Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (130. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.018
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fernandao kullanıcısına yanıt
    Buradan
  • Nickola Tesla kullanıcısına yanıt
    Vay be 71 cikti,saol hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle boktan bir firma görmedim açıkcası. Kendi hatalarından dolayı internetimi kestiler belgeler gelmedi diye. Ama interneti 1 ay kullanmıştım. 20 gün sonra aktif ettiler kullanıcı adı ve şifre geldi şimdi de DSL ışığı yanmıyor. Bizde yanıyor gözüküyor kablolarda problem vardır diyorlar yemin ederim şaka gibi bir firma. Uzak durum kimse bağlatmaya filan kalkmasın başınıza durduk yere sıkıntı sorun çıkarmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nickola Tesla



    Buradan

    hocam merhaba. bende adresten sorgulama yaptım adsl çıktı ve 99 mbps çıktı. ama maksimum 10 alıyorum su an Türknetten :) arttıramam değil mi bu hızı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem lTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    atması ayrı dert Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    evet arkadaşlar az önce telekom ekipleri geldi ben hemen yanlarına gittim problemin ek yapılan yerin 2 metre ilerisinde toprağın altında görünmeyen yerden kaynaklandığını ve kepcenin çektirme ile oraya zarar verdiğini ölçüm cihazı ile tespit ettiklerini söyledi ve komple kaployu değiştirdiler ve benim değerlerim hepsi normale döndüTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    arıza varken hızım 20 megabit snr yukarı değerim 8,0 gibi bir değerdi ve sürekli kopma yaşıyordum
    şu an problemi çözdük bakalım
    sabah da iptal biriminden aradılar arıza kaydı oluşturmayan mh temsilcisinden şikayetci oldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem lTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    atması ayrı dert Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    evet arkadaşlar az önce telekom ekipleri geldi ben hemen yanlarına gittim problemin ek yapılan yerin 2 metre ilerisinde toprağın altında görünmeyen yerden kaynaklandığını ve kepcenin çektirme ile oraya zarar verdiğini ölçüm cihazı ile tespit ettiklerini söyledi ve komple kaployu değiştirdiler ve benim değerlerim hepsi normale döndüTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    arıza varken hızım 20 megabit snr yukarı değerim 8,0 gibi bir değerdi ve sürekli kopma yaşıyordum
    şu an problemi çözdük bakalım
    sabah da iptal biriminden aradılar arıza kaydı oluşturmayan mh temsilcisinden şikayetci oldum


    snr değer çok düşük hala.
    50mibte sabitlet istersen.bina içi tesisatın nasıl?
    şikayet etmekle iyi yapmışsın




