Şimdi Ara

O Punto'da ne vardı?...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
2.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    Focus II kullanıcısıyım. Birçok araçla birçok güzergahta özellikle virajlı yollarda karşılaşmış, bugüne kadar (C) ve (B) segmentte karşılaştığım hiçbir araca kendimi ezdirmemiştim. Virajlara da eğer trafik durumu müsaitse yüksek hızlarda girerim ve girdiğim gibi de çıkarım Allah'ın izniyle.

    Ama geçen hafta Konya-Alanya yolundaki virajlarda 3 kapılı bir Puntoyla karşılaştık. Düz yolda bunu geçince biraz sonra sanırım hırs yaptı 100-110 civarındaki hızını 140 civarına çıkararak beni geçti. Tabii ben de arkasından hızımı yükselttim, rampa aşağı doğru inişe geçtik ileride keskin 3-4 virajın olduğu bir bölgeye geldik, güzergahı bildiğimden ve virajlara da yaklaştığımızdan bu Puntoya dersini verme zamanı geldiğini düşündüm. İlk viraja girmeye az kala yan şeridinde bir boy yakınına kadar yaklaştım. Yakınlarda başka araçlar olmadığından vicdanımdan da bu kapışmanın onayını almıştım.

    İşte o andan sonra o araba o virajları o hızlarda nasıl aldı hala anlamış değilim. Çekingen sürmem, yüksek hızlarda virajlara girerim ama "o kadar da değil artık arabayı devirmeyelim" dediğim hızlarda Punto çekirge gibi virajlara girip gözden kayboldu. Plakasını okusaydım bari.

    Şimdi merak ettiğim konu şu: O Punto'da ne vardı arkadaşlar?

    (Konu tamamen gerçektir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mazotşist -- 19 Ağustos 2014; 18:32:09 >







  • Olay puntoda degil söforde. Muhtemelen yürek yemistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazik olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Punto sağlam arabadır.. tek eksiği, piyasaya fiat markası adı altında çıkmasıdır.. genelde insanlar tarafından küçümsenir ama sizin anlattığınız gibi hünerleri de vardır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yay + spor amortisör veya coilover vardır.

    Ek olarak kule gergisi kesin vardır. Lastik tabanları geniştir.

    Belki spacer da olabilir. Adamın da direksiyonu iyiyse tamamdır zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Yay + spor amortisör veya coilover vardır.

    Ek olarak kule gergisi kesin vardır. Lastik tabanları geniştir.

    Belki spacer da olabilir. Adamın da direksiyonu iyiyse tamamdır zaten.

    Yazilacak her seyi yazmis arkadas +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkecelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Yay + spor amortisör veya coilover vardır.

    Ek olarak kule gergisi kesin vardır. Lastik tabanları geniştir.

    Belki spacer da olabilir. Adamın da direksiyonu iyiyse tamamdır zaten.

    Yazilacak her seyi yazmis arkadas +1

    +2 dicek bosey borakmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    Punto sağlam arabadır.. tek eksiği, piyasaya fiat markası adı altında çıkmasıdır.. genelde insanlar tarafından küçümsenir ama sizin anlattığınız gibi hünerleri de vardır..

    ne alaka fiat markası son derece iyi araçlar yapan bir firmadır burdaki birkaç cahilin lafına bakıp fiat a .ok atanlara yöneilikmi söyledin bu lafı ? fiat ekonomik araçlar üreten bir firma ama üst seviye için yine kendi bünyesinde markaları var özellikle 2010 dan sonra fiat artık albea palio tarzı araçları bıraktı punto , bravo , 500 , 500L ve freemont bunun örnekleri çok yakında mini suv modeli olan 500X gelecek ki bence muhteşem olmuş bence araşturnadan yazmayın ayrıca arkadaşın bahsettiği araç punto tjet tir 120 hp dir ve ağırlığıda focus kadar olmadığı için focus u yemesi çok normal




