Şimdi Ara

Mağazadan alınan Televizyonlarda Cayma Hakkı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
35.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tebessum T kullanıcısına yanıt
    BENİMDE KİŞİSEL GÖRÜŞÜM UHD TVLER SD GÖRÜNTÜLERDE REZALET AMA 720P VE 1080P GÖRÜNTÜLERDE FHD DEN İYİ AMA SD BİLDİĞİN ÇAMUR...
  • Bende teknosa'dan aldım henüz bir ay olmadı dediğiniz işlemleri yapayım para iade'si olursa hangi tv'den alacağım onu da bilmiyorum ya philips'e yöneleriz 2 ay tüm forumları okur yine ufak sorunları takmadan gider alırım oda aynı hataları verir şu plazmalar'da logo yanığı işi olmasa hemen alıcam da logo yanığına güvenemiyorum
  • http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm

    Şöyle birşey buldum, mağzadan inceleyip te alsanız 6 ay içinde ayıplı mal iadesi koşulsuz olarak yapılmak zorunda
  • MADDE 8 – (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
    (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

    Saticinin bana soylemi ile ortusmuyor. Bu duruma gore benim mal ayipli sayilir. ama satici bunu inkar ediyor. Bu durumda ne yapila bilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rizeli kullanıcısına yanıt
    Kaymakamlıklardaki heyete gittin mi en iyisini onlar bilir şuan için gitmediysen bir görüş madde olarak konmuş ama ispatlanması zor gibi
  • Teknosa.com'dan alınan üründe 14 günlük iade'yi kullanabiliyor muyuz?

    Servis kuracak tabiki ben mi kuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?

    Ben 14 gün içinde koşulsuz iade-değişim olayı ile değişim yaptım.Çok uğraştırdılar ama.Defalarca çağrı merkezi ile konuştum.Zor da olsa yaptılar.Yeni gelen TV'de de ölü pixel var ama uğraşamayacağım için değiştirmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?

    Ben 14 gün içinde koşulsuz iade-değişim olayı ile değişim yaptım.Çok uğraştırdılar ama.Defalarca çağrı merkezi ile konuştum.Zor da olsa yaptılar.Yeni gelen TV'de de ölü pixel var ama uğraşamayacağım için değiştirmedim.

    Aslında uğraştırmadan dedikleri gibi koşulsuz vs iade edebilmek gerekir ama TR'de hele ki teknosa gibi bir firmaya kabul ettirebildiğiniz için sizi tebrik ederim

    Ölü piksel için 3 veya 5 adet şartı gibi bir saçmalık vardı bide sanırım. Böyle saçmalık mı olur ya :( Siz de tek mi var hocam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    teknosa.com'dan alınan bir TV, servis tarafından kurulmuş olsa dahi 14 gün içinde koşulsuz iade edilebilir mi?

    daha önceden deneyimleyen var mı arkadaşlar?

    Ben 14 gün içinde koşulsuz iade-değişim olayı ile değişim yaptım.Çok uğraştırdılar ama.Defalarca çağrı merkezi ile konuştum.Zor da olsa yaptılar.Yeni gelen TV'de de ölü pixel var ama uğraşamayacağım için değiştirmedim.

    Aslında uğraştırmadan dedikleri gibi koşulsuz vs iade edebilmek gerekir ama TR'de hele ki teknosa gibi bir firmaya kabul ettirebildiğiniz için sizi tebrik ederim

    Ölü piksel için 3 veya 5 adet şartı gibi bir saçmalık vardı bide sanırım. Böyle saçmalık mı olur ya :( Siz de tek mi var hocam?

    İlk TV'de 1 adet orta kısımda ölü pixel vardı.İkinci TV'de 3 veya 4 adet var ama en kenarda, dikkat çekmiyor.Hepsi yanyana olduğu için tam seçilemiyor.

    Normalde 1 adet ölü pixel dahi varsa yasaya göre ayıplı üründür.Tabi firmalar bunu kabul etmez, hakem heyetine veya tüketici mahkemesine gidip paranızı iade alırsınız.

