Şimdi Ara

Mağazadan alınan Televizyonlarda Cayma Hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
1
Favori
36.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.



    _____________________________
    Sevgiyle kalın........
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mağazadan Alınan Televizyonlarda Cayma Hakkı

    Televizyon İade Edilir mi? Evet, mağazadan alınan televizyonlar belirli koşullar altında iade edilebilir.

    TV İade Süresi Mağazadan alınan televizyonların iade süresi, satın alma tarihinden itibaren 14 gündür.

    Mağazadan Alınan Televizyon İadesi Mağazadan alınan televizyonları iade etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • Satın alma belgeni ve kimlik kartını yanına al.
    • Televizyonu orijinal ambalajı ve tüm aksesuarlarıyla birlikte mağazaya götür.
    • İade talebinde bulun ve gerekçeni belirt.

    Televizyon İade Koşulları Televizyonların iade edilebilmesi için aşağıdaki koşulların sağlanması gerekir:

    • Televizyonun satın alma tarihinden itibaren 14 gün geçmemiş olması.
    • Televizyonun kullanılmamış ve hasarsız olması.
    • Televizyonun orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte olması.

    Kurulumu Yapılan TV İade Edilir mi? Kurulumu yapılmış televizyonlar da belirli koşullar altında iade edilebilir. Ancak, iade koşulları mağazadan mağazaya değişebilir. Bu nedenle, kurulumu yapılmış bir televizyonu iade etmeden önce mağazanın iade politikasını kontrol etmen önerilir.

    Aldığım TV'yi İade Etmek İstiyorum Mağazadan aldığın televizyonu iade etmek istiyorsan, yukarıda belirtilen adımları izlemen ve iade koşullarını karşıladığından emin olman gerekir. İade talebinin değerlendirilmesi ve işlemin tamamlanması mağazanın politikalarına göre değişebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Tv yi alalı ne kadar oldu. Kanunen 1 hafta içinde üründen cayma hakkınız var. Ama siz yanlış bir harekette bulunmuşsunuz cayma hakkıyla değil ürün arızalı demişsiniz. O zaman işin rengi değişir. Devreye teknik servis raporu girer. Aldığınız magazayi baglamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brandy79

    quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Tv yi alalı ne kadar oldu. Kanunen 1 hafta içinde üründen cayma hakkınız var. Ama siz yanlış bir harekette bulunmuşsunuz cayma hakkıyla değil ürün arızalı demişsiniz. O zaman işin rengi değişir. Devreye teknik servis raporu girer. Aldığınız magazayi baglamaz
    Cayma hakkı sadece internetten satın alırsanız geçerli. Mağazadan aldığınızda böyle bir hak olmuyor. Sanki mağazadan alınca kutunun içini görüyoruz...
    Sorun konusunda servisi ikna etmeniz lazım. Onlarda uğraştırır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flort

    Cayma hakkı sadece internetten satın alırsanız geçerli. Mağazadan aldığınızda böyle bir hak olmuyor. Sanki mağazadan alınca kutunun içini görüyoruz...
    Sorun konusunda servisi ikna etmeniz lazım. Onlarda uğraştırır.

    Cayma hakkının sebebi, satın almadan önce ürünü göremiyor olmanız. Mağazadan aldığınızda ise, evet çoğu zaman aldığınız ürünün aynısını teşhirde göremiyorsunuz ama teorik olarak o ürünü görmüş (satıldığı yerde bulunmuş) oluyorsunuz. Mesela bir Tv'yi showroom'da görüp beğenip beğenmediğinize karar verebiliyorsunuz.

    Dolayısıyla cayma hakkı bir sorun olduğunda kolay iade etmek anlamına gelmiyor. O hakkınız zaten her türlü alışverişte var (ilk 30 gün arıza olursa birebir ürün değişimi veya ücret iadesi hakkı).

    Genelde mağazadan alışverişin daha güvenli olduğu düşünülür ama aslında internetten almak her türlü daha avantajlı. Aynı firmalar ile her zaman internetten daha düşük fiyat teklf eder (mağaza maliyetleri olmadığı için).

