< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tonny Stark -- 3 Mayıs 2021; 18:20:6 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Lydsto R1 Temizlik Robotu (69. sayfa)



-
-
Başarılarınız için tebrik eder ve devamını dilerim. Mesajınız bana çok dürüst bir insan ve tüccar izlenimi uyandırsa da facebook sayfanızda memnuniyetsiz ve mağdur müşteri yorumları üzücü.
-
Teşekkür ederim.
35binden fazla robot sattık, onbinlercesine de servis desteği verdik, veriyoruz.
Maalesef memnun bırakamadığımız kıymetli müşterilerimiz de oldu.
Ben de üzgünüm ama oluyor.
-
Paspasda yaptırmıştım bugün tu tü maşallah.en ufak bı ses veya su yetersiz vs uyarisi almadan çiçek gibi sildi.suyu çok doldurmusum.max suda 100 M2 yi rahat silermis.icine biraz deterjan ekledim mis.baya bı tozu alıp parlatiyor laminanti beklediğimden iyi.robotum 10 numara nazar değmesin.bide şu sarf malzemeleri gelse iyi olacak.gerci toz torbası veya paspasi fazla fazla çıkıyor kutudan baya idare eder.firca ve filtreler gelsede alsak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu yandaki sensorlerden biri hafif çizilmiş TV ünitesinin sivri yeri cam yerine gelmiş sensör ve sensör camı hafif çizilmis.lidar kulesi değil normal yan sensör.şu anda sıkıntı yok ama daha fazla çizerse sıkıntı yaratır mı.ona göre sanal duvar koyim sehbanin önüne diyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi indiana79 -- 3 Mayıs 2021; 19:6:5 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Desteğiniz için teşekkür ederim hocam. Sağolun sonuna kadar buradan insanları bilgilendirmeye bas bas bağırmaya sesimi duyurmaya devam edeceğim. Susan sussun umrunda değil. Kim gelirse gelsin karşıma umrumda değil.
1 kişiye bile faydamız olursa ne mutlu bize. 2 kişi ile 20 kişi arasında ayrım yapmadan, umarım 1 kişiye bile faydamız olurda bu forumda pohpohlanan firmanın aslında forumda dalga geçilen THH garantili olduğunu görürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maşallah nazar değmesin hocam. Aslında yorumunuz bizim cihazların sorunlu olduğunun açık bir kanıtı.
Sensör meselesine gelirsek bence sanal duvar çizin. Bugün çizer yarın başka bir sorun çıkartır Allah korusun. Ama dikkat edin çizdiğiniz sanal duvar birkaç gün sonra kendi kendine yamuluyor. En azından benim cihazda böyle. Her çalıştırmadan önce dikkat edin yamulmuş mu diye. Yoksa istemediğiniz yerlere girip sensöre hasar verebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence alıcılar kullanıcı olmayı düşünen insanlar nasıl ürün firma fiyat araştırması yapıyor ürünü öyle alıyor satıcı firmalarda kullanıcı bilgi beceri mekan kuşlanım alanı gibi detayları sorup bilgi alıp elindeki ürünleri öyle satmalı satıcılarda alıcılar gibi Araştırıp ürünlerini satmalı sanırım bu sorunlar böylelikle çözülebilir 😎 -
Hocam mesela o ses problemini hangi bilgi ve tecrubeye gore degerlendiriyorsunuz? Mesela bana gelen cihaz sizin gibi tecrübeli ve becerili bir arkadaşa gelse o sesi çıkartmaz mıydı? Hay allah ya tüm suç biz kullanıcılarda. Sanki firma bunu fabrika hatası olarak kabul etmemiş gibi burada kraldan çok kralcı olmayın yahu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu size yazacağım son cevap.
Virüs, bakteri gibi zararlılar sandığınızın aksine telefon, mouse gibi doğrudan dokunulan şeyler ile daha rahat bulaşır. 1 yıldır süren pandemide başka evde kullanılmış süpürge ile korona bulaşmış mıdır bilmiyorum ama pek sanmıyorum. Bu tip şeyler temasla bulaşır. O yüzden kıyafet bile daha tehlikeli.
