< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Lydsto R1 Temizlik Robotu (67. sayfa)



-
-
www.resmigazete.gov.tr
Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğühttps://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm
Cayma hakkı başlığı altındaki 13. maddeyi okuyun. Neyi tartışıyoruz? Hala yok efendim YouTube bilmem ne diyorsunuz. Kimse inceleme videosu izlemek ve onlara güvenmek zorunda değil. Ayrıca bir ürün sadece online satılmaz nasıl bir argümandır? İşimiz gücümüz yok gidip ürün nerede satılıyor diye arayıp bulup deneyeceğiz sonra da gelip eve sipariş vereceğiz.
Mesafeli satış sözleşmelerinde her şey açık açık yazıyor. Satıcı işine gelmiyorsa satmaz online. Gider bi mağaza açar orada mahalleliye satar. Tüm ülkeye online satış yapmak istiyorsa yasa açık. Tekrar söylüyorum. Okuyun yukarıdaki resmi gazeteyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bana yasaları anlatmana gerek yok, benim hayatım ve işimin bir kısmı yasalar zaten.. Sen defalarca oku, sonuç değişmeyecek ...
İşin gücün olmadığı bariz, onda bir soru işareti de yok. Konumuz da bu değil..
Satıcıların işine gelip gelmemesi mevzu değil, halen anlayamamışsın olayı. Satıcılar zaten bilinçlendi, Tüketici Mahkemeleri ile zaten sonuca varıyorlar..
İlk fırsatta bu tecrübeleri yaşaman dileğiyle sözü tekrar sana bırakıyorum...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayatının ve işinin bir kısmı yasalar?? İlginç...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cayma hakkı ile ilgili keyfi cayma hakkı diye birşey yoktur.Tüketici ürünü kullanabilir ve memnun kalmazsa iade edebilir kanun gayet açık bunu keyfi cayma hakkı gibi ayrı bir başlık altında yorumlamak doğru değil.
İnternet üzerinden satış yapan firmalar bu şartları kabul etmiş demektir kanun verdiği haktır bu aşağıdaki yazıyı okuyun lütfen
Ticaret Bakanlığı sitesinden alıntıdır.
Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Ürünü kullanmak cayma hakkına engel değildir.Cayma hakkı kullanılamayacak haller de ayrıca maddeler ile belirtilmiştir.Buraya yazmayacağım uzun uzun isteyen araştırıp bakabilir.
Siz olsanız iade alır mısınız mantığı da yanlış mesafeli satış yapıyorsanız bu şartları kabul etmişsiniz demektir.Sonra müşteri keyfi iade yapıyor diyemezsiniz kanun ürünü inceleme deneme hakkı veriyor tüketiciye eğer iade kabul etmek istemiyorsanız mesafeli satış tercih etmemeniz gerekir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 3 Mayıs 2021; 2:52:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yaşa hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ağzınıza daha doğrusu parmaklarınıza sağlık hocam😅 -
Yukarıda yasanın tam halini paylaştım. Maddeler çok açık. Tabi anlayana. Anlamak istemeyen arkadaş muhtemelen kendisi de online satış yapıyor. Yasaları kendi doğrularınıza göre eğip bükemezsiniz. Orada böyle diyor ama bu ahlaki değil demek komik. Çünkü ülke insanların ahlaki normlarına göre değil yasalara göre yönetilir. Mesafeli satış sözleşmesi satış esnasında her iki tarafın mutabık kaldığı resmi bir sözleşme. O halde satıcı da uyacak buna. Zarar ediyorum, mağdur oluyorum bahane değil. Zarar ediyorsan satma. Ya da yüksek fiyata sat.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Thh'ye başvuran arkadaşlar var karar çıkması duruma göre 4-5 ayı bulabiliyor çıktığında olmaz diyenlerde burda olursa görürüz hep birlikte nasıl olacağını boş yere uzatmanın anlamı yok herkes istediği gibi düşünmekte özgür ama düşüncelerimizin ne olduğu kanunla belirli maddeleri değiştirmiyor.
Gerçi buradaki başvuru yapanların ürünleri ayıplı mal kapsamında değerlendirilecek ve hepsi kabul edilecek muhtemelen.