  • O punto t-jet dir büyük ihtimal arkadaşımda var chip,downpipe,açık hava filtresi ve birkaç işlem vs 150 bg güç aldı arabadan tjette 17 jant var ve süspansıyon ve yayları normal puntodan farklı :) ve bu motoru arkadaşım LPG ile kullanıyor :) 122 lik 140 lık TSİ Ler ile kedi fare misali oynuyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    O punto t-jet dir büyük ihtimal arkadaşımda var chip,downpipe,açık hava filtresi ve birkaç işlem vs 150 bg güç aldı arabadan tjette 17 jant var ve süspansıyon ve yayları normal puntodan farklı :) ve bu motoru arkadaşım LPG ile kullanıyor :) 122 lik 140 lık TSİ Ler ile kedi fare misali oynuyor..



    Turbo benzinlide lpgden memnun mu performans kaybı var mı tasarruf oranı iyi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 t-jet 120 hp :)

    +coil, lastik vs vardır.
  • harbi ha yok güvenirmiş yok şeymiş la senn o focus ne ki konuşturcak bni

    git arabanın arkasına tüplü ve öfkeli yazdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    O punto t-jet dir büyük ihtimal arkadaşımda var chip,downpipe,açık hava filtresi ve birkaç işlem vs 150 bg güç aldı arabadan tjette 17 jant var ve süspansıyon ve yayları normal puntodan farklı :) ve bu motoru arkadaşım LPG ile kullanıyor :) 122 lik 140 lık TSİ Ler ile kedi fare misali oynuyor..



    Turbo benzinlide lpgden memnun mu performans kaybı var mı tasarruf oranı iyi mi?

    Memnun hocam performans kaybı normal LPG takımında yaşanan kayıp ile aynı :) kit landirenzo olması lazım aldığında 56 bindeydi araç şimdi 70 binde alır almaz LPG taktırmıştı önceki aracıda bravo tjetti oda LPGliydi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Puntoda değil olay, şöförlükte...
  • 60 - 65 yanak lastikli Punto virajda yatar, savuracak hissi verir ancak savurmaz hiç bir zaman. Süspansiyonu sert, aks aralığı kısa, teker iz genişliği geniş araba. Arkadan bakınca koça popolu ayaklarını açmış bulldog gibi görünür. Şasesi oldukça rijittir hele 3 kapılı olanları.
    Asfalt kaymak değilse yüksek hızlar dahil hiç bir zaman kafadan kayma yapmaz. Sınırı zorladığınızda yeter benden bu kadar dediği anda kıçını yavaş yavaş bırakmaya başlar. Standart Ebd sayesinde frene biraz dokunup, limitleri düşürürsünüz virajı kaymak gibi dönersiniz.

    Bu sene 5 yıl olacak Grande Punto ile.
    Üniversite okurken Sürekli araba üzerindeydim lokasyondan dolayı. Üniversite bitti işe girdim yine arabaların içindeyim sabahtan akşama kadar. Araba sürmekten nefret eder hale geldim. Ne hız, ne makas nede başka birşey tek bir zevkim var ki müsait virajlarda arabayı dibine kadar zorlamak. Emin olun Punto nun dinamiklerini öğrenince çok eğlenceli oluyor. Tek sıkıntısı fazla yatma hissi vermesi. Alışınca zaten zevkli geliyor, yanındaki yeter devireceksin diyor.

    Ankara Kırıkkale yolunun virajlarında ne cengaver düz yolda gaza basan premyumcular rezil oldular bir bilseniz.




  • Tjet sporttur bende zamaninda boyle kucuk gorenlere cok fena dersler vermistim
    Tjetli bir puntoyu 220km ye kadar tutamazsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • punto t-jet olma ihtimali yüksek
  • T-jet + Geniş taban lastik +Spor yay=Yeni nesil otoban faresi
  • Bir allahın kuluda ESP vardır dememiş ya...
  • bugün gördüğüm 158bg golf 1.6 tdi'dan sonra şaşırmıyorum nedense
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.