DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Paralel İthalat Garantileri Hakkında (Tüm Liste)
142
Cevap
5
Favori
44.514
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> TV Tavsiyeleri >> Paralel İthalat Garantileri Hakkında (Tüm Liste)
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 03:36:00
      Ülkemizde paralel ihtilat yapıp TV satan birçok firma var. Paralel ithalat demek ürünün resmi distribütörü yerine başka bir firma tarafından ithal edilip o firma tarafından garanti verilmesi demektir. Yasal bir işlem olup ürünler resmi üreticinin resmi ürünleridir. Resmi üreticinin ürünleri resmi Türkiye distribütörü tarafından ithal edilmediği taktirde paralel ithalat sayılmaktadır.

      Yasal olarak paralel ithalat yapan tüm firmalar 2 yıl boyunca "kanunda belirtilen şartlara uyarak" garanti hizmeti vermek zorundadırlar.

      Burada yer alan bilgiler firmalar ile görüşülüp uzun uğraşlar sonucunda öğrenilmiştir.

      Firma sıralaması, firmanın hizmet verdiği servis noktası sayısına göre "tarafsız" olarak olarak yapılmıştır.

      Not : Paralel ithalat yapan firma Sanayi ve Ticaret bakanlığı onaylı resmi ithalatçı belgesine sahip olmalıdır. Bu belgeye sahip olmayan firmaların ürünleri "Paralel İthalat" değil "Kaçak Ürün" sınıfına girmektedir.

      Paralel ithalat belgesine sahip firmaların ürünleri 2 yıl garantili, faturalı ve kapalı kutulu olmak zorundadır.

      RESMİ İZİN İLE PARALEL İTHALAT YAPAN FİRMALAR (TV ürünleri (LCD, LED, Plazma v.b.) için geçerlidir)

      Aktüel Bilişim - Hoş Elektronik

      Servis noktası : 490 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Şok, Migros, Real, Metro, Anında Kapıda, Tekno Sepet
      Telefon : 0 (212) 444 17 27

      Plato Bilişim

      Servis noktası : 480 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Şok, Migros, Real, Bim, DIA, Tansaş, Metro, Anında Kapıda
      Telefon : 0 (212) 444 13 54

      Tekno Stok - İstanbul Bilişim

      Servis noktası : 390 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 2 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : İstanbul Bilişim, Pramit, Hatipoğlu, Hakmar
      Telefon : 0 (212) 217 30 45

      Avrupa Bilişim Hizmetleri

      Servis noktası : 370 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 2 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Avrupa Bilişim
      Telefon : 0 (212) 528 39 82

      Electronic Service Solutions

      Servis noktası : 250 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Gold Elektronik, Hızlı Al, Metro Elektronik, ESS Global
      Telefon : 0 (216) 554 75 75

      STS Elektronik

      Servis noktası : 45 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 35 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 35 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Group Global, Çarşı Pazar, Ticaret Merkezi
      Telefon : 0 (212) 252 46 49

      DFS Elektronik

      Servis noktası : 38 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 20 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 20 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : DFS Bilişim Sistemleri
      Telefon : 0 (212) 473 36 34

      Tema Bilişim

      Servis noktası : 26 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 18 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 18 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Hepsini Bizden Al, Ak Bilişim, İdeal Eşya
      Telefon : 0 (216) 878 23 46

      KTM Bilişim

      Servis noktası : 26 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 18 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 18 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : İstanbul Toptan
      Telefon : 0 (212) 649 89 23

      Cihan Teknoloji Hizmetleri

      Servis noktası : 24 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 13 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 13 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Yok
      Ölü piksel garantisi : 4 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : E-Alışveriş, Tek Çarşı
      Telefon : 0 (212) 201 14 33

      Aktürk Elektronik

      Servis noktası : 7 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 3 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 3 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Yok
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Web'den Sipariş
      Telefon : 0 (212) 528 78 41

      Listede olmayan Paralel İthalatçı firmaların bilgileri (Telefon numaraları, mail adresi v.b.) verilirse o firmalar ile de görüşüp gerekli bilgileri buraya ekleyebilirim.

      Hangi firmalar hangi garantileri veriyor diye bir kısımda ekledim. Sizden özellikle İnternet siteleri burada yer alan hangi firmanın garantisi veriyorsa siteyi buraya yazabilirsiniz.

      Lütfen sizde bu firmalar hakkında yaşadığınız deneyimleri, olumlu ve olumsuz yönlerini bu konu altında paylaşın.

      Böyle bir liste başka hiçbir forumda mevcut değil.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 25 Mayıs 2016; 16:39:11 >||:||
      _____________________________

    • Teğmen
      188 Mesaj
      18 Kasım 2010 13:02:18
      harika bir başlık olmuş. ben de şu konuda: http://forum.donanimhaber.com/m_44502618/tm.htm açılsa süper olur demiştim sesimi duyup ilgilendiğiniz için teşekkürler.

      ben de kendi çapımdaki araştırmamdan elde ettiğim bir iki ufak bilgiyi ekleyeyim.

      anindakapida.com Hoş Elektronik'in garantisi altında satıyor.

      dukkan.com.tr Aktüel Bilişim'in garantisi altında satıyor. Kurulum ücretli. Duvara monte kurulum: 50tl
      Kendi ayağı üzerinde kurulum:30tl

      Bu yazdığım 2 ithalatçi firmanın aynı firma olduğunu okudum bir yerde ama yine de kesin konuşmayayım.


      _____________________________

    • DH Yönetici
      6528 Mesaj
      18 Kasım 2010 14:46:10
      peki İB niye bu listede yok acaba....


      _____________________________

      Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
      Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
      Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

    • Er
      13 Mesaj
      18 Kasım 2010 15:06:49
      Belkide konuyu açan İB elemanı




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 15:37:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocaballi

      peki İB niye bu listede yok acaba....


      İB dediğiniz İstanbul Bilişim ise listede var ya 2. sırada.

      İstanbul Bilişim'in Tedarikçi firması Tekno Stok'dur. Ben satış yapan firmaları değil garantiyi sağlayan firmaları yazıyorum.

      BAKINIZ : http://www.istanbulbili...hp?act=ShowAccountNumber

      Ayrıca hiçbir yerin elemanı değilim. Şu konu için günlerce uğraştım, insanlık nanıma açtım ama herhalde hata etmişim.



      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      18 Kasım 2010 15:51:35
      Dünyanın kaderi budur, araştırınız görünüz, iyilik yapanlar her zaman yerin dibine sokulmuşlardır bunlara alışacaksınız.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:02:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: P e r h a n

      Dünyanın kaderi budur, araştırınız görünüz, iyilik yapanlar her zaman yerin dibine sokulmuşlardır bunlara alışacaksınız.


      Bunda alışacak bir şey yok. İstanbul Bilişim'in Garanti sağlayıcı firmasının Tekno Stok olduğunu, İstanbul Bilişim'in garanti veren değil satış yapan firma olduğunu herkes biliyor. Sitelerinde de garanti belgelerinden de asla ve asla İstanbul Bilişim adı geçmez, kendi kaşelerini satıcı firma kısmına vuruyorlar. Hepsinde Tekno Stok yazar.

      Kısacası İstanbul Bilişim A.Ş.'den tv alanlar Tekno Stok garantisi ile alıyor. Ayrıca Tekno Stok garantili ürünler 5-6 firmada daha satılıyor. Tekno Stok firması kapanırsa resmi olarak İstanbul Bilişim'den bir hakta talep edemezsiniz. Tekno Stok garantisi ile ürün satan firmaların arasında zincir marketlerde var, o dünya devi Media Markt'da var.

      http://www.yellowpages....-Bilisim-Hizmetleri.html

      Ayrıca Tekno Stok firması da sadece büyük şehirlerde çalışmaktadır. Anadolu da kurulum ve garanti hizmeti Tekno Stok adına Servis Point firması tarafından verilmektedir.

      Bakınız : http://www.istanbulbili...index.php?act=ShowServis
      Bakınız : http://www.servispoint.com/referanslarimiz.aspx

      3 aydır ben bunlarla yatıp kalkıyorum ama bir teşekkürü bile hak görmüyorsunuz.


