Şimdi Ara

Grundig 75 GHU 7505 B acil tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
2.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sorunlu 65GGU9760 tv yerine arçelik değişim bölümü bu tv yi teklif etti. İnternette bir şey bulamadım kullanıcı yorumlarınız çok değerli benim için. Yarın kendilerine kararımı bildireceğim. tv nin fiyatı şu an 26000 tl civarı bana 21000 tl ye gelmiş olacak eski tv nin üzerine fark verince ne dersiniz alınır mı




  • ekran büyük ama alt model.75 inc de alt segment göz kanatir bulasmayin.ustune para istemeleri komedi bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • size 9 seri vermeleri lazım yoksa üst modelini vermeleri lazım boyut büyütüp model düşme şansları yok bildiğim kadarıyla

  • RNNN kullanıcısına yanıt

    Hocam durum şöyle bendeki 65ggu9760 modeli daha önce 2 kere değişime gitti bu sızmalardan dolayı bu üçüncü değişen olacak ve artık istemiyorum. Bana değişim bölümünün teklifi şu şekilde oldu. Bu tv nin panel olarak yeni modeli 65ggu9765 olan için 8000 tl fark onun dışında 75ggu7505 model tv içi 7500 tl fark istendi. Ben 65 inç olanı istemedim çünkü üretim bantları kesinlikle sıkıntılı zaten şikayet varda konu açtığımda gördüm ki bu seriden bir tek mağdur ben değilmişim. 55-65 inç altına inmeyi pek düşünmediğimden samsung ve lg ninde fiyatları yüksek olduğundan tcl markasına bakıyorum. Bana önerebileceğin modeller var mı bu marka da fiyat performans olarak yorumların için şimdiden teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratd555 -- 13 Eylül 2023; 8:33:28 >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    O zaman 55-65 inç fiyat performans önerebileceğin marka model varsa paylaşır mısın ?

  • muratd555 M kullanıcısına yanıt
    hocam para filan vermeyin 65 inc muadili 2023 neyse onu versinler.Grundigin iyi modelleri var.olmadi oled i var onu isteyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Grundigin iyi modelleri var dedin ya hocam hangileri paylaşabilir misin ?

  • muratd555 M kullanıcısına yanıt
    Bu senenin ghu serisi çok iyi ama en düşük....ghu 8000 olanından bakın. 7 serisinde bazı özellikleri kısılmış. 8 serisinin en üst modeli 8900 ile biten model onu internet satışlarında bulamazsıniz sadece fiziksel Arçelik Beko mağazalarinda satılıyor. Ayak standı farklı ve bazı ekstra özellikler var diğer modellere göre ve ayrıca 8000 serisi Android değil daha güncel olan Google TV. Ve 8500 ile 8900 olanı bütün özellikleri aynı sadece ayak standı farklı. 8500 olanı Arçelik Beko mağazalarinda satılmıyor sadece online pazar yerleri ve elektronik mağazalarından temin edilebilir Grundig de 7000 serisi zaten en düşük alt model ve kolay kolay tercih edilmemesi gereken seri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kardia -- 16 Eylül 2023; 21:50:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • muratd555 M kullanıcısına yanıt

    hocam ben tcl de önermem oda grundigin yanında kaliteli değil sizin tv nin fatura bedeli ne


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt

    13650

  • muratd555 M kullanıcısına yanıt

    ücret iadesi alıp başka marka alın diyecektim ama zor tavsiye forumu var ordq bu tv lerin panel anakart vs bilgileri incelemeler oluyor ordan 9765 modeline bakın farklı panel kullanılmışsa şansınızı öyle deneyin derim ayrıca 9765 modelini size fiyat farkı olmadan vermek zorundalar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt

    Haftaiçi tv yi görmeye kalite kontrol ekibi gelecekmiş servisin kasadaki açıklık için talep ettiği değişimi onaylamadan önce kendileri görmek istiyormuş. Bu arada 9765 modelini bedelsiz almak için ne yapabilirim elimde herhangi matbu evrak yok

  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Yerli üretim Tcl de aynı fabrikada üretiliyor olması lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kardia K kullanıcısına yanıt

    Selam hocam dün 75ghu9000 modeli indirimde 32700 e siparis ettim 38500 den dusmustu sonra tcl 75c645 modeli fark ettim 43 bine geliyor ve q led bunu iade edip onu mu alsam bilemedim media markta gidip inceledim fena da degil gibi geldi grundig 3 yil garanti de var ama kararsizim bilginiz varmi nasil bir model 9000


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.