Şimdi Ara

Mağazadan Alınan Sharp SJ-EX820F-SL A++ 605 lt No-Frost Buzdolabı İlk Kurulumda Arızalı çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Odyseuss (2 mesaj) emrahsnr (1 mesaj) tayfunak (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Beyaz Eşya >> Buzdolapları >> Mağazadan Alınan Sharp SJ-EX820F-SL A++ 605 lt No-Frost Buzdolabı İlk Kurulumda Arızalı çıktı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    421 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba Arkadaşlar,

    Geçtiğimiz cumartesi Hepsiburada üzerinden Sharp SJ-EX820F-SL A++ 605 lt No-Frost Buzdolabı satan satıcı Paşacan'ın mağazasına ürünü görmek için gittik. Mağaza sahibi görmeye geldiğimiz dolabı tatlı dili ile sattı. Evdeki 14 yıllık buzdolabını da gerini dönüşüm programı dahilinde düşük bir fiyata aldı. Cumartesi aldığımız ürünü bugün kurulum için geldiler ancak dolap arızalı çıktı. Ön gösterge paneli değişmesi gerekiyormuş. Servis değişim talebi açtık neticesini bekleyin der ancak dolaptan soğuduk 36 db ses diye aldık ancak sürekli rahatsız edici vınlayan bir ses var. Mağaza yetkilisini aradım iadeye mesafeli yaklaştı servisten yeni dolap gelecek vs dedi. Sorum şu daha cumartesi aldım ve bugün pazartesi tüketici olarak yasalar çerçevesinde bu satışı iptal etme hakkım var mı? Ne önerirsiniz?


    Şimdiden ilginiz için teşekkürler.

    Tutulan servis fişi;



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odyseuss -- 6 Mayıs 2019; 15:55:29 >



    |
    |




  • Yarbay
    6098 Mesaj
    Ya satıcıyla uzlaşırsınız ya da mahkeme yoluyla para iadesi alırsınız. Ürün ayıplı mal. Direk iade/değişim sebebi.
    Satıcı tatlı dille ikna olmazsa hemen dava açın. Geçen süre zarfında da dolabı kullanmaya devam etmiş olurdunuz. Ürün fiyatı sınırlar içindeyse, tük.mahkemesine gitmeden hakem heyeti yoluyla da yapabilirsiniz başvuru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    insan korkuyo mal almaya. kapali ambalajdami geldiydi dolap kontrol etmismiydinz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    421 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. Son durum dolap arızalı değilmiş, servis için gelen ekibin acemeliği nedeni ile bu sorunu yaşadık. Kapıdaki bir sensör, taşıma/paket açımı esnasında ufak bir kaymış kapı menteşesini sıktılar düzeldi.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,153
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.