|
Lydsto R1 Temizlik Robotu (65. sayfa)




-
-
Bu durum maalesef ülkedeki neredeyse her ürün için geçerli.. Önüne gelen evet ticaret yapıyor, falanca ürün çok satıyor hadi biz de satalım kafası ..
Bu durumu da yasal olarak regülasyon düzenlemeli ve denetlemeli ama nerede, onların amaçları başka.. Vatandaş ve esnaf kimin umurunda ki??
En basitinden kendi bakanlığına dezenfektan satan biricik bakanımız oldu malumunuz, ne oldu sadece görevden alındı mecburen şimdilik ... Hesap soran kim?
Şirketlere de çok ciddi düzenlemeler getirilmeli, adam yurtdışından bisiklet getiriyor, süpürgeye talep çok diye onu da getirebiliyor.. Sonra elbette arkasında duramaz..
Dev marketlerin aynı mağaza içerisinde ekmekte, giyim de, bulaşık makinesi de hatta motorsiklet de satabilmesi gibi ..
Ama bizim tüketicimiz de o zaman bile bile almayacak bu adamdan daha ucuz diye .. Ya da bu adamı bile bile alıp ürünü kullanıp vazgeçtim caydım da demeyecek..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Ne konuda neye mahkeme kararı diyorsunuz, ben de paylaşın diyorum. Bunun neresini anlayamadınız?
Konumuz keyfi cayma hakkı, bununla ilgili mahkeme kararınızın olduğunu anlıyorum, paylaşın görelim artık biz de anlayalım ne nedir diye..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ayıplı mal ile cayma hakkının bir bağlantısı yok, bu kadar garip bir yorum olabilir mi?
Ayıplı malı, yeri geldiğinde 23 ay 29 gün sonra da iade edebilirsiniz zaten, bunun nesini anlayamadınız?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
aynen. robot süpürgeler diğer elektronik cihazlar gibi değil. yeni teknolojiler kullanıldığı için çok çeşitli sorunlar yaşayabiliyor kullanıcılar. bu yüzden müşteri memnuniyetine önem veren firmalardan almak çok önemli. o kadar satış yapmış bir firma bu satışlar içerisinden 2 tane 2 haftalık ürünün iadesini karşılayamayıp topu thh ye atıyorsa açıkçası ilerideki arıza durumlarında hangi dereden su getireceklerini tahmin bile edemiyorum. umarım tavsiye veren bilgili üyeler de bu durumları dikkate alır da bir daha herkesi böyle yönlendirme yapmazlar. foruma güvenip bir anda kendimizi hiç bilmediğimiz bir siteden 4 5bin tl lik sipariş veririrken bulduk. sonra ben kendimce düşünüp bu firmayı tanımıyorum başka sitelerde bir yorumu yok bu ürünü hiç kimse kullanmamış hiçbir yorum bulamıyorum diyip başka ürüne yönelmiştim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prospect11 -- 2 Mayıs 2021; 16:21:50 > -
Diyorsun ki işime bu geliyor bunu derim, boş yapma kendi işine bak..
Biz en azından neyin ne olduğunu biliyor ve yazıyoruz, senin buradaki önce yere göre sığmayan sonra da yerin dibine soktuğun yorumlarını da gördük..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Siz anlamıyorsunuz neyin peşindesiniz onuda anlamadım iade eden arkadaş ayıplı mal olduğunu söyleyerek iade etmiş burda ürünün dış kozmetiğine falan bakılmasına gerek yok ki arkadaşımız ilk teslim aldığı günden itibaren olağandışı sorunlarla karşılaştığını belirtmişti siz neden halen cayma hakkını şöyle böyle deyip duruyorsunuz onu gerçekten anlamıyorum ürün beğenilmediği için iade edilmiyor ayıplı mal olduğu için iade ediliyor anladınız mı? -
Neresinden tutarsanız elinizde kalacak bir yorum. Cümlenin sonunda açık olan kanun maddesinden feragat edilmesini istiyorsunuz, başka bir arzunuz var mı ? Mevzu ürünün nerede satıldığı değil sadece, sonrasında servis hizmeti de buna dahil. Örnek Arçelik makineyi benim nereden aldığım değil Arçelik firmasının verdiği serviste önemli. Elin Amerikan firması Amazon geliyor burada kanunlara tam uyuyor, sizin gibi düşünen Sirkeci’de ki firmalarda vatandaşı mağdur ediyor. Şikayetvar sitesine robot süpürge yazın hayatınızda adını duymadığınız firmaların vatandaşı nasıl mağdur ettiğini görürsünüz. Tabi görmek isterseniz -
Aslında çok zor değil. Şimdi yukarıdaki fotoğraflarda görülen durumlar bu cihazın olağan şekilde kullanımı ile kısa sürede ortaya çıkabilir mi? Evet. Tüketici bunu engelleyebilir mi? Hayır. Çünkü alet sağa sola çarparak çalışıyor.