Dün yazdım ama ya okumuyorsunuz ya da okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Cayma hakkı ile iade edilen kullanılmış ürünler doğrudan tekrar satılamaz. Fabrikada yenilenmesi gerekir. Örneğin bir robot süpürge iade edilince kutuya koyulup tekrar satılamaz. Bu paketi açılmış her şey için geçerli. Ben belki içine bir şey yerleştirip iade ettim. Belki bi parçasını söktüm. O yüzden ürünler yenilenir ve üzerine yenilenmiş olduğu ibaresi yapıştırılır. Dünden beri sayıkladığınız ahlak bunu gerektirir.https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/08/20200822-6.htmwww.resmigazete.gov.tr
Yani süpürge hijyenik olmaz sizin "aynı mal olduğu gibi başkasına gönderilir" düşüncenizden kaynaklı.
Hijyenik olmayan ürünler yenilenmesi imkansız ürünler. Manikür makası mesela ya da iç çamaşırı. Kulaklık da böyle. Yenilenmesi demek gövdenin komple değişmesi demek. Oysa telefon, süpürge falan böyle değil. Haznesi ve diğer aksamları çok düşük bir maliyetle fabrikada temizlenir, filtresi ve fırçası değişir ve yeni gibi olur.
Siz bu "geri giden ürün satıcının elinde kalır" düşüncesi ile yürürseniz jelatini açılan hiçbir ürün iade edilemez.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
-
Şimdilik sorun olmaz ama o sensör camını kırmasa iyi olur.
Sanal duvar çizmenizde fayda var.
-
rica ederim. umarım en kısa zamanda sorunlu olan cihazlarınızı iade edebilirsiniz. bütün robot markalarında modellerinde sorunlar okuyoruz zaten. önemli olan bu sorunların çözümünde satıcının ne kadar destek olduğudur. sorunun çözümünü hemen gerçekleştirmeleri gerekir ancak gerçekleştiremiyorsa ise müşterinin talebini yerine getirmelidir. bekleyin ileride çözeriz diye yaklaşmaları komik olmuş..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prospect11 -- 3 Mayıs 2021; 20:0:14 > -
Hahahah güzel öneri test yapsınlar ona göre satsınlar 😂
hatta bir madde şöyle olsun.
sorunlu bir ürün size denk gelirse, sizde bu sorunları tespit ederseniz ne yaparsınız?
a- bilmiyorum
b- dua ederim
c- firmaya sorarım, yaparsa yapar
d- hakkımı ararım, sorunlu ürün istemem
e- hanıma sorarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte sizde sorun yok o yüzden anlamıyorsunuz. Kargoda bana gelen cihaz size gelse sizin ki bana gelse şuan rolleri değişmiştik. İşte sorun burda hocam sizde sorun yok çoğu kişide sorun yok ama bizde sorun var ve bunu burda tabiki belirticem. Firmanın nasıl bir yaklaşımda olduğunu tabiki belirticem.
Hem tartışmak istemiykrum diyorsunuz hemde ortaya öyle bir yorum yapıyorsunuz anlamak mümkün değil sanki biz bilgisiz insanlarızda kullanmayı bilmiyormuşuz gibi yok firma arastirsin satacağı insanları falan çirkin şeyler bunlar. Tartışmak istemiyorsanız polemik yaratacak , sanki biz suçluyuz gibi ithamlarda bulunmaktan kaçının.
Videoyu atıyorum tekrar belki gormemissinizdir. Simdi bu sorunda hangi bilgiden tecrübeden bahsedebilirsiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aynen sorunlu cihazların oldugu kadar sorunlu kullanıcıların da oldugu göz ardı edilemez 😅😅😅😅
Sen E şıkkına sorduysan zaten o üründen hayır bekleme kardeş 😂😂😂😂
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bageera -- 3 Mayıs 2021; 19:59:8 > -
Bekarım hocam ben ya o yüzden biraz rahatim
cok şükür 😂😂
burada önemli olan ne biliyor musun? Birçok arkadaşımız şanslı ve sorunsuz ürünler ulaştı onlara, bizde şansız bir kaç kişiyiz. Firma demişti 5 kişi demisti sanırım ?