  • hugo__mboy kullanıcısına yanıt
    Hocam adsl'den 99 mbps alanı ilk defa duyuyorum.Genelde vdsl/fiber seçeneğinde çıkar o hızlar.İsterseniz mh yi arayın altyapımın ne kadar hız desteklediğini öğrenmek istiyorum deyin kontrol edin."doominsert"nickli arkadaş temmuz sonunda istek yapan adsl abonelerinin vdsle geçireleceği bilgisini almış.Bu hız artırma durumu adslde olur mu bilemem.Sorgunuzun ss sini koysanız merak ettim şimdi
  • Bu kadar dandik firma daha olmaz. Anlaşılan o ki bu firma ve müşteri hizmetleri tatlı dilden anlamıyorlar. Defalrca aradım acın diye kaydınızı aldık sizi bilgilendirme için arayacagız dediler. 3 gün üst üst arayıp kayıt actım kimsenin de aradığı olmadı. Lanet firmaya evrak ulaştıktan sonraki 6. İş gününde zibilyonuncu kez arayıp "size bir gün mühlet bu interneti açtınız açtınız yoksa size müşteriyi dolandırmaktan, yalan yanlış bilgi vermekten(ses kayıtları mevcut), müşteriyi oyalamaktan, ayrıca dürüstlük kuralına aykırı davranarak sözleşme imzalatmaktan ve İnterneti zamanında açmamalarından kaynaklanan menfi zararlarım için firmanıza dava acacagımı diye belirttim. Anladıkları dil bu olacakki 24 saat geçmeden şifre ve bilgileri gönderdiler. Modem ayarları hazırdı şifreleri çoktan girmiştim. Neyse hemen evi aradım modemi yeniden başlatıp internet var m diye bakın dedim. Ancak yine İnterneti açmamışlar s... hemen mh yi aradım "şifteleri gönderdiniz de bu internetniye hala yok" dedim. Hemen baktı modeme sinyal verilmemiş dedi ve arıza kaydı olusturalım deyince bende tam burda film koptu. Müşteri hizmetlerine yaptıgım masrafları ve miktarları tek tek saydım. Benden tek kuruş alamadan sadece aramızdaki sözleşme sebebiyle borçlar kanunun ilgili maddeleri sebebiyle yaptıgım bu menfi zararlarımı sizden faiziyle beraber alacagım dedim. Peki ben sizi anlıyorum arıza kaydı olusturdum en kısa sürede acıklacak dedkten 4 saat sonra modeme sinyal geldi. Ancak 40 megabite kadar destekleyen hattıma 32 megabit almama ragmen 16 mgbts gönderiyorlar. Taksit taksit iş yaptıracaklar bana anlaşılan. Bunlar blöf yapıyorum sanıyorlar galiba.
    Yarın hız 35 e cıkmazsa aynı gün davayı acacagım.
    Siz siz olun bulaşmayın bu firmaya.
    TURKNET PİŞMANLIKTIR.
    Edit: bugun aradım arazı kaydı actım, 3 saat sonra arandım hızımı 35 e çıkardıklarını söylediler. Eve gidince kontrol edeceğim. Umarım sıkıntı kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle


    Bu kadar dandik firma daha olmaz. Anlaşılan o ki bu firma ve müşteri hizmetleri tatlı dilden anlamıyorlar. Defalrca aradım acın diye kaydınızı aldık sizi bilgilendirme için arayacagız dediler. 3 gün üst üst arayıp kayıt actım kimsenin de aradığı olmadı. Lanet firmaya evrak ulaştıktan sonraki 6. İş gününde zibilyonuncu kez arayıp "size bir gün mühlet bu interneti açtınız açtınız yoksa size müşteriyi dolandırmaktan, yalan yanlış bilgi vermekten(ses kayıtları mevcut), müşteriyi oyalamaktan, ayrıca dürüstlük kuralına aykırı davranarak sözleşme imzalatmaktan ve İnterneti zamanında açmamalarından kaynaklanan menfi zararlarım için firmanıza dava acacagımı diye belirttim. Anladıkları dil bu olacakki 24 saat geçmeden şifre ve bilgileri gönderdiler. Modem ayarları hazırdı şifreleri çoktan girmiştim. Neyse hemen evi aradım modemi yeniden başlatıp internet var m diye bakın dedim. Ancak yine İnterneti açmamışlar s... hemen mh yi aradım "şifteleri gönderdiniz de bu internetniye hala yok" dedim. Hemen baktı modeme sinyal verilmemiş dedi ve arıza kaydı olusturalım deyince bende tam burda film koptu. Müşteri hizmetlerine yaptıgım masrafları ve miktarları tek tek saydım. Benden tek kuruş alamadan sadece aramızdaki sözleşme sebebiyle borçlar kanunun ilgili maddeleri sebebiyle yaptıgım bu menfi zararlarımı sizden faiziyle beraber alacagım dedim. Peki ben sizi anlıyorum arıza kaydı olusturdum en kısa sürede acıklacak dedkten 4 saat sonra modeme sinyal geldi. Ancak 40 megabite kadar destekleyen hattıma 32 megabit almama ragmen 16 mgbts gönderiyorlar. Taksit taksit iş yaptıracaklar bana anlaşılan. Bunlar blöf yapıyorum sanıyorlar galiba.
    Yarın hız 35 e cıkmazsa aynı gün davayı acacagım.
    Siz siz olun bulaşmayın bu firmaya.
    TURKNET PİŞMANLIKTIR.
    Edit: bugun aradım arazı kaydı actım, 3 saat sonra arandım hızımı 35 e çıkardıklarını söylediler. Eve gidince kontrol edeceğim. Umarım sıkıntı kalmaz.