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:06:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: pidgin


      Alıntıları Göster



      Bunda alışacak bir şey yok. İstanbul Bilişim'in Garanti sağlayıcı firmasının Tekno Stok olduğunu, İstanbul Bilişim'in garanti veren değil satış yapan firma olduğunu herkes biliyor. Sitelerinde de garanti belgelerinden de asla ve asla İstanbul Bilişim adı geçmez, kendi kaşelerini satıcı firma kısmına vuruyorlar. Hepsinde Tekno Stok yazar.

      Kısacası İstanbul Bilişim A.Ş.'den tv alanlar Tekno Stok garantisi ile alıyor. Ayrıca Tekno Stok garantili ürünler 5-6 firmada daha satılıyor. Tekno Stok firması kapanırsa resmi olarak İstanbul Bilişim'den bir hakta talep edemezsiniz. Tekno Stok garantisi ile ürün satan firmaların arasında zincir marketlerde var, o dünya devi Media Markt'da var.

      http://www.yellowpages....-Bilisim-Hizmetleri.html

      Ayrıca Tekno Stok firması da sadece büyük şehirlerde çalışmaktadır. Anadolu da kurulum ve garanti hizmeti Tekno Stok adına Servis Point firması tarafından verilmektedir.

      Bakınız : http://www.istanbulbili...index.php?act=ShowServis
      Bakınız : http://www.servispoint.com/referanslarimiz.aspx

      3 aydır ben bunlarla yatıp kalkıyorum ama bir teşekkürü bile hak görmüyorsunuz.



      benim ithalatçı falanla işim yok arkadaşım, ben ayrı şey söylüyorum,

      iyilik yaptınız bende iyilik yapanlar her zaman taşlanır yerilir dedim bu kelimemi yada cümlemi araştırın dedim, ben 1000 tl lik tv 5000 verir alırım ucuzla paralelle, yatayla işim olmaz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:08:59
      Ben sizi anladım zaten. Alakanız için teşekkürler.

      Sizin paralel veya yatay ile işiniz olmaması doğal olarak sizin kişisel tercihiniz. Bu konunun açılış amacı kim ne hizmet veriyor, nasıl veriyor diye insanları aydınlatmaktır. Neyse gereksiz gerginlik yaratmaya gerek yok.

      İyi bayramlar.


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:21:59
      Bende sizi anladım, yararlı bir konu,
      kendime müslüman değilim, başka arkadaşlara yol gösterecektir mutlaka ama ben gibiler içinde sadece genel kültür.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:42:14
      Şöylede bir konu var ama.

      LG Elektronik Türkiye 42 noktada, 8 şehirde servis hizmeti veriyor. Diğer şehirlerde ürünü kargo ile İstanbul Merkez servis göndermeniz gerekiyor.
      EFZ Elektronik 480 noktada 81 şehrin hepsinde servis hizmeti veriyor. Kargoya gerek kalmıyor.
      Tekno Stok 390 noktada 81 şehrin hepsinde servis hizmeti veriyor. Kargoya gerek kalmıyor.

      Resmi garanti 8 şehir ve 42 servis noktası ile sınırlı. (Bilgi için LG Türkiye ile görüşebilirsiniz.) Paralel ithalat yapan 2 büyük firma 81 ilin hepsini kapsamış durumda.

      Gelelim ölü piksel olayına.

      LG Türkiye ayrı noktalarda 6 ölü piksel veya yan yana bitişik halde 4 ölü piksel ve üzerinde değişim yapıyor.
      EFZ elektronik 1 ölü piksel olsa bile değiştiriyor.
      Tekno Stok da 2 ölü piksel ve üzerini değiştiriyor.

      LG Türkiye'de malı LG elektronik Türkiye'de Polonya fabrikasından alıyor paralel ithalat yapan firmalarda aynı yerden alıyor. Ölü pikselde ve servis hizmetinde LG Türkiye için konuşuyorum paralelciler resmi distribütörü çoktan geçmiş durumdalar.

      Bende paralel ithalat almayı düşünmüyordum ama biraz araştırınca Türk kanunları önünde paralel ithalat ile resmi distribütör olmanın bir farkı olmadığını gördüm. Paralel ürün getirenlerde ürünü LG izni ile getiriyorlar ve bakanlıktan onaylılar. 2 sene garantide zorunlu.

      Tabi servisi çok iyi olan, çok yaygın olan distribütör var ise bende ondan almak isterim ama muhtemelen alacağım LG televizyonu resmi distribütörden almayacağım.


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:45:18
      eger iki sene içinde arıza olursa servise bakarım oda yakında ise,
      ama 2 sene doldumu direk atarım bizim bize saygımız yok ugraşamam atar yenisini alırım, zaten iki senede bir yenilemek lazım eşyaları.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      18 Kasım 2010 16:58:57
      Benim param bol değil. Bu nedenle servis imkanlarını çok iyi değerlendirip en iyi seçimi yapmak için 3 aydır araştırıyorum. Şu anda LG için en iyi garantileri paralel ithalatçılar veriyor. Muhtemelen onlardan birince alacağım ve aldığım televizyonu 5 sene kullanacağım. Keşke benimde 1 sene kullan at 2 sene kullan at diye bir lüksüm olsaydı.


      _____________________________

    • DH Yönetici
      6528 Mesaj
      18 Kasım 2010 17:07:15
      Kardeşim sen beni yanlış anladın sanırım....

      ben sadece bilmediğimden öğrenmek amaçlı sordum, İB nin sitesine de baktım bir halt göremedim, o nedenle bu kadar uğraştığına göre biliyorsundur diye sordum, hemen alınganlık gösterme.....

      ayrıca İB nin sitesinde ürünün arıza durumunda bakım onarımını kendilerinin yaptığını gösterir sayfası var, linki aşağıda... http://www.istanbulbili....tr/index.php?act=ShowTS

      neden bu kadar üstüne düşüyorsun derseniz, bir led tv almayı planlamaktayım, resmi ithalatçısnın getirmediği bir model beğendim, ve ilginçtir ki İB nin stoğunda mevcut ve hemen teslim kapsamında....

      ancak halen kesin netleştiremedim....



      quote:

      Orijinalden alıntı: pidgin


      Alıntıları Göster



      İB dediğiniz İstanbul Bilişim ise listede var ya 2. sırada.

      İstanbul Bilişim'in Tedarikçi firması Tekno Stok'dur. Ben satış yapan firmaları değil garantiyi sağlayan firmaları yazıyorum.

      BAKINIZ : http://www.istanbulbili...hp?act=ShowAccountNumber

      Ayrıca hiçbir yerin elemanı değilim. Şu konu için günlerce uğraştım, insanlık nanıma açtım ama herhalde hata etmişim.





      _____________________________

      Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
      Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
      Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

    • Teğmen
      188 Mesaj
      18 Kasım 2010 18:40:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: pidgin

      Benim param bol değil. Bu nedenle servis imkanlarını çok iyi değerlendirip en iyi seçimi yapmak için 3 aydır araştırıyorum. Şu anda LG için en iyi garantileri paralel ithalatçılar veriyor. Muhtemelen onlardan birince alacağım ve aldığım televizyonu 5 sene kullanacağım. Keşke benimde 1 sene kullan at 2 sene kullan at diye bir lüksüm olsaydı.


      ilk mesajınız için ettiğim teşekkürü yazdığınız her mesaj için genişletiyorum. yeni ürün alacaklara garanti konusunda ciddi bir bilgi sağlıyorsunuz.

      LG için söylediklerinizi Samsung için de söyleyebilir misiniz? 40c650 ile 40c6000 arasında kalmıştım. Vatan'ın bayram kampanyasıyla 40c6000'in 2000tl civarına düşmesi ve Samsung Türkiye garantisi olması nedeniyle aklım biraz daha o yöne kaydı. Fakat servisine güvendiğim bir paralel ithalatçı çıkarsa daha uygun fiyatlı olması nedeniyle 40c650'ye kayabilirim.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Kasım 2010 19:30:35
      bende alıp 6 ay kullanıp atıyorum böyle şeylere gerek yok, biz alacagız 6 ay kulanıp atacagız ki sektör canlasın, ne demişer alın verin sektöre can cerin,

      bunlar basit konular,

      bizdeki uygulama şöyle al - at




      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Kasım 2010 20:29:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: TeorikEvrimci

      bende alıp 6 ay kullanıp atıyorum böyle şeylere gerek yok, biz alacagız 6 ay kulanıp atacagız ki sektör canlasın, ne demişer alın verin sektöre can cerin,

      bunlar basit konular,

      bizdeki uygulama şöyle al - at









      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      19 Kasım 2010 14:30:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: grngck
      İlk mesajınız için ettiğim teşekkürü yazdığınız her mesaj için genişletiyorum. yeni ürün alacaklara garanti konusunda ciddi bir bilgi sağlıyorsunuz.