    Ben komple beyaz eşya aldım, hepsini de internetten aldım. Hem %10-15 daha ucuza aldım, hem de servis getirip kurdu hiç uğraşmadım. Üstelik siparişleri de adı sanı duyulmamış farklı şehirlerdeki firmalardan verdim. Böyle firmalar çoğu zaman büyük teknoloji marketlerden daha ilgil ve samimi oluyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 31 Aralık 2014; 9:39:28 >
    _____________________________




  • signore kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Bende internetten LG Led tv aldım aldığım ürüne usb den version yüklerken yaptığım hata yüzünden cihaz çöktü kullanıcı hatası olmasına rağmen hemen ürünü yapıp geri yolladılar. İnternetten almak mağazadan almaktan daha cazip kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: premiumperfume

    Haklısınız. Bende internetten LG Led tv aldım aldığım ürüne usb den version yüklerken yaptığım hata yüzünden cihaz çöktü kullanıcı hatası olmasına rağmen hemen ürünü yapıp geri yolladılar. İnternetten almak mağazadan almaktan daha cazip kesinlikle
    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?

    Alıntıları Göster
    Belki aldığınız ürünü biraz daha pahalı bir ürün ile değişim yapabilirler, o da mağazanın anlayışına bağlı. Vatan bilgisayardan yaklaşık 5 sene önce notebook almıştım 15 gün sonra notebook u bir üst modeli ile farkını verip değiştirmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proteo -- 31 Aralık 2014; 10:31:04 >
    _____________________________
    HERKESE NASİP OLMAZ BEŞİKTAŞ'LILIK.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: flort

    Cayma hakkı sadece internetten satın alırsanız geçerli. Mağazadan aldığınızda böyle bir hak olmuyor. Sanki mağazadan alınca kutunun içini görüyoruz...
    Sorun konusunda servisi ikna etmeniz lazım. Onlarda uğraştırır.

    Cayma hakkının sebebi, satın almadan önce ürünü göremiyor olmanız. Mağazadan aldığınızda ise, evet çoğu zaman aldığınız ürünün aynısını teşhirde göremiyorsunuz ama teorik olarak o ürünü görmüş (satıldığı yerde bulunmuş) oluyorsunuz. Mesela bir Tv'yi showroom'da görüp beğenip beğenmediğinize karar verebiliyorsunuz.

    Dolayısıyla cayma hakkı bir sorun olduğunda kolay iade etmek anlamına gelmiyor. O hakkınız zaten her türlü alışverişte var (ilk 30 gün arıza olursa birebir ürün değişimi veya ücret iadesi hakkı).

    Genelde mağazadan alışverişin daha güvenli olduğu düşünülür ama aslında internetten almak her türlü daha avantajlı. Aynı firmalar ile her zaman internetten daha düşük fiyat teklf eder (mağaza maliyetleri olmadığı için).

    Ben komple beyaz eşya aldım, hepsini de internetten aldım. Hem %10-15 daha ucuza aldım, hem de servis getirip kurdu hiç uğraşmadım. Üstelik siparişleri de adı sanı duyulmamış farklı şehirlerdeki firmalardan verdim. Böyle firmalar çoğu zaman büyük teknoloji marketlerden daha ilgil ve samimi oluyorlar.

    Alıntıları Göster
    Garanti ve İade - Mağaza
    Ürünün kullanılmadan, ambalaj, ve aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz geri getirilmesi durumunda farklı bir ürünle değişim, tüm Teknosa mağazalarında süresiz olarak kullanılabilecek iade çeki ya da bedel iadesi işlemleri fatura tarihi itibari ile 30 gün içinde yapılabilir. Teknosa, ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda belirtilen esasları, müşteri memnuniyeti açışından alt sınır olarak kabul eder. Detaylı bilgi için mağazalarımız ile iletişime geçebilirsiniz.

    Memnun Kalmazsam Ürünü İade Edebilir Miyim?
    Teknosa mağazalarından yaptığınız alışverişlerde, satın aldığınız üründen vazgeçmeniz durumunda, fatura tarihinizden itibaren 30 gün içinde ürün ve faturanız ile birlikte size en yakın Teknosa mağazamızı ziyaret ederek tüm mağazalarımızda süresiz olarak kullanabileceğiniz iade çeki hizmetimizden faydalanabilir ya da değişim/iade işlemi yapabilirsiniz.Satın aldığınız ürünün, kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarları ile birlikte tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Değişim/iade işlemlerinde ürün faturasının da ürün ile birlikte ibrazı zorunludur.

    Bu Teknosa sitesindeki iade işlemleri ancak ben mağazadan ödeme yaptım tv kargo ile geldi
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........




