- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Altımızdaki dükkanı Tavuk Dönerci tutmuş. Yandık :S
Bu konudaki kullanıcılar:
 
63
Cevap
6049
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


1979 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:06:12 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

1. kattayız ve bütün koku direk bizim eve gelecek. Pencere falan açamayacağız anlaşılan.

Zaten sokağın başında, bizden 3 apartman ötedeki tavukçu dükkanından gelen kızartma tavuk kokuları gün boyunca rahatsız ediyor. Kaç kere zabıtaya şikayet ettik, bir kere gelip bakmadılar bile. Şimdi de inatmış gibi bir de altımıza tavuk döner dükkanı açılıyor.

Yandık vallahi yandık.
_____________________________



708 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:07:21 

hergün tavuk döner yersin negüzel işte.
_____________________________



100 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:07:28 

geçmiş olsn ne diyelim
_____________________________


Eğlenelim arkadaşlar FENER geliyor
Kadıköy'de bu gece bayram oluyor
Şampiyonluk bizimdir alem biliyor
Kaldırın bayrakları efsane dönüyor.



3082 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:07:55 

Sen yetkili bir kişiye benziyorsun abi.












Hep demek istemişimdir.
_____________________________


Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından yoruldum. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söylecek biri.
En çok da insanların birbirine kötü davranmasından yoruldum.

Elvis Presley Şarkı Çevirileri
| Star Trek TOS | Star Trek TNG | Star Trek Voyager | Star Trek Deep Space Nine | Stargate SG-1 | Supernatural | The Vampire Diaries | Game of Thrones | Homeland | Arrow |


1979 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:09:15 


quote:

Orijinalden alıntı: SQua

hergün tavuk döner yersin negüzel işte.


her gün tavuk döner mi yenir be, 1 haftadan sonra yumurtlamaya başlarsın.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:10:08 


quote:

Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE




her gün tavuk döner mi yenir be, 1 haftadan sonra yumurtlamaya başlarsın.

e sonrada yumurta yersin işte


256 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:11:23 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



e sonrada yumurta yersin işte



Ulan şu dertli günümde güldürdün ya beni Allah'ta seni güldürsün
_____________________________



1475 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:11:41 

Pencereden sızan o mis gibi tavuk döner kokusunu ciğerine çeken CΛRNIVΛLE her gün okul veya iş den cıkınca üstünü değiştirir ve pencereden sepetini salar ve dönerçççiiiii die bagırır ardından 1 tam ekmek alır daha sonra tavuk dönerci taşınınca büyük bir hüzün yaşar
_____________________________


COMINGSOON

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:12:24 

yedek kulübesinde bile gördüm...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:14:03 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



e sonrada yumurta yersin işte

hatta yumurtanın üstünde bilmem kaç gün oturur tavuk beslersin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:16:15 

kötü olmuş havalandırma taktırt şikayet falan et korkut taktırt ya da zaten kış geldi camları açmayın ya da alışın ya da adama bize her akşam bedava tavuk döner vermezsen bunların tavukları hastalıklıymış diye dedikodu çıkartırım de ya da ne biliyim yap işte bişey

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:16:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Gökãy



hatta yumurtanın üstünde bilmem kaç gün oturur tavuk beslersin

21 günden senede 12 tavuk.hergün 3 yumurta.zengin olup virajı alırsın

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Eylül 2009; 22:17:51 

Ne tıkırtı var ne sıkırtı var gelion soğuyu yiyon akşamları geçip gidiyın evine.


 
3318 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:20:56 

quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



21 günden senede 12 tavuk.hergün 3 yumurta.zengin olup virajı alırsın


Sonra açtığın doğal tavuk çiftliği ile besiciliğe sıcak bir giriş yapar, ilk iş olarak alttaki dönerci ile anlaşırsın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Millennium -- 29 Eylül 2009; 22:20:31 >
_____________________________



2591 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:22:48 


quote:

Orijinalden alıntı: SQua

hergün tavuk döner yersin negüzel işte.

Ula şu ilk yorumlara bitiyorum
_____________________________

Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.