      LG için söylediklerinizi Samsung için de söyleyebilir misiniz? 40c650 ile 40c6000 arasında kalmıştım. Vatan'ın bayram kampanyasıyla 40c6000'in 2000tl civarına düşmesi ve Samsung Türkiye garantisi olması nedeniyle aklım biraz daha o yöne kaydı. Fakat servisine güvendiğim bir paralel ithalatçı çıkarsa daha uygun fiyatlı olması nedeniyle 40c650'ye kayabilirim.


      İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Şu ara ürün alacak olsam eğer bu ürün telefon ise kesinlikle Samsung Türkiye garantili alırım. Çünkü garantiyi Başarı, Telpa ve C5 veriyor.

      Ancak TV'de garantiyi Anadolu Grup veriyordu ve Samsung ile anlaşmalarını fes ettiler. Samsung Türkiye'den 1 ekim öncesi tv aldıysanız Anadolu Grup garantisi devam ediyor ancak bu tarihten sonra alınan televizyonlara Samsung Merkez servisleri bakıyor. Bu servislerin sayısı da yok denecek kadar az. (Toplam 9 şehirde 14 adet Samsung Servis Merkezi var.)

      Bakınız : http://www.antekteknolo....tr/Page/SubPage/?CID=28


      Alıntıları Göster



      Samsung Türkiye'ye tarafından tanınan diğer servis noktalarına ne yazık ki şu an için TV bırakılamıyor. Çünkü bu servis noktalarını direk olarak Samsung Türkiye işletmiyor. Ancak yakın bir gelecekte bir şekilde anlaşma olacaktır.

      Eğer Samsung Türkiye garantili ürün alırsanız İstanbul için TV bırakabileceğiniz sadece 2 servis var.

      quote:

      Samsung Servis Merkezi (Avrupa Yakası)

      Cihannuma Mahallesi Barbaros Bulvarı No:105/A Beşiktaş / İstanbul

      Samsung Servis Merkezi (Anadolu Yakası)

      Halk Caddesi Doğancılar No:30 Üsküdar / İstanbul


      Samsung daha bir firma ile garanti konusunda anlaşmadığı için şu an Samsung Türkiye garantili televizyon almak akıl karı değil.

      Ölü piksel garantisine gelirsek farklı yerlerde veya yan yana olması gibi bir seçenek mevcut değil. LCD ve LED TV'de 5 taneden fazla ölü piksel varsa değişim yapıyorlar, yoksa yapmıyorlar.


      _____________________________

    • Teğmen
      188 Mesaj
      19 Kasım 2010 14:56:16
      Çok enteresan bir noktaya değinmişsiniz

      Şu anda bir servis ile anlaşması yoksa şu anda alınan televizyonlar biraz muallakta mı oluyor? Yani şu anda ne Anadolu Grup ile ne de başka bir firmayla anlaşması yoksa şimdi alınan TV'ler sadece Samsung Servis Merkezi'nin garantisine olacak. İleride yapılacak anlaşma şimdi satılan TV'leri kapsar mı? Kapsaması bana biraz mantıksız geliyor açıkçası.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      19 Kasım 2010 15:16:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: grngck

      Çok enteresan bir noktaya değinmişsiniz

      Şu anda bir servis ile anlaşması yoksa şu anda alınan televizyonlar biraz muallakta mı oluyor? Yani şu anda ne Anadolu Grup ile ne de başka bir firmayla anlaşması yoksa şimdi alınan TV'ler sadece Samsung Servis Merkezi'nin garantisine olacak. İleride yapılacak anlaşma şimdi satılan TV'leri kapsar mı? Kapsaması bana biraz mantıksız geliyor açıkçası.


      Şu an satılan televizyonların hepsi Samsung Türkiye garantili olarak satılıyor. İleride örneğin Başarı Elektronik ile TV servis anlaşması imzalanırsa bugün satılan televizyonların ne olacağını bende bilemiyorum. Normal şartlarda kapsaması gerekiyor, örneğin Başarı elektronik ben bu TV'ye bakmıyorum diyemez sanırım.

      Samsung Türkiye Garantisi Hakkında

      1- Samsung Elektronik Türkiye garantisi olan tüm LCD, LED ve Plazma TV'lere ücretsiz kurulum ve montaj hizmeti veriliyor.
      2- Samsung Elektronik Türkiye garantisi olan tüm LCD, LED ve Plazma TV'lere yerinde ücretsiz servis hizmeti veriliyor.
      3- Piyasada hala Anadolu Elektronik garantili ürünlerde satılıyor ve bu ürünler alındığında Anadolu Elektronik'te garanti veriyor.
      4- İstanbul içerisinde şu an için 2 tane Samsung Servis Merkezi bulunuyor. Samsung garantili ürünlere bu servisler bakıyor.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pidgin -- 20 Kasım 2010; 16:13:22 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1845 Mesaj
      20 Kasım 2010 02:16:11
      @pidgin

      Samsung garanti koşulları için bahsettiğiniz noktaları size Samsung Çağrı Merkezi mi aktardı bu şekilde?
      Yaklaşık 1.5 ay içinde 3 tane Samsung tv aldım ve hiçbirinin garanti kağıdı bir ötekinden farklı değil ve " yerinde garanti " ibareli bir garanti kartına rastlamadım, ki mesajınızdan sonra çağrı merkezi ile bende konuştum ve hiçbir şekilde böyle bir uygulama olmadığını garanti süresi içerisinde, istendiği taktirde servisin yerinde servis verdiğini istendiğinde de kullanıcı olarak sizin servise elden başvurabileceğiniz söyledi ki normali budur sanırım.
      Kurulum içinse; tüm Samsung Türkiye garantili ürünlerin masa üstü kurulumunun ücretsiz yapıldığını bazı ekstra durumlarda (alınan firma gibi) duvar kurulumunun ücretli olduğunu söyledi.


    • Er
      0 Mesaj
      20 Kasım 2010 08:50:17
      pidgin çok teşekkürler çok yararlı bir konu biz tv ciler için.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1281 Mesaj
      20 Kasım 2010 12:40:02
      2 hafta önce bende ananeme bayram için darty'den samsung 32c450 lcdt tv aldım bahsettiğiniz beşiktaştaki servis merkezi ile görüşüp randevu aldım ve duvara montaj yaptırdım para felanda vermedim ücretsiz dediler,

      insanları yanlış bilgilendirmeyelim....


      _____________________________

      | MSI Z97M GAMING | INTEL i5 4690K | SAPPHIRE HD6850 | KINGSTON HYPERX 16GB DDR3 | KINGSTON HYPERX 240GB SSD | SEASONIC X-750 KM3 80+GOLD | SILVERSTONE GD05B | SAMSUNG 40F6470 | NEXT MACHINA 3D SUPER COMBO RECEIVER |Eski Kullanıcı Adı: eXpErT_
    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      20 Kasım 2010 16:05:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: madcapfrog

      @pidgin

      Samsung garanti koşulları için bahsettiğiniz noktaları size Samsung Çağrı Merkezi mi aktardı bu şekilde?
      Yaklaşık 1.5 ay içinde 3 tane Samsung tv aldım ve hiçbirinin garanti kağıdı bir ötekinden farklı değil ve " yerinde garanti " ibareli bir garanti kartına rastlamadım, ki mesajınızdan sonra çağrı merkezi ile bende konuştum ve hiçbir şekilde böyle bir uygulama olmadığını garanti süresi içerisinde, istendiği taktirde servisin yerinde servis verdiğini istendiğinde de kullanıcı olarak sizin servise elden başvurabileceğiniz söyledi ki normali budur sanırım.
      Kurulum içinse; tüm Samsung Türkiye garantili ürünlerin masa üstü kurulumunun ücretsiz yapıldığını bazı ekstra durumlarda (alınan firma gibi) duvar kurulumunun ücretli olduğunu söyledi.