    İlgili cevap verilmiştir.
    //forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118806098

    (dostum şuan hizmetini kontrol ettimde hızın 35839 kbps.
    kayıt açtırdıktan 3 dk sonra sorunun giderilmiş.)




  • Nickola Tesla kullanıcısına yanıt
    Bende yanlış anlamış olabilirim hocam :)

    http://hizliresim.com/jndjmJ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle


    Bu kadar dandik firma daha olmaz. Anlaşılan o ki bu firma ve müşteri hizmetleri tatlı dilden anlamıyorlar. Defalrca aradım acın diye kaydınızı aldık sizi bilgilendirme için arayacagız dediler. 3 gün üst üst arayıp kayıt actım kimsenin de aradığı olmadı. Lanet firmaya evrak ulaştıktan sonraki 6. İş gününde zibilyonuncu kez arayıp "size bir gün mühlet bu interneti açtınız açtınız yoksa size müşteriyi dolandırmaktan, yalan yanlış bilgi vermekten(ses kayıtları mevcut), müşteriyi oyalamaktan, ayrıca dürüstlük kuralına aykırı davranarak sözleşme imzalatmaktan ve İnterneti zamanında açmamalarından kaynaklanan menfi zararlarım için firmanıza dava acacagımı diye belirttim. Anladıkları dil bu olacakki 24 saat geçmeden şifre ve bilgileri gönderdiler. Modem ayarları hazırdı şifreleri çoktan girmiştim. Neyse hemen evi aradım modemi yeniden başlatıp internet var m diye bakın dedim. Ancak yine İnterneti açmamışlar s... hemen mh yi aradım "şifteleri gönderdiniz de bu internetniye hala yok" dedim. Hemen baktı modeme sinyal verilmemiş dedi ve arıza kaydı olusturalım deyince bende tam burda film koptu. Müşteri hizmetlerine yaptıgım masrafları ve miktarları tek tek saydım. Benden tek kuruş alamadan sadece aramızdaki sözleşme sebebiyle borçlar kanunun ilgili maddeleri sebebiyle yaptıgım bu menfi zararlarımı sizden faiziyle beraber alacagım dedim. Peki ben sizi anlıyorum arıza kaydı olusturdum en kısa sürede acıklacak dedkten 4 saat sonra modeme sinyal geldi. Ancak 40 megabite kadar destekleyen hattıma 32 megabit almama ragmen 16 mgbts gönderiyorlar. Taksit taksit iş yaptıracaklar bana anlaşılan. Bunlar blöf yapıyorum sanıyorlar galiba.
    Yarın hız 35 e cıkmazsa aynı gün davayı acacagım.
    Siz siz olun bulaşmayın bu firmaya.
    TURKNET PİŞMANLIKTIR.
    Edit: bugun aradım arazı kaydı actım, 3 saat sonra arandım hızımı 35 e çıkardıklarını söylediler. Eve gidince kontrol edeceğim. Umarım sıkıntı kalmaz.

    İlgili cevap verilmiştir.
    //forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118806098

    (dostum şuan hizmetini kontrol ettimde hızın 35839 kbps.
    kayıt açtırdıktan 3 dk sonra sorunun giderilmiş.)

    hocam cidden kötü konuşup tehdit edince oluyor mu bu işler, gerçekten merak ediyorum. 27 hazirandan bu güne kaç iş günü geçti bilmiyorum. siz olmazsanız zaten firma ile irtibat kuramıyorum. özelden ismini söylediğim hanımefendi de hala bir dönüş sağlamadı. hoş onun arayıp bilgi vermesini sağlayanda sizdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hugo__mboy kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk defa gördüm adslde 99 mbiti

    Bir de modem hat değerlerinizi atsanız zahmet olmazsa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nickola Tesla

