Şimdi Ara

Paralel İthalat Garantileri Hakkında (Tüm Liste) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
4
Favori
48.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apolloapollo

    incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???

    Dostum örnek olacak bir yorum yapmışsın,seni gerçekten tebrik ediyorum,keşke herkes senin gibi bu konularda duyarlı olabilse !

    Satıcı firma değil arıza durumunda,İthalatçı firma muhtabımızdır,yani xxx firmamı bbb firmamı değil,Hangi İthalatçı olmalıdır !

    Bunuda sen gayet net özetlemişsin tekrar tebrikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 24 Nisan 2011; 15:08:41 >




  • Sn.andy; dediğin gibi önce ithalatçı firmaları araştırmak lazım.Bi kaç alışveriş sitesi ile görüştüğümde önce, sonrasında muhatabım kim olacak diye ithalatçısını sordum,plato'yu ordan öğrendim.Dahili uydulu olanları sony resmi olarak bildiğim kadarıyla getirmiyor,o nedenle paralel aldım.İnşaallah pişman olmam.Tabi fiyatlar yakınsa distribitör daha mantıklı olabilir ne de olsa sony eurasia 5 yı garantili...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yoksull

    Sn.andy; dediğin gibi önce ithalatçı firmaları araştırmak lazım.Bi kaç alışveriş sitesi ile görüştüğümde önce, sonrasında muhatabım kim olacak diye ithalatçısını sordum,plato'yu ordan öğrendim.Dahili uydulu olanları sony resmi olarak bildiğim kadarıyla getirmiyor,o nedenle paralel aldım.İnşaallah pişman olmam.Tabi fiyatlar yakınsa distribitör daha mantıklı olabilir ne de olsa sony eurasia 5 yı garantili...


    Hayırlı olsun Güle Güle sağlıkla izleyin tvnizi !

    Aslına bakarsanız biraz dikkatli kullanınca genelde paneller uzun süre kullanılıyor,ama bu panellerin baş düşmanı,düzensiz voltajdır,bir anda pixselleri saf dışı bırakabiliyor,bu sebeble sizede tavsiyem !

    Fişi taktğınız priz eskiyse yada üzerinde 2-3 adet priz takılıysa aman önlem alın derim !

    Piyasada çok kaliteli voltaj akım korumalı prizler var,muhakkak bir tane alın derim,malesefki çoğu evde görüyorum 1 prizde 2-3 adet üst üste cihazların fişleri uyduruk çoğaltıcılarla tutturulmuş,cihazlara en kolay zarar verecek yöntemlerden biridir !

    Sonuçta ürün zarar görecekse İthalatçı yada Distribütörden alınmış fark etmiyor !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apolloapollo

    incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???


    geçen hafta telefonla garantisi hakkında temsilcisiyle konuştum ama bana pek kurumsal gibi gelmediler. 5 piksel ve daha fazlasına garanti veriyorlar ve söylediklerine göre bütün ithalatçılar böyleymiş. ama en garibime giden kurulum için servis çağırırsanız 25tl servis ücreti varmış. sıfır tvyi kutusundan çıkarmak için 25 tl istemeleri bana servisleri hakkında pek güven vermedi. sonuç ben hala tv bakmaya devam ediyorum :D




  • Dostlar cahilligimi mazur gorun ama bu kurulum isine kafam basmiyor pek, kutuyu ben acip tv yi ben calistirirsam garanti disimi kaliyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Dostlar cahilligimi mazur gorun ama bu kurulum isine kafam basmiyor pek, kutuyu ben acip tv yi ben calistirirsam garanti disimi kaliyor?

    Firma ile konuşsanızda,kutu kapalı olduğundan,kırık,çizik,eksik varsa ve bu ürünü siz açıp kurarsanız,firmanın kabul etmeme hakkı otomatikman doğar !

    Şikayette etseniz,hiç birşey elde edemezsiniz,Garnti kaşeleride bu sebeble verilir,yani Servis gelip kurar ve kurulduğuna dairde sizden imza alır,diğer türlü haklı olarak ürün kutudan kırık çıksa bile,Firma elbetteki kabul etmeyecektir !

    Bu sebeble kurulumu siz yapmayın,kurulumu bırakın kutuyu dahi açmayın,servis gelene kadar bekleyin,firma istediği kadar siz kurun desin,itibar etmeyin !

    Ürün kırık çıkarsa yada vuruk yada ezik,emin olun firmanın tavrı anında değişecektir,vede %100 tavır firma lehine durum oluşacaktır !