      Dün bu mesajımdan sonra servis merkezi beni aradı ve konu hakkında ayrıntılı bilgiler verdi. Telefonumu nereden aldılar Allah bilir. (Şikayet Var ve Donanım Haber'de vardı)

      http://www.hepsiburada....40c750&categoryId=155051

      Hepsiburada.com'dan alınan televizyonları sormuştum, daha önce konuştuğum telefon numarası 444 77 11. Hepsiburada.com sitesinde montajın ücretli olduğu yazıyor dedim evet dediler montaj ücretli. Masaüstü kurulumda ücretlimi dediğimde mağazalarımız dışında İnternet üzerinden alındığında ücretli denmişti.

      Dün beni aradıklarında ise masaüstü kurulumda montajda ücretsiz dediler. Hepsiburada.com da montaj ücretli yazıyor dedim yok o da ücretsiz dediler. Yerinde garanti konusunu tekrar sorduğumda Samsung Elektronik Türkiye garantisi yazanlarda 2 yıl yerinde garanti olduğunu söylediler. Peki hepsiburada.com içinde geçerli mi dedim eğer Samsung Elektronik Türkiye garantisi mevcut ise aynen geçerlidir dediler.

      Diğer bilgileri de sordum, daha önce konuştuğum arkadaşın biraz farklı bilgiler söylediğini, Samsung'un artık kendi servislerini kurduğunu, servis olmayan bölgelerde yol ücreti talep edilebildiğini söyledim. Evet kendi servis ağımızı kuruyoruz ancak ücret söz konusu değil dendi. Piyasada hala Anadolu Elektronik garanti ürünlerinde olduğu, bu ürünlerin alınması durumunda Anadolu Elektronik firmasınında ücretsiz servis vereceği de eklendi. Ancak Anadolu Elektronik garantisi olmayan ürünlere Anadolu Elektronik artık bakmıyormuş.

      Uzunca bir süre konuştum. Ayrıca İstanbul'da 2 tane Samsung servis merkezi olduğunu tekrar teyit ettim. Bu servisler İstanbul içi her noktaya ücretsiz servis hizmeti veriyor mu dedim kapsam dışı sayılmayan bölgeler dışında evet dendi. Ancak kapsam dışının neresi olduğunu konuştuğum kişi bilmiyordu. Dileyenler 2 servisi arayıp bu konu hakkında görüşebilir.

      Benim kimseyi yanıltma, kandırma, başka bir yere yönlendirme gibi bir amacımın olmadığı sanırım konunun ilk mesajından anlaşılmıştır. Yazdığım bütün bilgileri edinmek için ürünlerin resmi distribütörleri ve resmi ithalatçıları ile telefonda görüşüyorum ve bana aktarılan bilgileri burada paylaşıyorum. Resmi verilen telefonlar dışında bir yerler ile görüşüp bilgi eklemiyorum.

      Samsung garantisi konusunda da ne söylendi ise ekledim ve yeni söylenenleri de ekledim. Yazdıklarım hakkında servisler size farklı bilgiler veriyor ise buraya yazın bende telefon edip sorayım, teyit edebiliyorsak ve siz haklıysanız hemen düzeltme yaparım ve benim hatamdan dolayı yanlış bir bilgi paylaşıldı ise gerekli bütün arkadaşlardan özürde dilerim.


      _____________________________

    • Teğmen
      188 Mesaj
      20 Kasım 2010 19:38:15
      ben de bugün izmirdeki samsung ile görüştüm, onlar da samsung'un kendi servis ağını kurduğunu gittikçe yaygınlaştığını söyledi. tabii bu servisi sıfırdan destek noktası açarak değil, hali hazırda başka firmalarla servis anlaşması olan firmalarla anlaşıyorlarmış. şu anda izmirde 4, manisada 3 tane servis noktası olduğunu söyledi yetkili kişi.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      21 Kasım 2010 18:46:13
      ark ben sanalreyonumdan samsung 40c650 almayı düşünüyorum buradan alışveriş yapan oldumu buranın garantisi nasıl oluyor garantiyi kim veriyor yardımcı olacak olan varmı tşk.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      21 Kasım 2010 20:48:35

      quote:

      Orijinalden alıntı: trimpot79

      ark ben sanalreyonumdan samsung 40c650 almayı düşünüyorum buradan alışveriş yapan oldumu buranın garantisi nasıl oluyor garantiyi kim veriyor yardımcı olacak olan varmı tşk.


      Akarlar Elektronik / Tema Bilişim garantisi veriyorlarmış. Bu firma hakkında bilgiler konunun ilk mesajında var.

      Şu an arkasında sağlam firmaların olduğu 3 garantör firma var. Aktüel Bilişim, Tekno Stok ve ESS. Bunların servisleri epey geniş ama insan yine de ürün alırken şüphe ediyor.

      Bende LG 42LE5500 alacağım çarşamba günü ama LG TR garantili alacağım. LG TR garantisi belki bana sorun çıkartacak ama İstanbul'da yaşadığım için çözerim diyorum.

      Bu arada Samsung Uluslararası garantiye geçmiş. Aldığınız ürün 1 yıl boyunca uluslararası garanti kapsamında. Yani ürün arızalandığında ürünün garantör firması ürünü yurt dışına gönderiyormuş. 2. yıl ise kendileri tamir ediyorlarmış. Tabi bu süreç nasıl olur bende merak ediyorum.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      405 Mesaj
      25 Kasım 2010 13:33:03
      bence samsung marka tv almak mantıklı değil daha kim garanti veriyor ne garntisi veriyor belli dğeil.zaten panelleri çok esnek ve tek katman o yüzden philips veya lg ye kayıyorum yavaş yavaş.
      c650 gözümden düştü. pfl5405 veya ld550 ve üstü düşünüyorum.
      saygılaırmla


      _____________________________

      Avantajlı Ürünler,Hesaplı ürünler,Bebeler Dünyası
      "Alışveriş, Hiç Bu Kadar Avantajlı Olmamıştı."
    • Yüzbaşı
      345 Mesaj
      05 Ocak 2011 22:05:43
      önemli ama geride kalmış bi başlık bence..aydınlanılması gereken bi konu..
      peki pratikev sitesi kimle servis veriyor samsung için..istanbul toptan yazan ktm bilişim mi acaba..doğru muyum ?


      _____________________________

      ((((OPEL ASTRA J KASA 2013 BEYAZ))))
    • Er
      11 Mesaj
      06 Mart 2011 17:47:29
      Gayet güzel bir paylaşım olmuş. Konuyu açan arkadaşa teşekkürler.
      Bende LG 42le5500 almayı düşünüyorum. Distribitör ürün satan firmalar (Vatan,Teknosa) ile Aktüel Bilişim garantili satan firmalar arasında 400 tl'ya yakın bir fark var. Kararsız kaldım.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1045 Mesaj
      06 Mart 2011 18:13:37
      Bimeksin sattığı ürünlerin ithalatçısınıda yazın AZURA diye bir firma samsungları ve lg leri getiriyor


      _____________________________

      ***AMD X3@X4 720 BE@3000mhz***Gigabyte MA-790X-UD4***MSİ HD 6870 HAWK***Kingston Hyperx 4x2 Gb DDR2 1066 Mhz***
      ***Samsung 1 TB****Western Digital 2 TB***Seagate 320 GB***Samsung 250 GB***Creative Xtreme Music***Skystar S2 HD Uydu Kartı***
      ***OCZ 700 Watt Power***Samsung 2233BW***Samsung B2230H***
    • Çavuş
      44 Mesaj
      07 Mart 2011 14:05:17
      konuya açan arkadaşın eline sağlık. çok teşekkürler..
      webdenbul.com sitesini bulamadım listede.
      buradan bir ürün almayı düşünüyorum. 42 inch led tv. fiyatını gayet uygun buldum. bu sitesi hakkında bilgisi olan var mı acaba?
      teşekkürler


      _____________________________

      hicq morte viventes educante
    • Firma Yetkilisi
      3 Mesaj
      07 Mart 2011 19:32:02
      Kamuoyuna, Müşteri ve Servislerimize Duyuru

      Bilişim ve teknik servis sağlayıcılığı sektöründe yıllardır faaliyet göstermekte olan şirketimiz, 81 ilde 410 servis noktasına sahiptir. Şirketimiz toplam kalite yönetimi, personel ve ekipman olarak, müşteri ve maksimum memnuniyet odaklı hizmet ve çözüm üretme anlayışı ile alanında saygın ve güçlü bir konuma yükselebilmiş olmanın haklı övüncünü taşımaktadır.