    Hocam ilk defa gördüm adslde 99 mbiti

    Bir de modem hat değerlerinizi atsanız zahmet olmazsa :)

    hocam şu an modem yanında değilim ama sanırım 12 mb gösteriyordu. bende anlamadım 99 mb olayını :) hat değerlerinin modem ile ilgili yok di mi hocam? yani mesela benim modemde 12 mb gözüküyor ama daha iyi bir modem 16 gözükmez di mi yani?
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Merhaba dostum, Sorunun giderilmesi için kötü konuşma veya tehdit edilmek gidermiyor. İlgili arkadaş sorunu giderildikten 5-6 saat sonra yazmış bu yazıyı. Yani hattını kontrol etmeden TurkNeti yargılamış. Bu da edilen şikayete istinaden sorunun çözüldüğü algısı yaratmış fakat öyle değil :)
    Buradan gelen talepleri tek tek kontrol ediyoruz süreçleri birazdaha hızlandırmaya çalıyoruz. Şimdi PM den sizinle olan yazışmamızı tekrar kontrol edip aboneliğinize ulaşıcam. hizmetinizle ilgili aksiyonu alıyor olacağım. süreci en kısa sürede tamamlamaya çalışıyoruz.
  • Benim anlamadığım kimse gelip kurulum, bağlantı, kontrol vs yapmadan nasıl telefon ve internet hizmetiniz açılmıştır diye mesaj gönderiyorlar? Modeme takıyorum direk telefon kablosunu ne sinyal var ne bir şey.?
    Arıyorum arıza kaydı oluşturduk diyorlar yine ne gelen var ne giden. Mesaj geleli 3 gün oldu internetsizim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Merhaba dostum, Sorunun giderilmesi için kötü konuşma veya tehdit edilmek gidermiyor. İlgili arkadaş sorunu giderildikten 5-6 saat sonra yazmış bu yazıyı. Yani hattını kontrol etmeden TurkNeti yargılamış. Bu da edilen şikayete istinaden sorunun çözüldüğü algısı yaratmış fakat öyle değil :)
    Buradan gelen talepleri tek tek kontrol ediyoruz süreçleri birazdaha hızlandırmaya çalıyoruz. Şimdi PM den sizinle olan yazışmamızı tekrar kontrol edip aboneliğinize ulaşıcam. hizmetinizle ilgili aksiyonu alıyor olacağım. süreci en kısa sürede tamamlamaya çalışıyoruz.

    valla hocam ben çok yoruldum bu süreçten. arada siz olmasanız zaten beklemezdim, ama ben ne burada nede telefonda hiç kötü konuşmadım, kin kusmadım, lanet okumadım, sonuçta bağlayan birşey yok, sizin çabanız olmasa zaten çoktan iptal başvurusu yapmıştım. şimdide sizin kişisel çabanıza emeğinize duyduğum saygı yüzünden bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hugo__mboy kullanıcısına yanıt
    Hocam modem arayüzünden hat değerlerine girip downstream kısmına bakarsanız türknetin size verdiği hızı görürsünüz.Eğer "attainable net data rate" kısmına bakarsanız,hattınızın desteklediği hızı görebilirsiniz.
    snr margin olayı var bir de.30a yakınsa hattınız çok iyidir ve hızınız yükseltilebilir.Modemle alakası yok hocam hat değerlerinin.
    Arayüzde modülasyon olarak "adsl2+" yazıyorsa modeminiz 25mbite kadar destekler."vdsl2+" yazarsa 25 mbit ve üstünü alabilirsiniz.
    99 mbiti görünce ondan şaşırdım hocam.
    Benim bildiğim modemler adslde en fazla 25 mbite kadar destek veriyor.
  • Eve gidiyorum bakıp donerim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nickola Tesla kullanıcısına yanıt
    http://i.hizliresim.com/mL04LY.jpg

    Hocam bu değerler gözüküyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nickola Tesla kullanıcısına yanıt
    http://i.hizliresim.com/mL04LY.jpg

    Hocam değerler bu :) başka bakmam gereken yer var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.