Şimdi Ara

OPEL ASTRA K VS GOLF 7 SİZCE HANGİSİ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
2
Favori
12.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    suffer:

    1) acı çekmek, ıstırap çekmek, güçlüğe uğramak, kayba uğramak
    2) başına kötü bir şey gelmek, kötü bir şeye uğramak, maruz kalmak
    3) olumsuz etkilenmek, zarar görmek; gittikçe kötüleşmek, kötüye gitmek; özellikle dikkatsizlik ve aldırmazlıktan kalitesi bozulmak
    4) izin vermek, bırakmak, müsade etmek
    5) çekmek, katlanmak, tahammül etmek; nefret veya şikayet etmeksizin kabul etmek

    Kaynak: Longman-Metro Büyük İngilizce Türkçe-Türkçe Sözlük

    İngilizler maalesef sizin için suffer kelimesinin isim soylu olanını henüz yürürlüğe koymamış. Belki "benzer dezavantajlara maruz kalmakta" diye de çevrilebilirdi. İki cümlenin anlattıklarından farklı şeyler anlaşılmıyor sonuçta. Çeviriyi o şekilde de değiştirebilirim, sorun değil.

    Konu Astra K-Golf mü iken, siz tutmuş Astra J'nin hantallığından bahsetmişsiniz. Verdiğiniz rakamlar J kasa Astra'ya ait rakamlar.

    Verdiğiniz karşılaştırmalar dizel araçlarla yapıldığı için, konu sayenizde dizele kaymış oldu. Ben de dizel Astra'nın incelendiği başka bir testi paylaştım. O testte olması gerektiği gibi 1,6 Astra, 1,6 Golf ve 1,5 Fordla kıyaslanmış.

    2,0 TDI motorlu Golf ile aynı özelliklere sahip 1,6 TDI motorlu Golf'ün İngiltere ve Almanya satış fiyatlarını verdim. Emisyondan dolayı ödenmesi gereken ekstra vergi de cabası. 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu başka aracı karşılaştırmak tarafsız bir tutum değildir dedim.


    Gelelim autocar'ın golf incelemesindeki ilk ve son cümlesine. Gelelim asıl mevzuya.

    Bütün firmalar emisyonu tutturacağım diye uğraşırken, bunun için ciddi ar-ge masrafları yaparken, VW bir yazılımla işi çözmüş. Ordan artan paralarla yumuşak göğüs, soğutmalı torpido, arka havalandırma, yokuş kalkış desteğinin sınırsız oluşu, kendine hayran bırakan koltuklar gibi ayrıntılara yoğunlaşabilmiş. Diğer firmalar niye bunu yapamamış. Çünkü emisyonu tutturmakla meşguller. Hile, hurda peşinde değiller. Alman hükümeti yetkilileri de geçenlerde açıkladı. Bu hileyi bir tek VW'nin yaptığını tespit ettik diye.

    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/vw-emissions-scandal-german-government-finds-only-vw-group-used-defeat-devices

    Hal böyle olunca da motoru hileli, diğer konularda üstün bir araba çıktı karşımıza. Bakalım emisyon hilesi tespit edilen VW aynı başarıyı devam ettirebilecek mi? Artık haksız rekabet sona erdi. Motorun emisyon normlarını karşılayabilmesi için yapılması gereken ar-ge masraflarının yanısıra, açılan davalardan dolayı ödenecek tazminatlar ve bunun sonrasında haksız rekabet nedeniyle açılacak olan davalar nedeniyle ödenmesi gerekecek olan tazminatlar üst üste binince; VW autocar'ın Golf incelemesindeki ilk cümlesinde geçen sınıf normlarını belirleyen Golf'lerin arkasını getirebilecek mi?


    sözlük olarak babylon'u tavsiye ederim. suffer kelimesinin çok fazla manaları var. türkçe'ye çevirince o şekilde uymuyor, her kelime birebir çevrilmez. burda sıkıntısını çekmek, ya da yukardaki gibi "maruz kalmak" gibi çevrilebilirdi. biz türkçe'de araba acı çekiyor demeyiz. google çevirisi gibi duruyor öyle olunca. neyse, bunda inkar edilecek bir yan göremiyorum ben.