      Şirketimiz, 2007 yılından bu yana İstanbul Bilişim A.Ş. ve Tekno Stok Bilişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. nin sattığı LCD/LED/Plazma TV’lerin kurulum ve arıza işlerini ServisPoint markasıyla gerçekleştirmektedir. Bu iş ortaklığı ve verdiğimiz destekle, süreç içinde İstanbul Bilişim A.Ş.’nin satışlarının nereden nereye geldiği tüm kamuoyunun malumudur. İstanbul Bilişim A.Ş. ve Tekno Stok Bilişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti., şirketimiz ve bizimle sözleşmeli servislerimizden kaynaklanan “19 Yıllık Tecrübe, 81 il de 390 Saha Ekibi” sloganlarını görsel, yazılı ve internet medyasında kullanmıştır.

      Ancak son zamanlarda, şirketimizin bu saygın ve güçlü konumuna gölge düşürmeye yönelik olarak, sözleşme kapsamında servis sağladığımız İstanbul Bilişim A.Ş. ve Teknostok Bilişim Hiz.San.Tic.Ltd.Şti tarafından sözleşme hükümlerine bütünüyle aykırı surette servislerimize doğrudan iş gönderilmek istendiği; şirketimizin iflas ettiği yönünde asılsız ve iftira niteliğinde söylentiler çıkarıldığı tespit edilmiştir.

      Şirketimiz, kendisine yönelmiş hiçbir hukuksuzluğa sessiz kalmayacaktır. Adı geçen ve şirketimize karşı birçok sözleşme hükmüyle bağlı olan bu iki şirkete karşı, sözleşmeden kaynaklanan haklarımızı ve şirketimizin genel itibar ve menfaatlerini korumak için yargısal yollara başvurulmuş ve aleyhlerinde tazminat davası açılmıştır.

      Adı geçen şirketlerle mevcut sözleşmemiz tarafımızdan yargı organlarına taşındığından kendileriyle çalışmamızın sona erdiğinin bilinmesini isteriz. İlgili şirketlerden daha önce TV almış veya alacak kişilerin, herhangi bir mağduriyete uğramamaları için, mezkur şirketlerden servis hizmeti desteğimizi kestiğimizi önemle bildirmek isteriz.

      Şirketimiz, hizmetlerine yukarıda bahsettiğimiz ilke ve hedefleri doğrultusunda, müşterilerinin memnuniyetine odaklı olarak, yılmadan, inançla ve emin adımlarla devam edecektir.

      Tüm kamuoyunun bilgilerine sunar,
      Esenlikler dileriz.
      Saygılarımızla….


      Servis Noktası Servis Hiz.Bil.
      Yaz.Elek.İth.İhr.Tic.A.Ş.


      _____________________________

    • Teğmen
      137 Mesaj
      08 Mart 2011 13:34:07
      quote:

      Firma sıralaması, firmanın hizmet verdiği servis noktası sayısına göre "tarafsız" olarak olarak yapılmıştır.

      Not : Paralel ithalat yapan firma Sanayi ve Ticaret bakanlığı onaylı resmi ithalatçı belgesine sahip olmalıdır. Bu belgeye sahip olmayan firmaların ürünleri "Paralel İthalat" değil "Kaçak Ürün" sınıfına girmektedir.

      Paralel ithalat belgesine sahip firmaların ürünleri 2 yıl garantili, faturalı ve kapalı kutulu olmak zorundadır.

      RESMİ İZİN İLE PARALEL İTHALAT YAPAN FİRMALAR (TV ürünleri (LCD, LED, Plazma v.b.) için geçerlidir)

      Aktüel Bilişim - Hoş Elektronik

      Servis noktası : 490 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Şok, Migros, Real, Metro, Anında Kapıda, Tekno Sepet
      Telefon : 0 (212) 444 17 27

      Plato Bilişim

      Servis noktası : 480 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Şok, Migros, Real, Bim, DIA, Tansaş, Metro, Anında Kapıda
      Telefon : 0 (212) 444 13 54

      Tekno Stok - İstanbul Bilişim

      Servis noktası : 390 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 2 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : İstanbul Bilişim, Pramit, Hatipoğlu, Hakmar
      Telefon : 0 (212) 217 30 45

      Avrupa Bilişim Hizmetleri

      Servis noktası : 370 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 2 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Avrupa Bilişim
      Telefon : 0 (212) 528 39 82

      Electronic Service Solutions

      Servis noktası : 250 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Yerinde servis : Var (81 ilin hepsi)
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Gold Elektronik, Hızlı Al, Metro Elektronik, ESS Global
      Telefon : 0 (216) 554 75 75

      STS Elektronik

      Servis noktası : 45 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 35 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 35 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Group Global, Çarşı Pazar, Ticaret Merkezi
      Telefon : 0 (212) 252 46 49

      DFS Elektronik

      Servis noktası : 38 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 20 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 20 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 1 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : DFS Bilişim Sistemleri
      Telefon : 0 (212) 473 36 34

      Tema Bilişim

      Servis noktası : 26 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 18 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 18 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Hepsini Bizden Al, Ak Bilişim, İdeal Eşya
      Telefon : 0 (216) 878 23 46

      KTM Bilişim

      Servis noktası : 26 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 18 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 18 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Var
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : İstanbul Toptan
      Telefon : 0 (212) 649 89 23

      Cihan Teknoloji Hizmetleri

      Servis noktası : 24 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 13 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 13 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Yok
      Ölü piksel garantisi : 4 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : E-Alışveriş, Tek Çarşı
      Telefon : 0 (212) 201 14 33

      Aktürk Elektronik

      Servis noktası : 7 noktada servis hizmeti veriyor.
      Tüm illerde servis : Var (81 ilin hepsi, 3 ilde servis geliyor, diğer illerde kargo ile çalışılıyor.)
      Yerinde servis : 3 ilde mevcut.
      Kapıdan kapıya ücretsiz kargo : Yok
      Ölü piksel garantisi : 3 ölü piksel ve üzerine değişim garantisi veriyor.
      Bu firma garantisi ile ürün alabileceğiniz firmalar : Web'den Sipariş
      Telefon : 0 (212) 528 78 41

      Listede olmayan Paralel İthalatçı firmaların bilgileri (Telefon numaraları, mail adresi v.b.) verilirse o firmalar ile de görüşüp gerekli bilgileri buraya ekleyebilirim.

      Hangi firmalar hangi garantileri veriyor diye bir kısımda ekledim. Sizden özellikle İnternet siteleri burada yer alan hangi firmanın garantisi veriyorsa siteyi buraya yazabilirsiniz.

      Lütfen sizde bu firmalar hakkında yaşadığınız deneyimleri, olumlu ve olumsuz yönlerini bu konu altında paylaşın.

      Böyle bir liste başka hiçbir forumda mevcut değil.

      Bu çok iyi bir kaynak olmuş elinize sağlık


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Game_Breed -- 8 Mart 2011; 13:37:36 >
      _____________________________

    • Teğmen
      100 Mesaj
      05 Nisan 2011 00:54:11
      merhaba birşey sorucam 2.el bir blackberry aldım alığım arkadaş telefonun garantılı oldugunu soyledı imei numarasından baktıgımda telefonun paralel ıthalat malı oldugunu ogrendım buda demek oluyorkı ganpa kvk teleservıce bakmıyor ancak telefonun ustunde avea logosu ve açılıl menüsünde avea teması var bu iş nasıl olucak bu telefonun garantısını kım karşılıyor:)


      _____________________________

    • Yarbay
      2990 Mesaj
      08 Nisan 2011 12:20:25
      Merhaba arkadaşlar,

      LG 50PK550 almayı düşünüyorum, ama http://www.cimri.com/lg...550-50-plazma-televizyon linkinden de kontrol ederseniz (bugün için) fiyat 1732 TL ile 2924 TL arasında değişiyor. Avrupa Bilişim 1732, istanbul Bilişim 2003, hepsiburada 2700(küsüratını hatırlamıyorum) TL fiyat veriyor. ancak açıkçası paralel ithalata ne kadar güvenip ne kadar güvenemeceğimi bilemiyorum. hem konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar, hem de paralel ithalat ürün almış arkadaşlar tecrübelerini (olumlu yada olumsuz) paylaşarak bu fiyatlarla en makulü nereden almaktır konusundaki fikirlerini belirtebilirler mi ? nova bilgisayar ile görüştüm, ancak onların elinde yoktu, ve istemem durumunda bana fiyat verebileceklerini ve sipariş verirsem de getirteceklerini söylediler, ama distribütör yada paralel nasıl getirecekler sormadım. gün içerisinde tekrar arar, öğrenirsem paylaşırım.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ishakteyran -- 8 Nisan 2011; 12:29:05 >
      _____________________________


      Tecrübe okulunda öğrenim ücreti yüksektir; ama akılsızlara bir şeyler öğretebilen başka okul da yoktur. Jonathan Swift
      PSN : LionOfBosphorus
    • Yarbay
      2990 Mesaj
      08 Nisan 2011 16:19:38
      Nova bilgisayar ile görüştüm, ve tüm notebookların distribütör garantili olduklarını ama TVlerde ise modele göre değişebildiğini, ve ben nasıl istersem (distribütör yada paralel menşeli) o şekilde getirebileceklerini söylediler.