ayni parayı verdik hocam bizde on sipariş ile bekledik, aldık istermiydik ürünümüz sorunlu olsun. Oldu ne yazikki paramızla rezil olduk uğraştığımız şeylere bak. Simdi hakkını arayan kişiye sen art niyetli dersen Ramazan Ramazan hakkına girersin.
adam para vermiş urunde sorunlar var gösteriyor video da sende yok ama ondan var. Sorunlar çok net hocam ya el insaf diyorum. Konu çok uzadı ama bunun nedeni ortalama zekada bir çok insan görüyor. Ben yazdıktan sonra gelen mesajlara baksana 10larca post boş yere benim mesajımı kapatıyor. Ne gerek var bunlara?
unutmayalim şans işi hocam bu sorunlu cihaz sana sorunsuz bana da gelebilirdi. Emin ol ben bu durumda firmaya karşı tutumunu denetler, sorgulardım senin hakkını Alman İcin uğraşırdım.
Hayırlısı be hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben arkadaşlara hak veriyorum. Bu videoda izlediğimiz şey normal bir durum değil. Burada bu cihaz on siparişe çıkarken haftalarca söz konusu firmanın güzellemesi yapıldı şimdi ise ne yazik ki bu güzellemesi yapanlar eleştiremiyor. Firmanın bu mağduriyet bu forumun yaklaşık son 20 sayfasına taşınmadan önce bu durumu düzeltmesi lazımdı. Ben bu noktadan sonra firmanın samimiyetini sorgularım. Bu ürün on siparişe çıktığında yanlış hatırlamıyorsam belli komponentlerdeki arıza durumunda 6 ay birebir değişim denilmişti. Şuan gelinen nokta çok farklı.quote:
Orijinalden alıntı: Yaratıcı Bir Nickİşte sizde sorun yok o yüzden anlamıyorsunuz. Kargoda bana gelen cihaz size gelse sizin ki bana gelse şuan rolleri değişmiştik. İşte sorun burda hocam sizde sorun yok çoğu kişide sorun yok ama bizde sorun var ve bunu burda tabiki belirticem. Firmanın nasıl bir yaklaşımda olduğunu tabiki belirticem.
Hem tartışmak istemiykrum diyorsunuz hemde ortaya öyle bir yorum yapıyorsunuz anlamak mümkün değil sanki biz bilgisiz insanlarızda kullanmayı bilmiyormuşuz gibi yok firma arastirsin satacağı insanları falan çirkin şeyler bunlar. Tartışmak istemiyorsanız polemik yaratacak , sanki biz suçluyuz gibi ithamlarda bulunmaktan kaçının.
Videoyu atıyorum tekrar belki gormemissinizdir. Simdi bu sorunda hangi bilgiden tecrübeden bahsedebilirsiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam sorun su kimse burada keyfi iade etmiyor ki, ikimizde sorunlarımızı yazmışız günlerce defalarca, firmanın verdiği cevapta ortada o yüzden boşver bu polemiklere gerek yok hocam. Baktım ki firma destek veremiyor o beceriye, niteliğe sahip değil, oyaliyor ve iade etmeye karar veriyorum. Firma da kabul etmiyorum diyor hakkıdır, ürünü bana yolluyor. Ben de Thh taşıdım oda benim hakkım. Ayrıca yaşanılan süreci paylaşmakta hakkım. Eğer bir yanlış veya yalan varsa firma çıkar kanıtlar bizde mahcup oluruz. Deriz ki burada hatalıyız.
hayat kısa hocam tartışmaya gerek yok, keyfimizi bozmayalım. Zaman hızlı ilerliyor, bakalım zaman ne gösterecek. Konuyu çok yakından takip edemedim ama bende teşekkür ederim desteğin için. En azından senin ve birkaç arkadaşın gerçeği gördüğünü görmek sevindiriyor.
cok güldum, bir çok mesajı okurken. Eski dh olacaktı bak neler oluyordu, hak hukuk vardı forumda ve yönetimde bir zamanlar. İste o zamanlar forum en büyük reklam platformlarından biriydi. Hey gidi hey, Nerde o eski yorumlar diyesim geliyor 😂😂😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Selamlar, konuyu bir süredir üzülerek sessizce takip ediyorum, biliyorsunuz biz ağzımızı açınca temsilci oluruz bu forumda o yüzden bu tarz konularda fikir beyan etme hevesimiz pek kalmadı açıkcası ramazan ramazan biraz dinlenmeye çekildik Robot Kafalar olarak.
