Şimdi Ara

LPG ve BUJİ seçimi (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
997
Cevap
31
Favori
385.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ealtin

    Ford Focus 1.6i 125ps motorlar için (sıfır araç için) hangi LPG kitini tavsiye edersiniz?


    Siz siz olun BRC de taktırsanız Lovato da taktırsanız her ne olursa olsun takılacak LPG kitinin enjektörlerinin standart 75-100 beygir motorlara takılan enjektörlerle aynı olup olmadığını sorun. Bildiğim kadarıyla yeni nesil güçlü motorlara (ohm değeriydi sanırım) daha gelişmiş enjektörler gidiyor.

    Arkadaş Focus Titanium 1.6 aracına klasik 100 beygir motora takılan BRC kitini taktırdı. Daha doğrusu tavsiye alı gittiği adam eski motorlara takılanla aynı kiti akmış sanırım. Araçta benzin ile LPG arasındaki güç farkı fazlaydı. Aracından soğudu ve daha geçen ay sattı.

    Enjektör tipi, montaj kalitesi çok çok önemli. Hatta siz iyisi mi işi riske atmayın, kaliteli KEIHIN enjektör kullanan kitlerden birini taktırın. Motor tipine ve gücüne uygun KEIHIN enjektör seçimi yapılması önemli tabi.




  • Cevaplarınız için teşekkürler...
  • tam 33 yasındayım
    acizane bmw alır satarım bmw arabasını severım


    konuyu hortlattımmı bılmıyorum ama

    mesela orjınal bujısı çift tırnak 0,9mm elektrot aralıgı olan bı araca sız tek tırnak 0,7mm aralıklı bujı takarsanız aracın atesleme sıstemını saptırırsınız en azından bu bmw m20 m50 m52 m54 ve diger 6-8-10 ve 12 sılındır araclar ıcın bu boyle

    ha arac orjınalden tek tırnaklıdır, sılındır hacmı kucuktur 1,3 1,4 1,5 1,6 1,8 2,0 lt lık motorlarda lpg bujısı mutlaka kazanc ve fayda saglayacaktır

    suan ıcın pıyasaya sunulan bu bujıler genel olarak yukarda saydıgım hacımdekı motorlar ıcın

    ha bosch kataloguna baktıgımızda tek tırnaklı lpg bujısını neredeyse 7,50i ye bıle takabılırsınız dıyor ama sahsen kendım denedım

    yuksek hacımlı ve orjınalınden cıft tırnaklı bujılı bmw arabalarında ateslemeyı bozuyor çiğ atma v.s durumlara sebeb oluyor


    duydgum kadarıyla bu lpg bujılerının cift ve 4 tırnaklılarıda cıkacakmıs

    eskıden bujı tırnak aralıklarıyla ustalar oynardı ellerınde tırnak aralıgı ayarlayıcı malzemelerı vardı
    mesela araba cekmezdi ciğ atardı efenım patlama olurdu aracta bobın degısımı yapmazlardı bujı tırnak aralıgını 0,9 ise eger atıyorum 0,7 ye getırılırdı ve sorun kalkardı ortadan

    lpg lı araclarda bu durum daha cok olurdu cunku lpg elektrık akımını daha kuvvetlı ıster

    kısa mesafelı bujı tırnak aralıgında elektrık atlaması daha net ve daha yakıcı olur


    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cc_cihan -- 1 Ağustos 2012; 1:22:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum

    Benzinde hiç bir sorunum yok, sıkıntı sadece lpg de var hal böyle olunca da ben bujilerden şüpheleniyorum... Tırnak ölçüsünü kimler düşürüyor neye göre düşürüyor?


    Ateşleme sisteminde hiç bir problem yok, buji kabloları yeni bujiler yeni bobinde ve diğer aksamda sorun yok.

    Kış aylarında hiç bir sıkıntı yoktu, havalar ısındıkça lpg de tekleme ve devir düşmesi yaşanıyor.


    İlginiz için teşekkürler.




  • iyi günler;

    bosch un sitesinde önerdiği buji 0242 135 527 nolu buji fakat ben bunu bulamadim. yerine ayni ozelliklere sahip sadece iridyum olmasi ve elektrot çapı farkı bulunan 0242 140 515 kodlu bujiyi kullanabilirmiyim.

    resimde bosch un sitesinde iki bujinin karşılaştırması var. farklı olan sadece elektrot çapı. kırmızıyla isaretledim.



     LPG ve BUJİ seçimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    ecotec motorlu astrama bosch kataloğundaki ....666 kodlu lpg bujisini taktırdım. farkın bu kadar olacağını tahmın etmıyordum. lpg bujısı taktırmamdakı amac lpg sıstemının çok elektrık cekmesınden dolayı bobının bozulmasını engellemektı, başkada bir şey beklemıyordum. taktırınca farkettımkı aracın ozellıkle dusuk devırlerdekı cekısı arttı ve soguk motorun calısması kolaylastı. bujıyı gecen persembe taktırdım bu yuzden yakıt tuketımı hakkında bır fıkrım yok fakat cekıs arttıgına gore buyuk ıhtımalle yakıtta dusecektır.