      _____________________________


      Tecrübe okulunda öğrenim ücreti yüksektir; ama akılsızlara bir şeyler öğretebilen başka okul da yoktur. Jonathan Swift
      PSN : LionOfBosphorus
    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      19 Nisan 2011 23:00:44
      Konuyu açan arkadaşın eline, emeğine sağlık.
      Böylesine önemli birkonu hakkında kişisel çabalarıyla yapmış olduğu bu araştırmayı bizlerle paylaşması gerçekten takdire şayan.
      Kişisel görüşüm bu konunun forumda üst konu olması gerektiğini yönünde.


      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      20 Nisan 2011 15:45:15
      Bu gün Plato Bilişim ile görüştüm,6 ve üzeri ölü piksele değişim yapılıyor.Bu da çok fazla sanırım...


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Nisan 2011 23:17:07

      quote:

      Orijinalden alıntı: yoksull

      Bu gün Plato Bilişim ile görüştüm,6 ve üzeri ölü piksele değişim yapılıyor.Bu da çok fazla sanırım...

      Paralel İthalat ürün almanın artık avantajı kalmadı,Distribütör firmalarla nerdeyse aynı fiyattalar !

      6 pixsel fazla değil fazlanında fazlası,6 pixsel bir panelde ne demektir biliyormusun kaldır çöpe at özü budur,6 pixseli dahi bırak 1 tane pixsel dahi durumuna göre izleme keyfini rezil eder,aynı şeyi yaparsın kaldırır çöpe atarsın !

      Bu sebeble Distribütör firmalar daha avantajlıdır,aradaki 100-200 Lira için şahsen riske girmem gider 300 lirada fazla veririm Distribütör ürünü alırım !

      Bütün Paralel İthalatçı firmalar elbetteki aynı değildir,Pralel İthalat ürün alırken çok ama çok iyi seçim yapmalısınız !

      Bir ara öyle ürünler İthal edildiki tam komediydi,Özellikle Hindistan-Güney Afrikadan paneller geldi,Oysaki ürün Avrupada bulmanız bile mucize sayılırdı :)

      İsim vermiyorum ama halen bu ürünlerden Türkiye'de satanlar var,zaten ürünün serisine bakarsanız durumu görürsünüz,Avrupada-Amerikada asla bulamazsınız Asya Ülkeleri için üretilen panellerdir !

      Paralel İthalatçı elbetteki haklı adamlar herden ucuz bulurlarsa ordan alıyorlar,ürünler kötümü hayır sadece Kıta farkı olan farklı serilerden ibarettir !


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      23 Nisan 2011 10:58:48

      quote:

      Orijinalden alıntı: yoksull

      Bu gün Plato Bilişim ile görüştüm,6 ve üzeri ölü piksele değişim yapılıyor.Bu da çok fazla sanırım...

      Plato nun satış sitesi nde yazdığına göre kurulum anında 1 ölü piksel değişim için yeterli (ki buda sanıyorum Tüketici kanunu internetten alınan ürünler konusu ile ilgili ) kurulum sonrasında ki bir tarihte oluşabilecek ölü piksel içinse en az 5 ölü piksel yazıyor. Ki buda TR deki tüm TV satıcıları için geçerli diyor.

      http://www.anindakapida...tu-garanti-sartlari.aspx








      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      23 Nisan 2011 14:46:33
      Kurulumu kendim yaptığım için öyle bir şansım olmadı tabi.Dediğin gibi 6 değil 5 e de değişim yapılıyor olabilir.Şu an için bende sorun yok ancak 4-5 tane de olsa bayağı sırıtabilir.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Nisan 2011 23:20:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: palet



      Alıntıları Göster


      Plato nun satış sitesi nde yazdığına göre kurulum anında 1 ölü piksel değişim için yeterli (ki buda sanıyorum Tüketici kanunu internetten alınan ürünler konusu ile ilgili ) kurulum sonrasında ki bir tarihte oluşabilecek ölü piksel içinse en az 5 ölü piksel yazıyor. Ki buda TR deki tüm TV satıcıları için geçerli diyor.

      http://www.anindakapida...tu-garanti-sartlari.aspx


      Bu tür açıklamalar aslında ucu açık genelde firmalar lehine yapılmış olan,standart garanti koşullarıdır !

      ürün alındığı anda 1 tane değişim elbetteki kağıt üzerinde hoş bir durum,uygulamada ise zaten belirtilmiş,sonradan oluşabilecek pixseller dahil değil !

      Avrupada bu durum yok,yani pixsel sorunları insanları korkutmuyor,firmalar rekabet yüzünden ürün değişimine gidiyorlar,Ülkemizde elbetteki firmların,finansal güçleri doğrultusunda bu değişim işlemleri yapılabiliyor,çoğu zamanda Tüketici ve İthalatçı arasında sorunlar yaşanabiliyor !

      Firmalarla biz malesefki İthalatçıları karıştırıyoruz,kimse kusura bakmasında Tüketiciler olarak cahiliz,işin gerçeği bu !

      X kişi İstanbul bilişimden ürün alıyor (çok bilinen firma olduğu için yazdım),üründe sorun çıkıyor diyelim,X kişi başlıyor feryat figan,her forumda yazıyor,oysaki yaptığı sadece boş yere firmayı karalamaktır nedenmi !

      Her firma en ucuz yerden ürün alır,aynen bizler gibi en ucuz marketleri tercihimiz misali,elbetteki bu firmalar ucuza alıp ürünü çabuk satmak,gelir etmek tek amaçlarıdır her firmanında tek amacı iyi satış grafiğine ulaiıp para kaznamaktır !

      Dedim ya Tüketici olarak cahiliz,oysaaki bu firmalar sizlere 1 garanti belgesi verirler,bakanlıktan onaylı kaşeli,Garnti belgesi üzerinde muhatap olacağınız İthalatçı kaşeside mevcuttur,ama umuraamazlığımız yüzünden,satın aldığımız firmayı hedef alrızı ve elimizden geleni karalama sataşma v.s yapanlarıda görüyoruz zaten !

      Beyler,önce ürünü alırken,Anında kapıda-Avrupa Bilişim,Migros-yada her hangi bir mağaza,size servis vermezler sadece kendi İthal ettikleri ürünlere servis yada değişim hakkı verirler !

      Bu sebeble,Lütfen ,Satıcı firmadan ürün alırken,İthalatçı firmasını sorun,inanın kazanan sizler olursunuz,çunki İthalatçı firmlar hakkında İnternet üzerinden her türlü bilgiye olaşabilirsiniz !

      Anındakapıda adlı siteye gelince,ürünleri çok pahalı Resmi Distribütör firma ile aynı hatta bazılarılarından pahalı bile !

      Şuanda Vatanda satılan PJ350 bu firmada 1.280 kusur lira iken,Resmi Distribütör ürünü satan Vatan mağazasında 1.049 lira,zaten iki firmanında satış fiyatlarına bakarsanız,görürsünüz !

      Yani anındakapıda,bence fiyatlarını biraz piyasaya göre düzenlemeli,enazından bana göre emsellarinden pahalı ürünleri var !