    konu yeni astra ama bizim tartıştığımız eski astra'ydı zaten.

    verdiğim yakış değerleri benzinli araçlara ait değerlerdi.

    hile konusuna gelince; umrumda bile değil. hatta bu yüzden ekstra %2 indirim aldığım için ben de vw düşmanları kadar seviniyorum bu skandala.
    vw'nin batacağını sanmam. şu an büyüklük açısından tek rakibi toyota. diğer firmaların hepsi hikaye vw'nin yanında. batması imkansız. sonuçta sahibi amerikalılar olan opel'in bile batmasına izin vermedi alman hükümeti. hala almanların elinde olan vw'ye çoook su taşırlar...




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Ben orada sanatlı bir anlatımı tercih etmiş olabileceğini düşündüm. Konuyu açan K kasayı sormuş, J kasanın performans ve yakıt tüketiminden bahsetmek anlamsız bu durumda.

    babylon suffer kelimesi için şu anlamları vermiş:

    quote:

    acı çekmek, çekmek, zarar görmek, katlanmak, cezasını çekmek, acısını çekmek, kıvranmak, zayiat vermek, izin vermek, göz yummak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 13 Nisan 2016; 16:17:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Golf''çü fanatiklik yapıyorsunuz diye giriş yaptı Premium dahil C sınıfının en iyi arabası Golf'tür dedi çıktı baskı altında kalınca. Tartışacak bir şey kalmadı.

    Öyle demeyin arkadaşın boyu 2.20. Ancak Golf'e sığabilir. Diğer arabalar bizim gibi pigmeler için üretilmiştir.

    arkadaşım ben a3'e binmem demedim ki. aynı paraya dahi olsa biraz düşünür yine de a3 alırdım heralde dedim. içinin daha dar olduğunu inkar mı edeceksin? ben içi dar araçtan rahatsız oluyorum. bu biraz zevk meselesi. birader c 180 aldı. bmw 3 almayı çok istiyordu. gittik, bmw 3 çok geniş. ben bayıldım. ama zorla mercedes'e de götürdüm. bir baktım c 180 acayip derecede basık bir tavana sahip, çok rahatsız edici buldum ama o bayıldı nedense ve 180 aldı. ben bunu gördükten sonra param olsa 180'i daha ucuz olsa bile 3 serisine tercih etmem. ama kimisi de öyle basık araç seviyor. bunu anlamak bu kadar mı zor? benim için ferahlık önce gelir. bu arada türk insanının boy ortalaması 1.70'dir bunda gocunacak birşey yok. ben 1.83 boyunda 110 kilo biriyim. öyle her araca sığamam. burdakilerin %95'inden iri bir insanım. herkesin ihtiyacı farklıdır. anlamayacak birşey yok bunda. audi alacak durumum olsa a4'den aşağısı sarmaz beni bu sebeple. fanatiklik meselesi değil. yoksa tabii ki audi daha iyi. inkar mı edicem? fanatik olan sizsiniz asıl...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Ben orada sanatlı bir anlatımı tercih etmiş olabileceğini düşündüm. Konuyu açan K kasayı sormuş, J kasanın performans ve yakıt tüketiminden bahsetmek anlamsız bu durumda.

    babylon suffer kelimesi için şu anlamları vermiş:

    quote:

    acı çekmek, çekmek, zarar görmek, katlanmak, cezasını çekmek, acısını çekmek, kıvranmak, zayiat vermek, izin vermek, göz yummak


    ingilizce babylon çok daha iyidir. türkçe'sinin diğer sözlüklerden çok bir artısı yok. bir de urban dictionary. bu ikisi çok daha faydalı olur.

    ingilizce'den türkçe'ye bir cümleyi direk çevirmek pek olmaz. nasıl olsa uyardı demek daha iyi. birebir aynı cümle olması gerekmez.

    ha bu arada golf'ün de 1.0 motoru var. tahminim önümüzdeki aylarda vw'de bu motoru getirir. çok başarılı bir motor. 200 tork veriyor ve benzini kokluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 13 Nisan 2016; 16:28:54 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    babylon ingilizce-ingilizceye de baktım. Maruz kalmak veya acı çekmek. En uyumlu olan bu ikisi. Sizin başka bir çeviriniz varsa paylaşmanızı isterim.