    Merhaba;
    yaklaşık 7 aydır lpg bujisi kullanıyorsunuz. Benim de astram var.
    Hala memnun musunuz?Bir sıkıntı yaşadınız mı onu merak ettim.Bilgi verebilirmisiniz lütfen..
  • Clio 3 2006 fabrika çıkışlı 2007 model 1.2 16 V, Hangi bujiyi alacağım,

    değişme zamanı geldi , Bide bunu deneyelim bakalım nasıl olacak ,

    1-Bunların değişim aralığıda orjinal bujideki gibimi yoksa dahamı çok gidiyor ,

    2-Gerçekten yakıta veya çekişe etkisi varmı ,

    3-Benzinde kullanırken araca veya bujiye zarar verme olasılığımız varmı , Gaz bitti diyelim benzinle gideceğiz bi müddet

    4-Değermi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum

    Yardımcı olmanıza gerek kalmadı, ilginize teşekkürler...





  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clubberfree -- 13 Ağustos 2012; 1:37:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum

    Yardımcı olmanıza gerek kalmadı, ilginize teşekkürler...



    aynı araçtan bende de var düşük devirde 2inci viteste bir tümsekten geçerken çok yavaşlayıp gaz verince araçta tekleme oluyor siz sorununuzu nasıl çözdünüz ben buji tırnak aralığını düşürmeyi düşünüyorum ama benzinde kullanırken motora zarar verirmiyim o konuda şüphelerim var çünkü başka forumlarda bazı arkadaşlar buji tırnak aralığı düşürmenin motora zararı var demişler
    siz sorununuzu nasıl çözdünüz paylaşırsanız bizlerede faydası olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubberfree

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum

    Yardımcı olmanıza gerek kalmadı, ilginize teşekkürler...



    aynı araçtan bende de var düşük devirde 2inci viteste bir tümsekten geçerken çok yavaşlayıp gaz verince araçta tekleme oluyor siz sorununuzu nasıl çözdünüz ben buji tırnak aralığını düşürmeyi düşünüyorum ama benzinde kullanırken motora zarar verirmiyim o konuda şüphelerim var çünkü başka forumlarda bazı arkadaşlar buji tırnak aralığı düşürmenin motora zararı var demişler
    siz sorununuzu nasıl çözdünüz paylaşırsanız bizlerede faydası olacaktır

    Ben sorunumu tam olarak çözemedim, arkadaş sana dönerim deyip umursamadığı için gerek kalmadı diye yazdım...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: clubberfree

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    mesela aracınıza gaz taktırdınız
    ama aracınıza anı gaz verdıgınızde gaz yemıyor boguluyor gıbı oluyor ıse gaza ılk gecısınde araba sacmalıyor ıse ozellıkle su sıcaklıgı yuksek olmadıgında arac bı turlu gazda duzgun calısmıyorsa

    bujı tırnak aralıgını 1mm veya 2mm daraltın sorununuz cozulur

    cok rac sahıbı bılıyorumkı bobınlerı yenılemıs bujı kablolarını yenılemıs ama nedense halen o saydıgım sıkıntıları yuzunden gaz taktırdıgı yere sureklı sıkaytle ve ayar ıcın gelıyor

    ıste bujıtırnak aralıgını dusururseler bu sorunları ortadan kalkar



    Bu sorun bende de var, motor ısınana kadar hafif titreme oluyor, gazdan ayağımı çektiğimde devir dalgalanması oluyor, benzinden gaza geçerken stop edecek gibi oluyor...

    Peki bu Buji aralığı nasıl düşürülür?

    Kendimiz mi yapacağız yoksa kimler bu aralığı düşürür. Bunu ustaya sorduğumda o eskidendi şimdi bujiler öyle üretilmiyor demişti.




    aracınızın genel olarak atesleme parcalarının durumu nedır ne kadar saglıklı

    yanı bobın / leriniz yenimi ve orjınalmı
    bujı kablolarınız yenımı ve orjınalmı
    aracınızın sarj dınamosunu hıc ölcturdunuzmu olması gereken degerlerdemı

    eger tum bunlar iyi ise yada normalse sizinde tek çözümünüz lpg bujılerınde saklı

    aracınız mazda sanırsam sıze uygun olan bujıyı onerebılmem ıcın detaylı sekılde marka ve modelını yazarsanız daha ıyı yardımcı olurum

    Yardımcı olmanıza gerek kalmadı, ilginize teşekkürler...



    aynı araçtan bende de var düşük devirde 2inci viteste bir tümsekten geçerken çok yavaşlayıp gaz verince araçta tekleme oluyor siz sorununuzu nasıl çözdünüz ben buji tırnak aralığını düşürmeyi düşünüyorum ama benzinde kullanırken motora zarar verirmiyim o konuda şüphelerim var çünkü başka forumlarda bazı arkadaşlar buji tırnak aralığı düşürmenin motora zararı var demişler
    siz sorununuzu nasıl çözdünüz paylaşırsanız bizlerede faydası olacaktır

    Ben sorunumu tam olarak çözemedim, arkadaş sana dönerim deyip umursamadığı için gerek kalmadı diye yazdım...