    Ben de 1 sene sonra falan iade etmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • torku42 T kullanıcısına yanıt
    Ben de teknosa.com üzerinden tv aldım Lg marka.

    benim iadem şu şekilde işledi.

    * 28 aralık sipariş verdim

    * 4 ocak mağazadan teslim aldım.

    * 6 ocak servis kurulumu yaptı.

    * 24 ocak arıza dolayısı ile servise gitti.

    * 26 ocak'ta servis değişim kararı verdi.

    * iade için mh ile görüştüğümde, değişim kararı olan ürünün iade olamayacağını söyledi. ki zaten benim cayma hakkım dolmuştu sanırım. ben sadece servis böyle bir karar aldığı için belki iade şansım olur diye sormuştum.

    * ben de o zaman değişim olan yeni ürünün hiç açılmadığı ve kullanılmadığı için 14 gün cayma hakkı süresinin bunun için de geçerli olup olamayacağını sordum.

    * mh değişim olan ürünü iade edebileceğimi söyledi.

    * bugün mağazaya değişim için gittim ve söylediğim gibi iade ettim.

    başka arkadaşlar için de fikir vermesi açısından yararlı olabilir.

    mağazadan alınan ürün için iade süreci nasıl işliyor bilmiyorum ama bugün ekşi sözlükte teknosa rezaleti başlığı altında geçen ilk entry şu şekilde:

    ''aldığınız ürünlerin kutusunun açılır kapağının üstüne sticker yapıştırıp veriyorlar. eğer bu stickeri açmadan ürünü geri getirirsen sorgusuz sualsiz ürünü iade edebiliyor ya da değiştirebiliyorsunuz. bu bilgi cepte.

    bi keresinde bi cumartesi günü olivium'daki outlet mağazasından 4 adet telsiz telefon aldım. hepsinin kapakları sticker ile kapatılıp teslim edildi. sabah ofise gelip telefonları kurdum. 3 tanesi gayet güzel çalıştı. ama 1 tanesi sinyal almıyordu. belli ki deck ile ahize uyumlu değil, karışmış. gönderdim ürünü sekreterle. sorunu anlatmış hanım kızımız. aldığı cevap ''sticker açılmış, servise göndereceğiz'' olmuş. telefonla aradım, dakikalarca dil döktüm, ''olmaz'' dediler.

    ''peki'' dedim. ''siz beni salak yerine koyarsanız ben de size aynısını yaparım''. ürünlerden birinin kutusunu ters taraftan açmıştım. onu alıp gittim. aha dedim, stickeri açılmamış kutu. değiştirin. kuzu kuzu değiştirdiler. ama daha hırsımı alamamıştım. üzerimdeki tüm para ile aynı üründen 30 tane daha aldım. dışarı çıkıp bir kahve içtikten sonra iade ettim. ne de olsa stickeri açılmamıştı.

    eminim akşama kadar hala o ürünlerin iade işlemleri ile uğraştılar. şimdi teknosa'dan bi başlık bekliyorum;

    müşteri rezaleti...

    edit: he önceden söliyim; ben bu konuyu daha önce yazmıştım. ama rezalet başlıkları çok tutunca bi de böyle ele alayım dedim. (pek de dürüstüm aq)''

    ilgili link:https://eksisozluk.com/teknosa-rezaleti--4679128

    mağazadan ürün alırken dikkat edin.

    teknosa'dan alacaksanız web üzerinden alıp mağaza teslim alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightfrostt -- 31 Ocak 2015; 20:11:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Arkadaşım merhaba

    Herkes her kafadan bir şey sallamış yok farkını ver üst modelini verirler yok avukatım aradı yok 30 gün cayma hakkı falan filan bunlar tamamen fasa fiso :)

    Ben baştan başlamak isterim bende bir teknoloji firmasında görevleyim iade hakkındaki tüm hakları açık ve net biliyorum.