    Hatta ürün kargo ile gelmişse kargo yanında kutuyu inceleyin,kutuda delik yırtık,ezik varsa,kargo görevlisine hespini rapor tutturtun yada kargoyu iade edin,bu tür kutuları raporsuz alırsanız,yine Firma lehine sonuç çıkacaktır !

    Bu sebeble,sakın ne kutu açın nede kendiniz kurun !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andy1

    quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Dostlar cahilligimi mazur gorun ama bu kurulum isine kafam basmiyor pek, kutuyu ben acip tv yi ben calistirirsam garanti disimi kaliyor?

    Firma ile konuşsanızda,kutu kapalı olduğundan,kırık,çizik,eksik varsa ve bu ürünü siz açıp kurarsanız,firmanın kabul etmeme hakkı otomatikman doğar !

    Şikayette etseniz,hiç birşey elde edemezsiniz,Garnti kaşeleride bu sebeble verilir,yani Servis gelip kurar ve kurulduğuna dairde sizden imza alır,diğer türlü haklı olarak ürün kutudan kırık çıksa bile,Firma elbetteki kabul etmeyecektir !

    Bu sebeble kurulumu siz yapmayın,kurulumu bırakın kutuyu dahi açmayın,servis gelene kadar bekleyin,firma istediği kadar siz kurun desin,itibar etmeyin !

    Ürün kırık çıkarsa yada vuruk yada ezik,emin olun firmanın tavrı anında değişecektir,vede %100 tavır firma lehine durum oluşacaktır !

    Hatta ürün kargo ile gelmişse kargo yanında kutuyu inceleyin,kutuda delik yırtık,ezik varsa,kargo görevlisine hespini rapor tutturtun yada kargoyu iade edin,bu tür kutuları raporsuz alırsanız,yine Firma lehine sonuç çıkacaktır !

    Bu sebeble,sakın ne kutu açın nede kendiniz kurun !

    Tesekkur ederim dostum, pekiyi teknoloji marketlerden orada kontrol ederek alsak, orada deneyip calistirip kaseletsek ?




  • Sn.leigh_hunt ,buna izin vermezler sebebi belli,açılan kutuyu başka bir müşteri kabul etmeyecektir,ancak dediğim gibi,kapalı kutuda açılmamış olması önemli,buna dikkat etmeniz yeterlidir !

    İllki almak için açtıracaksanız,mağaza belki kutuyu açıp görmenize izin verebilir,bu durumdada seçeceğiniz marka ve ürüne tam karar vermelisiniz !

    %99 her firma kurulum için servis gönderir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 25 Nisan 2011; 10:41:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G.M.J.


    quote:

    Orijinalden alıntı: apolloapollo

    incehesap.com teknoeksper ithalatçı firma ile çalışıyormuş.Min 5 ölü pixel garantisi var ve 81 ilde 100 üzeri servis ağı ile çalışıyormuş.Sanırım Bimeks te bu firma ile çalışıyor.Fakat 2010 yılında kurulan bir firma.Site yetkilileri ilgili fakat mal satışından sonra muhatap teknoeksper olacağı için ilgileri pek önemli de değil açıkçası.Teknoeksper garantisi ve servis hizmetleri hakkında bilgisi olan var mı acaba???


    geçen hafta telefonla garantisi hakkında temsilcisiyle konuştum ama bana pek kurumsal gibi gelmediler. 5 piksel ve daha fazlasına garanti veriyorlar ve söylediklerine göre bütün ithalatçılar böyleymiş. ama en garibime giden kurulum için servis çağırırsanız 25tl servis ücreti varmış. sıfır tvyi kutusundan çıkarmak için 25 tl istemeleri bana servisleri hakkında pek güven vermedi. sonuç ben hala tv bakmaya devam ediyorum :D


    Demek öyleymiş.Temsilcinin dünyadan haberi yok anlaşılan.Plato öyle çalışmıyor 1 pixele değişim garanti veriyor.Üstelik ürünü beğenmezsen kullanmış bile olsan %15 kesinti ile iade kabul eden firmalar bile var.Fakat ürün fiyatlarıda resmi distrubütorlere taş çıkartır hani.Sonuç olarak Tekno eksperin servis sağlayıcılığı beni pek cezbetmedi.Beklemede ve araştırmada kalayım bir müddet daha.