    Golf'ün 1,0 motoru var da Türkiye'ye kaç TL'den gelecek onu görmek lazım.
  • 8 yıllık Honda Civic manuel ve otomatik kullanıcısı olarak Astra K çıktığından beri almayı düşündüğüm bir araç. Dizel
    otomatiğini test ettiğimde beğenmeme rağmen bir türlü benzinlisini test ettirmediler.4 defa aracı bayide detaylıca inceleyip,
    internette kullanıcı yorumlarını okudum. C sınıfında hemen hemen tüm araçları test ettim ve inceledim. Yaklaşık 6 aylık
    araştırmam neticesinde kendimi Golf 1.2 Comfortline Manuel almış buldum. Çünkü;
    1-Sıfır araç alımında en az zarar ettiren araç
    2-Kesinlikle sınıfının en kalitelisi(iç mekanda kullanılan malzeme kalitesi açık ara önde)
    3-Benzinli araçlarda çok iyi tüketim değeri ve performansı var.
    4-Kullanıcıya yönelik çok güzel düşünülmüş incelikler mevcut(Bagaj iç döşemesini takabileceğiniz kısım, koltuk altlarında
    cepler, iç ışıklandırma, elektronik el freni, soğutmalı torpido gözü vb.)
    5-Golf 1.2 Comfortlein 65700 manuel alınırken Astra Dinamic manuel 72500
    6-Marka algısı daha yüksek.
    Henüz aracı teslim almadım, umarım kullandıktan sonra da benzer düşüncelere sahip olurum.




  • sergun55 S kullanıcısına yanıt
    Heralde golfün 110hp astranın 150hp olduğunu unuttun.
    Ayrıca donanım kıyaslanmaz bile dynamic astra golf comfortun içinden geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Heralde golfün 110hp astranın 150hp olduğunu unuttun.
    Ayrıca donanım kıyaslanmaz bile dynamic astra golf comfortun içinden geçer.

    arkadaş kaliteden bahsediyor, sen donanımdan bahsediyorsun. astra golf'ün içinden biraz zor geçer. herkes kalitenin farkında. yeni çıkmış kasası bile tüm avrupa + türkiye'de golf'ün artık yaşlanmış kasasının satış rakamlarının çok altında kalıyor. ayrıca comfort donanım sandığın kadar donanım fakiri olmayabilir...

    arkadaş benzinli almış ayrıca. astra'nın 1.6 atmosferik benzinli motoru 1.2 golf motoruyla baş edemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 5 Eylül 2016; 18:40:53 >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Guleyim mi
    Astradaki 150hp motor benzinli ve 1.4 turbodur 1 sene once cikti yeni nesil ve yakit tasarrufu optimum euro 6 dir. Ayrica acip bakabilirsin comfort ve dynamic arasindaki farka. Astra 2016 car of the year secildigini de hatirlatayim dunyada. Vw nin satis rakamlari hic bi marka ile kiyaslanmaz zaten de golf bmw 1den cok satti diye passat mercedes c den cok satti diye daha iyi o zaman sana gore ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nbacıshaquılle -- 5 Eylül 2016; 20:22:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanim olarak motor olarak astra.ama manuel ise.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Guleyim mi
    Astradaki 150hp motor benzinli ve 1.4 turbodur 1 sene once cikti yeni nesil ve yakit tasarrufu optimum euro 6 dir. Ayrica acip bakabilirsin comfort ve dynamic arasindaki farka. Astra 2016 car of the year secildigini de hatirlatayim dunyada. Vw nin satis rakamlari hic bi marka ile kiyaslanmaz zaten de golf bmw 1den cok satti diye passat mercedes c den cok satti diye daha iyi o zaman sana gore ?