Ben bu zamana madar ayıplı mal dışında hiç thh başvurusu yapmadım çünkü gerek kalmadı ancak maldan memnun kalmayıp kullansam da kazanacağımdan kendi şahsım adına eminim.Kimseye kendi fikirlerimi kabul ettirmek gibi bir düşüncem yok kimsenin fikrini de kabul etmek zorunda değilim ben bildiklerimi söylüyorum olmaz diyenlerde kendi bildiklerini. Kullanıp memnun kalmayıp hepsiburadaya monitör iadesi yaptım sorunsuz kabul ettiler bunun gibi hatırlamadığım bir sürü örnek var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 3 Mayıs 2021; 14:13:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ekay firmasını önerenlerden birisi de benim.
Şimdiye kadar ürünlerini satın alanlarda da ciddi bir sorun yaşandığına tanık olmadım.
Burada konu üründür, firmanın sorunlu olan ürüne yaklaşımıdır. Firma şimdiye kadar sattığı ürünlerde bir sorun yaşatmamıştır buraya yansıdığı kadarı ile. Sezarın hakkını vermemiz lazım.
Ancak bildiğim ve forumdan da takip ettiğim üzere R1 modelinde fırça haznesinin sıyırma kauçuğu sorunludur ve bu da müşteride memnuniyetsizlik yaratmıştır.
Bu sorunun giderilmesi için firmanın uğraştığını kendi beyanlarından biliyoruz ama ne derece yeterli olacaktır veya ne zaman çözüme kavuşacaktır bilmiyoruz. Aklım ve mantığım, bir kauçuk parçası için firmanın ismini lekelemeyeceğini söylüyor.
Her şekilde tüketici odaklıyım ve müşteri sorunlarının giderilmesi için kendi başıma yıllardır çabalıyorum.
Ancak, binlerce robot satmış ve memnuniyeti yoğun müşteri kitlesi olan Ekay, Robogil veya herhangi başka bir firmayı da münferit sıkıntılar ve henüz sonuçlanmamış problemler yüzünden yerin dibine batıramam.
Ben sorunların tüketici odaklı çözülebileceğine ancak firmaların da konu ile ilgili söyleyecekleri olduğuna gönülden inanıyorum.
Saygılarımla
-
Ben konuya şöyle bir ekleme yapmak istiyorum. Robogil'in de yarın öbür gün bir mağduriyet yaşatmayacağı belli olmaz. Bu yüzden zamanında hizmet ve servise bu kadar fiyat farkı verilmez tezini cok savundum.
Saygılarımla...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@Hepsirobot adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:
"Aynı düşünüyoruz ancak ben firmanın genel ticaretine bakarak bu sorun sanki münferit bir hatadır diye düşünüyorum.
Evet, müşterisine çok özen gösteren başka bir firma olan Robogil de yarın öbür gün bir müşterisi ile benzer bir sorun yaşasa, tüm iyi niyetimle konunun hakkaniyet çerçevesinde çözümleneceğine olan inancımı korurum."
Ali abi Ana konuda konu dağılabiliyor o yüzden burdan cevap vermek istedim.
Abi siz "Bir maduriyet olursa gereken tepkiyi veririz" dediğindede bu firma hakkında kötü bir yorum yoktu. O yüzden bu cümleyi kullanmıştın.
Şimdi bir problem var maduriyet var. "Kimse o videoya veya diğer haritada ki sorun videosuna bu ürün hatalı değil diyemez."
Şuan maduriyet olmasına rağmen münferit bir hatadır diyorsun. Hani abi tepkimiz ? Münferit bir olay deyip kapatıcakmıyız?
Peki Ali abi sence bu olay nasıl bir hakkaniyetle çözümlenmesi gerekir? Lütfen Ali abi politik değil de hakkaniyetli bir cevap bekliyorum sizden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaratıcı Bir Nick -- 3 Mayıs 2021; 15:28:57 >
-
Halen daha konuyu sıkışınca anlamak istediği gibi anlamaya çalışan "Thh'ye başvuran arkadaşlar var karar çıkması duruma göre 4-5 ayı bulabiliyor çıktığında olmaz diyenlerde burda olursa görürüz hep birlikte" diyerek saptırmak da ne bileyim ...
Biz Tüketici Mahkemesi diyoruz, tartışmayı bitiren, son noktayı koyan makam diyoruz, halen THH diyor şaka gibi ..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mesajım silindiği için biraz daha dikkatli şekilde düzenleyip yazıyorum.
Arkadaşlar sizlerden ricam bu konuda sürekli tartışma çıkaran şahısa daha fazla cevap veripte prim vermemeniz. Resmen bizim maduriyetimizi baltalamaya çalışıyor.