  • tebessum T kullanıcısına yanıt
    Evet teknosa müşteri memnuniyeti açısından gayet güzel bir firma azıcık pahalı ama olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: premiumperfume

    Evet teknosa müşteri memnuniyeti açısından gayet güzel bir firma azıcık pahalı ama olsun
    "Kullanılmadan" ibaresi var...

    Ben bir TV bakıyorum, geçen teknosa'ya gittim, teşhirde yoktu, hatta tüm teknosa'lara baktı, her yerde 0 gözüküyor.

    Ee, ben şimdi bunu satın alsam dahi kullanmadan nasıl gözümle resim kalitesini vs görüp anlayacağım...

    "Kullanılmadan" ibaresi bence bu durumda saçma oluyor...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    "Kullanılmadan" ibaresi var...

    Ben bir TV bakıyorum, geçen teknosa'ya gittim, teşhirde yoktu, hatta tüm teknosa'lara baktı, her yerde 0 gözüküyor.

    Ee, ben şimdi bunu satın alsam dahi kullanmadan nasıl gözümle resim kalitesini vs görüp anlayacağım...

    "Kullanılmadan" ibaresi bence bu durumda saçma oluyor...

    Alıntıları Göster
    Zaten ben görüştüm teknosa ile kutu açılmadan açılsa bile kullanılmadan iade etmek gerekiyormuş diye işi yokuşa sürüyorlar direk bayiden rapor alın yoksa değişim veya iade yapmayız diyorlar yani herşey satana kadar. Tv yi almadan önce abi sıkıntı olursa gel değiştiririz bir ay içinde düşerse fiyat para iadesi yaparız gibi atıp sıkılıyorlardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tebessum -- 31 Aralık 2014; 12:23:25 >
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?

    yok kardeş servis kurduysa kuruldu sadece servis iade raporu verirse iade alırız diyorlar ancak ben avukatlarada danışacağım çünkü bu kanuna göre ben haklıyım mağazadan aldım fakat teknosa bana kargo ile gönderdi mağazadan aldığım ürün değil ispatlasınlar
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........
  • Valla hocam bende magazadan aldim tv de banding çıktı aradim servis raporu dedi o zaman değişim yaparız hemen avukatimi aradım olayi anlattim magazayla irtibata geçti 10 dk geçmeden mağaza kart numarami istedi tv yi iade alicaz dedi varsa direk avukatiniz magaza ile muhattap olsun siz pek karismayin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum
    yok kardeş servis kurduysa kuruldu sadece servis iade raporu verirse iade alırız diyorlar ancak ben avukatlarada danışacağım çünkü bu kanuna göre ben haklıyım mağazadan aldım fakat teknosa bana kargo ile gönderdi mağazadan aldığım ürün değil ispatlasınlar

    O yola hiç girmeyin, birşey çıkmaz,doğru da değil.
    Siz internetten sipariş verdiğinizi ispatlayın o zaman ? Zaten ödemeyi mağazada yaptığınız belli.

    En iyi şansınız, LG Türkiye ile görüşüp Tv'nin kusurlu olduğuna dair rapor almak.
    Ondan sonra 30 gün içinde ise birebir değişim veya para iadesi hakkınız olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 5 Ocak 2015; 12:41:30 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum
    yok kardeş servis kurduysa kuruldu sadece servis iade raporu verirse iade alırız diyorlar ancak ben avukatlarada danışacağım çünkü bu kanuna göre ben haklıyım mağazadan aldım fakat teknosa bana kargo ile gönderdi mağazadan aldığım ürün değil ispatlasınlar

    O yola hiç girmeyin, birşey çıkmaz,doğru da değil.
    Siz internetten sipariş verdiğinizi ispatlayın o zaman ? Zaten ödemeyi mağazada yaptığınız belli.

    En iyi şansınız, LG Türkiye ile görüşüp Tv'nin kusurlu olduğuna dair rapor almak.
    Ondan sonra 30 gün içinde ise birebir değişim veya para iadesi hakkınız olur.

    Alıntıları Göster
    benim tv için servis geldi resim ve video çekip gittiler lg müşteri hizmetlerini aradım değişim raporu onay aşamasındaymış birkaç güne belli olur dediler ancak ben bu işi anlamadım servis değişim raporu yazıp onaya gönderdi onay aşamasında mı yoksa servis tespit için gerekli resimleri lg merkeze gönderip onların karar vermesini mi bekliyor

    birde bilgisi olan var mı değişim raporu geldiğinde illaki aynı ürünün yenisi ile mi değişim yapacağız yoksa iade isteyebilir miyim? Ben iade talep edeceğim çünkü LG 2014 modellerinde bu tür sorunlar yaygınmış.
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........