  • peki diyelim ki kargo ile geldi cihaz , dıştan kontrol ettik kutusunda bir darbe izi vs yok... kargoyu teslim aldık, kargo firması çekti gitti belli bir saat sonra servis kuruluma geldi kutuyu bir açtık ki panelde kırık, çıkık var ... bu durumda belliki kargoda zarar görmüş panel. Bu durumda ne yapmak lazım servis rapor tutacak ama çoğunluklada " kargoyu kargocunun yanında zarar görmediğine dair kontrol edin " deniyor ama servisin açması gereken bir kutuyu kargo tesliminde bizim açma imkanımızda yok, nasıl davranmak lazım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    peki diyelim ki kargo ile geldi cihaz , dıştan kontrol ettik kutusunda bir darbe izi vs yok... kargoyu teslim aldık, kargo firması çekti gitti belli bir saat sonra servis kuruluma geldi kutuyu bir açtık ki panelde kırık, çıkık var ... bu durumda belliki kargoda zarar görmüş panel. Bu durumda ne yapmak lazım servis rapor tutacak ama çoğunluklada " kargoyu kargocunun yanında zarar görmediğine dair kontrol edin " deniyor ama servisin açması gereken bir kutuyu kargo tesliminde bizim açma imkanımızda yok, nasıl davranmak lazım ?


    +1

    son derece yerinde bir soru, cevabını ben de merak ediyorum.




  • Aldığım sitenin kurulum hizmeti yoktu sanırım, bu hizmet alışveriş sitesi ile ithalatçı arasındaki anlaşmaya bağlı, o nedenle kendim kurdum. Ama ne yaptım,kargo şubesine gittim ve kutuyu orada açtım,kargocu varsa bi problem tutanak tutup gönderebileceklerini söyledi, neyse ki sorun yoktu.Ama bu sadece kırık,çizik kontrolüydü. Piksel falan filan gibi sorunlarda tabiki kurulum önemli.
  • arkadaşlar acaba isteevinegelsin.com un ve alalimbakalim.com un garanti işlerine hangi firma bakıyor ?

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alexdesouza.10 -- 26 Nisan 2011; 17:56:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denixex

    arkadaşlar acaba isteevinegelsin.com un ve alalimbakalim.com un garanti işlerine hangi firma bakıyor ?

    teşekkürler.

    telefonla sordum PLATO dediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: denixex

    arkadaşlar acaba isteevinegelsin.com un ve alalimbakalim.com un garanti işlerine hangi firma bakıyor ?

    teşekkürler.

    telefonla sordum PLATO dediler...

    ikisidemi hocam ?
  • incehesap, sanalmarketim, ucuznevarsa; Teknoeksper=teknomark garantisinde (Teknomark ve Teknoeksper firmaları birer Teleses Şirketler grubu iştirakidir.)
    isteevinegelsin, webdenbul; Plato garantisinde
    , 46C750 için Takipdeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denixex


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: denixex

    arkadaşlar acaba isteevinegelsin.com un ve alalimbakalim.com un garanti işlerine hangi firma bakıyor ?

    teşekkürler.

    telefonla sordum PLATO dediler...

    ikisidemi hocam ?

    pardon alalimbakalim'ı bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    incehesap, sanalmarketim, ucuznevarsa; Teknoeksper=teknomark garantisinde (Teknomark ve Teknoeksper firmaları birer Teleses Şirketler grubu iştirakidir.)
    isteevinegelsin, webdenbul; Plato garantisinde
    , 46C750 için Takipdeyim

    aynen hocam bende 46c750 için takipteyim şansa bakın ben ankarada olduğum için ankaradan alacağım. isteevinegelsin nin yeri kızılayda . şimdi ben oraya gitsem kargoya vermeden direk alabilir miyim? birde plato denen şirket güvenilir mi ? nasıl bir şirket ?

    teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragorn1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    peki diyelim ki kargo ile geldi cihaz , dıştan kontrol ettik kutusunda bir darbe izi vs yok... kargoyu teslim aldık, kargo firması çekti gitti belli bir saat sonra servis kuruluma geldi kutuyu bir açtık ki panelde kırık, çıkık var ... bu durumda belliki kargoda zarar görmüş panel. Bu durumda ne yapmak lazım servis rapor tutacak ama çoğunluklada " kargoyu kargocunun yanında zarar görmediğine dair kontrol edin " deniyor ama servisin açması gereken bir kutuyu kargo tesliminde bizim açma imkanımızda yok, nasıl davranmak lazım ?


    +1

    son derece yerinde bir soru, cevabını ben de merak ediyorum.

    +2 merak ettim bende




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.