Bugüne kadar konuda aktif olmayıp 3 5 mesajı olmayan şahıs. Bu maduriyetler ortaya çıkınca birden ortaya çıktı. Akıl veriyor aklı sıra . He evet öyle deyin geçin. Herkes biliyor burda ne döndüğünü. Sanki bizler burada keyfi iade yapmak istemişiz gibi algı oluşturmaya çalıştı. Herşeyin farkındayız.
Boşverin rica ediyorum.
Zaten bizler keyfi iade yapmadık. Ürün "sorunlu" diye iade etmek istedik.
O firmanın bahsettiği 2 kişi biziz. @Marmarali kardeşimle beraber. Yüzlerce ürün sattığını söyleyip bizim sorunlu olduğunu gerek video gerekse fotoğraflarla kanıtlamamıza rağmen iade almayan firmayla derdimiz. Keyfi iade konusuna hiç girmedik.
Sadece sizlerden destek bekliyoruz. Özellikle burada "Firma ile ilgili forumda şikayet yok. Olursa gereken tepkiyi hepberaber veririz." Diyen başta @Hepsirobot Ali abi'den ve yarın bir gün kendi başlarına da böyle maduriyetler yaşama ihtimali olan tüm forum halkından destek bekliyoruz..
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yaratıcı Bir NickMesajım silindiği için biraz daha dikkatli şekilde düzenleyip yazıyorum.
Arkadaşlar sizlerden ricam bu konuda sürekli tartışma çıkaran şahısa daha fazla cevap veripte prim vermemeniz. Resmen bizim maduriyetimizi baltalamaya çalışıyor.
Bugüne kadar konuda aktif olmayıp 3 5 mesajı olmayan şahıs. Bu maduriyetler ortaya çıkınca birden ortaya çıktı. Akıl veriyor aklı sıra . He evet öyle deyin geçin. Herkes biliyor burda ne döndüğünü. Sanki bizler burada keyfi iade yapmak istemişiz gibi algı oluşturmaya çalıştı. Herşeyin farkındayız.
Boşverin rica ediyorum.
Zaten bizler keyfi iade yapmadık. Ürün "sorunlu" diye iade etmek istedik.
O firmanın bahsettiği 2 kişi biziz. @Marmarali kardeşimle beraber. Yüzlerce ürün sattığını söyleyip bizim sorunlu olduğunu gerek video gerekse fotoğraflarla kanıtlamamıza rağmen iade almayan firmayla derdimiz. Keyfi iade konusuna hiç girmedik.
Sadece sizlerden destek bekliyoruz. Özellikle burada "Firma ile ilgili forumda şikayet yok. Olursa gereken tepkiyi hepberaber veririz." Diyen başta @Hepsirobot Ali abi'den ve yarın bir gün kendi başlarına da böyle maduriyetler yaşama ihtimali olan tüm forum halkından destek bekliyoruz..
-
Hocam bu konuya kesinlikle kendi adıma katılmıyorum. Dışarıdan garantisiz bu cihazı alsaydım cihaz ilk geldiğinde şarj yuvasını bulamama sorunu oldu ve ürünü iade etmemi beklemeden firma yenisini gönderdi. Şimdi teker probleminde ise robogil firmasi ellerine ulaştığı çarşamba günü tekeri değiştirip kargoya verdiler. Adı sanı duyulmamış bir yerden alsaydım muhtemelen 1000tl daha az verecektim ama o sürede de sinir hastası olacaktım. Belki o tekerleği de kendim aliexpressten temin etmem gerekecekti.quote:
Orijinalden alıntı: SkiP_
Ben konuya şöyle bir ekleme yapmak istiyorum. Robogil'in de yarın öbür gün bir mağduriyet yaşatmayacağı belli olmaz. Bu yüzden zamanında hizmet ve servise bu kadar fiyat farkı verilmez tezini cok savundum.
Saygılarımla...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Yaratıcı Bir NickMesajım silindiği için biraz daha dikkatli şekilde düzenleyip yazıyorum.
Arkadaşlar sizlerden ricam bu konuda sürekli tartışma çıkaran şahısa daha fazla cevap veripte prim vermemeniz. Resmen bizim maduriyetimizi baltalamaya çalışıyor.