998 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:23:12 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



21 günden senede 12 tavuk.hergün 3 yumurta.zengin olup virajı alırsın



Akıllı insan böyle oluyor
_____________________________



 
185 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:23:26 

bizim apartmanın en altında boş dükkan var.apartman olarak sahibine uyarıda bulunduk bu durum için.kaç kişi gelip istemiş iyi fiyata ama sahibi önce soruyor ne açacaksın diye :D


3601 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:27:38 

Koku çok ağır olunca camdan koşarak çık -ne kokutuyorsunuz okuyom benn yğaaa okuyom..
Hala devam ederlerse babamın tavuk çiftliği var de..
Her sabah kapıyı açar açmaz döneri kesen adama abim sen yetkili bir abiye benziyorsun , döner kaç para diye sor..
_____________________________


Said I've been crying, my tears they fell like rain,
Don't you hear, Don't you hear them falling.
Everybody trying to tell me that you didn't mean me no good.

I've been trying, Lord, let me tell you,
Let me tell you I really did the best I could.
Baby, Since I've been loving you.
I'm about to lose my worried mind, oh, yeah.


6301 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:29:13 

tavuk döner güzel kokar :)
_____________________________



1650 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:30:20 


quote:

Orijinalden alıntı: SmaLLviLLe

Koku çok ağır olunca camdan koşarak çık -ne kokutuyorsunuz okuyom benn yğaaa okuyom..
Hala devam ederlerse babamın tavuk çiftliği var de..
Her sabah kapıyı açar açmaz döneri kesen adama abim sen yetkili bir abiye benziyorsun , döner kaç para diye sor..



böyle mi
_____________________________



3888 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:33:46 

Ortak ol



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
6141 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:14:03 

Eğer koku rahatsız ederse, belediyeye bir dilekçe ile başvurun

veya açıldıktan sonra Bilgi Edinme Hakkınızı kullanabilirsiniz,
"vsvs adresindeki işletmenin sıhhi işletme çalıştırmak için ruhsatı var mı? şeklinde başvurun
cevap vermek zorundalar
eğer ruhsatı yok ise ihbar edebilirsiniz.
yazılı ihbarlar değerlendirilmek zorunda...
_____________________________



606 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:14:24 

Bardağa dolu tarafından bak. Ya pide fırını açılsaydı? Yazın ortasında çakme cehennemi yaşardın.
_____________________________



1979 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:27:08 


quote:

Orijinalden alıntı: bal974

Eğer koku rahatsız ederse, belediyeye bir dilekçe ile başvurun

veya açıldıktan sonra Bilgi Edinme Hakkınızı kullanabilirsiniz,
"vsvs adresindeki işletmenin sıhhi işletme çalıştırmak için ruhsatı var mı? şeklinde başvurun
cevap vermek zorundalar
eğer ruhsatı yok ise ihbar edebilirsiniz.
yazılı ihbarlar değerlendirilmek zorunda...


ah abi çok doğru diyorsun ama uğraşmıyorlar, belediyeye zabıtaya 10 kere şikayet ettim ama zahmet edip gelmediler bile. dediğim gibi 3 apartman yanımızda tavuk kızartması yapıyorlar, bacaları mı yok nedir, bütün koku mahalleye yayılıyor. Bu zabıtalar ve belediyeciler tamamen salla başı al maaşı olmuşlar, sabahtan akşama kadar oturup çanakları büyütüyorlar başka bir şey yaptıkları yok. Geçen yine gittim, belediye binası önüne atmışlar bir masa, çaylar sigaralar pöfür pöfür içiyor zabıtalar. Yine şikayet ettim yok yine gelmediler. Bu ülke bitmiş, tükenmiş, çivisi çıkmış, kolay kolay da düzelmez.
_____________________________



4183 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:27:58 


quote:

Orijinalden alıntı: LiesOfFear





böyle mi

_____________________________


still waiting for respawn


 
896 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:39:32 

Kardeş bizim apartmanın arka kısmındaki apartmanda bir lokanta var. Şansa bak ki lokantanın pencereleri bizim dairenin yatak odalarının tam karşısında arada da 3 metre gibi bir mesafe var. Yazın pencere açmaya imkan yok. Açtığın anda leş gibi türlü türlü yemek kokuları soğan kokuları tarif edilemez iğrenç kokular doluyor evin içine. Hele bir de birisi gelip işkemce söylerse o zaman cam kapalı bile olsa giriyor açık olduğunda taa diğer odalara kadar koku yayılıyor. Bununla kalsa yine iyi adamlar sabah akşam saçma salak müzikler dinliyorlar ve sesi cam kapalı olduğunda bile duyuluyor. Yazın gece cam açık yatarsan sabah 8de uyanıyorsun çünkü adamların konuşmaları sanki kulağının dibindeymiş gibi duyuluyor. Daha neler neler. Eee biz boş mu durucaz şikayet ettik belediyeye zabıtalara sonra dilekçeler verdik. Sonuç? kıytırık bir baca takıldı başka da bir b*k yok. Bir keresinde de sabahın 8inde müzik açmışlar. Cam kapalı olduğu halde duyuluyor. Aradım polisi dedim böyle böyle polis de dedi ki yok efendim neymiş sadece gece müzik sesi olursa müdahale ederlermiş gündüz karışamazlarmış. Peh... Bunların yüzünden senelerdir rahat uyku çekemiyorum. Bazen aklıma kötü fikirler geliyor ne bileyim geceden benim odanın balkonundan lokantaya böcek vs. atmak gibi ama vicdanım da el vermiyor sonuçta bir çok kişi ekmek parasını kazanıyor ordan. Ama bu gidişe de kötü şeyler olacak gibi....
_____________________________



294 Mesaj
30 Eylül 2009; 0:45:06 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



e sonrada yumurta yersin işte



_____________________________

ITU civil engineering • less is mohr • thinker • DOTA 2 (крокус) •  • MacBookAir 13" 128GB • iPhone 5 32 GB White • iPad mini w Retina Display 16GB


1430 Mesaj
30 Eylül 2009; 0:49:23 

Hocam ,

Ev sizin mi kira mı ?
_____________________________



1979 Mesaj
30 Eylül 2009; 0:50:10 


quote:

Orijinalden alıntı: cefucsa

Hocam ,

Ev sizin mi kira mı ?


bizim.
_____________________________



32 Mesaj
30 Eylül 2009; 0:57:30 

Şimdi o dönerci çok böcek çeker,o daha büyük bir sorun bence :/ .
_____________________________



2153 Mesaj
30 Eylül 2009; 0:59:46 

Havalandırma yapmadan mı açıyorlar lokantayı onu anlamadım çatıdan bi çıkış olması gerekmiyor mu
_____________________________



1430 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:04:10 

quote:

Orijinalden alıntı: CΛRNIVΛLE




bizim.


Hakkınızı arayın hocam, sizden izinsiz o tarz bir yer açamamaları lazım,

Bizim de bir dükkan var, Üst kattaki istemedi diye, Pideci, kahvehaneye falan tarzı yerlere kiraya veremedik, Temizlik ürünleri tarzı iş yapan birine verdik,
Böyle kahvehane, lokal, Restorant gibi bir yer açmak için üst kattakinden resmi izin alınması gerekiyormuş,
Bizim dükkanın üst kattındaki de izin vermemişti.

Sizin de böyle bir hakkınız olabilir...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cefucsa -- 30 Eylül 2009; 1:04:12 >
_____________________________



209 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:05:27 

Siparişi senden veririz artık
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


1430 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:10:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Aylut

Siparişi senden veririz artık


Aklıma recep ivedikteki, Üst kattan sepet indirdikleri sahne geldi


_____________________________



15473 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:12:16 

vallaha kokuya şükredin. Pis bi adamsa apartmanı böcek basar vallaha. Harbiden yanmışsınız siz

Ayrıca havalandırma kullanması lazım. Çatıya kadar onun standartı. Şikayet edin sürekli eşek gibi takarlar.
_____________________________

23MART GüncelTWRP & LG UP & LG Flashtool ile 6.0 yükleme Lolipop'a dönme

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene



1979 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:14:02 

quote:

Orijinalden alıntı: *Revenge*

Havalandırma yapmadan mı açıyorlar lokantayı onu anlamadım çatıdan bi çıkış olması gerekmiyor mu


yok abi havalandırma falan yok dükkanlarda, apartmanın kendi havalandırmasını bile daracık yapmış zamanında müteahhit. Kendisi yukarıya kadar baca çekmek zorunda, onu da yapar mı bilmem.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CΛRNIVΛLE -- 30 Eylül 2009; 1:13:33 >
_____________________________