    Başta LG de yaşadığınız paneldeki ışık sızması bir sorun değil led bloklarının köşelerde olduğundan yaydığı ışıktır tüm markalarda karşılaşabileceğiniz bir durumdur. Bir arıza olarak kabul edilemiyor. Tüketici hakem heyetine başvursanız dahi herhangi bir sonuç alamazsınız.

    İade hakkı da sadece mesafeli satış olarak adlandırılan telefon veya internet aracılığı ile satılan ürünlerdedir. mesafeli olarak ürün satın alırsanız koşulsuz şekilde para iadesi ürün değişimi yaptırabilirsiniz.

    Neden mağazalardan alınan ürünlerden aynı kanundan yararlanamadığınız size arkadaşlar yukarda anlatmış ama ben bir daha üzerinden geçmek isterim.

    Mağazaya gittiğinizde size satılan ürünün teşhirini tamamen inceleme hakkına sahipsiniz ve beğenerek alıyorsunuz. Kimse size zorla bir ürün satmıyor. Bu sebeple kendi isteğiniz doğrultusunda ve inceleyerek aldığınız ürün olduğu için '' Yetkili servislerin tutmuş olduğu arızalı ve değişim ve iadesi uygundur'' raporu olmadan nereye başvurursanız başvurun isterseniz mağazayı 50 tane avukatınız arasın hiç bir hak iddaa edemezsiniz. kanun bu şekilde işler.

    Benim aldığım ürünün mağazada teşhiri yoktu ben görmeden aldım diyen olursa şayet o onun eşşekliğidir. Şu ürünü açta bir bakalım demek aklına gelmemiş mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazif_brs

    quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Arkadaşım merhaba

    Herkes her kafadan bir şey sallamış yok farkını ver üst modelini verirler yok avukatım aradı yok 30 gün cayma hakkı falan filan bunlar tamamen fasa fiso :)

    Ben baştan başlamak isterim bende bir teknoloji firmasında görevleyim iade hakkındaki tüm hakları açık ve net biliyorum.

    Başta LG de yaşadığınız paneldeki ışık sızması bir sorun değil led bloklarının köşelerde olduğundan yaydığı ışıktır tüm markalarda karşılaşabileceğiniz bir durumdur. Bir arıza olarak kabul edilemiyor. Tüketici hakem heyetine başvursanız dahi herhangi bir sonuç alamazsınız.

    İade hakkı da sadece mesafeli satış olarak adlandırılan telefon veya internet aracılığı ile satılan ürünlerdedir. mesafeli olarak ürün satın alırsanız koşulsuz şekilde para iadesi ürün değişimi yaptırabilirsiniz.

    Neden mağazalardan alınan ürünlerden aynı kanundan yararlanamadığınız size arkadaşlar yukarda anlatmış ama ben bir daha üzerinden geçmek isterim.

    Mağazaya gittiğinizde size satılan ürünün teşhirini tamamen inceleme hakkına sahipsiniz ve beğenerek alıyorsunuz. Kimse size zorla bir ürün satmıyor. Bu sebeple kendi isteğiniz doğrultusunda ve inceleyerek aldığınız ürün olduğu için '' Yetkili servislerin tutmuş olduğu arızalı ve değişim ve iadesi uygundur'' raporu olmadan nereye başvurursanız başvurun isterseniz mağazayı 50 tane avukatınız arasın hiç bir hak iddaa edemezsiniz. kanun bu şekilde işler.

    Benim aldığım ürünün mağazada teşhiri yoktu ben görmeden aldım diyen olursa şayet o onun eşşekliğidir. Şu ürünü açta bir bakalım demek aklına gelmemiş mi ?



    Kardeş ne zamandır teknoloji mağazasında çalışıyorsun bilmiyorum ama senin sorun değil dediğin ürünü lg servis raporu ile iade ettim bilmemek ayıp değil tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazif_brs

    quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Arkadaşım merhaba

    Herkes her kafadan bir şey sallamış yok farkını ver üst modelini verirler yok avukatım aradı yok 30 gün cayma hakkı falan filan bunlar tamamen fasa fiso :)

    Ben baştan başlamak isterim bende bir teknoloji firmasında görevleyim iade hakkındaki tüm hakları açık ve net biliyorum.

