdurma kararı aldı ve artık Maybach markası altında araç üretilmeyecek. Bu da S serisine yaradı. Artık markanın en prestijli modeli ünvanını eline alan S serisinin çıtasını sınırlayacak bir Maybach yok. Ve böyle giderse ki görünen o yönde Mercedes S serisi tüm opsiyonel donanımları ve uzun şasi seçeneğiyle Rolls Royce, Bentley gibi abilerine el ense çekecek. Audi A8'in ve BMW 7serisinin işi çok zor.




  • replastone kullanıcısına yanıt
    sanırım virajlarda falan yol tutuşu baya baya kötü etkiliyordur bu sistem. o yüzden on/off kullanılıyor olabilir.
  • _RyanCooper_ kullanıcısına yanıt
    Aynı fikirdeyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..

    Geçen başka bir konuda da tartışılmıştı. Yine bir arkadaş aynısını iddia etti.

    Aralarında ciddi farklar olan iki sistem. "Citroen bunu çoktandır kullanıyor" demeden önce biraz araştırın.

    Mercedes'te Airmatic havalı süspansiyonlarını çoktandır kullanıyor.






    Ezbere konuşmak bu olsa gerek Merso'nun sistemi ile Citroen'in ki başka ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..

    Geçen başka bir konuda da tartışılmıştı. Yine bir arkadaş aynısını iddia etti.

    Aralarında ciddi farklar olan iki sistem. "Citroen bunu çoktandır kullanıyor" demeden önce biraz araştırın.

    Mercedes'te Airmatic havalı süspansiyonlarını çoktandır kullanıyor.






    Ezbere konuşmak bu olsa gerek Merso'nun sistemi ile Citroen'in ki başka ...

    Ana fikir bozuk yollarda,çıkurlarda,kasislerde aracı stabil tutmak değil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 10 Ocak 2014; 16:07:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..

    Geçen başka bir konuda da tartışılmıştı. Yine bir arkadaş aynısını iddia etti.

    Aralarında ciddi farklar olan iki sistem. "Citroen bunu çoktandır kullanıyor" demeden önce biraz araştırın.

    Mercedes'te Airmatic havalı süspansiyonlarını çoktandır kullanıyor.






    O arkadaş bendim. Konudaki seviye düşüklüğünden sonra cevap vermemeyi tercih ettim. Bazıları laf soktuklarını sanıp rahatlamışlardı.

    Bu sistemin amacı nedir ? Aracı sarsmamaksa citroen bunu yıllardır yapıyor.




  • yaman06 Y kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler sayenizde ogrendim ;)
    Bu arada hydropnomatik sistemli Xantia'm var, videodaki kadar olmasada cogu aractan konforlu;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Tamam C5'de sunulan Hydractive süspansiyonla Mercedes S500'de sunulan Magic Body Control apayrı sistemler, zaten aynı olduğunu söylemek biraz saflık olur.

    Ortada inanılmaz bir maliyet ve teknoloji farkı var sonuçta.Bi sistem D Segmenti premium olmayan bir modelde sunulurken diğer sistem en baba F Segmentinin sadece büyük hacimli motorlarında sunuluyor.

    Ama dediğin gibi abi, sistemler ne kadar komplike de olsa amaç belli; konfor.

    Citroen de bunu 70'li yıllardan beri çok iyi başarıyor.

    Ama bunu görmezden gelip de "Mercedes'in sistemi nere kıytırık Hydractive nere " tarzında bir duruş sergilemek fanatikliği geçtim bağnazlığın dibine vurmaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Tamam C5'de sunulan Hydractive süspansiyonla Mercedes S500'de sunulan Magic Body Control apayrı sistemler, zaten aynı olduğunu söylemek biraz saflık olur.

    Ortada inanılmaz bir maliyet ve teknoloji farkı var sonuçta.Bi sistem D Segmenti premium olmayan bir modelde sunulurken diğer sistem en baba F Segmentinin sadece büyük hacimli motorlarında sunuluyor.

    Ama dediğin gibi abi, sistemler ne kadar komplike de olsa amaç belli; konfor.

    Citroen de bunu 70'li yıllardan beri çok iyi başarıyor.

    Ama bunu görmezden gelip de "Mercedes'in sistemi nere kıytırık Hydractive nere " tarzında bir duruş sergilemek fanatikliği geçtim bağnazlığın dibine vurmaktır.

    Her ne kadar muhteşem ötesi olsa da böyle bir ayrıcalığı daha düşük fiyatlarla müşteriye sunan marka benim için daha muhteşemdir.Bu da benim lafım,kapak olsun


    Mercedes'i severim yeri ayrı,Citröen'i severim yeri ayrı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 10 Ocak 2014; 17:52:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    Yıl 1976. Citröen Hydropneumatic süspansiyon ile bunu çoktan araçlarında kullanıyor bile..

    Üstelik zengin totoşları sallanmasın diye değil.. Binek ve ambulans tipi araçlarda halk rahat etsin diye..

    Özellikle bir ambulansta bu sistemin olması gerekir..

    Geçen başka bir konuda da tartışılmıştı. Yine bir arkadaş aynısını iddia etti.

    Aralarında ciddi farklar olan iki sistem. "Citroen bunu çoktandır kullanıyor" demeden önce biraz araştırın.

    Mercedes'te Airmatic havalı süspansiyonlarını çoktandır kullanıyor.






    Ezbere konuşmak bu olsa gerek Merso'nun sistemi ile Citroen'in ki başka ...

    Ana fikir bozuk yollarda,çıkurlarda,kasislerde aracı stabil tutmak değil mi?







    Göstermek için SW kullanmaları daha da hoşuma gidiyor

    Ah Peugeot Citroen'ı eskisi gibi Premium banda taşısa




  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Şu an tek temennim o ve eminim Premium markaların arasında sırıtmaz Hatta farklı tasarımlara imza atarak tasarımda fakirleri oynayan alamanlara biraz tasarım nedir,nasıl yapılır,sıradanlıktan ve kopyala yapıştır dan nasıl vazgeçilir öğretirler yada tasarım cesaret ister var mı sizde derler kim bilir:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 10 Ocak 2014; 18:04:40 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.