Şimdi Ara

Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
4
Favori
8.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomobil üreticileri için markasının zedelenmesi,tüketicinin ise mağdur olması,korkulu rüyalarıdır.

    Bu başlık altında sahiplerini çileden çıkaran otomobilleri paylaşalım.İlk otomobil Renault;
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Servise Kızdı,Aracını Parçaladı

    İzmir"in Aliağa ilçesinde 24 bin YTL"ye aldığı aracına bir ayda 16 bin YTL masraf yapınca sinirlenen İsmail Er (48) adındaki vatandaş, aracı elindeki levyeyle parçalayarak Aliağa"nın Şehit Kemal köyü karşısında bulunan ve hizmete kapalı olan Termo Petrol Ofisi yanındaki iş yerinde teşhir etmeye başladı.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    Renault Mais Servisinin ilgisiz davrandığını iddia eden ve buna sinirlenmesi üzerine Renault Megan2 markalı aracını parçalayarak üzerine "Reno Mais Yalancı, Güvensiz" yazan Er “ İlgisizlik karşısında İstanbul"da bulunan Renault Mais Servisleri Genel Müdürünü aradım. Onlarda gerekli ilgiyi göstermediler. Genel müdür gelip benden özür dileyinceye kadar aracı teşhir etmeye devam edeceğim” dedi.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    2004 model 35 SAH 93 plakalı aracı arkadaşı Nevriye Bitken "den aldığını söyleyen Er, dizel olan arabayı Mayıs ayında aldığını, aldıktan 15 gün sonra arızalandığını belirtti. Ticaretle uğraşan ve nakliye işleri yapan Er “Bir iş için Ankara"ya gittiğim sırada aracımın turbo motoru bozuldu bunun üzerine Balgat"ta ki Renault Mais Servisine gittim. Bana "bir hafta parça beklemem gerektiği söylendi" bu yüzden başka bir servise yönlendirildim. Burada aracımın parçası değiştirildi. İki yıl garantili olarak değiştirilen parçaya 1.700 YTL ödedim” dedi. Daha sonra servisten ayrılmasının üzerinden 1 saat geçmesine rağmen motorun yeniden arızalandığını belirten İsmail Er “Bu sefer aracımı Renault"un özel bayisi olan Ankara Kurtuluş Otomotive götürdüm, motorun yandığını, pistonlarda yağ biriktiğini öğrendim ve motor komple değiştirildi. Bununda bana maliyeti 8.271 YTL oldu” şeklinde konuştu. Er “Ankara"dan döndükten sonra 1 Temmuz da Foça yolu üzerinde aracın turbo motoru yine arızalandı. Bu sefer Menemen Nazar Otomotive gittim buradaki masrafta 1.500 YTL oldu. Ankara"da takılan motorun garantisinden burada yaralanamayacağım söylendi ve beni bir müşteri olarak ciddiye almadılar” diyerek sinirlenen Er, elindeki levyeyle Nazar Otomotiv servisinde bulunan aracı parçaladı. Er, Tüm masraflarla birlikte 16 bin YTL zarara uğradığını belirtti.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    Daha sonra Renault şirketinin tüm masrafları karşılama ve arabayı yenileme teklifini reddeden Er “İşin ciddiyetini öğrensinler, ben yeni araba istemiyorum. Beni ciddiye almadılar bende bu karşılama talebini herkese ders olsun diye kabul etmedim” diyerek sözlerini tamamladı.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Milyon Dolarlık Arabayı Parçaladı

    Çinli bir iş adamı Lamborghini marka lüks İtalyan otomobilinin, resmi servis bakımından sonra da istenilen performansta çalışmaması ve sonrasında firmanın gerekli ilgiyi göstermemesini protesto amacıyla aracını parayla tuttuğu kişilere balyozlarla parçalattı.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bir Ford Kullanıcısının İsyanı

    0 kilometre aldığı aracında boya ve kaputunda oynama olduğunu iddia eden kullanıcı,aracını bu şekilde teşhir etti.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sıfır Aracı Kazalı Çıktı

    Ankara'da bir Renault bayisinin sıfır kilometre diye sattığı araç kazalı çıktı. Aracın kazalı olduğu, mahkeme kararıyla da tescillendi. Çanakkale'de yaşayan Ali Yalın isimli mağdur, hatasını kabul eden ancak mağduriyetini gidermeyen firmayı, aracına astığı duyuru ile vatandaşlara şikayet etti.