    golf bmw1 den tabii ki iyi. mercedes a, bmw 1 ve golf'ün karşılaştırmalı testini oku auto show'da. golf birinci. bmw 1'e bmw demem ben. çocuk mezarı gibi bişey. 3 serisine parası yetmeyenler için çıkardıkları bişey o.
    passat mercedes c serisi karşılaştırman biraz komik olmuş. aradaki o kadar fiyat farkına bak. biri premium sınıf araç. illa ki daha az satmıştır pahalı olduğu için. ancak astra ve golf aynı sınıfta. fiyatları da birbirine yakın. buna rağmen golf astra'yı katlıyorsa bu kaliteye işaret eder. opel'in ne olacağı bile belli değil. kapanmaktan alman hükümeti korudu opel'i.
    comfort'ta ben kendim için eksik birşey göremiyorum. 7 hava yastığı, çift bölgeli otomatik klima (arkada da hava üfleci var), start-stop, otomatik park freni, elektronik diferansiyel kilidi, güderi koltuklar, buzdolabı, arkada kol dayama vs.. vs.. daha ne olsun?




  • Astra o C sütunuyla herşeyi tam batırmak üzereyken, Golf o meşhur Skoda direksiyonuyla maçı dengeliyor. Sıkıcı bir maç ve sonuç 1-1. Esnaflar kapışsın diye açılmış bir başlık. Yiyin birbirinizi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    Astra o C sütunuyla herşeyi tam batırmak üzereyken, Golf o meşhur Skoda direksiyonuyla maçı dengeliyor. Sıkıcı bir maç ve sonuç 1-1. Esnaflar kapışsın diye açılmış bir başlık. Yiyin birbirinizi..

    Ve Fransız tenekesi C4 o mükemmel 4 kollu kamyon direksiyonuyla aralardan sıyrılıp saçmalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra k yi inceledim. Dıştan mükemmel gözükürken, iç mekan vasat. Orta seviye donanimdaydi ve hafiften dolu sayılırdı.

    Yaşam alanı ergonomisi, kullanışlılığı ve kalitesi olarak golf bir kaç gömlek üst astra k dan.

    Incelediğim kadarıyla bayide;

    Dış tasarım Astra > Golf
    Yaşam alanı Astra < Golf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amphioxus

    Tabiki de Astra.Şekli yeter.Zaten Golf ditenler de VW fanları olacaktır

    Golf diyenler Vw fanlarıda Astra diyenler Ford fanlarımı her markanın kendine göre fanları vardır ama ne hikmetse bu forumda herkez Vw fanlarına takmış durumda geçen bir mesajımda Ford aracımla ilgili bişey paylaştım adam direk mesajımı okumadan bana işte sen Vw fanboyusunda falanda filanda inanın attığım mesajda Vw ile ilgili hiç bir şey geçmiyordu yani uzun lafın kısası insanları dinleme anlama yerine direk sen şusun sen busun diye ayırmak ayıştırmak olayları çözmez tam aksine işleri dahada zorlaştırır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Astra J ile K arasında uçurum var bana göre. Eski kasa daha güzel ve çekiciydi, hala da öyle. Şöyle diyebilirim

    Astra J > Golf 6
    Golf 7 > Astra K

    Bende size katılıyorum. Golf 6 ve Astra j Aracımız var. İkisi arasındaki tercihim Astra. Ama astra K nın golf 7 ye göre vasat iç malzeme kalitesi ve golf ü geçen fiyatları ile benim için 2. planda olacaktır.

    Astra K için 136hp lik harika motoru olmasa direk çöp der geçerdim.
  • ikisi de güzel araçlar. insanların arada kalması doğal. bence kişisel beklentiler ortaya çıkar. motor ve performans önemli ise astra bence daha mantıklı. 150 hp golf act cidden pahalı bir araç.
  • Astra J kasa aracım var. 1.6 edition. lpg taktırdım. 100km de 10lt yakıyor.
    Uzun yolda rahat kullanıyorum. Hız sabitleme işe yarıyor. Koltukları rahat.
    K kasada test sürüşü yaptım. Onun koltukları daha sertti. Sanırım bel masaj özelliğinden dolayı böyleydi.
    aracımı alalı 16 ay oldu herhangi sorun olmadı. Ses yalıtımı iyi rahatsız edici ses gelmiyor.
  • Golf başka bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf daha kaliteli bir araba
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.