Bugüne kadar konuda aktif olmayıp 3 5 mesajı olmayan şahıs. Bu maduriyetler ortaya çıkınca birden ortaya çıktı. Akıl veriyor aklı sıra . He evet öyle deyin geçin. Herkes biliyor burda ne döndüğünü. Sanki bizler burada keyfi iade yapmak istemişiz gibi algı oluşturmaya çalıştı. Herşeyin farkındayız.
Boşverin rica ediyorum.
Zaten bizler keyfi iade yapmadık. Ürün "sorunlu" diye iade etmek istedik.
O firmanın bahsettiği 2 kişi biziz. @Marmarali kardeşimle beraber. Yüzlerce ürün sattığını söyleyip bizim sorunlu olduğunu gerek video gerekse fotoğraflarla kanıtlamamıza rağmen iade almayan firmayla derdimiz. Keyfi iade konusuna hiç girmedik.
Sadece sizlerden destek bekliyoruz. Özellikle burada "Firma ile ilgili forumda şikayet yok. Olursa gereken tepkiyi hepberaber veririz." Diyen başta @Hepsirobot Ali abi'den ve yarın bir gün kendi başlarına da böyle maduriyetler yaşama ihtimali olan tüm forum halkından destek bekliyoruz..
Hocam öncelikle içiniz rahat olsun THH'nin aleyhinize karar verme olasılığı binde bir falan. Mahkemenin de kararı bozması çok olası değil zira ben üründen kendi adıma gayet memnun olsam da bu ürün ayıplı. Bir kere o ses bile THH'nin başvuruyu lehinize sonuçlandırması için yeterli. Su haznesi doluyken yetersiz su uyarısı vermesi bile bu ürünü ayıplı yapar ve 14 günü geçtim 6 ay içinde bile iade etme hakkınız var. Üçüncü bir konu 2cm eşik aşma yüksekliği. 2cm eşikleri aşamıyor. 1,5 civarını aşıyor ama 2cm olunca takılıyor. Bu da ürün bilgilendirmesinde yer alan ve tüketiciyi yanıltan bir açıklama olduğu için iade sebebidir ve ayıplı olduğu için 6 ay iade süresi var.
Yani kötü niyetli olsak zaten hepimiz rahatlıkla bu ürünleri iade edebiliriz. Keyfi iade diye bir şey de var. Yasayı eğip bükmek manasız. Adam diyor ki sen ürünü kullanırsın ve standart kullanımda oluşabilecek durumlar da seni bağlamaz. Arkadaş hijyen falan demiş de öyle bir şey de yok. Hijyen sebebi ile iade edilemeyen ürünler doğrudan kişisel hijyeni etkileyebilecek, mantar vb. sağlık sorununa yol açabilecek şeyler. İç çamaşırı, kulak içi kulaklık, kişisel bakım ürünleri gibi...
Robot süpürgenin bununla alakası yok. Bu mantıkla cep telefonu da iade edilemez, laptop da, mouse da.. Hepsine dokunuyoruz, hepsine toz bulaşıyor.
Bu arada bir bilgilendirme yapayım. Ben konuda ürüne ilk sahip olanlardan biriyim. 45 gün kadar oldu kullanıyorum. Ufak tefek sorunlar olsa da genel olarak memnun olduğumu her fırsatta söylüyorum. Bence ürün bu fiyat seviyesinde ideal bir ürün. Otonom olması başlı başına tercih sebebi. Satın almış olduğum firma Lydsto Türkiye distribütörlüğünü almış. Az evvel denk gelince sordum. Resmi distribütörlük aldık ve sizin de ürünün garantisi Lydsto Türkiye garantisi olmuş oldu dedi. Tabi Lydsto Türkiye garantisi şu an için ne ifade eder bilemiyorum fakat yine de olumlu bir gelişme. Benim aldığım yerden alanlar varsa bilgileri olsun diye yazdım. Gittigidiyor'da Newcep, Hepsiburada'da Cepgen ismiyle satış yapıyorlar. EOS Dijital firmanın adı. Buralardan alan varsa sorup teyit edebilir.
-
Hocam ben size en başından beri hak veriyorum ve destek oluyorum zaten.2 ürün değiştirmekten kaçındılar ama bence çok daha fazlasını kaybettiler şahsen ben bukadarını beklemiyordum.Lydsto R1 ile ilgili foruma gelipte fikir soran arkadaşlar olursa ben olumsuz görüşümü belirtirim bu dk dan sonra.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X