    Yalın, Çanakkale'nin en işlek yerlerinden olan Kordon'a park ettiği aracının ön ve arka camına şu ifadeyi yazdı: "Renault Mais kazalı aracı düzeltip, boyayıp bana 0 kilometre diye sattı." Yazının sonuna da "İşte ıspatı" diyerek bilir kişi raporunu ekledi. Yalın, cadde ve sokaklarda da aynı yazı ile dolaşmaya başladı. Aracın yanına gelen vatandaşlar, gördükleri manzara karşısında hayrete düşüyor. Yazıyı okuyan vatandaşlardan bazıları "Artık ikinci elde olduğu gibi sıfır kilometre araba alırken de aracı kontrol ettireceğiz. Büyük firma bile olsa güvenilmez." dedi.

    ARACIN KAZALI OLDUĞUNU BAKIMDA ÖĞRENDİ

    Mağdur Ali Yalın, başına gelen olayı aradan geçen 5 yıla rağmen hala inanamadığını söyledi. İkinci el araçlarda hasar olabileceği endişesi ile sıfır kilometre araba almayı tercih ettiğini belirten Yalın, "Adına güvendiğim için Ankara'daki Renault Mais Şubesi'ne gittim. Bu aracı aldım, uzun süre kullandım. Kilometre bakımı için servise götürdüğümde benden aracın geçmiş döneme ait bakım onarım dökümünü çıkartmamı istediler. Dökümü çıkarttırdım. 2005 yılının dördüncü ayının 11'inde arka bagaj kapağının düzeltilip boyandığını, tamponun ise değiştirilmiş olduğunu belgede gördüm." dedi.

    "BELGELER MAHKEMEYE GEÇ GÖNDERİLDİ"

    Ali Yalın, aracında böyle bir hasar olamadığını söylediğinde kısa bir araştırma yapılmış, araç satılmazdan 2 ay önce böyle bir onarımın yapıldığı tespit edilmiş. Ali Yalın, aracı aldığı yere gidip konuyu anlatmış. Yapabilecekleri bir şey olmadığını söylemişler. Ali Yalın bu sefer Ankara Tüketici Mahkemesi'ne başvurmuş. Davanın görüşülmesine başlanmış ve yaklaşık 3 yıl sürmüş. Dava nedeniyle bu onarım yazısı firmadan istenmiş. Firma bu yazıyı 18 ay boyunca mahkemeye göndermemiş. Bu oyalama taktikleri Ali Yalın'ın moralini bozmuş, canını sıkmış. Her duruşma öncesinde uykuları kaçmış. Duruşmadan önceki günlerini hep 'Acaba yazı bu duruşmaya gelir mi?" beklentisi ile geçirmiş. Yazı, geçtiğimiz yılın ikinci ayında mahkemeye sunulmuş.

    HERİ İKİ MAHKEME DE ALİ YALIN'I HAKLI BULDU

    Bilir kişi heyeti, bu yazı ile birlikte araçta yaptıkları incelemede bahse konu onarımların satıştan önce yapıldığını, araçta mevcut ayıbın gizli ayıp olduğunu ve satıcı tarafından hile ile tüketiciden gizlendiğini raporlarına ekleyerek mahkemeye sunmuş. Mahkeme de aracın onarım gördüğünü tespit ederek yenisi ile değiştirilmesine karar vermiş. Davalı, karara itiraz edince dosya Yargıtay'a gönderilmiş. Yargıtay da Ali Yalın lehine karar vermiş.

    "PSİKOLOJİMİ BOZUP YILDIRMAK İSTİYORLAR"

    Haklı olduğunun mahkeme kararlarıyla ortaya çıktığını kaydeden Ali Yalın, Yargıtay tarafından bütün temyiz taleplerinin reddine ve usule uygun olan hükmün onanmasına karar verildiğini hatırlattı. Mahkeme süresince kendisi ile hiç bir firma yetkilisinin görüşmek istemediğini anlatan Yalın, şöyle davam etti: "Yargıtay kararını verdikten sonra bir firma avukatı benimle görüştü. Mahkeme kararına uyacaklarını; ancak aracı yenisi ile değiştirmeyeceklerini, 2005 model aynı marka aracın kendilerinde olmadığını, bu sebeple firmalarının bilirkişileri tarafından araca bakılacağını, ikinci el olarak benden geri alacaklarını söylediler. Ben bu arabayı uzun süre kullanmak için aldım. Renaul Mais'e ikinci el satmak için almadım. Ben bu sürecin psikolojimi bozup 'lanet olsun hiç bir şey istemiyorum' dedirtme yönünde sürdürüldüğünü düşünüyorum.