Robotu sayenizde tanımış ve öğrenmiştik, firmadan demo cihaz sözü de almıştık ama kısmet olmadı açıkcası hayırlısı böyleymiş.
Adınıza böyle bir deneyim için gerçekten üzüldüm foruma ve konuya bu kadar katkısı olan insanın bunu yaşaması çok üzücü, şahsen yerinizde de olsaydım robot geldiğinde ses sorunu ortaya çıkınca (O ses ile robot çalıştırılmaz o kadarda değil) ilk kullanımdan sonra direkt temizler gönderdiklerinden daha güzel şekilde paketler iade ederdim. Sıkıntı yok, güzel canınızı bu tarz basit şeylerle böyle değerli bir dönemde üzmeyin iki taraf anlaşamıyorsa THH kararı verir ve uygulanır (Mahkemeye vs uzamazsa) soğunkanlılığınızı koruyarak sonucu beklemenizi öneririm. Yanlış anlamayın demeyimi paylaşmayın demiyorum çok iyi yaptınız sayenizde bir deneyim daha ekledik hafızamıza ama paylaşıldı ve okundu mesaj alındı muhtemel alıcılar tarafından... Birilerinin destek olması durumu ve sonucu değiştirmeyecek.
Bugüne kadar hiçbir EkayOnline deneyimi yaşamadık forumdaki olumlu yorumlara deneyimlere istinaden sırf burası değil birçok platformda Robot Süpürgeler ile ilgili kanalımız grubumuz var ve firmayı öneriyorduk ama %100 iade alır bu firma diye önermiyorduk %100 iade sorana Amazon öneriyoruz sadece.
Yüzlerce binlerce satılan robotlardan %3-5 arıza oranları çok normaldir o yüzden ekay yada başka bir firmayı alaşağı edemeyiz bu bize yakışmaz geçmişinde layığıyla insanları memnun ettiği birçok deneyim okuduk. Oran artarsa ve aşağıdaki yazdığım duruma göre vezir ettiğimiz gibi kötü deneyimleri bol bol öne çıkartmasını da biliriz tabiki bu ayrı konu, tüm marka model satışı yapan firmalar için geçerlidir bu durum... Bugün iyi olabilirler bizlerin/sizlerin önerisine layık olabilirler ama 2 gün sonra durum değişirse bizde/sizde tabiki değişiriz.
Bu arada iade etmeyip ses sorunu için sessizce çözüm bekleyen değerli forumdaşlarımızda var biliyoruz, çözümü ve konuyu takip ediyoruz biz de bu doğrultuda önerilerimizde ve görüşlerimizde değişiklik yapabiliriz.
Son olarak hala mesajlarda ithamlar vs görüyorum (şükür bize değil Ramazan ramazan hiç kaldıramayacağım için kendi konumda bile mesaj yazmıyorum genelde kendimi tutuyorum insanlara geçmiş olsun diyince bile itham edildiğimizi biliyorum) ama herkes birbirine bir ithamda bulunuyor gerçekten bu forum üyelerini bazen ben çözemiyorum yapmayın arkadaşlar sanal ortam diye bu kadar kolay ithamlarda bulunmayın herşey sizin düşündüğünüz gibi görüşünüz gibi olmayabilir farklı bir görüş olunca ithamda bulunmaktan vazgeçin siz herşeyi çıkara dayalı yapıyor olabilirsiniz sorun yok ama herkes böyle olmayabilir unutmayın lütfen.
Tekrar tekrar geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede sizin ve diğer sorun yaşayan arkadaşların mağduriyetleri giderilir.
Sevgiler, Saygılar,
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X