    Alıntıları Göster

    Ben sorunumu tam olarak çözemedim, arkadaş sana dönerim deyip umursamadığı için gerek kalmadı diye yazdım...



    peki bujilerinizin tırnak aralığını düşürmeyi denedinizmi bu haraket genelde bu tür sorunları çözüyormuş diye okudum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubberfree


    Ben sorunumu tam olarak çözemedim, arkadaş sana dönerim deyip umursamadığı için gerek kalmadı diye yazdım...



    peki bujilerinizin tırnak aralığını düşürmeyi denedinizmi bu haraket genelde bu tür sorunları çözüyormuş diye okudum

    Alıntıları Göster
    Bunu ben de okudum ve uyguladım, motor ısındaktan sonra tekleme problemi yok artık... Isınana kadar kendini hissettiren ama çok önemli olmayan bir tekleme devam ediyor.


    Aldığım yakıttan da şüphelenmiyorum değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-rose -- 13 Ağustos 2012; 20:44:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Bunu ben de okudum ve uyguladım, motor ısındaktan sonra tekleme problemi yok artık... Isınana kadar kendini hissettiren ama çok önemli olmayan bir tekleme devam ediyor.


    Aldığım yakıttan da şüphelenmiyorum değil.



    peki yüksek devirlerde çok bağırma oldumu düşük devirlerde bir canlanma olduğu kesin diye biliyorum okuyorum ama yüksek devirlerdede düşüş var bağırmalar arttı gibi yorumlarda okudum bunu en iyi senin gibi uygulayan birinden yardım alarak öğrenebiliriz
    bu arada yakıtttan bende şüpheleniyorum ilk tekleme gaz yememe problemini po dan gaz aldıkdan sonra yaşadım araba resmen yığıldı kaldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubberfree

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Bunu ben de okudum ve uyguladım, motor ısındaktan sonra tekleme problemi yok artık... Isınana kadar kendini hissettiren ama çok önemli olmayan bir tekleme devam ediyor.


    Aldığım yakıttan da şüphelenmiyorum değil.



    peki yüksek devirlerde çok bağırma oldumu düşük devirlerde bir canlanma olduğu kesin diye biliyorum okuyorum ama yüksek devirlerdede düşüş var bağırmalar arttı gibi yorumlarda okudum bunu en iyi senin gibi uygulayan birinden yardım alarak öğrenebiliriz
    bu arada yakıtttan bende şüpheleniyorum ilk tekleme gaz yememe problemini po dan gaz aldıkdan sonra yaşadım araba resmen yığıldı kaldı


    Çok yüksek sevirlerde aracı kullanmam, 4 bin deviri geçmem... Bu devirlerde ise hiç problem yaşamadım.




  • tamamdır e-rose ben alcağım cevabı aldım teşekkürler bilgiler için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    iyi günler;

    bosch un sitesinde önerdiği buji 0242 135 527 nolu buji fakat ben bunu bulamadim. yerine ayni ozelliklere sahip sadece iridyum olmasi ve elektrot çapı farkı bulunan 0242 140 515 kodlu bujiyi kullanabilirmiyim.

    resimde bosch un sitesinde iki bujinin karşılaştırması var. farklı olan sadece elektrot çapı. kırmızıyla isaretledim.



     LPG ve BUJİ seçimi



    aldım ve taktım sorun yok. alt devirler daha canlandı. üst devirleri ve benzini daha deneyemedim. bayramda otoyolda denerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    iyi günler;

    bosch un sitesinde önerdiği buji 0242 135 527 nolu buji fakat ben bunu bulamadim. yerine ayni ozelliklere sahip sadece iridyum olmasi ve elektrot çapı farkı bulunan 0242 140 515 kodlu bujiyi kullanabilirmiyim.

    resimde bosch un sitesinde iki bujinin karşılaştırması var. farklı olan sadece elektrot çapı. kırmızıyla isaretledim.



     LPG ve BUJİ seçimi



    aldım ve taktım sorun yok. alt devirler daha canlandı. üst devirleri ve benzini daha deneyemedim. bayramda otoyolda denerim.




    Hayırlı olsun... Aracınızın markası ve modeli, motor hacminin ne olduğunu yazarsanız bilgi kaynağı olabilir...

    Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.