    Renault yetkilileri aracı alacaklarsa alsınlar. Araç, para gibi hiç bir şey istememek zorunda bırakıldığımı düşünüyorum. Ben buna zorlandığımın farkındayım. "

    "İÇİMDEN ARABAYI KULLANMAK GELMİYOR"

    Yaşanan olayı dost ve akrabalarına anlattığında herkesin hayret içerisinde kaldığını belirten Ali Yalın, araba ile ilgili gelişmelerden sonra çok asabi birisi olduğunu, sürekli deniz kenarlarında oturarak bir çıkış yolu bulmaya çalıştığını ifade etti. Yalın, aracın kazalı olduğunu öğrendikten sonra kullanmak istemediğini, bir yere gitmek zorunda kaldığında ise otobüs veya ticari taksiyi kullandığını söyledi.

    Hafta sonu olduğunda komşularının, arkadaşlarının ve dostlarının aileleriyle birlikte gezmeye, pikniğe gittiğini vurgulayan Yalın, kazandığı parayla aldığı arabayı kendi arabası gibi görmediği için kullanmak istemediğini söyledi. Aracı işe gelip giderken görmemek için evin iki sokak arkasına park ettiğini vurguladı.

    Ali Yalın, 2005 model olan Dacia marka aracın şu anda 55 bin kilometrede olduğunu, ilk alışta piyasa fiyatından ucuz almadığını, Dacia marka araçların Türkiye distribütörünün Renault olduğunu sözlerine ekledi.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Volkswagen Caddy Baskı Balata Problemi

    Aracının baskı balata probleminden bıkan bir kullanıcıda kendi yöntemleriyle bu durumu protesto etmiş.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ...................ve bunun gibi yüzlerce olay gelmiştir tüketicinin başına...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıraslan -- 26 Aralık 2011; 13:00:23 >







  •  Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz



    Aldığı otomobilden memnun kalmayan vatandaş tepkisini ilginç bir şekilde dile getirdi. Gazi Caddesi’nde park halinde duran otomobilin camlarındaki yazılar görenleri hayrete düşürüyor. İşte, yeni aldığı son model otomobilin camlarına sahibinin yazdığı yazılar:
    “Henüz 2 aylık ama çalışmıyor. Lanet olsun böyle servise de arabaya da”
    “Çalışır vaziyette Doğan, Şahin ve Toros ile takas olur”
    “İki aylık araba 8 defa servise girdi ama hala çalışmıyor. Lanet olsun böyle … !!!”


    Olayın aslıysa şu (Yarı Çorumluyum, aracı da teşhir edildiği yerde gördüm):

    Opel Çorum bayii aracın (1.6 T 180 bg) LPG uyumlu olduğunu, X yerde taktırdığı takdirde garantisinin bozulmayacağını belirtiyorlar, fakat araç sürekli sübap arızası veriyor... Protestoların üzerine Opel Türkiye, aracı sıfırıyla değiştiriyor.




  • Güzel konu.. Bazılarını daha önce görmüştüm ama görmediklerim de varmış.

    Doğan görünümlü Şahin ile takas olayı güzelmiş, tabi çalışır olmak kaydıyla
  • helal olsun adamlara insan sinirlenince gözü birşey görmez aynı bu misal.. tebrik edip desteklemek lazım.insanlara yaklaşımlarını hizmet kalitesini arttırmasını,bakım,tamir,sorun çözme. vs konularda hepimizin başına gelebilecek olaylar.. eylemi yapanlara helal olsun sonuna kadar destekliyorum.
  • en iyisini yapmışlar
  • Kesinlikle Aveo, beni çileden çıkarttı... benim en büyük tepkimse satmak oldu...
  • Gallardo'ya o yapılır mı, vurmayın, vurmayınn (küçük emrah efekti)

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radyoturkalemi

    helal olsun adamlara insan sinirlenince gözü birşey görmez aynı bu misal.. tebrik edip desteklemek lazım.insanlara yaklaşımlarını hizmet kalitesini arttırmasını,bakım,tamir,sorun çözme. vs konularda hepimizin başına gelebilecek olaylar.. eylemi yapanlara helal olsun sonuna kadar destekliyorum.

    Eylemleri yapana helal olsun. Bu konuda dişe dokunur hiç bir şey yapmayan devlete de yuh olsun. Amerika'da olsa mağdura otomobil fabrikasından ortaklık bile teklif ederlerdi. Orada kanunlar daha ciddi.
  • Herkez görsün
  • bu sayfayı facete paylaşalım . Bu arada reno mais 2 haberle önde .
  • Yetkili Servise Kızdı, Aracını Ölüme Terk Etti

    Kayseri'de, otomobilindeki arızanın garanti kapsamında onarılmamasına kızan esnaf, üzerine "Bu araç ölüme terk edilmiştir" yazdırdığı aracını, herkesin görmesi için işlek caddeye bıraktı.