Mesela benzer bir sorun klasik elektrikli süpürgede olsa o zaman satıcı haklı olur. Çünkü o tip hasarların klasik süpürgede oluşması kullanıcının özensizliğinden kaynaklı olur. Robot süpürgede kozmetik hasar var demekle dokunmatik telefonun ekranında parmak izi var demek aynı. Ne yapayım dokunmadan mı deneyeyim telefonu? 😃😃
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben paylaşacağımı ilettim okumadığınız belli. Bu arada ben paylaşana kadar Google amcaya sorarsanız en az 500 tane de karşınıza çıkar zaten -
Mahkeme kararınızı halen bekliyoruz, isterseniz daha fazla saptırmayın konuyu..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konu saptırma yok bende. Ama sizde okumama var sanırım. -
Çok şükür var okuma da anlama da ama sizde anlama tarafı farklı galiba..
Tekrar belirteyim mahkeme kararınız, cayma hakkını kapsayan içerikte olmalı.
Bize alakasız bir mahkeme kararı paylaşmayın, ya da ne bileyim Google dan filan getirmeyin lütfen..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Olur paşam. Başka bir arzunuz var mı yapmamı istediğiniz. Paylaşacağım dedim ısrarla devam ediyorsunuz. Anlamayan kim bence bir daha düşünün -
Yazdıklarımdan anladığı bu olan bir kişiye daha ne nasıl anlatılabilirin cevabı bende yok açıkçası.. Yazık gerçekten ..
Geçen bir arkadaş daha vardı, ya da sizdiniz belki hatırlamıyorum. O da, Yenibosna diyerek bir firmayı kötülüyordu ..
Siz de bir merdiven altı, bir Sirkeci valla ne diyeyim..
Elin Amazon'u öncelikle yasalara değil şirket politikası gereği müşteri memnuniyetini uyguluyor ve sonuçlarını görüyoruz.
Şikayet var sitesi bir ölçü ise vay halimize.. Turkcell için de deli gibi şikayet var, Mercedes için de.. Turkcell de çok kötü bir firma, Mercedes de o zaman.. He şimdi sizin kriterleriniz devreye girer, bunlar Sirkeci merkezli değil ya da merdiven altı tabirinize de uymuyor..
İnsan görmek istediğini görüyor işte baksanıza...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tonny Stark -- 2 Mayıs 2021; 16:25:37 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bak sen şu hadsize, ne oldu canım benim pek mi üzüldün sen bakayım?quote:
Orijinalden alıntı: Yaratıcı Bir Nick
Bu mesaj silindi.
Demek ki neymiş, bilmiyorsan konuşmayacakmışsın. Bilmediğin konularda başkasına ahkam kesmeyecekmişsin, yoksa anca böyle bozuk plak gibi bi sağa bi sola lakırtı yaparsın ..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şikayetvar sitesi ölçü yada değil bilemem. Bir tarafta muhatap bulabildiğiniz Mercedes, bir tarafta abi garantisi benim diyen Sirkeci esnafı. He bu arada Trendyol, N11 gibi sitelerde satıcıya sor kısmına bakın garantisi biziz dediklerini ve böyle yüzlerce olduğunu görürsünüz. Problem üründe sorun olması değil ürün de sorun olunca muhatap bulamamanız. Mesela Turkcell örneği vermişsiniz ya Turkcell Pasaj sitesine girince yasaklardan dolayı 14 günlük süreyi 30 gün olarak uzattık yazıyor. Siz anlamamışsınız ama ben tekrar yazayım bu ürünlerin pazarını Sirkeci esnafı belirliyor. Mercedes ile Sirkeci esnafı sizin kriterlerinize uyuyorsa ben zaten size bir şey diyemem. Benim uydurmadığım ama piyasada çok kullanılan bir sözü de hatırlatayım o zaman size. Bu işin Mercedesi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GunesDoga06 -- 2 Mayıs 2021; 16:35:3 > -
-
İşin hülasası ürünü kullanıp zarar vermediyseniz, kullanıma engel bir durum oluşturmadıysanız aslanlar gibi cayma hakkınızı kullanırsınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X