6218 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:33:25 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



e sonrada yumurta yersin işte


Öldüm ki ne öldüm.
_____________________________


PSN: SAVIARs
Gamertag: SAVIARs


3207 Mesaj
30 Eylül 2009; 1:48:29 

Baca takmak zorunda 50 cm lik boru ile camdan dışarı veremez bütün dumanı kokuyu vs. Binanın veya evin çatısını geçecek biçimde boru çekmesi gerekli. Dilekçe verip şikayette bulunursan mutlaka ilgilenirler hatta direk belediyeye gidip orda hem adamı hem de zabıtayı şikayet edebilirsin.
_____________________________

I started to watch myself with a mirror's eyes,
And I begin to slip away.
And no one's here to reach the other side with me.
Why don't you see me go this way?


1979 Mesaj
16 Ekim 2009; 10:53:08 

evet beyler tavuk döner dükkanı açılalı 2 hafta oluyor ve artık evde pencere açamıyoruz.

Az evvel pencereyi açayım dedim, koku yüzünden saniyesinde kapattım. Evin içine sinecek yoksa o koku



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CΛRNIVΛLE -- 16 Ekim 2009; 10:54:19 >
_____________________________



855 Mesaj
16 Ekim 2009; 11:10:34 

oha ya Allah yardımcın olsn vallaha kötü bi durum.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Ekim 2009; 11:22:08 

böyle tiplere hazır ol


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Ekim 2009; 11:31:00 

belediyeye dilekçe yazarsanız baca sistemi kurarlar diye düşünüyorum ama ne kadar ugraşırlar bilemem :S


2066 Mesaj
16 Ekim 2009; 11:34:37 

iyiki oyle yerlerde oturmuyorum yoksa 1sn duramam kavga cıkar kesin gece indiririm
_____________________________



1131 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:04:10 

Sepeti indirirsin döner+ayran dersin parayıda sepete koymuş olcaksın ama o kadar mükemmel olur malesef bizim altımızda veteriner ve tohumcu var
_____________________________



3946 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:10:10 

iyide apartman sakinlerine muafakatname imzalatılması gerekiyor,yani o dükkanın oraya açılması için binada yaşayan herkesin imzaladığı bir belge olması lazım.O belgeyi umarım sizin adınıza dönerci imzalamamıştır.
_____________________________



2624 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:22:21 

Valla en güzeli bizimki apartmanın altındaki dükkanda TEKEL BAYİ var.. adamlada öyle böyle değil acayip muhabbetimiz var..

Canın bira rakı viski vs. mi çekti yolla sepeti çek yanınada kaju falan at ooo mis gibi o derece yani
_____________________________



2684 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:27:52 


quote:

Orijinalden alıntı: __MaSaKi__



21 günden senede 12 tavuk.hergün 3 yumurta.zengin olup virajı alırsın


sonra o paralarla bi ev satın alır yine 1. katta. altına yine tavukçu açarlar. adamın kaderi bu....
_____________________________

Asus Maximus IV GENE-Z\Gen3 Intel® Z68 *Intel Core i7 2600K 3.4Ghz* CORSAIR 8GB VENGEANCE DDR3 1600MHZ C9 * Asus GTX760 DirectCU* SSD CH ForceGT * Samsung 26" T260HD * Creative inspire p5800 * RAZER Naga+G19 * Coolermaster Centurion B5 * Corsair RM850 * Coolermaster GP Hyper Cooler Samsung103SJ 1tb x2 Raid+WD 2TB EXT * Sennheiser PC360


1462 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:29:47 

matbaa veya sex shop olmasından iyidir.
_____________________________

don't you love the taste of a beaver when it hesitates?


1979 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:33:54 


quote:

Orijinalden alıntı: -bullshit-

matbaa veya sex shop olmasından iyidir.


matbaayı anladım da , sex shopte ne gibi bir sorun oluyor?
_____________________________



2126 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:35:33 


quote:

Orijinalden alıntı: cefucsa




Aklıma recep ivedikteki, Üst kattan sepet indirdikleri sahne geldi




_____________________________

Intel Core i5 2500K | Nvidia GTX 560 | 3X4 1666 mhz Geil 12 GB RAM | ASUSTeK P8Z68-V | 500 GB Western Digital WDC | Silverstone Precision Ps06 atx | Samsung B2230 21.5| Logitech x-230 |