    Çeşitli ev ve mutfak eşyası firmalarının bayiliğini yapan İsmail Bayırbaş, 2009 yılında aldığı ticari aracında yaklaşık üç ay önce bir arıza meydana geldiğini ancak yetkili servisin arızayı garanti kapsamında onarmadığını iddia etti.
    Araçtaki arızanın garanti kapsamında yapılması gerektiğine dair bilirkişi raporları da aldığını, buna rağmen aracının üç aydır tamir edilmediğini öne süren Bayırbaş, şunları anlattı:
    "Yetkili servis direksiyon hidroliği ile alakalı bir elektrik arızası tespit etti ve onarım için benden 3 bin 500 lira talep etti. Arızanın, araca taktırdığım araç takip sisteminden kaynaklandığını söylediler. Bunun üzerine avukatım aracılığıyla hukuki süreç başlattım. Bilirkişiden söz konusu arızanın araç takip sisteminden kaynaklanmadığına dair rapor aldık. Mahkeme kanalıyla aracın onarımının garanti kapsamında yapılması gerektiği konusunda servise tebligat yapıldı. Buna rağmen, aracım üç aydır serviste bekletildi ve onarımı yapılmadı."
    Servise ve otomobil firmasına kızarak, otomobilin üzerine "Dikkat, bu araç garanti kapsamında olmasına rağmen servis distribütörü gerekli ilgiyi göstermediğinden dolayı ölüme terk edilmiştir" yazdıran Bayırbaş, aracını Osman Kavuncu Caddesi'ne bıraktı.
    Herkesin görmesi için aracını çürüyene kadar burada bırakacağını belirten Bayırbaş, şöyle devam etti:
    "Servis ve otomobil firmasına kızdığım için aracı servisin önünde yakmak istedim ancak avukatım suçlu duruma düşeceğimi söyledi. Bunun üzerine aracı burada ölüme terk ettim. Aslında, maddi durumum iyi, bu aracı tamir ettirebilirim ama garanti kapsamında yapılması gereken onarımın yapılmadığını herkese göstermek istedim. Garanti kapsamında aracım yapılana kadar bu aracı burada ölüme terk edeceğim."
    Servis yetkilileri ise aracın arızası ile ilgili teknik bilgileri, otomobil fabrikasının garanti müdürlüğüne gönderdiklerini, arızanın araç takip sisteminin montajı sırasında meydana gelmiş olduğunun belirlendiğini kaydetti.
    Müşterilerini memnun etmek için gayret gösterdiklerini ifade eden servis yetkilileri, ancak kullanıcı hatasından kaynaklanan bir arızayı garanti kapsamında tamir edemeyeceklerini söyledi.

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz




  • mesajım bulunsun. Paylaşımlar güzel.
  • Türkiye'deki bu utanmaz satıcı ve cahil tamirci terörünün artık bitmesi gerek.

    Tamirci(servis) lerin en sık kullandıkları söz ( olur öyle ve normal bu) dur. Ne arizayla gitsen alacağınız cevap budur.

    Ben cahil, bilgisiz ve miskinim diyemiyorlar tabi.

    Tuttuklarını öpme hevesleri de insanı katil eder.

    Trilyonluk firmaların sattıkları ürünün zerre arkasında durmaması, kanun hukuk gibi hiçbir kaygılarının olmaması, medyada haklarında olumsuz haber cikmayacagindan o kadar emin olmaları ( gazete tv lere verdikleri milyarlık reklamlar yüzünden) bu firmaları bu kadar kaygısız olmaya itiyor.

    Bence mağdur kişiler asla kibar ve saygılı olmasınlar. Mümkün olduğunca cirkef, kaba ve tehditkar olmak bu sistemin oyuncularının anladığı tek dil
  • Benimkinede benzin döküp yakıcam ama ne zaman.
  • Helal olsun,sonuçta haklarını arıyorlar.Herkez böyle duyarlı olsa,epey yol alırız.
  • Güzel konu olmuş adamlara da yazık bu arada
  • Megancı için arabayı levye ile parçaladı demişler ama sadece cama vurmuş :)
  • Guzel konu emegınıze saglık :)
  • Porsche 911

    Massachusetts Amerikada Porsche 911 sahibi, tamir için çıkartılan 20.000 dolar’lık faturaya çok kızar ve otomobili Amerikan Silah Klübüne bağışlar. 140 kişi araç sahibini teselli etmek için gönüllü olmuştur… ve acı son…

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz


     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz




  • Peugeot 307

     Bu Başlık Altında Sahibini Çileden Çıkaran Arabaları Paylaşıyoruz
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.