    Başta LG de yaşadığınız paneldeki ışık sızması bir sorun değil led bloklarının köşelerde olduğundan yaydığı ışıktır tüm markalarda karşılaşabileceğiniz bir durumdur. Bir arıza olarak kabul edilemiyor. Tüketici hakem heyetine başvursanız dahi herhangi bir sonuç alamazsınız.

    İade hakkı da sadece mesafeli satış olarak adlandırılan telefon veya internet aracılığı ile satılan ürünlerdedir. mesafeli olarak ürün satın alırsanız koşulsuz şekilde para iadesi ürün değişimi yaptırabilirsiniz.

    Neden mağazalardan alınan ürünlerden aynı kanundan yararlanamadığınız size arkadaşlar yukarda anlatmış ama ben bir daha üzerinden geçmek isterim.

    Mağazaya gittiğinizde size satılan ürünün teşhirini tamamen inceleme hakkına sahipsiniz ve beğenerek alıyorsunuz. Kimse size zorla bir ürün satmıyor. Bu sebeple kendi isteğiniz doğrultusunda ve inceleyerek aldığınız ürün olduğu için '' Yetkili servislerin tutmuş olduğu arızalı ve değişim ve iadesi uygundur'' raporu olmadan nereye başvurursanız başvurun isterseniz mağazayı 50 tane avukatınız arasın hiç bir hak iddaa edemezsiniz. kanun bu şekilde işler.

    Benim aldığım ürünün mağazada teşhiri yoktu ben görmeden aldım diyen olursa şayet o onun eşşekliğidir. Şu ürünü açta bir bakalım demek aklına gelmemiş mi ?



    Kardeş ne zamandır teknoloji mağazasında çalışıyorsun bilmiyorum ama senin sorun değil dediğin ürünü lg servis raporu ile iade ettim bilmemek ayıp değil tabi

    ozaman şanslısın. Git servise 1 kg baklava hediye et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazif_brs
    Başta LG de yaşadığınız paneldeki ışık sızması bir sorun değil led bloklarının köşelerde olduğundan yaydığı ışıktır tüm markalarda karşılaşabileceğiniz bir durumdur. Bir arıza olarak kabul edilemiyor. Tüketici hakem heyetine başvursanız dahi herhangi bir sonuç alamazsınız.


    Keşke tümüyle bilgi sahibi olmadığımız konularda, ihtiyacı olabilecek kişilere bu şekilde kesin yönermelerde bulunmasak...
    Öncelikle ışık sızması tabii ki bir sorundur, kimin tarafından bir arıza olarak kabul edilemiyor?
    Işık sızmasına neden olan problem, panelin çalışma mantığı değil, olmayan, savsaklanan ya da görülse bile umursanmayan üretim sonrası kalite kontrol mekanizmasıdır.
    Tüm markalarda rastlanabileceği doğrudur ancak önemli olan bu problemi farkedip, rahatsız olan ve düzeltilmesini isteyen müşterisine karşı satış sonrası hizmet veren firmanın kalitesidir ki satış sonrası alacağı bu hizmetin bedeli, satış anında müşteriden peşinen tahsil edilir.
    Siz hakkınızı aramaya kararlı olduktan sonra size satılan ürün fabrikasyon hatalıdır ve yasal haklarınız saklıdır.
    Sizin mantığınızla bakarsak, hiç ışık sızması olmayan panellere ne diyeceğiz o zaman? Onlar mı sorunlu?
    Ya da ışık sızmasından dolayı servisin/firmanın değişimini/iadesini yaptığı panellere?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brandy79


    quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    Merhaba arkadaşlar 21.12.2014 tarihinde LG 55UB850v televizyon aldım ve ışık sızması sorunu var ve görüntü kalitesi kötü teknosa mağazadan aldığım için cayma hakkım yok olduğunu servisin rapor tutması gerekiyor söylüyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.LG müşteri hizmetlerin telefonları sürekli meşgul zar zor çıksa bile görüşürken sanki suratınıza kapatılıyor gibi kesiliyor. Servis bu senenin tv lerinde bunlar normal karşılanıyor falan dedi tv den soğudum ve bir yolunu bulup değişimde değil iade etmek istiyorum.