  • 30 gün sınrlaması yoktur Kanun'da. Siz ürünü ayıplı mal kategorisinden iade edebilirsiniz. Işık sızması ürünü ayıplı mal yapar. Bu durumda süre sınırlaması yoktur. satış tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıp ürün satılırken var kabul edilir. Yani tüketici bu konuda korunmaktadır. Biz satarken yoktu diyemez satıcı. Bu durumda zaten satarken ayıp olmadığını ispat yükü de satıcıya aittir.

    Başımda geçti biliyorum. Kanun'u okuyun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackbauer

    Valla hocam bende magazadan aldim tv de banding çıktı aradim servis raporu dedi o zaman değişim yaparız hemen avukatimi aradım olayi anlattim magazayla irtibata geçti 10 dk geçmeden mağaza kart numarami istedi tv yi iade alicaz dedi varsa direk avukatiniz magaza ile muhattap olsun siz pek karismayin...


    avukat mağazaya ne dedi acaba merak ettim aynı yolu deneyelim bizim avukatın pek bilgisi yok
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........
  • Hocam avukat mağazaya kanunen suç işledikleri ni alicinin ürünü iade etme hakki olduğunu bunu kullandirmamanin ağır cezai şartları olduğunu ayrica servis elemanin da gelmeden rapor vermesinin suç teşkil ettiğini bu durumun mağaza ile ilişkilindirmek istemesekde akillara bunun gelebileceği ni bu durumda da olayin dolandiricilik boyutuna geçecegini bu durumun da mağaza itibari için hoş olmayacagini filan söyledi hem servis hemde mağaza hakkinda suç duyurusunda bulunulacagini belirtti zaten servis defalarca aradi Özür diledi elemanin neden böyle yaptığına onlarda anlam veremediler zaten servis elemani mağazaya ürün bozuk değil diye rapor vermeseydi mağaza ürünü geri iade alacakti ama ondan sonra tavirlari değişti almam demeye başladı sonuçta olay çözüldü ama lg mi asla belediye dağıtsa gene almam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • jackbauer J kullanıcısına yanıt
    al bendende o kadar .foruma ULTRA HIGH DEFINITION TV GERÇEĞİ DİYE YAZDIM BAŞIMDAN GEÇENLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackbauer

    Hocam avukat mağazaya kanunen suç işledikleri ni alicinin ürünü iade etme hakki olduğunu bunu kullandirmamanin ağır cezai şartları olduğunu ayrica servis elemanin da gelmeden rapor vermesinin suç teşkil ettiğini bu durumun mağaza ile ilişkilindirmek istemesekde akillara bunun gelebileceği ni bu durumda da olayin dolandiricilik boyutuna geçecegini bu durumun da mağaza itibari için hoş olmayacagini filan söyledi hem servis hemde mağaza hakkinda suç duyurusunda bulunulacagini belirtti zaten servis defalarca aradi Özür diledi elemanin neden böyle yaptığına onlarda anlam veremediler zaten servis elemani mağazaya ürün bozuk değil diye rapor vermeseydi mağaza ürünü geri iade alacakti ama ondan sonra tavirlari değişti almam demeye başladı sonuçta olay çözüldü ama lg mi asla belediye dağıtsa gene almam...

    Bense hala servis raporunu bekliyorum iade edebilirsem ne alacağımıda bilmiyorum eski tv im philips olduğu için gönlüm philips 55pus7909 dan yana ama onunla ilgilide detaylı bir bilgi bulamıyorum

    ben sanırım 4.000 tl gibi bir para ödeyince beklentiyi yüksek tuttum lg 4 k tvler hd ve sd yayınları işliyor görüntüyü fullhd lere göre daha iyi veriyor yalanlarına inandık bana inanın bu aldığım tv nin diğer eski tv lerden farkı sadece kağıt üzerinde benim eski tv 400 herz di bu aldığım sözde 1.000 birde 4 k ulan dedim filimleri artık süper görüntü ile izleyeceğim koca bir hayal kırıklığı.Para iadesi alırsam belki hiç tv almam kafam çok karışık
    _____________________________
    Sevgiyle kalın........




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.