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      263 Mesaj
      24 Nisan 2011 04:52:52
      peki incehesap.com sitesindeki samsung tv lerin ithalatçı firması kimdir ve kaç ölü pixele değişim veriyorlar acaba???


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apolloapollo -- 24 Nisan 2011; 4:53:10 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      24 Nisan 2011 05:38:41

      quote:

      Orijinalden alıntı: apolloapollo

      peki incehesap.com sitesindeki samsung tv lerin ithalatçı firması kimdir ve kaç ölü pixele değişim veriyorlar acaba???

      Firmaya sorarsanız cevaplarlar,hangi firmaya aitse,size söylerler,bazı satıcılar 2-3 farklı ithalatçıyla çalışabiliyor,bu sebeble beğendiğiniz ürün üzerinden soru sorun,misal samsung xxx serisi garantisi kime aittir diye,malesef bazı firmaların müşteri temsilcilerinin dünyadan haberi yok :)


      _____________________________

    • Çavuş
      78 Mesaj
      24 Nisan 2011 12:37:41
      güzel konu teşekkürler


      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      24 Nisan 2011 15:49:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: andy1



      Alıntıları Göster



      Bu tür açıklamalar aslında ucu açık genelde firmalar lehine yapılmış olan,standart garanti koşullarıdır !

      ürün alındığı anda 1 tane değişim elbetteki kağıt üzerinde hoş bir durum,uygulamada ise zaten belirtilmiş,sonradan oluşabilecek pixseller dahil değil !

      Avrupada bu durum yok,yani pixsel sorunları insanları korkutmuyor,firmalar rekabet yüzünden ürün değişimine gidiyorlar,Ülkemizde elbetteki firmların,finansal güçleri doğrultusunda bu değişim işlemleri yapılabiliyor,çoğu zamanda Tüketici ve İthalatçı arasında sorunlar yaşanabiliyor !

      Firmalarla biz malesefki İthalatçıları karıştırıyoruz,kimse kusura bakmasında Tüketiciler olarak cahiliz,işin gerçeği bu !

      X kişi İstanbul bilişimden ürün alıyor (çok bilinen firma olduğu için yazdım),üründe sorun çıkıyor diyelim,X kişi başlıyor feryat figan,her forumda yazıyor,oysaki yaptığı sadece boş yere firmayı karalamaktır nedenmi !

      Her firma en ucuz yerden ürün alır,aynen bizler gibi en ucuz marketleri tercihimiz misali,elbetteki bu firmalar ucuza alıp ürünü çabuk satmak,gelir etmek tek amaçlarıdır her firmanında tek amacı iyi satış grafiğine ulaiıp para kaznamaktır !

      Dedim ya Tüketici olarak cahiliz,oysaaki bu firmalar sizlere 1 garanti belgesi verirler,bakanlıktan onaylı kaşeli,Garnti belgesi üzerinde muhatap olacağınız İthalatçı kaşeside mevcuttur,ama umuraamazlığımız yüzünden,satın aldığımız firmayı hedef alrızı ve elimizden geleni karalama sataşma v.s yapanlarıda görüyoruz zaten !

      Beyler,önce ürünü alırken,Anında kapıda-Avrupa Bilişim,Migros-yada her hangi bir mağaza,size servis vermezler sadece kendi İthal ettikleri ürünlere servis yada değişim hakkı verirler !

      Bu sebeble,Lütfen ,Satıcı firmadan ürün alırken,İthalatçı firmasını sorun,inanın kazanan sizler olursunuz,çunki İthalatçı firmlar hakkında İnternet üzerinden her türlü bilgiye olaşabilirsiniz !

      Anındakapıda adlı siteye gelince,ürünleri çok pahalı Resmi Distribütör firma ile aynı hatta bazılarılarından pahalı bile !

      Şuanda Vatanda satılan PJ350 bu firmada 1.280 kusur lira iken,Resmi Distribütör ürünü satan Vatan mağazasında 1.049 lira,zaten iki firmanında satış fiyatlarına bakarsanız,görürsünüz !

      Yani anındakapıda,bence fiyatlarını biraz piyasaya göre düzenlemeli,enazından bana göre emsellarinden pahalı ürünleri var !

      O "cahillik" benim sözlerim için geçerli değildir herhalde çünkü Plato Bilişim ithalatçı firma.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      263 Mesaj
      24 Nisan 2011 23:52:04

      quote:

      Orijinalden alıntı: andy1



      Alıntıları Göster


      Firmaya sorarsanız cevaplarlar,hangi firmaya aitse,size söylerler,bazı satıcılar 2-3 farklı ithalatçıyla çalışabiliyor,bu sebeble beğendiğiniz ürün üzerinden soru sorun,misal samsung xxx serisi garantisi kime aittir diye,malesef bazı firmaların müşteri temsilcilerinin dünyadan haberi yok :)


      Dediğiniz gibi dün forumda sorduktan sonra siteye de yazdım.Hala cevap bekliyorum.Muhtemelen müşteri hizmetleri pazar günü çalışmıyordur.46c750 serisi için sormuştum ithalatçı firmayı.Belki bir bilen vardır diye ümit etmiştim.Herneyse sanırım bilen yok.Öğrenir öğrenmez sizleride bilgilendiririm.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Nisan 2011 00:54:15
      Sn.yoksull ,yanlış anlamaya sebeb verdiysem özür diliyorum,sizi kast eden bir cümle asla değildi,tam tersi herkes keşke sizin gibi bilinçli olsa,ürün özellikleri değilde,Garanti kapsamlarını göz önünde bulundurarak ürün alsa !

      Şahsen bende yeni panel alma peşindeyim,aslında Paralel İthalatçılardan almak istemem,ama taksite girmek istemediğimden,bir kaç firma ile görüşmelerim oldu,aldığım cevaplarda gerçekten şaşırtıcıydı !

      Kimisi,biz 2-3 pixsel garanti kurulumda çıkarsa ürünü geri almayız,kimisi bizim fiyatımız en ucuz diyecek kadarda piyasadan habersiz,oysaki Distribütör firmalardan dahi pahalı ürünler satmaları ise ilginçti :)

      Bunları yetkili ağızlardan duyunca açıkcası,bu konuştuğum firma temsilcilerinden aldığım yanıt ''bizden ürün almayın,gibi bir düşünceye sebeb oldu'',bu nedenlede elbetteki Türkiye Yetkili Distribütörlerinden almanın daha mantıklı olacağını bir kez daha gördüm !

      Paralel İthalatçıları karalamıyorum ama Müşteri temsilciğine aldıkları ve Müşterileri ile muhatap ettikleri elemanları inanılmaz yetersizler,biraz detaylı soru soruncada bu sefer anlamadıklarından,bizim şartlarımız bu deyip kapıyorlar !

      Şartları böyle net ve tavizssiz firma imajı çizen bir yerdende mal almayı elbetteki düşünmem !

      Paralel İthalatçılara tavsiyemse,Müşteri hizmetlerine yetişmiş profosyonel insanlar alsınlar !


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      263 Mesaj
      25 Nisan 2011 13:48:38
      incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Nisan 2011 15:08:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: apolloapollo

      incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???

      Dostum örnek olacak bir yorum yapmışsın,seni gerçekten tebrik ediyorum,keşke herkes senin gibi bu konularda duyarlı olabilse !

      Satıcı firma değil arıza durumunda,İthalatçı firma muhtabımızdır,yani xxx firmamı bbb firmamı değil,Hangi İthalatçı olmalıdır !

      Bunuda sen gayet net özetlemişsin tekrar tebrikler.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 24 Nisan 2011; 15:08:41 >
      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      25 Nisan 2011 15:30:35
      Sn.andy; dediğin gibi önce ithalatçı firmaları araştırmak lazım.Bi kaç alışveriş sitesi ile görüştüğümde önce, sonrasında muhatabım kim olacak diye ithalatçısını sordum,plato'yu ordan öğrendim.Dahili uydulu olanları sony resmi olarak bildiğim kadarıyla getirmiyor,o nedenle paralel aldım.İnşaallah pişman olmam.Tabi fiyatlar yakınsa distribitör daha mantıklı olabilir ne de olsa sony eurasia 5 yı garantili...