    Tv yi alalı ne kadar oldu. Kanunen 1 hafta içinde üründen cayma hakkınız var. Ama siz yanlış bir harekette bulunmuşsunuz cayma hakkıyla değil ürün arızalı demişsiniz. O zaman işin rengi değişir. Devreye teknik servis raporu girer. Aldığınız magazayi baglamaz

    O zaman ayıplı mal olur ve evet işin rengi değişir ama tüketici lehine değişir. Servis raporu neymiş 1 haftalık urunde. Ayıplı malda o 1 haftalık sure de yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackbauer

    Valla hocam bende magazadan aldim tv de banding çıktı aradim servis raporu dedi o zaman değişim yaparız hemen avukatimi aradım olayi anlattim magazayla irtibata geçti 10 dk geçmeden mağaza kart numarami istedi tv yi iade alicaz dedi varsa direk avukatiniz magaza ile muhattap olsun siz pek karismayin...


    dostum konuyu bana detayli yazabilir misin bende avukatimi araticam olmadi..urunu iade etmek istiyorum banding sikintisi var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz ürünü alali ne kadar oldu ben 4 günlük iken verdim geri mağaza almak istemedi servis raporu filan dedi dedik servis gelmedi tlf da banding sorun değil izlemeye engel olmaz dedi ve geldim diyede rapor tuttu bizim imzamiz yok evrakta sahtecilik den dava açılacak servis hakkinda ve sizede servis le birlik olup bozuk sattiginiz mala sağlam raporu verdirdiginiz için dolandiricilik davası açılacak demiş avukat arkadaş bunun üzerine apor topar gelip aldilar tv yi hemen hatta 2 nci kumanda bile bende kalmış ertesi gün servis den aradilar 2 kere Özür tlf filan sonuçta banding bir sorun ve buna sağlam demekte suç teşkil eder...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackbauer

    Siz ürünü alali ne kadar oldu ben 4 günlük iken verdim geri mağaza almak istemedi servis raporu filan dedi dedik servis gelmedi tlf da banding sorun değil izlemeye engel olmaz dedi ve geldim diyede rapor tuttu bizim imzamiz yok evrakta sahtecilik den dava açılacak servis hakkinda ve sizede servis le birlik olup bozuk sattiginiz mala sağlam raporu verdirdiginiz için dolandiricilik davası açılacak demiş avukat arkadaş bunun üzerine apor topar gelip aldilar tv yi hemen hatta 2 nci kumanda bile bende kalmış ertesi gün servis den aradilar 2 kere Özür tlf filan sonuçta banding bir sorun ve buna sağlam demekte suç teşkil eder...

    dostum ben alali 5 gun oldu..servis geldi fotograflari cekti simdi sonucu bekliyorum..merkezden yanit gelecekmis..eger yarin aramazlarsa tuketici hakem heyetine gidecegim.ayrica su durumda var...servisten geldiklerinde fotograf cekip gittiler..fakat geldikleri hakkinda bi rapor tutup bana imzalatmadilar..bende senin gibi yapacagim..servis gelmesine ragmen sirf degisim olmasin diye rapor tutmadi..dur bakalim yarin cikar sonucu..yarin da sonuc cikmazsa daha artik thh ye gidecegim..sinirlerim gercekten bozuldu..tv yi acamiyorum bile..servis ben kendi merkezime yolladim henuz lg nin genel merkezine ulasmamistir dedi..fazlaca sacmaladi..yarin kokten cozeceg problemi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Varmi gelişme durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.