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Nisan 2011 15:43:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: yoksull

      Sn.andy; dediğin gibi önce ithalatçı firmaları araştırmak lazım.Bi kaç alışveriş sitesi ile görüştüğümde önce, sonrasında muhatabım kim olacak diye ithalatçısını sordum,plato'yu ordan öğrendim.Dahili uydulu olanları sony resmi olarak bildiğim kadarıyla getirmiyor,o nedenle paralel aldım.İnşaallah pişman olmam.Tabi fiyatlar yakınsa distribitör daha mantıklı olabilir ne de olsa sony eurasia 5 yı garantili...


      Hayırlı olsun Güle Güle sağlıkla izleyin tvnizi !

      Aslına bakarsanız biraz dikkatli kullanınca genelde paneller uzun süre kullanılıyor,ama bu panellerin baş düşmanı,düzensiz voltajdır,bir anda pixselleri saf dışı bırakabiliyor,bu sebeble sizede tavsiyem !

      Fişi taktğınız priz eskiyse yada üzerinde 2-3 adet priz takılıysa aman önlem alın derim !

      Piyasada çok kaliteli voltaj akım korumalı prizler var,muhakkak bir tane alın derim,malesefki çoğu evde görüyorum 1 prizde 2-3 adet üst üste cihazların fişleri uyduruk çoğaltıcılarla tutturulmuş,cihazlara en kolay zarar verecek yöntemlerden biridir !

      Sonuçta ürün zarar görecekse İthalatçı yada Distribütörden alınmış fark etmiyor !




      _____________________________

    • Onbaşı
      34 Mesaj
      25 Nisan 2011 16:01:00

      quote:

      Orijinalden alıntı: apolloapollo

      incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???


      geçen hafta telefonla garantisi hakkında temsilcisiyle konuştum ama bana pek kurumsal gibi gelmediler. 5 piksel ve daha fazlasına garanti veriyorlar ve söylediklerine göre bütün ithalatçılar böyleymiş. ama en garibime giden kurulum için servis çağırırsanız 25tl servis ücreti varmış. sıfır tvyi kutusundan çıkarmak için 25 tl istemeleri bana servisleri hakkında pek güven vermedi. sonuç ben hala tv bakmaya devam ediyorum :D


      _____________________________

    • Binbaşı
      1161 Mesaj
      25 Nisan 2011 18:53:55
      Dostlar cahilligimi mazur gorun ama bu kurulum isine kafam basmiyor pek, kutuyu ben acip tv yi ben calistirirsam garanti disimi kaliyor?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Nisan 2011 04:30:33

      quote:

      Orijinalden alıntı: leigh_hunt

      Dostlar cahilligimi mazur gorun ama bu kurulum isine kafam basmiyor pek, kutuyu ben acip tv yi ben calistirirsam garanti disimi kaliyor?

      Firma ile konuşsanızda,kutu kapalı olduğundan,kırık,çizik,eksik varsa ve bu ürünü siz açıp kurarsanız,firmanın kabul etmeme hakkı otomatikman doğar !

      Şikayette etseniz,hiç birşey elde edemezsiniz,Garnti kaşeleride bu sebeble verilir,yani Servis gelip kurar ve kurulduğuna dairde sizden imza alır,diğer türlü haklı olarak ürün kutudan kırık çıksa bile,Firma elbetteki kabul etmeyecektir !

      Bu sebeble kurulumu siz yapmayın,kurulumu bırakın kutuyu dahi açmayın,servis gelene kadar bekleyin,firma istediği kadar siz kurun desin,itibar etmeyin !

      Ürün kırık çıkarsa yada vuruk yada ezik,emin olun firmanın tavrı anında değişecektir,vede %100 tavır firma lehine durum oluşacaktır !

      Hatta ürün kargo ile gelmişse kargo yanında kutuyu inceleyin,kutuda delik yırtık,ezik varsa,kargo görevlisine hespini rapor tutturtun yada kargoyu iade edin,bu tür kutuları raporsuz alırsanız,yine Firma lehine sonuç çıkacaktır !

      Bu sebeble,sakın ne kutu açın nede kendiniz kurun !


      _____________________________

    • Binbaşı
      1161 Mesaj
      26 Nisan 2011 07:23:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: andy1


      Alıntıları Göster


      Firma ile konuşsanızda,kutu kapalı olduğundan,kırık,çizik,eksik varsa ve bu ürünü siz açıp kurarsanız,firmanın kabul etmeme hakkı otomatikman doğar !

      Şikayette etseniz,hiç birşey elde edemezsiniz,Garnti kaşeleride bu sebeble verilir,yani Servis gelip kurar ve kurulduğuna dairde sizden imza alır,diğer türlü haklı olarak ürün kutudan kırık çıksa bile,Firma elbetteki kabul etmeyecektir !

      Bu sebeble kurulumu siz yapmayın,kurulumu bırakın kutuyu dahi açmayın,servis gelene kadar bekleyin,firma istediği kadar siz kurun desin,itibar etmeyin !

      Ürün kırık çıkarsa yada vuruk yada ezik,emin olun firmanın tavrı anında değişecektir,vede %100 tavır firma lehine durum oluşacaktır !

      Hatta ürün kargo ile gelmişse kargo yanında kutuyu inceleyin,kutuda delik yırtık,ezik varsa,kargo görevlisine hespini rapor tutturtun yada kargoyu iade edin,bu tür kutuları raporsuz alırsanız,yine Firma lehine sonuç çıkacaktır !

      Bu sebeble,sakın ne kutu açın nede kendiniz kurun !

      Tesekkur ederim dostum, pekiyi teknoloji marketlerden orada kontrol ederek alsak, orada deneyip calistirip kaseletsek ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Nisan 2011 10:41:17
      Sn.leigh_hunt ,buna izin vermezler sebebi belli,açılan kutuyu başka bir müşteri kabul etmeyecektir,ancak dediğim gibi,kapalı kutuda açılmamış olması önemli,buna dikkat etmeniz yeterlidir !

      İllki almak için açtıracaksanız,mağaza belki kutuyu açıp görmenize izin verebilir,bu durumdada seçeceğiniz marka ve ürüne tam karar vermelisiniz !

      %99 her firma kurulum için servis gönderir.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 25 Nisan 2011; 10:41:45 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      263 Mesaj
      26 Nisan 2011 15:18:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: G.M.J.



      Alıntıları Göster



      geçen hafta telefonla garantisi hakkında temsilcisiyle konuştum ama bana pek kurumsal gibi gelmediler. 5 piksel ve daha fazlasına garanti veriyorlar ve söylediklerine göre bütün ithalatçılar böyleymiş. ama en garibime giden kurulum için servis çağırırsanız 25tl servis ücreti varmış. sıfır tvyi kutusundan çıkarmak için 25 tl istemeleri bana servisleri hakkında pek güven vermedi. sonuç ben hala tv bakmaya devam ediyorum :D


      Demek öyleymiş.Temsilcinin dünyadan haberi yok anlaşılan.Plato öyle çalışmıyor 1 pixele değişim garanti veriyor.Üstelik ürünü beğenmezsen kullanmış bile olsan %15 kesinti ile iade kabul eden firmalar bile var.Fakat ürün fiyatlarıda resmi distrubütorlere taş çıkartır hani.Sonuç olarak Tekno eksperin servis sağlayıcılığı beni pek cezbetmedi.Beklemede ve araştırmada kalayım bir müddet daha.


      _____________________________

    • Yarbay
      2632 Mesaj
      26 Nisan 2011 16:35:30
      peki diyelim ki kargo ile geldi cihaz , dıştan kontrol ettik kutusunda bir darbe izi vs yok... kargoyu teslim aldık, kargo firması çekti gitti belli bir saat sonra servis kuruluma geldi kutuyu bir açtık ki panelde kırık, çıkık var ... bu durumda belliki kargoda zarar görmüş panel. Bu durumda ne yapmak lazım servis rapor tutacak ama çoğunluklada " kargoyu kargocunun yanında zarar görmediğine dair kontrol edin " deniyor ama servisin açması gereken bir kutuyu kargo tesliminde bizim açma imkanımızda yok, nasıl davranmak lazım ?


      _____________________________

      SEMERKAND HD : Frekans : 11558 mhz - Pol : Dikey (v) - Fec : 2/3 - Senbolrate : 30000 mbs
Sayfa: [1] 2 3   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> TV Tavsiyeleri >> Paralel İthalat Garantileri Hakkında (Tüm Liste)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.